ФорумКазинаGeniusWin Casino - обща дискусия

GeniusWin Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 4 месеца от montella85
|
13900 преглеждания 299 отговора |
|
1 2 3...15
Добавете пост
преди 4 месеца

не, не....оттеглянето е заявено на 13 декември.....все още се управлява след 1 месец.....

Автоматичен превод:
montella85
преди 4 месеца

Много лошо тогава...

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

да, благодаря, бих искал да пусна жалба...поне други хора няма да играят на този сайт

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Идеално, ако случаят е такъв, така че можетеда подадете жалба тук, на тази връзка . Стискам палци най-после да си получиш парите.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро на всички, направих две заявки за теглене на geniuswin на 26 декември 2023 г. и 1 януари 2024 г. Те също така ми казаха, че има забавяния и че не знаят кога ще го разрешат. има ли за какво да се притесняваш

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, според опита на някои от играчите, за които можете да прочетете тук, изглежда, че казиното се бори с тегления. Ние обаче даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене и тъй като първото ви вече е минало този период, мисля, че беше правилната стъпка да подадете жалба.

Вашият акаунт обаче вече е потвърден? Освен че казиното ви каза, че има забавяне на плащанията, те казаха ли нещо друго?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Казаха ми, че не знаят какви проблеми имат, но че всички тегления ще бъдат платени... потвърдена сметка, разбира се

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

същото нещо, което ми казаха преди 20 дни.....

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Опитвали ли сте да се свържете с тях наскоро и да посочите, че е минал месец?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

да, да, всеки ден до миналия понеделник......тогава Aams ми писа, че се грижат за техния случай и никога повече не съм се свързал с тях....както и да е, ситуацията е лесна за разбиране, че нямат парите за заплата продължават да карат хората да депозират, така че после ще избягат с плячката.....за съжаление мисля, че е така....

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Но има ли защита в този случай или не?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

държавните монополи (AAMS) се плащат но не знам след колко и по какъв начин..... dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it или dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it изпратете имейл тук и обяснете всичко, като поставите вашето потребителско име сайтът, който не плаща данъчен код име и фамилия... пак ще се свържат с вас....

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

държавните монополи (AAMS) се плащат но не знам след колко и по какъв начин..... dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it или dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it изпратете имейл тук и обяснете всичко, като поставите вашето потребителско име сайтът, който не плаща данъчен код име и фамилия... пак ще се свържат с вас....

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ако до следващия месец не ми платят, ще го направя, като се надявам адм да отговори веднага.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Веднага щом имам новини, ще ви уведомя

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Сиси благодаря ти 🔝. Аз също, ако имам новини

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Съжалявам, но връзката не се отваря и не мога да отворя жалбата с вас

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Казаха ми, че не знаят какви проблеми имат, но че всички тегления ще бъдат платени... потвърдена сметка, разбира се

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Струва ми се странно, ако едно казино каже, че не знае какви проблеми има с тегленията. Не виждам това като основателна причина, но тъй като имате открита жалба, нашият екип ще се опита да разбере колкото е възможно повече.

Както и да е, имали ли сте успешни тегления в това казино в миналото?

Разбира се. ако имате нова информация, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Днес ми казаха, че следващата седмица ще обработят тегленията.

Така че чакам другата седмица какво да правя

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Съжалявам, но връзката не се отваря и не мога да отворя жалбата с вас

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хм, при мен работи добре, така че можете ли да ми кажете какъв е проблемът, когато връзката не се отваря и какво ви показва?

Мога също така да опитам отново и да ви публикувам връзка, където можете да подадете жалба при нас отново.

Можете да го намерите тук: https://casinoguru-it.com/reclami/tutti

Автоматичен превод:
ungolof
преди 3 месеца

Надявам се, но ми е много трудно...... 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

перфектно, сега успях да направя оплакването....благодаря

Автоматичен превод:
montella85
преди 3 месеца

Пробвай да се обадиш и виж какво ще ти кажат

Автоматичен превод:
1 2 3...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини