Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаGama Casino - обща дискусия

Gama Casino - обща дискусия (страница 7)

 от yoyeli
|
24 875 преглеждания 136 отговора |
|
1...6 7
ggssasha

Здравейте, можете да прочетете как се справят играчите в тази тема или да проверите оплакванията или потребителските отзиви.

Също така, поздравления за вашата печалба и ще се радвам, ако ме уведомите как върви вашето теглене.

Ако нещо се усложни, ще се опитаме да помогнем.🙂

Автоматичен превод:

Използвах промоционален код при регистрацията, изиграх залога x6, поставих печалбите за теглене. Те го отмениха. Писах на поддръжката, те ми казаха да направя минимален депозит, след което парите ще бъдат налични за теглене. Направих депозит, поставих го за теглене. Пак го отмениха! Опитах няколко пъти - всички бяха неуспешни. Моля, оправете го.

Автоматичен превод:
maksanovan5

Хей, съжалявам, че имаш такъв проблем.

Не би трябвало да е така, когато казиното ви каже да депозирате и след това можете да теглите без проблеми, а след депозирането това не е възможно.

Казаха ли ви защо е така? Имат ли причина да не ви платят парите?

Опитайте се да ми отговорите и ще видим дали можем да ви помогнем по някакъв начин. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Службата за поддръжка се позовава на факта, че финансовият отдел е поискал потвърждение на моите данни и иска да направя депозит от 1800 UAH, след което всичко ще бъде потвърдено и парите могат да бъдат изтеглени. Трябва да направите депозит с едно плащане. Не разбирам, от първия депозит не става ли ясно, че това са моите данни? Не взех никакви бонуси, имаше само промо код при регистрация, но го изиграх всичко. Целият проблем е, че финансовият отдел иска втори депозит. Нещо мирише на някаква глупост

Автоматичен превод:
maksanovan5

Хм, малко е странно, че ви искат още един депозит, но тъй като имаме казино като справедливо и има доста висок индекс на безопасност, ако това е единственото нещо, което искат, вероятно бих го направил.

Ако възникне някаква неприятна ситуация, ние ще се опитаме да ви помогнем. Но бих си помислил, че са поискали някакви документи от вас, за да потвърдят какво им трябва. Депозитът за проверка е добре, но след като сте направили депозит, аз също бих си помислил, както и вие, че те трябва да могат да видят това ясно.

Както и да е, вероятно ще се опитам да следвам техните инструкции и тогава ще видим.

Автоматичен превод:

Най-вероятно играчът е попаднал на фалшив сайт. За съжаление това вече е навсякъде.

Автоматичен превод:
Jaro

Ето техния уебсайт https://gama2220.com

погледнете и ми кажете, моля, това официално казино ли е или фалшиво. Рисковано е просто да направите втори депозит и ако изпратите документите, няма да има проблеми с това, но казват, че не е необходима проверка, а само депозит)

Автоматичен превод:

Добър ден, имам нужда от помощ.

Регистрирах се в казино GAMMA, спечелих и сега не мога да изтегля средствата си.

Постоянно ме молят да плащам. Първо 2 пъти по 1800 гривни, след това 5400 процента, след това отново 9000 процента и сега искат 12 000 хиляди гривни, за да мога да изтегля средствата.

Има екранни снимки на кореспонденция с поддръжка.

При нужда мога да пратя.

Дори не се интересувам от печалби, искам парите си обратно. Защо има казино, където не можете да теглите пари?


Автоматичен превод:

Помощ.

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:

Ето техния уебсайт https://gama2220.com

погледнете и ми кажете, моля, това официално казино ли е или фалшиво. Рисковано е просто да направите втори депозит и ако изпратите документите, няма да има проблеми с това, но казват, че не е необходима проверка, а само депозит)

Автоматичен превод:

Писах на нашия екип, за да го разгледаме и все още не мога да отговоря с точност, но когато знам на 100%, ще ви уведомя. Досега те се опитваха да се регистрират в законно казино и след това да влязат в тези домейни, но не беше възможно, което определено е подозрително.

Също така депозитите, които казиното иска, през повечето време не се нуждаят от 2 или 3, така че все още не бих вложил нищо в казиното и чакам да видя какво ще разберем. Както каза друг играч, възможно е това да са фалшиви сайтове, които нямат нищо общо с нормалното казино, така че внимавайте.

Автоматичен превод:

Добър ден, имам нужда от помощ.

Регистрирах се в казино GAMMA, спечелих и сега не мога да изтегля средствата си.

Постоянно ме молят да плащам. Първо 2 пъти по 1800 гривни, след това 5400 процента, след това отново 9000 процента и сега искат 12 000 хиляди гривни, за да мога да изтегля средствата.

Има екранни снимки на кореспонденция с поддръжка.

При нужда мога да пратя.

Дори не се интересувам от печалби, искам парите си обратно. Защо има казино, където не можете да теглите пари?


Автоматичен превод:

Здравейте, съобщението, което написах преди това, по принцип е валидно и за вас. Когато разбера повече, ще ви уведомя.

Автоматичен превод:
Jaro

Благодаря ви много, ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
Jaro

Просто съм любопитен, момчета, намерихте ли повече за това изпитание?

Автоматичен превод:
yoyeli

О, да, имаме актуализация.

Тези казина не принадлежат на Gama и нямат нищо общо. Те казаха, че ще се погрижат по някакъв начин за това и не съветват играчите да играят там. 🙂

Предполагам, че е полезно за всички вас.

Приятен ден!

Автоматичен превод:

Това Gama Casino трябва да бъде съдено с всичко по силите си... 15 хиляди никога не са изплатени... винаги технически проблеми... разбира се, всичко е изчезнало сега... Исках да закрия акаунта си незабавно чрез поддръжка... без отговор... къде е регулаторният орган тук? И къде ми е защитата на играча? Тези измамници са невероятни...

Автоматичен превод:
wiednerchristian1980

Да, в техния случай сайтовете за фалшиви измами всъщност може да са по-надеждни. 😀

Автоматичен превод:

Това Gama Casino трябва да бъде съдено с всичко по силите си... 15 хиляди никога не са изплатени... винаги технически проблеми... разбира се, всичко е изчезнало сега... Исках да закрия акаунта си незабавно чрез поддръжка... без отговор... къде е регулаторният орган тук? И къде ми е защитата на играча? Тези измамници са невероятни...

Автоматичен превод:

И какво стоеше зад това, че не искаха да ти закрият акаунта? В крайна сметка загубихте ли парите си или какво беше? Имат лиценз, там оплакахте ли се?

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини