ФорумКазинаGGBet Casino - обща дискусия

GGBet Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 3 години от Vova1983
|
59335 преглеждания 314 отговора |
|
1...9 10 11...16
Добавете пост
преди 1 година

Когато се опитам да изтегля втори път, те отхвърлят плащането ми и ми казват, че ще го прехвърлят към финансовия център и че трябва просто да изчакам. Не получавам имейл или отговор защо това се случва и как го разрешавам, тъй като искам да изтегля парите си.

Автоматичен превод:
0800al
преди 1 година

Здравейте.

Мисля, че ситуацията е доста ясна или поне ти даде добра следа, бих казал.

Може би платформата на казиното не поддържа няколко отворени заявки за теглене, следователно, просто трябва да изпратите втората заявка, след като първата бъде изпълнена.

Какво мислиш за това? 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вече направих много заявки и всички са отхвърлени, първото теглене направих преди няколко дни и нямаше проблеми, нещо повече, в рамките на 5 минути вече имах парите в сметката си

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
0800al
преди 1 година

Можете ли да опитате друга опция за плащане? Смятам, че все още няма обяснение от финансите, нали? Е, нека им дадем няколко работни дни, няма да се учудя ако момчетата от финансите не работят през уикендите. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, днес, след като спечелих залога си, бях излязъл и бях блокиран на сайта. Когато се свързах с поддръжката, той каза, че съм използвал повече от 1 акаунт, което не е вярно. Някой имал ли е същата ситуация като мен? Може ли някой да ми помогне? Не искам да загубя парите си поради тяхната грешка

Автоматичен превод:
kacper1337
преди 1 година

Здравейте, преместих публикацията ви под съответното казино. Виждам, че имате проблем с казиното, което ви обвинява, че имате няколко акаунта. Но трябва да попитам, вие казвате, че след вашия залог казиното е блокирало акаунта ви. За спортни залагания ли говорим в случая или сте играли на ротативки или други игри?

Моля, уведомете ни, за да можем да продължим напред.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, играх само залагания на мачове, без казино

Автоматичен превод:
kacper1337
преди 1 година

Разбирам, в този случай ще ви предложа сайтове, където можете да подадете оплакването си, тъй като ние от Casino Guru не се фокусираме върху спортните залагания, тъй като нямаме експерти в тази област, така че нашето отношение може да не е правилно по отношение на споменатия от вас проблем .

Ето някои връзки, които могат да бъдат полезни и където могат да ви помогнат повече: https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ако опитате някой от тях, уведомете ни как е минало и какъв е резултатът.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Обработих 2 тегления в GG.bet последния 19 септември 2023 г. Първото теглене беше 49,98 USD, а второто беше веднага след няколко часа на стойност 100 USD. Свързвах се с тяхната поддръжка на живо и те винаги ми казват, че трябва да чакам не повече от 5 работни дни, за да получа тегленето си, това е 26 септември 2023 г., но все още не получих моето теглене. И сега ми казват, че времето за обработка на тегленето вече е „НЕИЗВЕСТНО". Може ли някой да ме просветли какво се случва? За първи път преживявам подобно нещо, последния път, когато използвах GG.bet, не е така. Благодаря много

Автоматичен превод:
billposter1515
преди 1 година

Здравейте, преместих публикацията ви под въпросното казино. Що се отнася до вашата ситуация, със сигурност не е приятно, ако казиното ви даде краен срок и не го спази, но не мисля, че все още има причина да мислите негативно. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на заявките за теглене, така че вероятно ще трябва да имате търпение известно време.

Що се отнася обаче до отговора в чата на живо, посочиха ли някаква причина защо изведнъж процесът на теглене ще бъде с неизвестен статус?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това, което особено ми хареса в този букмейкър, са добрите статистики и анализи, както и добрите коефициенти

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Не съм много сигурен, последния път ми казаха, че са минали не повече от 5 работни дни и мога да си получа парите. Вярвах в това, чаках го. и след това след 8 дни, мисля, разговарях с тях отново, за да поискам актуализация и може би информация за поне прогнозно време, и тогава те ми казаха, че стандартният срок е изчерпан и нямат точна информация кога е точно или приближаването на посочения от тях доставчик на плащания да бъде попълнено от тяхна страна.

Автоматичен превод:
billposter1515
преди 1 година

Здравейте.

Имате ли успех с тегленето? 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още нищо. Те ми отговориха отново по-рано, попитах ги за тегленето, те казаха, че моите 2 тегления са успешно одобрени и че "ПЛАТЕЖНАТА УСЛУГА" все още ги обработва. И че той ще изпрати съобщение до техния финансов отдел, защото сега отнема много време. Просто искам да си взема тегленето. Благодаря

Автоматичен превод:
billposter1515
преди 1 година

О, не толкова убедително от моя гледна точка. Въпреки че винаги се надявам подаването на жалба да не е необходимо, бих казал, нека бъдем подготвени. Мисля, че направи добра стъпка, като създаде такъв. Знам, че засега не звучи много, но все пак бъдете сигурни, че ако казиното не успее да изплати печалбите през следващите 6-7 дни, Кристина ще прокара случая.

Определено се надявам казиното да ви плати скоро!🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

надявам се, благодаря ти много radka

Автоматичен превод:
billposter1515
преди 1 година

Моля. Ще мисля положително за вас и се надявам, че ще можете да получите парите си възможно най-скоро. Ако имате нова информация, не забравяйте да ни уведомите и не забравяйте да актуализирате жалбата си и да отговорите на въпросите на Кристина.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Благодаря ти. Вече й отговорих. Благодаря много

Автоматичен превод:
billposter1515
преди 1 година

Не се колебайте да споделите напредъка на жалбата си дори тук във форума, моля. Най-често бързаме, а не искам да пропусна нещо важно.🙏


Автоматичен превод:
преди 1 година

Кристина все още не отговаря. Все още я чакам

Автоматичен превод:
1...9 10 11...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини