ФорумКазинаGGBet Casino - обща дискусия

GGBet Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 2 години от Vova1983
|
34042 преглеждания 229 отговора |
|
1...9 10 1112
Добавете пост
преди 8 месеца

Когато се опитам да изтегля втори път, те отхвърлят плащането ми и ми казват, че ще го прехвърлят към финансовия център и че трябва просто да изчакам. Не получавам имейл или отговор защо това се случва и как го разрешавам, тъй като искам да изтегля парите си.

Автоматичен превод:
0800al
преди 8 месеца

Здравейте.

Мисля, че ситуацията е доста ясна или поне ти даде добра следа, бих казал.

Може би платформата на казиното не поддържа няколко отворени заявки за теглене, следователно, просто трябва да изпратите втората заявка, след като първата бъде изпълнена.

Какво мислиш за това? 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Вече направих много заявки и всички са отхвърлени, първото теглене направих преди няколко дни и нямаше проблеми, нещо повече, в рамките на 5 минути вече имах парите в сметката си

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
0800al
преди 8 месеца

Можете ли да опитате друга опция за плащане? Смятам, че все още няма обяснение от финансите, нали? Е, нека им дадем няколко работни дни, няма да се учудя ако момчетата от финансите не работят през уикендите. 🤔

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, днес, след като спечелих залога си, бях излязъл и бях блокиран на сайта. Когато се свързах с поддръжката, той каза, че съм използвал повече от 1 акаунт, което не е вярно. Някой имал ли е същата ситуация като мен? Може ли някой да ми помогне? Не искам да загубя парите си поради тяхната грешка

Автоматичен превод:
kacper1337
преди 7 месеца

Здравейте, преместих публикацията ви под съответното казино. Виждам, че имате проблем с казиното, което ви обвинява, че имате няколко акаунта. Но трябва да попитам, вие казвате, че след вашия залог казиното е блокирало акаунта ви. За спортни залагания ли говорим в случая или сте играли на ротативки или други игри?

Моля, уведомете ни, за да можем да продължим напред.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, играх само залагания на мачове, без казино

Автоматичен превод:
kacper1337
преди 7 месеца

Разбирам, в този случай ще ви предложа сайтове, където можете да подадете оплакването си, тъй като ние от Casino Guru не се фокусираме върху спортните залагания, тъй като нямаме експерти в тази област, така че нашето отношение може да не е правилно по отношение на споменатия от вас проблем .

Ето някои връзки, които могат да бъдат полезни и където могат да ви помогнат повече: https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ако опитате някой от тях, уведомете ни как е минало и какъв е резултатът.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Обработих 2 тегления в GG.bet последния 19 септември 2023 г. Първото теглене беше 49,98 USD, а второто беше веднага след няколко часа на стойност 100 USD. Свързвах се с тяхната поддръжка на живо и те винаги ми казват, че трябва да чакам не повече от 5 работни дни, за да получа тегленето си, това е 26 септември 2023 г., но все още не получих моето теглене. И сега ми казват, че времето за обработка на тегленето вече е „НЕИЗВЕСТНО". Може ли някой да ме просветли какво се случва? За първи път преживявам подобно нещо, последния път, когато използвах GG.bet, не е така. Благодаря много

Автоматичен превод:
billposter1515
преди 7 месеца

Здравейте, преместих публикацията ви под въпросното казино. Що се отнася до вашата ситуация, със сигурност не е приятно, ако казиното ви даде краен срок и не го спази, но не мисля, че все още има причина да мислите негативно. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на заявките за теглене, така че вероятно ще трябва да имате търпение известно време.

Що се отнася обаче до отговора в чата на живо, посочиха ли някаква причина защо изведнъж процесът на теглене ще бъде с неизвестен статус?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Това, което особено ми хареса в този букмейкър, са добрите статистики и анализи, както и добрите коефициенти

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Не съм много сигурен, последния път ми казаха, че са минали не повече от 5 работни дни и мога да си получа парите. Вярвах в това, чаках го. и след това след 8 дни, мисля, разговарях с тях отново, за да поискам актуализация и може би информация за поне прогнозно време, и тогава те ми казаха, че стандартният срок е изчерпан и нямат точна информация кога е точно или приближаването на посочения от тях доставчик на плащания да бъде попълнено от тяхна страна.

Автоматичен превод:
billposter1515
преди 7 месеца

Здравейте.

Имате ли успех с тегленето? 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Все още нищо. Те ми отговориха отново по-рано, попитах ги за тегленето, те казаха, че моите 2 тегления са успешно одобрени и че "ПЛАТЕЖНАТА УСЛУГА" все още ги обработва. И че той ще изпрати съобщение до техния финансов отдел, защото сега отнема много време. Просто искам да си взема тегленето. Благодаря

Автоматичен превод:
billposter1515
преди 7 месеца

О, не толкова убедително от моя гледна точка. Въпреки че винаги се надявам подаването на жалба да не е необходимо, бих казал, нека бъдем подготвени. Мисля, че направи добра стъпка, като създаде такъв. Знам, че засега не звучи много, но все пак бъдете сигурни, че ако казиното не успее да изплати печалбите през следващите 6-7 дни, Кристина ще прокара случая.

Определено се надявам казиното да ви плати скоро!🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

надявам се, благодаря ти много radka

Автоматичен превод:
billposter1515
преди 7 месеца

Моля. Ще мисля положително за вас и се надявам, че ще можете да получите парите си възможно най-скоро. Ако имате нова информация, не забравяйте да ни уведомите и не забравяйте да актуализирате жалбата си и да отговорите на въпросите на Кристина.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Благодаря ти. Вече й отговорих. Благодаря много

Автоматичен превод:
billposter1515
преди 7 месеца

Не се колебайте да споделите напредъка на жалбата си дори тук във форума, моля. Най-често бързаме, а не искам да пропусна нещо важно.🙏


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Кристина все още не отговаря. Все още я чакам

Автоматичен превод:
1...9 10 1112
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини