ФорумКазинаGeniusWin Casino - обща дискусия

GeniusWin Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 11 месеца от montella85
|
39448 преглеждания 346 отговора |
|
12 3 4...18
Добавете пост
ungolof
преди 10 месеца

говорихме за това отново преди 2 минути....винаги едни и същи отговори....работим скоро ще получите парите си, но няма определена времева рамка....същия отговор даден преди месец.....

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добър вечер, не придавайте голяма тежест на това, което казват в чата, също така ми казаха няколко пъти, че ще бъдат обработени следващата седмица, понякога дори ми даваха конкретни дати... междувременно тегленето ми беше спряно от 4 септември скандал . Веднъж казват, че имат проблеми с платежните платформи (?), друг път, че имат други проблеми, друг път, че трябвало да направят някакви проверки, после, че монополи правят проверки на някои потребители... съвсем произволни извинения

Автоматичен превод:
Bilegend
преди 10 месеца

Но плащано ли е на някого?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

И така, до август винаги плащаха, винаги бяха малко бавни, но никога не съм имал проблеми. От август те напълно спряха да плащат на хората и оттогава сме в застой (също знам за други хора със същите проблеми от август)

Автоматичен превод:
Bilegend
преди 10 месеца

Господи, това е отвратително...както и да е, AAMS ми отговориха, че извършват проверки и да изчакат тяхното разследване...Ще заведа дело през февруари, ако няма новини чрез моя адвокат и AAMS задължително ще бъде принуден да плати ми...но ти от 4 септември до днес не си се свързал с AAMS? За мен това са почти 4000 евро... във всеки случай ще трябва да се свържем и с новинарската лента или с хиените, тук наистина говорим за измама...

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не, още не съм се свързал с вас, надявах се да се разреши, без да губите много време, но не изглежда така. Снощи изпратих имейл до aams. Четох обаче публикации от хора, които се оплакваха от същата ситуация преди две години, ако са платили до август, това означава, че ще са разрешили ситуацията от преди две години, предполагам... Затова се надявам, че, а не измама, те не плащат, защото са им свършили парите и им трябва време да възстановят баланса по някакъв начин...

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Днес ми казаха, че следващата седмица ще обработят тегленията.

Така че чакам другата седмица какво да правя

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Поне малко успокояващо е, ако казиното комуникира и ви даде актуална информация. Така че ще изчакаме да видим дали ще получите парите си следващата седмица. Разбира се, можете да ни информирате за напредъка. Надявам се да го получите възможно най-скоро.

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

перфектно, сега успях да направя оплакването....благодаря

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Няма за какво, радвам се, че можах да ви помогна и ще изчакам да видя как ще се развие и вашата ситуация. Ако се интересувате да прочетете информация за това какво можете да очаквате от жалбата, можете да го направите тук.

Въпреки това твърдо вярвам, че ще получите парите си. Ако имате някакви новини, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добър вечер, не придавайте голяма тежест на това, което казват в чата, също така ми казаха няколко пъти, че ще бъдат обработени следващата седмица, понякога дори ми даваха конкретни дати... междувременно тегленето ми беше спряно от 4 септември скандал . Веднъж казват, че имат проблеми с платежните платформи (?), друг път, че имат други проблеми, друг път, че трябвало да направят някакви проверки, после, че монополи правят проверки на някои потребители... съвсем произволни извинения

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, ако сте чакали парите от началото на септември, вие сте чакали много време честно казано. Предполагам, че всички причини, които изброихте, са ви казани от казиното. Все още поддържате ли връзка с казиното и какво беше последното нещо, което ви казаха? Играли ли сте с бонуси и верифициран ли сте?

Видях обаче, че сте пуснали и жалба и силно вярвам, че ще можем да ви помогнем. Ако казиното ви напише нещо отново, не се колебайте да ни информирате.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Добро утро, да, опитах се да пиша пак, но не ми казват нищо ново... Основно ми казват, че имат проблеми с платежната платформа или че монополи извършват проверки на някои сметки (?) (на проблемът е, че ако говориш с 2 различни оператора, дори в един и същи ден, те сменят версията...). Но това ми изглеждат като случайни неща, като се има предвид, че сме в застой от септември (и предвид ежедневните промени на версиите)... Да, проверих и играх реален баланс.

Автоматичен превод:
Bilegend
преди 10 месеца

Да, защото сутринта има момиче в чата, което казва, че имат проблеми с платформата, а следобед има момче (също много грубо), което казва, че извършват проверки на някои играчи... сега Мисля, че дори и те вече не знаят, че говорят глупости, за да направят хората щастливи....истината е само една, че нямат пари да плащат, продължават да вземат пари от клиенти, така че след това ще затворят и ще избягат с пари...и aams позволява всичко това и това е лудостта!

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добро утро, да, опитах се да пиша пак, но не ми казват нищо ново... Основно ми казват, че имат проблеми с платежната платформа или че монополи извършват проверки на някои сметки (?) (на проблемът е, че ако говориш с 2 различни оператора, дори в един и същи ден, те сменят версията...). Но това ми изглеждат като случайни неща, като се има предвид, че сме в застой от септември (и предвид ежедневните промени на версиите)... Да, проверих и играх реален баланс.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Бих казал, че казиното имаше достатъчно време да направи някои проверки и със сигурност не би трябвало да отнеме 4 месеца. Имали ли сте успешни тегления в миналото?

Както и да е, изглежда ми доста тъжна ситуация, че не можете да стигнете до парите си толкова дълго време и казиното не ви е дало никаква уместна причина в момента.

Въпреки това, както споменах преди, тъй като имате открита жалба, ще трябва да изчакаме и да видим докъде ще стигне нашият екип и се надявам да можем да ви помогнем.

Ако случайно разберете нещо ново, не забравяйте да ме уведомите. Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Добро утро, да, до август тегленията винаги са били изплатени. След август те вече не достигат до никого

Автоматичен превод:
Bilegend
преди 10 месеца

О, това не изглежда много добре. Искрено се надявам да има начин да се свържа с всеки наличен!

Няма какво друго да опитате, ако питате мен. 🙁


Автоматичен превод:
montella85
преди 10 месеца

Добро утро, но какво ти каза Аамс? Да чакам или да докладвам? Че са му отнели лиценза?

Автоматичен превод:
ungolof
преди 10 месеца

имейл получен на 10 януари.....

По отношение на докладите, изпратени до тази Агенция, свързани с невъзможността за обработка на тегления от страна на дилъра GENIUS SRL 15439, ние ви информираме, че разследванията по въпроса са в ход.

Ще изчакам до края на месеца и ако не получа повече новини, ще накарам адвоката ми да ми пише директно.....

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Намирам го наистина тъжно...

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Има хора, които също са правили репортажи в новинарската лента и хиените

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Този следобед оператор ми каза, че има проверки в сътрудничество с adm на действията на някои играчи и че поради това те са блокирали всички тегления, докато този проблем приключи. Тогава той ми каза, че от началото на февруари ще бъдат избягани.

Струва ли си да вярваме?

Автоматичен превод:
ungolof
преди 10 месеца

Не, това е едно от многото извинения, които казват, казват ми го от месеци... Случайно го казват на всички, така произволно ли правят проверки на всички играчи? Преценете... Те просто чакат времето си, както са правили досега. ADM извършва проверки, но може би на тях, със сигурност не на играчите... Казаха ми, че ще изплатят тегленията до ноември, ние сме още тук.

Автоматичен превод:
12 3 4...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини