преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с FEZbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, изглежда, че другите играчи са доволни, като подават оплаквания или пишат потребителски отзиви. 🙂
Hello, it seems, that other players are satisfied by submitting complaints or writing user reviews. 🙂
Да, много са доволни😉
Може би просто публикувайте положителното...
Винаги клиентите са виновни🙂
Yes, they are very satisfied😉
Maybe just post the positive ...
It is always the customers' fault🙂
Ja die sind sehr zufrieden😉
Vielleicht sollte man nur das positive posten...
Immer sind die Kunden schuld🙂
Е, едва ли можем да накараме някого да напише нещо конкретно. Ако написах, другите са доволни от потребителски отзиви и оплаквания, това едва ли е положително за казиното, предполагам 🙂. Не бихте ли се съгласили?
Well, we can hardly force anybody to write anything in particular. If I wrote the others are satisfied with user reviews and complaints it's hardly a positive for the casino I guess 🙂. Wouldn't you agree?
Тук сте подложени на неговите стъпки ... докато не намерите нещо, с което нарушавате правилата и условията ... за да можете след това да затворите сметката и да запазите печалбата ...
За утеха прехвърлете депозита си обратно😉
Here you are put through its paces ... until you find something with which you violate the terms and conditions ... so that you can then close the account and retain the profit ...
As a consolation, transfer your deposit back😉
Hier wird man auf Herz und Nieren überprüft...solange bis sie was finden womit man gegen die AGBs verstösst...damit sie das Konto anschließend schließen können und den Gewinn einbehalten können....
Als Trost überweisen Sie dann Deine Einzahlung zurück😉
Друг минус е ... че поддръжката просто ви игнорира, след като затворят акаунта ...
Another minus point is ... that the support just ignores you after they close the account ...
Noch ein Minuspunkt ist....das der Support dich einfach ignoriert nachdem die das Konto schließen....
Предполагам, че вложителите са добре дошли навсякъде 😀
I guess depositors are welcome everywhere 😀
Знаете ли, мисля, че моята ситуация с fezbet ... оценявам компетентността ви .... Ще имам ли някакъв шанс, ако подам жалба за лицензиращия орган на Кюрасао?
You know, I think my situation with fezbet ... I appreciate your competence .... Would I have any chance if I file a complaint about the Curacao licensing authority?
Du kennst denk ich meine Situation mit fezbet...ich schätze deine Kompetenz....Hätte ich irgendeine Chance wenn ich eine Beschwerde über dir Lizenzbehörde Curacao einreiche?
Здравейте Gio75, винаги можете да опитате да подадете жалба чрез Curacao eGaming . Не съм сигурен обаче за шансовете. ще го пробваш ли?
Hello Gio75, you can always try to submit a complaint via Curacao eGaming. However, I'm not sure about the chances. Will you try it out?
По време на някои разговори, където обсъждаме оплаквания на играчи – опитвайки се да намерим най-добрите решения, чух, че този лицензиращ орган предпочита казината пред играчите, няколко пъти... 🙁.
During some calls where we discuss players' complaints - trying to find the best solutions, I've heard that this licensing authority favors casinos over players, several times... 🙁.
Не разбирам съвсем... имате ли контакт и с лицензиращия орган?
I don't quite understand ... do you also have contact to the licensing authority?
Versteh ich nicht ganz...habt ihr auch kontakt zur lizenzbehörde?
Вече ви изпратих контакта: "Здравейте Gio75, винаги можете да опитате да подадете жалба чрез Curacao eGaming . Не съм сигурен обаче за шансовете. Ще опитате ли?"
Моля, използвайте зелената връзка с възможност за щракване 🙂
I already sent the contact to you: "Hello Gio75, you can always try to submit a complaint via Curacao eGaming. However, I'm not sure about the chances. Will you try it out?"
Please use the clickable green link 🙂
Познавам сайта ... беше преустроен преди няколко дни ... въпросът беше дали имате и договор с лицензиращия орган
I know the site ... it was redone a few days ago ... the question was whether you also have a contract with the licensing authority
Die Seite kenne ich...die wurde vor ein paar Tagen auch neu gemacht....die Feage war ob ihr auch Konrakt zur Lizenzbehörde habt
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.