ФорумКазинаGGBet Casino - обща дискусия

GGBet Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 3 години от Vova1983
|
60591 преглеждания 314 отговора |
|
1...12 13 14...16
преди 5 месеца

Чакам от 24.05 да тегля около 501 евро. Навремето са плащали коректно. Това е наистина лошо. 17 дни! Не играйте повече там момчета, те искат да държат парите ви.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Здравей Роми,

можете ли да ми помогнете в моя случай? Чакам теглене около 17 дни.


https://casinoguru-de.com/profil-beschwerden/187351/cashwig


Автоматичен превод:
Cashwig
преди 5 месеца

по дяволите Това наистина е обезкуражаващо. Казаха ли ви защо има забавяне?

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Все още чакам. Вече повече от седмица имам неуспешни тегления. Дори се опитах да им се обадя и всичко, което казаха е, че се „надяват", че ще мине. Крайният срок за една от заявките ми за теглене е утре. Така че по един или друг начин ще разбера какво се е случило.

Автоматичен превод:
tm1025
преди 5 месеца

Явно не знаят. От 8 дни чакам имейл от "доставчика на услугата".

Автоматичен превод:
Cashwig
преди 5 месеца

Страх ме е, че може да ни измамят. Имате ли нещо против да споделите кой метод за теглене сте пробвали?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

SEPA банков превод. Статус "В процес" от 24.05.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

по дяволите Що се отнася до мен, опитах много методи без резултат. Много е разочароващо

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

какво ти става

Автоматичен превод:
Cashwig
преди 5 месеца

Техните правила и условия гласят, че тегленията трябва да бъдат завършени в рамките на 5 работни дни. И така, това, което се случва, е, че тегленето ми ще бъде в ход в продължение на 5 дни, след което, когато изтече това време, ще попитам и след това тегленето ще бъде отменено по „технически причини". Това е въпросът.

Автоматичен превод:
tm1025
преди 5 месеца

Моят дори не е отменен. В ход е от 18 дни, въпреки правилата и условията, които казват, че са минали 5 дни.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, играя тук от няколко години и това беше най-доброто казино за мен. Изплащанията винаги бяха плавни, винаги получавах спечелените пари в рамките на часове или понякога 2-3 дни, но те винаги идваха... сега забелязах, че когато увеличите залозите, игрите вече не работят добре, заекват и това се случва с много добри доставчици, не знам защо, може би някой друг е имал опит с това. Странно е, че почти никога не получавате безплатни завъртания, освен ако не ги натиснете, но тогава печалбите са много ниски. Подкрепата винаги е била приятелска и мила с мен и винаги ми е помагала. Просто е неприятно, когато губиш, не винаги можеш да печелиш и всеки го знае. Това е и си остава игра на късмета, но с това, което написах, когато увеличавате залозите, намирам това за много странно.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не става въпрос за печалба или загуба, а за факта, че казиното просто не изплаща печалби в момента. Печелил съм там няколко пъти и винаги са ми плащали. Но май операторът се смени и нищо не се е случило от тогава. И аз не бих депозирал нищо повече.

Автоматичен превод:
Cashwig
преди 5 месеца

да Защото и аз имах много бързи изплащания. Не много отдавна получих известие, че са сменили оператора, но те казаха, че нищо няма да се промени, и получих успешни бързи тегления едва на 25 май (след като смениха оператора). Така че това е много странно и тревожно. $390,05 е значителна сума пари за мен и не мога просто да ги пусна.

Автоматичен превод:
tm1025
преди 5 месеца

Моля, покажете транзакциите си с депозити/тегления

Автоматичен превод:
Cashwig
преди 5 месеца

Какво имаш предвид?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, не ми е удобно да споделям екранни снимки с идентификатори на транзакции в публичен форум. Мога ли да попитам защо искате да видите?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ако сте любопитни да знаете, опитах да тегля с моята VISA карта, а също и Jeton Wallet. Другите налични опции са Mastercard (нямам) и Neteller.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Човекът също не трябва да показва

Винаги плащам с paysafecard.

Автоматичен превод:
Audiqueen
преди 5 месеца

Кога получихте последното си изплащане и как изплащате?

Автоматичен превод:
1...12 13 14...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини