Здравейте, със сигурност не е хубаво, ако казиното блокира акаунта ви и просто ви каже общата причина. Но разбирам в такива случаи, защото това е чувствителна информация и казината имат процес.
Що се отнася до вашия проблем. Има ли някой, който има акаунт в това казино и използва същия IP адрес като вас? Що се отнася до злоупотребата с бонуса, какъв бонус използвахте в казиното?
Както и да е, виждам, че сте подали жалба , което е добра стъпка, ако смятате, че не е имало неправомерно поведение от ваша страна. Нашият екип ще се опита да помогне и да разследва случая.
Що се отнася до факта, че не трябва да имаме това казино на сайта, точно за тази ситуация го имаме, за да могат играчите да видят с какво са се сблъскали и да споделят опита си помежду си.
Надявам се, че ще успеем да разрешим този проблем и екипът ни ще стигне до съответните отговори. Стискам палци. 🤞
Hi, it's certainly not nice if the casino blocks your account and just tells you the general reason. But I understand in such cases because it is sensitive information and casinos have a process.
As for your problem. Is there anyone who has an account in this casino and uses the same IP address as you ? As for the bonus abuse, what bonus did you use in the casino ?
Anyway, I see that you have filed a complaint, which is a good step if you feel that there was no misconduct on your part. Our team will try to help and investigate the case.
Regarding the fact that we shouldn't have this casino on the site, this is exactly the kind of situation we have it for, so that players can see what they've encountered and share their experiences with each other.
I hope that we will be able to solve this problem and our team will get to the relevant answers. Fingers crossed. 🤞
Автоматичен превод: