НачалоФорумКазинаFrumzi Casino - обща дискусия

Frumzi Casino - обща дискусия (страница 8)

 от Romi
|
18 578 преглеждания 229 отговора |
|
1...7 8 9...12

Някой знае ли централата на Frumzi Casino? Искам да изпратя факс, но няма адрес за казиното.

Автоматичен превод:
alfonsomartinsegu

Мога ли да попитам какво ви трябва, за да ги изпратите?🤔

Автоматичен превод:

Добър вечер, имам проблем с казино frumzi. Спечелих 6000. Изтеглих 3-ти 500 за 15 работни дни и все още не съм получил пари в сметката си. можеш ли да помогнеш Те дори не искат идентификация на акаунта.

Автоматичен превод:
jojoskoronas

Със сигурност можем да се опитаме да ви помогнем, защото наистина мина много време, откакто сте чакали тегленето.

Просто следвайте тази връзка , където ще трябва да предоставите цялата информация на нашия екип за оплаквания и след това ние ще ви информираме какво трябва да направите по-нататък.

Мога ли да попитам дали това е първото ви теглене в това казино, моля?

Автоматичен превод:
Romi

Не разбирам защо давате толкова погрешна информация за това казино. Всичко, което виждам в интернет, е бавен като F и обслужването на клиенти се управлява от ботове.

Защо да твърдите, че е бързо казино? АКТУАЛИЗИРАЙТЕ ОТЗИВИТЕ СИ ВЕДНЪЖ. по дяволите

Автоматичен превод:

Добър вечер, имам проблем с казино frumzi. Спечелих 6000. Изтеглих 3-ти 500 за 15 работни дни и все още не съм получил пари в сметката си. можеш ли да помогнеш Те дори не искат идентификация на акаунта.

Автоматичен превод:

И АЗ СЪМ СЪС АБСОЛЮТНО СЪЩОТО.....ТЕХНИТЕ ОТГОВОРИ НА МОИТЕ ВЪПРОСИ СА ЗА ПОКАЗВАНЕ НА РАЗБИРАНЕ И ТЪРПЕНИЕ......

Автоматичен превод:
ARTOULIN

Откъде си, приятелю от Атина, и колко дни чакаш и колко пари очакваш да изтеглиш?

Автоматичен превод:
jojoskoronas

АЗ СЪМ ОТ ОСТРОВ.... И СПЕЧЕЛИХ ДВОЙНО ПАРИ ОТ ВАШИТЕ И ЧАКАМ ОТ 16 ЯНУАРИ...ЗАИСКАХ 3 ТЕГЛЕНИЯ ПО 500 ЕВРО, НО НЕ МИ ПОЗВОЛЯВАТ ПОВЕЧЕ.... ЧАКАМ СЪМ.....

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

АЗ СЪМ ОТ ОСТРОВ.... И СПЕЧЕЛИХ ДВОЙНО ПАРИ ОТ ВАШИТЕ И ЧАКАМ ОТ 16 ЯНУАРИ...ЗАИСКАХ 3 ТЕГЛЕНИЯ ПО 500 ЕВРО, НО НЕ МИ ПОЗВОЛЯВАТ ПОВЕЧЕ.... ЧАКАМ СЪМ.....

Автоматичен превод:

Първото теглене направих на 7 януари първите 500 и на 8 и 9 още едно оттогава, чакам и не знам какво става и не знам как да го регистрирам тук, нека guru casino говори с frumzi, влез и вземи парите, аз също направих билет за slotshamp, те също говориха и аз все още чакам, така че им изпращам съобщение, те ми казват същото нещо, финансовият отдел е много зает и тегленето ви е безопасно

Автоматичен превод:
jojoskoronas

Лично аз смятам, че ще фалират.

Автоматичен превод:
Kallenen88

ИСКАМ ДА ВЯРВАМ, ЧЕ ТОВА НЕ Е ВЯРНО,,,,,,, ДРУГ ПЪТ КОГАТО СЪМ СПЕЧЕЛЕЛ ПО-НИСКА СУМА СА НАПРАВИЛИ СЪЩОТО И НАКРАЯ МИ ПЛАЩАХА.... ИНАЧЕ ПАРИТЕ КОИТО СПЕЧЕЛИХ СА ОТ ДЖАКПОТА, МИСЛЯ ТЕЗИ ПЕЧАЛБИТЕ СЕ ИЗПЛАЩАТ ОТ ДОСТАВЧИКА НА ИГРАТА


Автоматичен превод:
ARTOULIN

Колко дни ви отне да платите предишното теглене? Пак беше толкова късно.

Автоматичен превод:
jojoskoronas

ВЪРНАХА ПАРИТЕ ЗА 20 ДНИ И МИ КАЗАХА ДРУГО......НО НАКРАЯ МИ ИЗПЛАТИХА

ИМАТЕ ЛИ ИНФОРМАЦИЯ ЗА КАКВО СА ТАКУВАЛИ ИЛИ ТОВА Е ВАШЕ МНЕНИЕ?


Автоматичен превод:
ARTOULIN

Изобщо не знам някой друг изпрати за фалит сега Не знам какво да кажа Изпратих им имейл отново Чакам

Автоматичен превод:

Не разбирам защо давате толкова погрешна информация за това казино. Всичко, което виждам в интернет, е бавен като F и обслужването на клиенти се управлява от ботове.

Защо да твърдите, че е бързо казино? АКТУАЛИЗИРАЙТЕ ОТЗИВИТЕ СИ ВЕДНЪЖ. по дяволите

Автоматичен превод:

Моля, прочетете за това как преглеждаме всички казина на нашия уебсайт тук и се надяваме, че ще разберете повече за нашата работа. И тогава може би ще разберете защо е толкова лесно да промените рецензията само защото сте ни помолили.

какво ще кажеш

Автоматичен превод:

Изобщо не знам някой друг изпрати за фалит сега Не знам какво да кажа Изпратих им имейл отново Чакам

Автоматичен превод:

Моля, не вярвайте на всичко, което четете. Няма нищо, което можем да намерим за фалитите на казината.

Колко време точно чакате за тегленето си, моля?

Ако е повече от 14 дни, нашият екип за оплаквания може да се опита да се намеси във вашия случай и да се свърже с казиното, за да разбере повече.

Ето линка , където можете да подадете жалба, ако желаете. Уведомете ни, моля, как сте решили.

Автоматичен превод:
Romi

Не за първи път давате невярна информация.


Това казвам аз. Казино, което не плаща на играчите постоянно в продължение на 20-30 дни, „надеждно" ли е?

Автоматичен превод:
Romi

Какво съвпадение отхвърлихте рецензията ми за казиното 😀 И ИЗТРИТОТО Е НАПЪЛНО! Какво клоунско шоу.

Опитваш се да ми върнеш?


Винаги защитаваш казината, каквото и да правят, нали...

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Не за първи път давате невярна информация.


Това казвам аз. Казино, което не плаща на играчите постоянно в продължение на 20-30 дни, „надеждно" ли е?

Автоматичен превод:

Бихте ли обяснили какво имате предвид под „фалшива информация"? Наистина не разбирам.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi

уау Мислиш се за умен, а? 😀

Автоматичен превод:
1...7 8 9...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини