ФорумКазинаGeniusWin Casino - обща дискусия

GeniusWin Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 11 месеца от montella85
|
39536 преглеждания 347 отговора |
|
1...3 4 5...18
Добавете пост
ungolof
преди 10 месеца

следобед мъжът оператор, чието име не помня, винаги казва тези глупости.....истината е една и я знам почти сигурно, че е имало парични проблеми между различните партньори и те нямат пари плащам.......

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

имейл получен на 10 януари.....

По отношение на докладите, изпратени до тази Агенция, свързани с невъзможността за обработка на тегления от страна на дилъра GENIUS SRL 15439, ние ви информираме, че разследванията по въпроса са в ход.

Ще изчакам до края на месеца и ако не получа повече новини, ще накарам адвоката ми да ми пише директно.....

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Ако получите отговор, можете да го споделите с нас. Сигурен съм, че ще бъде полезно и за други играчи. Надявам се да е възможно най-скоро. 🙂

Автоматичен превод:
montella85
преди 10 месеца

Здравей Марио,

Извиняваме се за неудобството, работим за подобряване на услугата.

Съвсем скоро отново ще бъдем активни. Geniuswin ми изпрати този имейл.....вие също?

можеш ли да влезеш

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
montella85
преди 10 месеца

Аз също. Те говорят за "поддръжка"

Автоматичен превод:
ungolof
преди 10 месеца

Мисля, че AAMS най-накрая се движи в грешна посока...тоест или те плащат, или аз им отнемам лиценза.....

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добър вечер, говорих с оператор (Джузепе), за да помоля за информация за сайта „в процес на поддръжка" и за тегления. Той ми отговори дори по груб начин, че откакто съм пуснал оплакване до adm, трябва да се свържа с тях, а не вече с тях, както правех почти всеки ден. Освен това той ми каза, че вече не съм техен клиент, като добави с термина "спакио" (на сицилиански означава c....), че моята ситуация вече не ги интересува.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Аз също говорих с този невеж човек и го обсъдих преди около 15 дни.....той винаги отговаря грубо, бих искал да видя, ако беше в нашата ситуация с хиляди евро блокирани за известно време, какво би направил на наше място ..... Аз само защото съм семеен човек, но ако ми се беше случило преди 5 години, вече щях да съм пътувал до Сицилия, за да говоря лице в лице с този подвид човешко същество... Повтарям, че е как мина сега AAMS затвори сайта, така че ще трябва да вземем парите от тях....Ще изчакам до следващата седмица, след което ще се свържа отново с монополите, за да разбера какво трябва да направя

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добре, ще актуализираме

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добър вечер, явно ми казаха, че има проверки и те не знаят какво, лъжат до последно. Но да, има няколко арогантни и самонадеяни мъже оператори, но те го правят, защото са шефове на фирмата, не са случайни оператори. Но да видим дали ситуацията ще се разреши от самосебе си, аз също не знам какво точно да направя, за да си върна парите

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Bilegend
преди 10 месеца

Ще ви държа в течение веднага щом чуя от монополите, за да знаете как да действате, за да вземете парите ни.... така или иначе за 20 години се обзалагам, че нещо толкова лудо не ми се е случвало... Веднага разбрах, че ситуацията беше лошо лошо

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Даже ми каза, че откакто съм се оплакал на adm вече не съм им клиент и вече не трябва да се свързвам с тях за парите, а adm.

Автоматичен превод:
ungolof
преди 10 месеца

тъй като те вече не те искат като техен клиент, законът казва, че те трябва да закрият акаунта ти и да ти дадат остатъка в рамките на 7 дни....да видим дали ще им кажеш така какво, по дяволите, ще ти отговорят. ... .Вече не се свързвам с тях, защото вече разбрах от известно време, че е безполезно, след като ме знаят, че греша с разни обиди и честно казано не ми харесва.... Февруари започваме с AAMS и да видим как ще свърши.... .

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Той дори ми каза, че ако продължа да звъня, ще ме докладва, като добави, че тъй като съм се оплакал на ADM, трябваше да се обадя на тях, а не на Genius. Изглежда това оплакване доста го притесни...

Автоматичен превод:
ungolof
преди 10 месеца

Ахахахаха той те докладваше хахахаха това наистина е шега... дано наистина свършат зле...

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добър вечер, говорих с оператор (Джузепе), за да помоля за информация за сайта „в процес на поддръжка" и за тегления. Той ми отговори дори по груб начин, че откакто съм пуснал оплакване до adm, трябва да се свържа с тях, а не вече с тях, както правех почти всеки ден. Освен това той ми каза, че вече не съм техен клиент, като добави с термина "спакио" (на сицилиански означава c....), че моята ситуация вече не ги интересува.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Така че не мисля, че казиното трябва да се държи по този начин, тъй като проблемите с тегленията са на тяхна страна и със сигурност не за да тормозят други играчи. Много ще се радвам да отговорят на оплакването ви с обяснение, но не съм сигурен дали това ще се случи.

Въпреки това, ако имате актуализация, не се колебайте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Той дори ми каза, че ако продължа да звъня, ще ме докладва, като добави, че тъй като съм се оплакал на ADM, трябваше да се обадя на тях, а не на Genius. Изглежда това оплакване доста го притесни...

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Може би, ако някой от тази група премине през ръба, може да си направи труда да отговори на оплакванията...


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добро утро на всички.. вчера най-накрая получих тегленията от сайта Geniuswin!!!!!

Автоматичен превод:
ungolof
преди 9 месеца

Сериозно!? Колко време чакахте? И преди всичко как го направи?? Все още съм заседнал от септември...

Автоматичен превод:
Bilegend
преди 9 месеца

Звънях на Geniuswin няколко пъти и всеки път ми казаха нещо различно. В крайна сметка реших да пиша на adm и да докладвам подробно всичко, което ми казаха операторите и те ми отговориха, че правят проверки (не знам какви). Вчера най-накрая получих кредита. Очевидно няма да играя повече на този сайт, по-добре на по-надеждни исторически сайтове..


Автоматичен превод:
ungolof
преди 9 месеца

Имахте голям късмет, направих същите неща, но очевидно нищо не беше разрешено... Току-що се върнах в чата и те казаха същите неща. Все пак се радвам, че поне някой си върна парите, да се надяваме, че ADM вземат сериозни мерки и всеки ще си върне парите.

Да, очевидно никой вече няма да играе на този сайт

Автоматичен превод:
1...3 4 5...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини