ФорумКазинаGama Casino - обща дискусия

Gama Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от yoyeli
|
17713 преглеждания 113 отговора |
|
1...5 6
wiednerchristian1980
преди 6 дни

Е, не забравяйте да запишете такива неща, ако са необходими.

Що се отнася до проверката, каза ли казиното защо документите са отхвърлени? Сега ще бъде важно да се фокусирате основно върху успешното преминаване на допълнителната проверка, защото без това няма да теглите. Ние винаги даваме на казината 14 дни, за да решат всичко, което трябва да се направи по отношение на теглене или проверка, и ако не успеят, ние ще се опитаме да ви помогнем, ако проявявате интерес.

Първото нещо, което ще направим, е да разберем защо документите са отхвърлени. Какво трябваше да изпратиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 дни

Банкова карта Селфи Шофьорска книжка Форма за регистрация Сметка за мобилен телефон


Сега получих потвърждение от поддръжката, че моето селфи не отговаря на техните стандарти за качество...във всяко друго казино би било прието...Ще опитам отново и ако отново не се получи, ще намеря адвокат и също така да подадете жалба до надзорния орган на казиното file

Автоматичен превод:
wiednerchristian1980
преди 5 дни

Е, опитайте да им го изпратите отново, уверете се, че всичко е ясно видимо, защото това е, което казината изискват. Ако не успеете, можете да опитате първо да подадете жалба до нас, защото може да отнеме повече време с властите и ние също можем да опитаме да помогнем и да се свържем с казиното.

Така че уведомете ни, ако следващата снимка вече е преминала.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 дни

Проверката е завършена....следващ проблем...моите тегления не се обработват...според поддръжката това трябва да стане след 24 часа...няма успех...Все още твърдя, че има нещо нередно в това казино file

Автоматичен превод:
wiednerchristian1980
преди 4 дни

Сега ме проверяват от поддръжката...по-смешно става file

Автоматичен превод:
wiednerchristian1980
преди 4 дни

Е, сега всичко отново е наред...но всичките ми заявки за теглене се отхвърлят...техническата поддръжка отново активира моя метод на плащане с банков превод...това също не работи...технически проблеми...но като Четох в други коментари тук, не съм единственият с проблема...с други думи, казиното не е с репутация...ако сте имали проблеми преди 2 години, можеше да смените доставчика на плащане... самата поддръжка също не може да ми помогне, защото обвиняват плащането доставчик ... така че какви други опции имам ... почти никакви, за да получа парите си ... или???

Автоматичен превод:
wiednerchristian1980
преди 2 дни

Виждам, че прекарвате бурно време в казиното. Добрата новина е, че сте верифицирани. Сега ще бъде важно да бъдете търпеливи с оттеглянето си. Тъй като бяха отменени поради технически проблеми, вероятно ще попитам дали имате някаква алтернатива, която бихте могли да използвате. Ако използват трета страна доставчик на плащания, не всичко е в техните ръце.

Както и да е, опитайте се да общувате с тях относно това как да направите теглене, какъв метод на плащане да използвате и ако изглежда невъзможно и не чуете нищо подходящо от казиното, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Вече прекарах няколко часа с поддръжка на живо...също и по имейл...сега методът за банков превод отново изчезна...Ще опитам отново, след което ще докладвам на полицията и ще предам всичко останало на моя адвокат...или ще уведомя надзорния орган на казиното...стига ми е

Автоматичен превод:
wiednerchristian1980
преди 2 дни

Също така няколко пъти помолих поддръжката да закрие акаунта ми и да изплати печалбите ми правилно...това също беше напълно игнорирано...

Автоматичен превод:
wiednerchristian1980
преди 2 дни

В този случай бих внимавал, защото има казина, където първо трябва да изтеглите успешно, за да получите парите, защото ако затворите акаунта си, те ще конфискуват парите. Уверете се, че сте проверили дали имат нещо подобно в Условията, защото днес имах работа с един играч и същата ситуация.

Освен това, ако продължавате да имате проблеми, можете да опитате да използвате нашите услуги и нашия Център за разрешаване на жалби, за да подадетежалба при нас. Ще се опитаме да ви помогнем да разрешите ситуацията си.

Така че нека изчакаме и да ни уведомите какво сте решили.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 дни

Ето само един пример от днес...заявленията не се обработват. Имал съм този случай и преди. Знам, че казиното има 24 часа. Когато имах същия проблем, се свързах с поддръжката след 24 часа. След това всичко отново беше отхвърлено. Ще се радвам да се възползвам от вашата помощ. Вие потвърдихте, че казиното е безопасно. Може би имате по-добри контакти в Gama. Благодаря ви предварително за положените усилия. поздрави file

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Отлично казино, играя там повече от година и никога не съм съжалявал.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Ето само един пример от днес...заявленията не се обработват. Имал съм този случай и преди. Знам, че казиното има 24 часа. Когато имах същия проблем, се свързах с поддръжката след 24 часа. След това всичко отново беше отхвърлено. Ще се радвам да се възползвам от вашата помощ. Вие потвърдихте, че казиното е безопасно. Може би имате по-добри контакти в Gama. Благодаря ви предварително за положените усилия. поздрави file

Автоматичен превод:
вчера

Е, поне можете да опитате, въпреки че нищо не ви обещавам, по-добре да опитате повече опции, отколкото никакви.

Публикувах връзката в предишния си отговор (зелени букви) и можете да подадете жалбата си там.

Ако има проблем с това, можете да ме уведомите и аз ще се опитам да помогна.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Отлично казино, играя там повече от година и никога не съм съжалявал.

Автоматичен превод:
вчера

Тъй като играете тук толкова дълго, какво оценявате най-много? Можете ли да споменете нещо конкретно?🤔

Автоматичен превод:
1...5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини