Е, не забравяйте да запишете такива неща, ако са необходими.
Що се отнася до проверката, каза ли казиното защо документите са отхвърлени? Сега ще бъде важно да се фокусирате основно върху успешното преминаване на допълнителната проверка, защото без това няма да теглите. Ние винаги даваме на казината 14 дни, за да решат всичко, което трябва да се направи по отношение на теглене или проверка, и ако не успеят, ние ще се опитаме да ви помогнем, ако проявявате интерес.
Първото нещо, което ще направим, е да разберем защо документите са отхвърлени. Какво трябваше да изпратиш?
Well, be sure to record such things if they are needed.
As for verification, did the casino say why the documents are rejected? Now it will be important to focus mainly on passing the additional verification successfully, because without that you won't withdraw. We always give casinos 14 days to sort out everything that needs to be done regarding withdrawal or verification, and if they don't succeed then we will try to help you if you are interested.
The first thing we will do is to find out why the documents are rejected. What all did you have to send?