ФорумКазинаFEZbet Casino - обща дискусия

FEZbet Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от Radka
|
17626 преглеждания 98 отговора |
|
1...4 5 6
Добавете пост
преди 6 месеца

Бих искал да изразя разочарованието си от ужасната услуга, предоставена от Fezbet. Вече 6 месеца моите трудно спечелени пари (~4000 евро) са несправедливо заключени в техния уебсайт, без видими признаци на решение. Въпреки многобройните опити да се съобразя с техния процес на проверка (KYC), като подавам исканите документи няколко пъти и правя корекции в документите, когато бъдете подканени, бях оставен в безизходица повече от шест седмици без никакъв смислен отговор или напредък (документите бяха оставен при състояние на изчакване на проверка). Тяхната поддръжка на клиенти, ако изобщо може да се нарече така, последователно не предлага нищо друго освен автоматизирани отговори, изхвърляйки същите уморени извинения, че моят случай е в „съответния отдел". Тази липса на прозрачност и очевидно незачитане на притесненията на клиентите е не само непрофесионално, но и напълно неприемливо.


Всичко, което ми остава, е да докладвам техните неетични бизнес практики тук, с надеждата да намеря помощ. Имате ли съвет как да продължа сега, за да се задвижат нещата? Благодаря!

Автоматичен превод:
jakikiki12
преди 6 месеца

Не мога да си представя как трябва да се чувстваш и съм изумен, че успя да издържиш толкова дълго време.

Без повече приказки, бих искал да ви представя Casino Guru Resolution Center. Членовете на този екип се фокусират върху това да помагат на играчи в подобни трудни ситуации, следователно съм убеден, че това наистина си струва да се опита!

За да ви даде преднина обаче, това ръководство 👈 обяснява как работи и какво да обясните по пътя.

Разбира се, не казвам, че можем да правим чудеса, но този процес е напълно безплатен, всичко, което трябва да инвестирате, е вашето време.

Ако имате допълнителни въпроси или предпочитате да обсъдите допълнителни подробности относно вашия безкраен процес на проверка, просто отговорете, за да ни кажете вашето мнение или мисли.



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодаря много за бързия отговор и разбирането Радка! Ще разгледам връзката, която предоставихте, и ще започна с Центъра за разрешаване на проблеми.

Автоматичен превод:
jakikiki12
преди 5 месеца

Моля, уведомете ни, когато смятате, че имате нужда от помощ или помощ.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, не мога да тегля пари от 19 дни. Те го отмениха четири пъти. Петият опит беше вчера с mastercard. Моля, помогнете, чакам това теглене много дълго време

Автоматичен превод:
popiagio1
преди 5 месеца

Казино Фезбет

Автоматичен превод:
popiagio1
преди 5 месеца

Хей, каза ли ви казиното и причината, поради която тегленето ви е отхвърлено вече няколко пъти? Верифицирахте ли вече акаунта си в казиното? Играхте ли с бонус?

Кажете ми, за да имам по-добър преглед на ситуацията.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добър вечер Направих теглене за 4 дни и всичко, което правят, е да бъда търпелив и какво е на финалния етап какво да направя, помогнете

Автоматичен превод:
Despina
преди 3 месеца

Здравейте, най-добре е да изчакате малко и да имате търпение. Даваме на казината 14 дни, за да решат тегленето, така че да не се притеснявам от самото начало. Попитахте защо има забавяне?

Верифицирахте ли акаунта си тук? Имали ли сте успешни тегления преди?

Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Добро утро, имате ли контакт с казиното?

Вярвам, че бях измамен от тях

Получих предложение за безрисков залог до 900 PLN

Депозирах 900 PLN, загубих залога си и получих възстановяване на 900 PLN, за да играя до 1 юли, днес е 26 юни и този бонус ми беше отнет, без да посочвам причина.

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 2 месеца

Свързахте ли се с поддръжката на казиното по този въпрос? Вярвам, че трябва да опитате това със сигурност. Те трябва да могат да обяснят какво може да се случи. Не можем да се свържем с тях вместо вас, само когато има подадена жалба, нашият екип се опитва да се свърже с представителите на казиното.

Получихте ли екранни снимки на условията на този бонус, където се вижда, че изтичането е на 1 юли, може би? Може да ви помогне, ако им го предоставите.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Да, писах на поддръжката няколко пъти и никога не получих отговор защо е направено това, пишеше само, че това е решение на администрацията


За съжаление нямах време да направя екранна снимка, която показва, че бонусът е валиден до 1 юли, но определено беше

Бихте ли могли да се свържете с техния сервизен отдел по този въпрос?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 2 месеца

здрасти

Казвал съм това много пъти преди. Не можем да ви помогнем по въпроси, свързани със спортни залагания, и този вид безрисков залог ми звучи като такъв. Чувствайте се свободни да ме коригирате, разбира се.

Дори да е свързано с казино игри, ние просто не можем да се свържем с казиното от ваше име, без да подадете жалба.

Така става. Въпреки че съжалявам да видя, че казиното не се интересува от обяснение, изглежда, че не можем да направим нищо по въпроса.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Разбирам, но мога ли да оценя казиното по отношение на спортните залагания?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 2 месеца

Ако имате предвид потребителски преглед, това също ще бъде отхвърлено. Тук се занимаваме с казино игри, а не със спортни залагания, така че разбирате, че вероятно няма да е много подходящо за тази тема. 😥

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Разбирам те, но хората не само играят в казината, аз също се забавлявам със спорт и в казиното

Мисля, че би било добре хората да знаят как се държат казината и да обърнат внимание на спортния раздел.

Нека добавя, че става въпрос за спорт, нали?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Мислите ли, че казината трябва да правят това? Че първо предлагат бонус и след това отнемат бонуса? Ако знаех, че казиното действа по този начин, бях чел за него някъде, никога нямаше да приема такава промоция, за съжаление бях повлиян от много високия рейтинг и бях заблуден да мисля, че казиното е честно.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Разбирам те, но хората не само играят в казината, аз също се забавлявам със спорт и в казиното

Мисля, че би било добре хората да знаят как се държат казината и да обърнат внимание на спортния раздел.

Нека добавя, че става въпрос за спорт, нали?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, играчите, които залагат на спорт, разбира се, могат да изразят своето мнение. Важното е, че нашите прегледи не се занимават дори малко със залагането и също така нямаме експерти, които да оценяват случаите, когато играч губи пари несправедливо. Ето защо винаги се обръщаме към факта, че ако става дума за спортни залагания, играчите могат да опишат разочарованието си във форума, но вероятно няма да могат да го направят другаде тук.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Мислите ли, че казината трябва да правят това? Че първо предлагат бонус и след това отнемат бонуса? Ако знаех, че казиното действа по този начин, бях чел за него някъде, никога нямаше да приема такава промоция, за съжаление бях повлиян от много високия рейтинг и бях заблуден да мисля, че казиното е честно.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Със сигурност не, аз не подкрепям такова поведение и казината трябва да бъдат честни. Освен това, знаете ли защо бонусът ви е отнет? Беше ли някакъв вид бонус за депозит? 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Попитах няколко пъти и казиното не можа да посочи причина защо е направено това

Беше безрисков залог, т.е. след като загубех залога, трябваше да играя за загубената сума и имах време до 1 юли да го направя.

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още