Какво съвпадение отхвърлихте рецензията ми за казиното 😀 И ИЗТРИТОТО Е НАПЪЛНО! Какво клоунско шоу.
Опитваш се да ми върнеш?
Винаги защитаваш казината, каквото и да правят, нали...
What a coincidence you rejected my review of the casino 😀 AND DELETED IS COMPLETELY! What a clown show.
Trying to get back at me ?
You always defend the casinos whatever they do huh...
Моля, имайте предвид, че вашата потребителска рецензия е отхвърлена поради факта, че нашата вътрешна система е открила някои прилики с други потребителски рецензии, които вече са изпратени за това казино. Приликата, за да ви обясня по-добре, е същият IP адрес във вашия случай.
Тъй като само един потребителски преглед на казино на играч е разрешен и може да бъде публикуван, ние трябваше да отхвърлим потребителския ви преглед за това казино.
Надявам се, че сега можете да го разберете по-добре.
Please know that your user review has been rejected due to the fact that our internal system has detected some similarities with other user review already submitted for this casino. The similarity, to explain you better, is the same IP address in your case.
As only one user review per casino per player is allowed and can be published, we had to reject your user review for this casino.
I hope that you can understand it better now.
здравей
Гледам сериала и, честно казано, вярвам, че се стараеш повече от нас да бъдеш умният. 😀
Какво ще кажете да започнем отново с няколко основни подробности?
Винаги сме на разположение да обясним всяка ситуация на всеки, така че вашите кратки, но саркастични съобщения някак пропускат смисъла. Бих ви посъветвал да работите върху това.
Чувствам, че твърдението, че лъжем, може да се преведе като „Не разбирам индекса на безопасност и неговата текуща стойност". това близо ли е Това е много често и изобщо не е толкова сложно.
Използването на описанието, което изпратих на друг играч днес, може да помогне:
„Индексът на безопасност на казиното представлява вероятността да получите плащане. Той не казва колко бързо ще бъдат обработени тегленията. По този начин скоростта на теглене е изключена от индекса на безопасност и се счита за потребителско изживяване, за което ние предоставяме обратна връзка с потребителите и форум. Да не говорим, че скоростта на теглене не е измерима за нас."
+
„Има тонове добри казина с ужасна обратна връзка от потребителите, включително по-бавни KYC процеси и в крайна сметка дълги тегления. Резултат? Със сигурност е добра идея да се консултирате не само с Индекса за безопасност, но и с обратната връзка, оплакванията и форума на потребителите. Само това ще да ви покаже цялата картина.
Кажете ми дали се интересувате от подробности или можем просто да обсъдим нещата."
какво друго мислиш Променете подхода си и аз ще направя същото.
Hi,
I am watching the show, and to be completely honest, I believe you are trying harder than we are to be the smart one. 😀
How about we start again with a few basic details?
We are always available to explain any situation to anyone, so your brief but sarcastic messages kind of miss the point. I would advise you to work at it.
I feel that saying we are lying can be translated into "I do not understand the Safety Index and it's current value." Is that close? That's very common and not so complicated at all.
Using the description I sent to another player today can assist:
"The casino's Safety Index represents the probability of getting paid. It does not say how fast the withdrawals will be handled. Thus, withdrawal speed is excluded from the Safety Index and is considered to be a user experience, for which we provide user feedback and a forum. Not to mention, withdrawal speed is not measurable for us."
+
"There are tons of good casinos with terrible user feedback, including slower KYC processes and ultimately long withdrawals. Result? It is surely a good idea to consult not just the Safety Index but also the user feedback, complaints, and forum. Only that will show you the whole picture.
Let me know whether you're interested in details, or we can just talk things out."
What else do you think? Modify your approach, and I will do the same.
НАЙ-НАКРАЯ ДОКУМЕНТИТЕ ЗА ПЪЛНАТА ИДЕНТИФИКАЦИЯ НА МОЯ АКАУНТ ВЪВ FRUMZI БЯХА КАЧЕНИ .....ОТНОВО ЧАКАМ И НАДЯВАМ СЕ, ЧЕ НЯКОГА ЩЕ ЗАПОЧНА ДА ПОЛУЧАВАМ ИЗПЛАЩАНЕ НА ПАРИТЕ, КОИТО СЪМ СПЕЧЕЛИЛ....
FINALLY THE DOCUMENTS FOR THE FULL IDENTIFICATION OF MY ACCOUNT ON FRUMZI WERE UPLOADED .....WAITING AGAIN AND HOPING THAT SOMETIME I WILL START GETTING PAID THE MONEY I HAVE EARNED....
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓ/ΣΜΟΥ ΜΟΥ ΣΤΟ FRUMZI .....ΑΝΑΜΟΝΗ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΕΡΔΙΣΕΙ....
ПО НЯКОЕ ВРЕМЕ ЩЕ ИСКАТ ИДЕНТИФИКАЦИЯ. СЪЩОТО СЕ СЛУЧИ И С МЕН, ВЪПРЕКИ ЧЕ БЯХ НАПРАВИЛ НЯКАКО ТЕГЛЕНЕ В МИНАЛОТО.....СЛЕД 20 ДНИ ОТ МОИТЕ ИСКАНИЯ ТЕ ПОИСКАХА ДОКУМЕНТИТЕ, КОИТО БЯХА КАЧЕНИ ДНЕС, ТАКА ЧЕ ЧАКАМ ОТГОВОРА ИМ ЗА ИДЕНТИФИКАЦИЯ И ТОГАВА ДА ЗАПОЧНА ДА ПОЛУЧАВАМ ПАРИТЕ СИ.
AT SOME TIME THEY WILL ASK FOR IDENTIFICATION. THE SAME HAPPENED TO ME, EVEN THOUGH I HAD MADE SOME WITHDRAWAL IN THE PAST.....AFTER 20 DAYS OF MY REQUESTS THEY ASKED FOR THE DOCUMENTS WHICH WERE UPLOADED TODAY, SO I AM WAITING FOR THEIR RESPONSE FOR IDENTIFICATION AND THEN TO START GETTING MY MONEY.
ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΝΑ ΠΑΡ΄ΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΛΗΨΗ.....ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΜΕΡΕΣ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΓΙΝΑΝ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΟΠΟΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ
Поискаха ми идентификация и представете си, че ми искат селфи с фон, показващ страницата с личната ми карта, брато те искат глупости
They asked me for identification and imagine they ask me for a selfie with a background showing the page with my ID, bro they're asking for bullshit
Μου ζητήσανε ταυτοποίηση και φαντάσου μου ζητάνε σελφι με background να φαίνεται η σελίδα με το Id μου αδερφέ ζητάνε μαλακιες
ТЕ МЕ ПОПИТАХА СЪЩОТО И НЕ МИ ПУКА КОЛКО ГЛУПАВО Е, ЧЕ ПОИСКАХА ПЪЛНАТА КАРТИНА НА НАЧИНА НА ПЛАЩАНЕ, КОЕТО СЪМ ИМ НАПРАВИЛ И ВСЯКАКВА ДРУГА ТРАНЗАКЦИЯ, КОЯТО СЪМ НАПРАВИЛ С МОЯТА БАНКОВА КАРТА ОТ 1/1/25 ДО 1/2/25.....БЯХ РАЗОЧАРОВАН ИМА, НО ЗА ДА ПОЛУЧА ПАРИТЕ СИ ГИ ИЗПРАТИХ
THEY ASKED ME THE SAME THING AND I DON'T CARE HOW SILLY IT IS THAT THEY ASKED FOR THE FULL PICTURE OF THE PAYMENT METHOD I HAVE MADE TO THEM AND ANY OTHER TRANSACTION I HAVE MADE WITH MY BANK CARD FROM 1/1/25 TO 1/2/25.....I WAS DISAPPOINTED THERE BUT IN ORDER TO GET MY MONEY I SENT IT
ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΚΟΥΦΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΖΗΤΑΝΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΕΧΩ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ ΑΠΟ 1/1/ 25 ΕΩΣ ΚΑΙ 1/2/ 25.....ΕΚΕΙ ΔΥΣΑΝΑΣΧΕΤΗΣΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ
Как мога да направя това със селфито? Те искат от мен да изпратя доказателство за карта, с която съм депозирал преди това и не я притежавам. Банката я беше затворила и искат тази карта.
How can I do this with the selfie? They are asking me to send proof of a card that I had previously deposited with and I don't have it in my possession. The bank had closed it and they want this card.
Αυτό με την σελφι πως θα το κάνω πείσεις μου ζητάνε να στείλω αποδεικτικό για μια κάρτα που είχα κάνει παλαιότερα κατάθεση και δεν την έχω στην κατοχή μου επιδει μου την είχε κλείσει η τράπεζα και θέλουν αυτήν την καρτα
АКО ИМАТЕ INTERBAGING, МОЖЕТЕ ДА ИЗТЕГЛЕТЕ ЗАТВАРЯНЕТО НА КАРТАТА В PDF ИНАЧЕ ГО ПОИСКАТЕ ОТ БАНКАТА.....ЩО СЕ ОТНОСНО SELFI ОТВОРИХ КОМПЮТЪРА НА СТРАНИЦАТА FRUMZI, КОЯТО СЪХРАНЯВАХ ОТПРЕД С МОЯТА САМОЛИЧНОСТ В РЪКАТА И БЯХ СНИМАН xaxa те поискаха забавни неща
IF YOU HAVE INTERBAGING YOU CAN DOWNLOAD THE CARD CLOSURE IN PDF OTHERWISE YOU ASK THE BANK FOR IT.....AS FOR THE SELFI I OPENED THE COMPUTER ON THE FRUMZI PAGE I STORED IN FRONT WITH MY IDENTITY IN MY HAND AND I WAS PHOTOGRAPHED xaxa they asked for funny things
ΑΝ ΕΧΕΙΣ INTERBAGING ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΣΕ PDF ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΑΛΛΟΙΩΣ ΤΟ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ.....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ SELFI ΕΓΩ ΑΝΟΙΞΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ FRUMZI ΣΤΑΘΗΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΘΗΚΑ xaxa αστεια πραγματα ζητανε
Да, молят за милост, уморен съм.
Yes, they're asking for mercy, I'm tired.
Ναι ρε ζητάνε ότι να ναι έλεος κουράστηκα
И на мен ми писна, но не ги давам.....ако имате нещо по-ново ми пишете и аз ще направя същото, може да помогнем с парите.
I'm tired too, but I'm not giving them away.....if you have anything newer, write to me, and I'll do the same, maybe we can help get the money.
και γω κουραστηκα αλλα δεν τους τα χαριζω .....αν εχεις κατι νεοτερο γραψε μου οπως και γω θα κανω το ιδιο μηπως βοηθηθουμε να παρουμε τα χρηματα
И на мен ми писна, но не ги давам.....ако имате нещо по-ново ми пишете и аз ще направя същото, може да помогнем с парите.
I'm tired too, but I'm not giving them away.....if you have anything newer, write to me, and I'll do the same, maybe we can help get the money.
και γω κουραστηκα αλλα δεν τους τα χαριζω .....αν εχεις κατι νεοτερο γραψε μου οπως και γω θα κανω το ιδιο μηπως βοηθηθουμε να παρουμε τα χρηματα
лъжа!
Същият IP...уау...Представете си, че е същият IP, КАТО АЗ РЕДАКТИРАХ ПУБЛИКАЦИЯТА :::::
РЕДАКТИРАНЕ!!! 😀😀
Така че предполагам, че РЕДАКТИРАНЕТО НА СОБСТВЕН РЕЦЕНЗИЯ СЕГА Е ЗАБРАНЕНО НА ТОВА МЯСТО.
Отново се опитах да бъда умен и ....да. Не съвсем.
A lie!
Same IP...wow....IMAGINE IT BEING THE SAME IP AS IT WAS ME WHO WAS EDITING THE POST:::::
EDITING!!! 😀😀
So I suppose EDITING ONES OWN REVIEW IS FORBIDDEN IN THIS PLACE NOW.
Again, tried to be clever and ....yeah. Not really.
О, съжалявам, но проблемът тук е следният, ВЪПРЕКИ че се опитвате да го въртите и да сте хитри:
Опитах се да променя прегледа си, за да отразява текущата ситуация с казиното, а вие изтрихте целия преглед.
Вече го няма.
След това някой идва и казва..."бухахахаха същото IP и ти го публикува два пъти pling pling...".
Ъмм...това се нарича РЕДАКТИРАНЕ НА РЕВЮТА и никога не е имало ДВА и OFC БЕШЕ ОТ ЕДИН И СЪЩ ЧОВЕК: МЕН.
Така че наистина нямам представа защо се бориш с това. Цялата ми критика се основаваше на вашия цензор.
Oh I am sorry but the problem here is this DESPITE you trying to spin it around and be clever:
I tried to modify my review to reflect the current situation with the casino, and you deleted the whole review.
Its not there anymore.
Then someone comes and say...."buhahahah the same IP and you posted it twice pling pling...".
Uum....its called EDITING THE REVIEW and there never was TWO and OFC IT WAS FROM THE SAME PERSON: ME.
So I have really no idea why you fighting this. My whole critic was based on your censor.
Поискаха ми идентификация и представете си, че ми искат селфи с фон, показващ страницата с личната ми карта, брато те искат глупости
They asked me for identification and imagine they ask me for a selfie with a background showing the page with my ID, bro they're asking for bullshit
Μου ζητήσανε ταυτοποίηση και φαντάσου μου ζητάνε σελφι με background να φαίνεται η σελίδα με το Id μου αδερφέ ζητάνε μαλακιες
Разбрах от източник за обслужване на клиенти, че техните родствени казина страдат от същите „въпроси".
Всъщност бях изумен, когато един от техния отдел за обслужване на клиенти (не Frumzi, а от близкото казино, имат същите хора, които го правят) каза, че изпитват финансови проблеми. Казината се преместиха от лиценза на Малта през 2022-2023 г. в Кюрасао и сега някои Азорски острови или остров Комо или каквото и да е (може да греша с имената), така че според мен те работят. Добавете и този човек от отдела за обслужване на клиенти каза....и чуйте това, в момента наблягат на паричния поток за по-големите суми, защото ръка за ръка.....така че ако имате под 1500 e тегления в очакване на късмет...и да, те могат да бъдат отложени, като поискате KYC. Предполагам, че им дава повече време да си играят с паричните проблеми! Разбира се, приемете това с щипка сол, не твърдя, че дадената ИНФОРМАЦИЯ е 100% точна или че съм я разбрал правилно (тъй като говорехме английски), но впечатлението, което получих, беше такова.
И фактът, че най-малко 3/5 сродни казина изпитват същото забавяне в изплащането. ОГРОМНИ въпроси казаха. 2-3 седмици.
така...
I have from a customer service source that their sister casinos are suffering from the same "ques".
Actually I was astounded when one of their customer service(not Frumzi but from sister casino, they have same people doing it) said that they are experiencing financial trouble. The casinos have moved from under Malta license in 2022-2023 to Curacao and now some Azores or como island or whatever( I can be wrong of the names), so to me it seems they running. Add also this customer sevice guy said....and listen to this, the are currently emphasizing cash flow for the bigger amounts because hand to hand.....so if you have under 1500 e withdrawals pending good luck...and yes, they can postponed by asking KYC. Gives them more time to play around their cash problems, I presume! Ofc, take this with a pinch of salt, I do not claim the INFO given is 100 % accurate or that I understood it correcty (as we spoke english) but the impression I got was that.
And the fact at least 3 / 5 sister casinos are experiencing the same lag in paying out. HUGE ques they said. 2-3 weeks.
So...
Здравейте, сега разбирам проблема - благодаря. Това е бетон и можем да работим с него.
Надявам се, че е очевидно, че потребителските рецензии не са предназначени да правят рецензии на Casino Guru - така че това беше една от отхвърлените актуализации. Вярвам обаче, че не това е целта, затова помолих Роми да прегледа отново хронологията на вашите потребителски отзиви и да ви даде повече подробности.
Hi, now I understand the issue - thanks. This is concrete and we can work with that.
I hope it is obvious that user reviews are not designed to review Casino Guru - so this was one of the rejected updates. However, I believe that's not the point, so I asked Romi to review again your user reviews history and give you more details.
лъжа!
Същият IP...уау...Представете си, че е същият IP, КАТО АЗ РЕДАКТИРАХ ПУБЛИКАЦИЯТА :::::
РЕДАКТИРАНЕ!!! 😀😀
Така че предполагам, че РЕДАКТИРАНЕТО НА СОБСТВЕН РЕЦЕНЗИЯ СЕГА Е ЗАБРАНЕНО НА ТОВА МЯСТО.
Отново се опитах да бъда умен и ....да. Не съвсем.
A lie!
Same IP...wow....IMAGINE IT BEING THE SAME IP AS IT WAS ME WHO WAS EDITING THE POST:::::
EDITING!!! 😀😀
So I suppose EDITING ONES OWN REVIEW IS FORBIDDEN IN THIS PLACE NOW.
Again, tried to be clever and ....yeah. Not really.
здравейте
Първо, бих искал да се извиня, че прибързах с преждевременното вземане на решения относно дадената ситуация по отношение на вашия потребителски преглед за това казино.
И ако мога, бих искал да обясня всичко сега.
Когато преглеждахме вашето потребителско мнение, нашата вътрешна система откри, че друг потребителски преглед вече е изпратен към това казино от същия IP, както казах преди. Потребителският преглед също съдържаше същата оценка, която сте дали във вашия, и беше изпратен също от играч от вашата страна. В тези случаи винаги се опитваме да останем безпристрастни и тъй като е разрешен само един потребителски преглед на играч и казино, „дублираните" се отхвърлят.
И тук се случи абсолютно същото. Съжалявам обаче, че не ти дадох шанс да докажеш, да кажем, че всичко това е някаква грешка, така че, моля, нека да я поправя сега.
За да бъде одобрен потребителският ви преглед и за да се уверим, че това наистина е просто грешка от наша страна, моля, помогнете ни да проверим всичко правилно, като изпратите екранни снимки, показващи вашата идентификация и активност в акаунта в казиното с видимо потребителско име или имейл и история на депозити или тегления, или нещо друго, деклариращо активно използване на акаунта, като например история на вашите игрови дейности.
Наистина оценяваме съдействието ви по този въпрос и ще очакваме отговора ви.
Hello there.
Firstly, I would like to apologize that I was hasty in making premature decisions about the given situation regarding your user review for this casino.
And if I may, I would like to explain everything now.
When reviewing your user review, our internal system detected that another user review was submitted already to this casino from the same IP, as I have said before. The user review was also containing the same rating as you have given in yours and was submitted by the player from your country as well. In these cases, we always try to stay unbiased, and because only one user review per player and casino is allowed, the "duplicated" ones are rejected.
And exactly the same thing happened here. I'm sorry though that I didn't give you a chance to prove, let's say, that all this was some kind of mistake, so please let me fix it now.
In order to get your user review approved and for us to make sure that it really was just a mistake on our side, please help us to check everything right by sending screenshots showing your identification and casino account activity with visible user name or email and deposit or withdrawal history, or anything else declaring active account usage, such as history of your gaming activities.
Our email: [email protected]
We really appreciate your cooperation in this matter, and we'll wait for your reply.
НАЙ-НАКРАЯ ДОКУМЕНТИТЕ ЗА ПЪЛНАТА ИДЕНТИФИКАЦИЯ НА МОЯ АКАУНТ ВЪВ FRUMZI БЯХА КАЧЕНИ .....ОТНОВО ЧАКАМ И НАДЯВАМ СЕ, ЧЕ НЯКОГА ЩЕ ЗАПОЧНА ДА ПОЛУЧАВАМ ИЗПЛАЩАНЕ НА ПАРИТЕ, КОИТО СЪМ СПЕЧЕЛИЛ....
FINALLY THE DOCUMENTS FOR THE FULL IDENTIFICATION OF MY ACCOUNT ON FRUMZI WERE UPLOADED .....WAITING AGAIN AND HOPING THAT SOMETIME I WILL START GETTING PAID THE MONEY I HAVE EARNED....
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓ/ΣΜΟΥ ΜΟΥ ΣΤΟ FRUMZI .....ΑΝΑΜΟΝΗ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΕΡΔΙΣΕΙ....
Страхотно, значи отиде някъде. Видях вашата жалба и затова казиното също коментира, така че вярвам, че ще бъде разрешено. Видях, че последното ви съобщение беше, че сте качили документа с вашето име, защото това им липсваше. Ще видим дали е добре.
Кажете ми как се оказва.
Great so it went somewhere. I've seen your complaint and therefore the casino are also commenting, so I believe it will be resolved. I saw that your last message was that you uploaded the document with your name because that was what they were missing. We'll see if that's okay.
Let me know how it turns out.
РАЗБИРА СЕ ЩЕ ВИ ИНФОРМИРАМ......ДА ВИДИМ СЛЕД КОЛКО ДНИ ЩЕ ОТГОВОРЯТ ЗА ДОКУМЕНТИТЕ,,,,КАЗВАТ 2-3 РАБОТНИ ДНИ ДАНО ДА Е ТАКА.....ТАКА ЧЕ ЛОГИЧНО ДНЕС ТРЯБВА ДА ИМАМ ОТГОВОР
OF COURSE I WILL INFORM YOU......LET'S SEE IN HOW MANY DAYS THEY WILL RESPOND ABOUT THE DOCUMENTS,,,,THEY SAY 2-3 WORKING DAYS I HOPE IT'S THAT WAY.....SO LOGICALLY I SHOULD HAVE AN ANSWER TODAY
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ......ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ,,,,ΛΕΝΕ 2-3 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.....ΛΟΓΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
РАЗБИРА СЕ ЩЕ ВИ ИНФОРМИРАМ......ДА ВИДИМ СЛЕД КОЛКО ДНИ ЩЕ ОТГОВОРЯТ ЗА ДОКУМЕНТИТЕ,,,,КАЗВАТ 2-3 РАБОТНИ ДНИ ДАНО ДА Е ТАКА.....ТАКА ЧЕ ЛОГИЧНО ДНЕС ТРЯБВА ДА ИМАМ ОТГОВОР
OF COURSE I WILL INFORM YOU......LET'S SEE IN HOW MANY DAYS THEY WILL RESPOND ABOUT THE DOCUMENTS,,,,THEY SAY 2-3 WORKING DAYS I HOPE IT'S THAT WAY.....SO LOGICALLY I SHOULD HAVE AN ANSWER TODAY
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ......ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ,,,,ΛΕΝΕ 2-3 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.....ΛΟΓΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Така че съм любопитен дали ще го получите днес. Според написаното от друг играч, той е получил малко пари, така че вярвам, че ще се подобрява само. 🙂
So I'm curious if you'll get it today. According to what another player wrote, he got some money, so I believe it will only get better. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.