Хей, каза ли ви казиното и причината, поради която тегленето ви е отхвърлено вече няколко пъти? Верифицирахте ли вече акаунта си в казиното? Играхте ли с бонус?
Кажете ми, за да имам по-добър преглед на ситуацията.
Hey, did the casino also tell you the reason why your withdrawal has been rejected several times already ? Have you already verified your casino account ? Did you play with a bonus ?
Let me know so I have a better overview of the situation.
Добър вечер Направих теглене за 4 дни и всичко, което правят, е да бъда търпелив и какво е на финалния етап какво да направя, помогнете
Good evening I have made a withdrawal for 4 days and all they do is tell me to be patient and what is in the final stage what should I do help
Καλησπέρα έχω κάνει μια ανάληψη εδώ και 4 μέρες και το μόνο που κάνουν είναι να μου λετε υπομονή και πτι βρίσκεται στο τελικό στάδιο τι να κάνω βοήθεια
Здравейте, най-добре е да изчакате малко и да имате търпение. Даваме на казината 14 дни, за да решат тегленето, така че да не се притеснявам от самото начало. Попитахте защо има забавяне?
Верифицирахте ли акаунта си тук? Имали ли сте успешни тегления преди?
Уведомете ме, моля.
Hi, it would be best to wait a bit and be patient. We give casinos 14 days to sort out the withdrawal so I wouldn't worry right from the start. You asked why there is a delay ?
Have you verified your account here ? Have you had any successful withdrawals before ?
Let me know, please.
Добро утро, имате ли контакт с казиното?
Вярвам, че бях измамен от тях
Получих предложение за безрисков залог до 900 PLN
Депозирах 900 PLN, загубих залога си и получих възстановяване на 900 PLN, за да играя до 1 юли, днес е 26 юни и този бонус ми беше отнет, без да посочвам причина.
Good morning, do you have any contact with the casino?
I believe I was deceived by them
I received an offer for a risk-free bet up to PLN 900
I deposited PLN 900, lost my bet and received a refund of PLN 900 to play until July 1, today is June 26 and this bonus was taken away from me without giving any reason.
Dzien dobry , czy ma pan jakis kontakt z kasynem ?
Uwazam ze zostalem przez nich oszukany
Dostalem oferte na zaklad bez ryzyka do kwoty 900 zl
Wplacilem 900 zl , przegralem swoj zaklad i dostalem zwrot 900 zl na zagranie do 1 lipca, dzis jest 26 czerwiec i ten bonus zostal mi zabrany bez podania zadnego powodu
Свързахте ли се с поддръжката на казиното по този въпрос? Вярвам, че трябва да опитате това със сигурност. Те трябва да могат да обяснят какво може да се случи. Не можем да се свържем с тях вместо вас, само когато има подадена жалба, нашият екип се опитва да се свърже с представителите на казиното.
Получихте ли екранни снимки на условията на този бонус, където се вижда, че изтичането е на 1 юли, може би? Може да ви помогне, ако им го предоставите.
Have you contacted the casino's support regarding this? I believe you should try that for sure. They should be able to explain what could happen. We are unable to get in touch with them for you, only whenever a complaint is submitted does our team try to get in touch with the casino representatives.
Did you get any screenshots of the terms of this bonus where it shows that the expiry is on July 1, perhaps? It could help you if you would provide it to them.
Да, писах на поддръжката няколко пъти и никога не получих отговор защо е направено това, пишеше само, че това е решение на администрацията
За съжаление нямах време да направя екранна снимка, която показва, че бонусът е валиден до 1 юли, но определено беше
Бихте ли могли да се свържете с техния сервизен отдел по този въпрос?
Yes, I wrote to the support several times and never received an answer why this was done, it was only written that it was the administration's decision
Unfortunately, I didn't have time to take a screenshot showing that the bonus is valid until July 1, but it definitely was
Could you contact their service department regarding this matter?
Tak ,kilka razy pisałem w tej sprawie do supportu i ani razu nie otrzymałem odpowiedzi dlaczego tak zrobiono,napisano tylko że taka jest decyzja administracji
Niestety nie zdążyłem zrobić screena że bonus jest do 1 lipca ale napewno tak było
Czy mogłaby się pani skontaktować z ich działem obsługi w tej sprawie ?
здрасти
Казвал съм това много пъти преди. Не можем да ви помогнем по въпроси, свързани със спортни залагания, и този вид безрисков залог ми звучи като такъв. Чувствайте се свободни да ме коригирате, разбира се.
Дори да е свързано с казино игри, ние просто не можем да се свържем с казиното от ваше име, без да подадете жалба.
Така става. Въпреки че съжалявам да видя, че казиното не се интересува от обяснение, изглежда, че не можем да направим нищо по въпроса.
Hi!
I said this many times before. We can't assist you with sports betting-related matters, and this kind of risk-free bet sounds like one to me. Feel free to correct me, of course.
Even if it were related to casino games, we just can't contact the casino on your behalf without you submitting a complaint.
That's how it works. Allthough I'm sorry to see the casino is not interested in explanation, it seems there is nothing we can do about it.
Разбирам, но мога ли да оценя казиното по отношение на спортните залагания?
I understand, but can I rate the casino in terms of sports betting?
Rozumiem, czy moge jednak wystawic ocene kasynie pod katem zakladow sportowych ?
Ако имате предвид потребителски преглед, това също ще бъде отхвърлено. Тук се занимаваме с казино игри, а не със спортни залагания, така че разбирате, че вероятно няма да е много подходящо за тази тема. 😥
If you mean user review, that would also be rejected. We deal with casino games here, not sports betting, so you understand that it would probably not be very relevant to this topic. 😥
Разбирам те, но хората не само играят в казината, аз също се забавлявам със спорт и в казиното
Мисля, че би било добре хората да знаят как се държат казината и да обърнат внимание на спортния раздел.
Нека добавя, че става въпрос за спорт, нали?
I understand you, but people not only play in casinos, I also have fun in sports and in the casino
I think it would be good for people to know how casinos behave and pay attention to the sports section.
Let me add that it's about sports, okay?
Rozumiem pana jednak ludzie nie tylko graja w kasynach, ja rowniez bawie sie i w sport i w kasyno
Mysle ze dobrze by bylo zeby ludzie wiedzieli jak kasyna postepuja i uwazali na sekcje sport
Dopisze ze chodzi o sport ok ?
Мислите ли, че казината трябва да правят това? Че първо предлагат бонус и след това отнемат бонуса? Ако знаех, че казиното действа по този начин, бях чел за него някъде, никога нямаше да приема такава промоция, за съжаление бях повлиян от много високия рейтинг и бях заблуден да мисля, че казиното е честно.
Do you think casinos should do this? That they offer a bonus first and then take the bonus away? If I had known that the casino acted like this, I had read about it somewhere, I would never have taken such a promotion, unfortunately I was influenced by the very high rating and I was fooled into thinking that the casino was honest.
Czy uwaza pan ze kasyna powinny tak postepowac ? Ze najpierw proponuja bonus a w trakcie zabieraja ten bonus ? Jakbym wiedzial ze kasyno tak postepuje, gdzies tak u was o tym przeczytal nigdy bym nie wziol takiej promocji, niestety zasugerowalem sie bardzo wysoka ocena i dalem sie nabrac ze kasyno jest uczciwie
Разбирам те, но хората не само играят в казината, аз също се забавлявам със спорт и в казиното
Мисля, че би било добре хората да знаят как се държат казината и да обърнат внимание на спортния раздел.
Нека добавя, че става въпрос за спорт, нали?
I understand you, but people not only play in casinos, I also have fun in sports and in the casino
I think it would be good for people to know how casinos behave and pay attention to the sports section.
Let me add that it's about sports, okay?
Rozumiem pana jednak ludzie nie tylko graja w kasynach, ja rowniez bawie sie i w sport i w kasyno
Mysle ze dobrze by bylo zeby ludzie wiedzieli jak kasyna postepuja i uwazali na sekcje sport
Dopisze ze chodzi o sport ok ?
Да, играчите, които залагат на спорт, разбира се, могат да изразят своето мнение. Важното е, че нашите прегледи не се занимават дори малко със залагането и също така нямаме експерти, които да оценяват случаите, когато играч губи пари несправедливо. Ето защо винаги се обръщаме към факта, че ако става дума за спортни залагания, играчите могат да опишат разочарованието си във форума, но вероятно няма да могат да го направят другаде тук.
Yes, players who bet on sports can of course express their opinion. The important thing is that our reviews do not deal even a little bit with betting and we also do not have experts to evaluate cases when a player loses money unfairly. That's why we always turn to the fact that if it's about sports betting, the players can describe their disappointment on the forum, but they probably won't be able to do it elsewhere here.
Мислите ли, че казината трябва да правят това? Че първо предлагат бонус и след това отнемат бонуса? Ако знаех, че казиното действа по този начин, бях чел за него някъде, никога нямаше да приема такава промоция, за съжаление бях повлиян от много високия рейтинг и бях заблуден да мисля, че казиното е честно.
Do you think casinos should do this? That they offer a bonus first and then take the bonus away? If I had known that the casino acted like this, I had read about it somewhere, I would never have taken such a promotion, unfortunately I was influenced by the very high rating and I was fooled into thinking that the casino was honest.
Czy uwaza pan ze kasyna powinny tak postepowac ? Ze najpierw proponuja bonus a w trakcie zabieraja ten bonus ? Jakbym wiedzial ze kasyno tak postepuje, gdzies tak u was o tym przeczytal nigdy bym nie wziol takiej promocji, niestety zasugerowalem sie bardzo wysoka ocena i dalem sie nabrac ze kasyno jest uczciwie
Със сигурност не, аз не подкрепям такова поведение и казината трябва да бъдат честни. Освен това, знаете ли защо бонусът ви е отнет? Беше ли някакъв вид бонус за депозит? 😕
Certainly not, I don't advocate such a behaviour and casinos should be honest. Also, do you know why your bonus was taken away ? Was it some kind of deposit bonus ? 😕
Попитах няколко пъти и казиното не можа да посочи причина защо е направено това
Беше безрисков залог, т.е. след като загубех залога, трябваше да играя за загубената сума и имах време до 1 юли да го направя.
I asked several times and the casino could not provide a reason why this was done
It was a risk-free bet, i.e. after losing the bet, I had to play for the lost amount and I had until July 1 to do so.
Dopytywałem kilkanaście razie i kasyno nie potrafiło podać powodu dla którego to zrobiono
Był to o zakład bez ryzyka tzn po przegranym zakładzie musiałem zagrać za przegraną kwotę i miałem na to czas do 1 lipca
О, разбирам, ако казиното все още не ви е казало нищо, това вероятно ви казва достатъчно и всичко, което трябва да знаете. Ако случаят е такъв, имате възможност да отидете да играете в друго казино, ако имате такъв проблем тук и ви игнорират. Вероятно за най-доброто. 😕
Oh I see, if the casino still hasn't told you anything, that probably tells you enough and all you need to know. If that's the case, you have the option to go play at another casino if you're having this kind of trouble here and you're being ignored. Probably for the best. 😕
Хей, момчета, имам въпрос: можете ли да ми помогнете с предстоящи тегления, дори ако залагам предимно на спорт? Опитах FEZbet казино много няколко пъти, но никога не съм печелил пари от него. Всички пари, които направих, бяха от спортни залагания.
За да дам допълнителен контекст, имам 3 чакащи тегления (общо ~2 200,00 BRL), 2 на 5 септември и едно на 7-ми. Свързах се с тяхната поддръжка и те ми казаха, че има забавяне във финансовия им сектор, но никога не се свързаха с мен след това.
Докато се опитвах да намеря повече информация относно закъсненията при теглене, попаднах на Casino Guru и се надявам, че някой може да ми помогне или поне да ми даде насока, която да следвам.
Благодаря предварително!! :)
Hey guys I have a question: are you guys able to help me with pending withdraws even if I mostly bet on sports? I tried FEZbet casino very few times, but never made money on it. All the money I've made was on sports betting.
To give some extra context, I have 3 pending withdraws (~2,200.00 BRL in total), 2 on September 5th and one on the 7th. I contacted their support and they told me there was a delay within their financial sector, but never contacted me after that.
As I tried to find more information on withdraws delays, I have ran into Casino Guru and hopefully someone can help me or at least give me a direction to follow.
Thanks in advance!! :)
Това казино е измама, ако успеете да изтеглите средствата си, никога повече не играйте с тях!!!
This casino is a scam, if you manage to withdraw your funds never play with them again!!!
To kasyno to oszuści , jeśli uda ci się wypłacić swoje środki już nigdy więcej u nich nie graj !!!
Хей, момчета, имам въпрос: можете ли да ми помогнете с предстоящи тегления, дори ако залагам предимно на спорт? Опитах FEZbet казино много няколко пъти, но никога не съм печелил пари от него. Всички пари, които направих, бяха от спортни залагания.
За да дам допълнителен контекст, имам 3 чакащи тегления (общо ~2 200,00 BRL), 2 на 5 септември и едно на 7-ми. Свързах се с тяхната поддръжка и те ми казаха, че има забавяне във финансовия им сектор, но никога не се свързаха с мен след това.
Докато се опитвах да намеря повече информация относно закъсненията при теглене, попаднах на Casino Guru и се надявам, че някой може да ми помогне или поне да ми даде насока, която да следвам.
Благодаря предварително!! :)
Hey guys I have a question: are you guys able to help me with pending withdraws even if I mostly bet on sports? I tried FEZbet casino very few times, but never made money on it. All the money I've made was on sports betting.
To give some extra context, I have 3 pending withdraws (~2,200.00 BRL in total), 2 on September 5th and one on the 7th. I contacted their support and they told me there was a delay within their financial sector, but never contacted me after that.
As I tried to find more information on withdraws delays, I have ran into Casino Guru and hopefully someone can help me or at least give me a direction to follow.
Thanks in advance!! :)
Това е наистина жалко, ако има забавяне при теглене. В този случай обаче няма да можем да се намесим, защото е свързан със спортните залагания и много съжаляваме за това.
Ако не получавате никакви актуализации относно това, уведомете ни и можем да предложим някои сайтове, които се занимават със спорт.
Със сигурност ще чакаме вашия отговор.
That is really unfortunate if there is delays with a withdrawal. In this case, though we won't be able to intervene, because it is related to the sports betting and we are really sorry for that.
If you don't get any updates regarding this, let us know and we could suggest some sites that deal with sports.
We'll surely wait for your reply.
поредната кантора на педалите, която не плати, тегленето чакаше от петък, отмени тегленето и това е....
another office of faggots that didn't pay, the withdrawal was pending since Friday, cancelled the withdrawal and that's it....
еще одна контора пидарасов, которая не заплатила, вывод стоял с пятницы, отменила вывод и все....
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.