ФорумКазинаGGBet Casino - обща дискусия

GGBet Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 3 години от Vova1983
|
60634 преглеждания 314 отговора |
|
1...11 12 13...16
aniawikalisvul
преди 11 месеца

Хм, виждам какво пишеш. Но е малко странно защо казиното е приложило тази точка, когато казвате, че не сте спечелили нищо от бонуса и след бонуса сте депозирали парите си и сте успели да спечелите с тях. Според мен такова правило вече не трябва да важи там.

Така че в такъв случай ще ви препоръчам даподадете жалба тук на тази връзка и ще видим дали нашият екип ще може да ви помогне.

Надявам се всичко да се нареди справедливо.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

НЕ ЗНАМ ТОЛКОВА ДОБРЕ НАРЕДБИТЕ. НО ВСЕ ОЩЕ НЕ СЪМ ПОЛУЧИЛА ОТГОВОРА. МОЖЕ ЛИ ТАКАВА ИГРА С 2 ОТВОРЕНИ ПРОЗОРЕЦА ДА СЕ НАРЕЧЕ СТРАТЕГИЯ, КОЯТО НАРУШАВА ПРАВИЛОТО ЗА БОНУСА?


Автоматичен превод:
aniawikalisvul
преди 11 месеца

Зависи от правилата на казиното, но като цяло, тъй като играчът не печели никакво предимство, това не би трябвало да е лошо. Разбира се, ако случайно не предизвикате бъг или нещо подобно.

Въпреки това, разбира се, ако имате такава идея в бъдеще дали можете да играете по този начин, винаги трябва да попитате казиното и да запазите отговора.

Както и да е, видях, че сте подали жалба, така че нека видим какво ще измисли нашият екип. Надявам се на справедливо решение.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

ужасно това казино, GGBET 😕, ВСЕ ОЩЕ СЪМ БАНЕН


Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

След факта попитах казиното Ggbet дали мога да играя в два прозореца на браузъра, те отговориха, че не могат да отговорят на този въпрос, защото мога да използвам стратегията отново????? Не разбирам нищо от това, казиното трябваше да отговори на такъв въпрос, за да играе и да избегне неволно прекъсване. правила.


Автоматичен превод:
aniawikalisvul
преди 11 месеца

Бих казал, че зависи от играта, която играете.

По принцип и също така, както Джаро вече спомена, основната причина, поради която всички казина трябва да се притесняват, е да попречат на играча да получи нечестно предимство, като играе в два прозореца наведнъж. Ако мога да бъда толкова смел, бих казал, че човекът от казиното, когото попитахте, не знае отговора.

Технически, защо бихте искали да направите такова нещо? Какво очаквате да спечелите в замяна? Бих очаквал допълнително предимство - което обикновено не се толерира.

Помогнете ни да разберем вашата гледна точка, моля.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

ужасно това казино, GGBET 😕, ВСЕ ОЩЕ СЪМ БАНЕН


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Е, представителят на казиното вече има почти пет дни, за да отговори на вашата жалба. Знаете ли, не бих очаквал акаунтът ви да бъде отворен отново по-рано.

Нека да видим какво казва казиното за злоупотребата. Няма много какво да спекулираме на този етап, от решаващо значение е да се запознаете с гледната точка на казиното, за да намерите правилното място.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, Ggbet ми отне акаунта за нарушаване на условията на бонуса, подадох жалба, казиното не знаеше, че играя на два прозореца, т.е. две игри едновременно, писах им, днес получих отговор, че благодаря ви за коментара и акаунтът ще бъде възстановен. Имах голям баланс бонус и по този начин ускорих оборота на бонуса. Въпреки че не успях да го обърна. Ако някой е имал проблем с казиното и е играл подобно на мен, струва си да му пишете отново и да му представя системата за игра.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

искам да ви покажа моят партньор за един залог 1,25 евро


file

Автоматичен превод:
kszysio
преди 9 месеца

Това е прекрасна победа и поздравления. Успяхте ли да спечелите в това казино? Надявам се, че ще можете да се оттеглите и всичко ще бъде гладко.

Мислех, че ако искате да се похвалите с други играчи, имаме тема за това и можете да публикувате своя екранна снимка тук: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/screenshots-of-winnings- -победа-екранни снимки

😁😊

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, играя тук повече от 4 години и според мен това казино трябваше да получи много повече оценки.

Наистина ми е приятно да играя тук. Понякога губите, а понякога печелите. Екипът е много мил и винаги обяснява всичко веднага, ако нещо се случи. Жалко, че рейтингът е толкова нисък. Веднага бих му дал 8 от 10 звезди. Разбира се, че се дразниш, когато загубиш, но всеки, който играе, знае, че това е игра на късмета.

Пожелавам успех на всички..

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

здравейте, бих искал да споделя опита си с ggbet. Играх една година. В началото всичко беше наред с активирани социални бонуси и плащания по-бързи от другите. Но когато започнах да печеля и да тегля малко пари внезапно те спряха бонусите. аз ги попитах защо и смело не давам причина. така че трябва да знаеш от самото начало, ако спечелиш, понякога не те искат в това казино. смело това не е единственото казино, което работи така, но те трябва да ти кажат от самото начало .моля, просто разхлабете.))

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

здравейте, снощи направих малка печалба в акаунта с gmail ciumacgabriel065@gmail.com , исках да изтегля парите и трябваше да мина проверка на бюлетина и картата, но след 20 минути хората от ggbet ми казаха, че сметката ми е блокирана, защото щял да използвам чужд документ, но мога да го докажа Аз съм този, който влезе в акаунта, в акаунта има само името на брат ми, но останалите документи са верни и мога да докажа това, какво мога да направя?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, играя тук повече от 4 години и според мен това казино трябваше да получи много повече оценки.

Наистина ми е приятно да играя тук. Понякога губите, а понякога печелите. Екипът е много мил и винаги обяснява всичко веднага, ако нещо се случи. Жалко, че рейтингът е толкова нисък. Веднага бих му дал 8 от 10 звезди. Разбира се, че се дразниш, когато загубиш, но всеки, който играе, знае, че това е игра на късмета.

Пожелавам успех на всички..

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

здрасти Ако желаете, можете да споделите опита си в ревю за това казино. Просто следвайте тази връзка , където можете лесно да го направите.

Освен това междувременно можете да прочетете нашето обяснение как преглеждаме всички онлайн казина , така че да разберете по-добре какво стои зад броя на индексите за безопасност.😉

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

здравейте, бих искал да споделя опита си с ggbet. Играх една година. В началото всичко беше наред с активирани социални бонуси и плащания по-бързи от другите. Но когато започнах да печеля и да тегля малко пари внезапно те спряха бонусите. аз ги попитах защо и смело не давам причина. така че трябва да знаеш от самото начало, ако спечелиш, понякога не те искат в това казино. смело това не е единственото казино, което работи така, но те трябва да ти кажат от самото начало .моля, просто разхлабете.))

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодарим ви, че споделихте своя опит с нас. Само от всяко казино зависи какъв вид бонус ще даде на своите играчи или дори колко често ще предлага някакъв бонус и ние не можем да направим много по въпроса, за съжаление.

Мога ли да попитам дали поне тегленията бяха гладки?🤔

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

здравейте, снощи направих малка печалба в акаунта с gmail ciumacgabriel065@gmail.com , исках да изтегля парите и трябваше да мина проверка на бюлетина и картата, но след 20 минути хората от ggbet ми казаха, че сметката ми е блокирана, защото щял да използвам чужд документ, но мога да го докажа Аз съм този, който влезе в акаунта, в акаунта има само името на брат ми, но останалите документи са верни и мога да докажа това, какво мога да направя?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

За съжаление в този случай наистина трябва да застана на страната на казиното. В повечето онлайн казина това е строго забранено, така че наистина не съм изненадан, че са действали по този начин и наистина няма какво да направите по въпроса. Трябва да отворите сметка на свое име и да използвате собствените си документи, за да можете да теглите печалбите си.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър ден, направих много депозити в уебсайта на ggbet и никога не успях да спечеля. Но преди седмица направих депозит от 365 злоти и спечелих 1200 злоти и ги пуснах за теглене. И акаунтът ми беше блокиран. Поради факта, че това е втората ми сметка при инцидента, не се сетих за това и спокойно направих депозити и нямаше блокове, след като исках да направя теглене. Те решиха да ме блокират и казаха, че няма да ми дадат парите. Исках да знам дали има някакъв начин да повлияя на решението им и да върна парите?

Автоматичен превод:
artembartash
преди 5 месеца

Може ли да ви попитам от колко време сте играч в това казино? Втората сметка ли е открита от вас и случайно знаете ли кога точно е открита?

Задавам ви тези въпроси, за да се уверя, че наистина не сте запознати с втория акаунт, така че може би нашият екип за оплаквания би могъл да ви помогне по този въпрос.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Казино боклук. Мисля, че това казино ме мами. Продължавам да изисквам тегления и те продължават да ги отменят (без да ме уведомят). Когато попитах защо, те казаха, че има технически проблем и трябва да направят нова заявка за теглене. Извършвах заявка за теглене след заявка за теглене и всеки път, когато това се случи, и използвах различни методи на плащане. Тези хора лъжат. Първо, те ще кажат, че са одобрили тегленето и че процесорът за обработка на плащанията ще го завърши в рамките на 5(!) работни дни. След това ще минат 5 дни, ще попитам отново, след което тегленето ще бъде отменено. Тогава след това щях да попитам отново и всичко, което агентът ще ми каже, е „просто направете теглене отново". Никога не ми е казано защо това продължава да се случва, какви стъпки ще предприемат, за да поправят това, нищо. Просто това е направено и трябва просто да чакам търпеливо - като глупак - тези пари, които изглежда никога няма да дойдат. В момента наистина съм ядосан. Тези хора никога няма да ми дадат моите $390 и аз съм адски разочарован. Когато започнах да играя тук имаше по-висок рейтинг за безопасност и преди нямах проблеми с тегленето, но сега е пълна бъркотия.

Автоматичен превод:
tm1025
преди 5 месеца

Тази ситуация продължава ли още? Успяхте ли да изтеглите парите досега?

Моля, уведомете ни дали проблемът продължава и колко време чакате. Надяваме се, че ще можем да помогнем.

Автоматичен превод:
1...11 12 13...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини