ФорумКазинаFrumzi Casino - обща дискусия

Frumzi Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 6 месеца от Romi
|
7165 преглеждания 93 отговора |
|
1 2 3...5
Добавете пост
szuszar
преди 6 месеца

О, това е доста. От жалбата виждам също, че казиното е трябвало да отговори или да коментира цялата ситуация, но досега не го е направило. Надявам се, че ще променят това и ще вземат отношение и ще обяснят какво се случва. Предполагам, че все още нямате нова информация от последния си пост.

Ако нещата се променят, уведомете ме и ще оставим нашия екип да се опита да помогне за момента.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, искам да попитам за казино frumzi. На 13.03.2024 г. поисках първото си теглене на спечелената сума и с посочения метод на плащане вече трябваше да имам парите в сметката си.

Вече три пъти писах на обслужване на клиенти и многократно ми пишат, че съм на опашката във финансовия отдел.

Все още имам предстоящо теглене в акаунта си за игра, но все още нищо не се случва. Не бих искал да загубя печалбите си, което вероятно вече се е случило.

Моят акаунт е напълно потвърден. Можете ли да ми дадете съвет или поне някак да ме утешите, че не съм единствената, която се чувства така..



Автоматичен превод:
Barborabarvikova31
преди 6 месеца

платиха ми след месец, но го направиха, така че нямате друг избор, освен да чакате.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

печеля 10 000, след като затворят акаунта ми) и поддръжката казва, че акаунтът ми се затваря, защото казиното frumzi не работи във Франция)

Казино Frumzi е измамник !!!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, искам да попитам за казино frumzi. На 13.03.2024 г. поисках първото си теглене на спечелената сума и с посочения метод на плащане вече трябваше да имам парите в сметката си.

Вече три пъти писах на обслужване на клиенти и многократно ми пишат, че съм на опашката във финансовия отдел.

Все още имам предстоящо теглене в акаунта си за игра, но все още нищо не се случва. Не бих искал да загубя печалбите си, което вероятно вече се е случило.

Моят акаунт е напълно потвърден. Можете ли да ми дадете съвет или поне някак да ме утешите, че не съм единствената, която се чувства така..



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте!

Опасявам се, че малко хора извън персонала на казиното могат да преместят опашката във финансовия отдел.

Страхотно е, че акаунтът вече е напълно верифициран, така че можем да пропуснем това безпокойство.

Както можете да прочетете в тази тема, всичко показва, че казиното просто е в спад и тази опашка се отнася и за други играчи.

Разбирам, че е много неприятно, но просто трябва да изчакате. Ако нищо не се случи през следващата седмица или повече, може да се разгледа жалба. Но честно казано, дори не бързият процес.

Най-много можем да преценим дали пречките от страна на казиното са оправдани и дали наистина се опитват да изплащат постепенно всички играчи.

Разбирам, че не звучи много обнадеждаващо, но за мен е въпрос на време.

Ще очакваме с нетърпение добри новини или напредък към изплащане.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

печеля 10 000, след като затворят акаунта ми) и поддръжката казва, че акаунтът ми се затваря, защото казиното frumzi не работи във Франция)

Казино Frumzi е измамник !!!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте!

Искате да кажете, че казиното ви позволява да печелите и след това затваря акаунта ви, защото живеете в страна с ограничения?

Нищо чудно, че се чувствате измамени.

Само за да добавите повече подробности към този проблем, бихте ли споделили последния отговор, който сте получили от поддръжката или някой от казиното? Предпочитам да съм сигурен, че не греша, защото това е сериозна ситуация и определено се стремя да стигна до дъното.

Ще бъда тук.


Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Здравейте, имам пари в сметката си!!! Готино

Автоматичен превод:
Barborabarvikova31
преди 6 месеца

Е, това е перфектна новина и се радвам, че си получи наказанието. Видях последните публикации и имаше много негативни, така че се радвам на всеки положителен.

Колко време ви отне да получите парите си? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Здравейте, отне седмица и се надявам следващите селекции да са същите или дори по-бързи. Благодаря ти

Автоматичен превод:
Barborabarvikova31
преди 6 месеца

Ще стискаме палци. И на мен една седмица ми е малко 🙂

Успех и ако нещо се случи, ние сме тук.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Имам този висящ проблем с тегленето и с frumzi. 400е и нищо не правят.


Трябва да кажа, че тяхната репутация на МНОГО МНОГО БАВНО КАЗИНО ги предшества и не мога да си представя да играя там повече.

Те имат страхотни бонус оферти, но как да ги използвате, ако дори не можете да получите теглене в подходящо време??? 5 дни до няколко месеца само за няколкостотин е лудост през 2024 г.!!!


Какъв е този сайт!?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, аз също имам проблем със селекцията. Селекцията е въведена на 22.4. 2024 и пак нищо. Вече не вярвам, че парите ще дойдат при мен. Колкото до проверката на акаунта, все още никой не ме е искал.. Писах на поддръжката всеки ден и все трябва само да ги избирам по ред.. и днес, когато искам да пиша на поддръжката, ми казва, че не са на линия??? Поддръжка, която трябва да е онлайн 24/7??? filefile

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Имам този висящ проблем с тегленето и с frumzi. 400е и нищо не правят.


Трябва да кажа, че тяхната репутация на МНОГО МНОГО БАВНО КАЗИНО ги предшества и не мога да си представя да играя там повече.

Те имат страхотни бонус оферти, но как да ги използвате, ако дори не можете да получите теглене в подходящо време??? 5 дни до няколко месеца само за няколкостотин е лудост през 2024 г.!!!


Какъв е този сайт!?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това ли е първата ви заявка за теглене и потвърдена ли е вашата сметка в това казино? Кога точно го поискахте, ако мога да попитам?

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, може да отнеме толкова време, особено ако това е първото теглене и казиното трябва да прегледа всички документи.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, аз също имам проблем със селекцията. Селекцията е въведена на 22.4. 2024 и пак нищо. Вече не вярвам, че парите ще дойдат при мен. Колкото до проверката на акаунта, все още никой не ме е искал.. Писах на поддръжката всеки ден и все трябва само да ги избирам по ред.. и днес, когато искам да пиша на поддръжката, ми казва, че не са на линия??? Поддръжка, която трябва да е онлайн 24/7??? filefile

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Съжаляваме за тези проблеми с казиното. Опитахте ли да се свържете с тях и по имейл? Имате ли информация за вашето теглене в акаунта си? Пише ли "в очакване" или нещо друго? Само за да се уверя, че са получили молбата ви, нали знаете.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Все още не съм се свързал с имейла. Днес ми казаха от поддръжката, че се извиняват за дългото чакане, но че не трябва да се притеснявам за парите си, че ще ги имам скоро и че заявката е близо до обработка... така че не знам какво са имали предвид. Все още имам предстояща обработка в моя профил..🤷🏼‍♀️

Автоматичен превод:
luckamarkova88
преди 4 месеца

Аз също съм засегнат от това, поисках теглене на 23.4 и ми казаха, че е във финалната фаза, вчера има забавяне на обработката, може би защото съм депозирал само два пъти досега и спечелих 500 и исках да ги изтегля . Е, просто ще трябва да почакам

Автоматичен превод:
enricomarx3112
преди 4 месеца

Аз също депозирах само 3 пъти и това е първото ми теглене.. Надявам се някой ден парите да дойдат при мен.. Имам 11 000 CZK

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Е, имам 500 евро, чакащи обработка, всъщност спечелих 1000 и играя с баланса в сметката си в момента, получавам достатъчно реклама. Би било наистина жалко да загубим печалбата

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Все още не съм се свързал с имейла. Днес ми казаха от поддръжката, че се извиняват за дългото чакане, но че не трябва да се притеснявам за парите си, че ще ги имам скоро и че заявката е близо до обработка... така че не знам какво са имали предвид. Все още имам предстояща обработка в моя профил..🤷🏼‍♀️

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Е, това звучи като основно положителна информация. Почти бих казал, че те вероятно следват списък, което понякога се случва, когато казината нямат време да проверяват играчите.

Както и да е, бих му дал повече време. Ако наистина не могат да издържат и че може да е така по думите на останалите играчи, трудно някой отвън ще го ускори.

Опитайте се да издържите и междувременно ще бъде разумно да не залагате с тези пари, както вече споменахме. 🙏

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Е, имам 500 евро, чакащи обработка, всъщност спечелих 1000 и играя с баланса в сметката си в момента, получавам достатъчно реклама. Би било наистина жалко да загубим печалбата

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Съжалявам да го чуя!

Ако мога да добавя малко съвети, бих се насочил към друго казино, това е много по-добре, отколкото да загубите баланса. 🙏

Надяваме се, че това е само въпрос на време и казиното скоро ще навакса забавянето. Във всеки случай ние сме тук за актуализации.



Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини