ФорумКазинаGGBet Casino - обща дискусия

GGBet Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 3 години от Vova1983
|
59289 преглеждания 314 отговора |
|
1...10 11 12...16
Добавете пост
billposter1515
преди 1 година

И сега е ваш ред; Кристина се нуждае от цялата необходима комуникация, която можете да осигурите.

Изпратете каквото имате, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вече го изпратих. Благодаря ти Радка

Автоматичен превод:
billposter1515
преди 1 година

Оценявам го. И аз ти благодаря! 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Кристина не отговаря, минаха 3 дни

Автоматичен превод:
billposter1515
преди 1 година

Е, отново трябва да имате предвид таймера. Очакваме казиното да отговори:

file

Моля, използвайте тази връзка, за да поддържате връзка с вашата жалба .

Надявам се, че сега имате по-добра картина как работи. 🙏


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Как е възможно казино да блокира акаунта ви и да ви каже, че не можете да изтеглите парите, които сте спечелили, нито да върнете депозита, който сте направили, поради предполагаема злоупотреба с бонус програмите и когато поискате доказателство за това, те не могат да дадат за вас, те само ви казват, че това е регламент и нарушава това, че въпреки че са направили KYC сертифицирането ми, те казват, че друг акаунт влиза от същия ми IP и когато им казвам, моля, кой акаунт имат предвид, те казват, че те също не могат да ми го дадат и че това нарушава политиката.




Това е измамно казино, защото когато депозирах и играх, те не откриха нищо, нито когато направих KYC сертифицирането си, те откриха фалшивата си измама само когато исках да изтегля печалбите.





CASINO GURU не трябва да има #GGBET на своята казино страница, тъй като от това, което виждам, има няколко души със същия проблем.




Автоматичен превод:
renzitico123
преди 11 месеца

В случай, че живеете с някой друг, уверете се, че никой друг няма акаунт там, също нека бъдем логични: кой (отдалечено психически нормален) би създал два акаунта от един и същи адрес, за да злоупотребява с бонуси, когато вече е предал всички лични данни и е направил депозити по сметката? Никой разумен човек не би направил такова нещо, съмнявам се, че има някой толкова глупав (ще му дадете безплатни пари). Те няма да споделят никакви „доказателства" с вас, ако реагират на жалбата, която вече сте отворили, те ще трябва да споделят доказателства с гуру и гуруто ще определи дали е имало злоупотреба с бонус или нарушение на T&C.

Освен това оценката е 4,2, това е наистина ниско и наистина е показателно. Съмнявам се, че ще има някой развълнуван да играе на сайт, който има неразрешена жалба за 40 хиляди долара, която няма реална причина зад затварянето (този играч също беше обвинен в мулти-акаунти), така че да, важно е да има казина като това прегледан тук, защото предупреждава потенциалните потребители

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Как е възможно казино да блокира акаунта ви и да ви каже, че не можете да изтеглите парите, които сте спечелили, нито да върнете депозита, който сте направили, поради предполагаема злоупотреба с бонус програмите и когато поискате доказателство за това, те не могат да дадат за вас, те само ви казват, че това е регламент и нарушава това, че въпреки че са направили KYC сертифицирането ми, те казват, че друг акаунт влиза от същия ми IP и когато им казвам, моля, кой акаунт имат предвид, те казват, че те също не могат да ми го дадат и че това нарушава политиката.




Това е измамно казино, защото когато депозирах и играх, те не откриха нищо, нито когато направих KYC сертифицирането си, те откриха фалшивата си измама само когато исках да изтегля печалбите.





CASINO GURU не трябва да има #GGBET на своята казино страница, тъй като от това, което виждам, има няколко души със същия проблем.




Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, със сигурност не е хубаво, ако казиното блокира акаунта ви и просто ви каже общата причина. Но разбирам в такива случаи, защото това е чувствителна информация и казината имат процес.

Що се отнася до вашия проблем. Има ли някой, който има акаунт в това казино и използва същия IP адрес като вас? Що се отнася до злоупотребата с бонуса, какъв бонус използвахте в казиното?

Както и да е, виждам, че сте подали жалба , което е добра стъпка, ако смятате, че не е имало неправомерно поведение от ваша страна. Нашият екип ще се опита да помогне и да разследва случая.

Що се отнася до факта, че не трябва да имаме това казино на сайта, точно за тази ситуация го имаме, за да могат играчите да видят с какво са се сблъскали и да споделят опита си помежду си.

Надявам се, че ще успеем да разрешим този проблем и екипът ни ще стигне до съответните отговори. Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

благодаря за отговора,


1. Благодарение на Casino Guru получих бонуса без депозит, след това завърших превъртането и исках да изтегля и те ме помолиха за проверка на KYC, депозирайте и играйте 2 пъти сумата, дотогава всичко беше наред, когато депозирах и изпълниха изискването и решиха да изтеглят, там блокираха акаунта ми.



Относно вашия въпрос, Да, той ме информира за промоцията, партньорът ми игра преди 1 година и спечели, така че бях насърчен да се регистрирам, но това не би трябвало да има значение, защото всеки е потвърден с KYC.

Автоматичен превод:
renzitico123
преди 11 месеца

В този случай е добре, че сте подали жалба и мисля, че нашият екип ще се опита да ви помогне. Въпреки това ще бъде важно да актуализирате жалбата си и да отговорите на Ник, защото ако не го направите, жалбата ще бъде затворена. Можете да го направите тук и да отговорите .

Що се отнася до проверката, вероятно поради точно това, което описахте с вашия партньор, мисля, че акаунтът е закрит. Въпреки това, ако и двамата имате потвърдени акаунти, мисля, че това може да се разреши.

Затова препоръчвам да актуализирате жалбата и ще видим накъде ще тръгне случаят от там.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това е добро казино, дават добър бонус при регистрация, играя от 4 години и нямам проблеми.

Автоматичен превод:
sarokin116
преди 11 месеца

Радвам се, че имаш добър опит. Въпреки това, както видях, вие сте един от малкото и повечето играчи се оплакват от дълги тегления. Успяхте ли да спечелите нещо тук и да изтеглите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здравейте, да, все още съм в процес на разглеждане на делото и все още съм забранен от казиното.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
renzitico123
преди 11 месеца

Така че виждам, че още нищо не е мръднало. Както и да е, разгледах жалбата ви и се радвам, че отговорихте, но Ник се нуждае от отговори на въпросите си, така че жалбата ви да не бъде затворена в крайна сметка. Така че, моля, възможно ли е да отговорите на въпросите му?

Мисля, че това е най-малкото, което можете да направите, за да се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Благодаря за отговора, това казино винаги ли прави едно и също нещо или това е първият път?

Автоматичен превод:
renzitico123
преди 11 месеца

Е, позволете ми да кажа, че трябва да отговорите на Ник веднага. Виждали ли сте наскоро таймера за оплакване?

file

Защото сега е ваш ред и без вашето съдействие оплакването ще бъде напразно.

Моля, щракнете или докоснете тази връзка веднага щом можете 👈


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

GGBET КАЗИНО. ПОЛУЧИХ ИНФОРМАЦИЯ, ЧЕ СЪМ НАРУШИЛ ПРАВИЛАТА ЗА БОНУСА В КАЗИНОТО И АКАУНТЪТ Е БЛОКИРАН. ВЪЗМОЖНО ЛИ Е НАПРИМЕР ДА ИГРАЕТЕ В КАЗИНОТО НА 1 УСТРОЙСТВО, 1 IP АДРЕС И И НА 2 ОТВОРЕНИ ПРОЗОРЕЦА НА БРАУЗЪРА? ИМАХ ГОЛЯМ БОНУС БАЛАНС, ИСКАХ ДА СПЕСТЯ ВРЕМЕ И РЕШИХ ДА ОТВОРЯ ТОЗИ ТОВА Е ВРЪЗКАТА КАЗИНО В НОВА КАРТА. СЛЕД ТОВА СТАРТИРАХ ДВЕ РАЗЛИЧНИ ИГРИ. ИГРАХ С БОНУС СРЕДСТВА. НЕ МОГАХ ДА ОБЪРНА БОНУСА, ПРИ СЛЕДВАЩИТЕ ДЕПОЗИТИ ПОЛУЧИХ ПЕЧАЛБИ. БЕ УСТАНОВЕНО, ЧЕ СЪМ НАРУШИЛ ПРАВИЛАТА ЗА БОНУСА. СЛЕД КАТО ЗАДАДЕ ВЪПРОС В ЧАТА НА ЖИВО, ЧОВЕКЪТ НАПИСА; ТОЙ НЕ МОЖЕ ДА МИ ДАДЕ ТАКАВА ИНФОРМАЦИЯ. МОГА ЛИ ДА ИГРАЯ ТАКА? НЕ МОГА ЛИ? МОЛЯ, ПОМОГНЕТЕ И МИСЛЯ, ЧЕ ЩЕ ПОЛУЧА ОТГОВОРА НА ВЪПРОСА СИ ТУК?

Автоматичен превод:
aniawikalisvul
преди 10 месеца

Здравейте, опитахте ли да видите дали нещо подобно е написано в TaC или е нарушение на правилата на казиното? Играхте ли игрите, които бяха разрешени с бонуса?

Разбирам обаче от написаното от теб, че не си спечелил нищо от бонуса и си спечелил след нов депозит?

Когато сте играли с вашите депозирани пари, сте отваряли игрите също в два раздела или не?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

ЗДРАВЕЙТЕ. В РЕГЛАМЕНТА ИМА САМО ОБЩО ПРАВИЛО ЗА НАРУШАВАНЕ НА БОНУС ПРАВИЛАТА. СЛЕД ДЕПОЗИТА ИГРАХ САМО ЕДНА ИГРА. ТЪЙ КАТО ВЕЧЕ НЯМАХ ТОЛКОВА ГОЛЯМ БАЛАНС ЗА ДА УСКОРЯ ВРЕМЕТО НА ИГРАТА, В ИГРАТА ЗА БОНУС СРЕДСТВА ИГРАХ САМО ПОЗВОЛЕНИ ИГРИ, ОСТАНАЛИТЕ ИМА ИГРИ, КОИТО НЕ МОГАТ ДА СЕ ИГРАЯТ, БЛОКИРАНА Е. НЕ ОСТАВЯХ НИКАКВИ СПОРАЗУМЕНИЯ, КОИТО МОЖЕХА ДА ДОВЕДАТ ДО РАЗМЯНА В НОРМАЛНИ СРЕДСТВА ПО ВРЕМЕ НА СЛЕДВАЩИ ДЕПОЗИТИ. ДОРИ КОГАТО ИГРАЕТЕ С 2 ПРОЗОРЦА НА БРАУЗЪРА, КОГАТО БЯХА АКТИВИРАНИ БОНУСИ ПО ВРЕМЕ НА СПУРИНГ, ТЕ ГИ ОСТАВЯХА ДО КРАЯ. ИГРАНО.ТАКА ЧЕ НЯМА ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ПРИЛАГАНЕ НА СТРАТЕГИЯТА,


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file ТОВА Е НАРУШЕНИЕ НА ПРАВИЛОТО, ПРЕДОСТАВЕН ОТ КАЗИНОТО

Автоматичен превод:
1...10 11 12...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини