ФорумКазинаFEZbet Casino - обща дискусия

FEZbet Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Radka
|
22020 преглеждания 115 отговора |
|
1...3 4 56
hargyon
преди 11 месеца

Виждам, че нещо вече се е преместило, така че нека видим как ще продължи и дали ще преминете проверката успешно. Така че ще чакам отговора ви как е минало и приети ли са документите или не.

Що се отнася до казино Sportaza, би било най-добре да запазите информацията за това казино тук: https://casino.guru/forum/casinos/sportaza-casino---general-discussion

така че не смесваме ненужно двете в тема, където не им е мястото.

Както и да е, уведомете ни как върви, за да знаем как изглежда. Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Все още нямам актуализации за FEZBET и вижте колко е любопитно: доказателството за адрес, което първоначално изпратих на FEZBET (интернет акаунт) и беше отхвърлено, беше прието в Sportaza (което е БУКВАЛНО СЪЩИЯ KYC процес)... Странно, нали ?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Досега KYC и за двата беше един и същ, изисквайки: ID, доказателство за адрес, доказателство за собственост на портфейла и история на транзакциите на портфейла. Фезбет отказа доказателството ми за адрес, без да посочи причина (въпреки че това е акаунт, който е в списъка с приети) и поиска ново доказателство за транзакции, но този път от банковата сметка. Изпратих го заедно с последните две доказателства за адрес, които имам на мое име (едното от тях е буквално договорът за къщата, в която живея, ясно посочва пълното ми име и адрес -- всъщност този документ също е на списъкът на приетите. Първоначално го изпратих на 14-ти и го изпратих повторно на 16-ти. И подробно, оттеглянето ми е в очакване поради това от 12-ти.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Очевидно Фезбет е одобрил всичките ми документи, но все още пише, че акаунтът ми трябва да бъде верифициран, въпреки че не са поискали нови документи и разделът за проверка показва, че моите 5 документа са приети. Отидох в чата и тяхното роботизирано обслужване на клиенти ми каза да продължа да чакам, без да ми дават актуална информация какво ще се случи.

Сигурно греша, но изглежда правят този KYC процес възможно най-труден, за да може клиентът да загуби търпение, да отмени тегленето и да загуби целия си баланс. Това е абсурдна липса на прозрачност. Не са ме уведомили за процеса по имейл нито веднъж от 12-ти, винаги трябва да си губя времето в достъп до уебсайта и да отида в техния чат, за да попитам какво да правя по-нататък.

Сега продължавам с всичките си документи, очевидно приети и одобрени, като акаунтът все още чака проверка, така че, ако завърша процеса на KYC, ще трябва да изчакам още 3 дни, за да бъде обработено тегленето. Странно е колко нещастен имах най-накрая да спечеля нещо в казино и това се случи в онази ужасна къща за залагания.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Досега KYC и за двата беше един и същ, изисквайки: ID, доказателство за адрес, доказателство за собственост на портфейла и история на транзакциите на портфейла. Фезбет отказа доказателството ми за адрес, без да посочи причина (въпреки че това е акаунт, който е в списъка с приети) и поиска ново доказателство за транзакции, но този път от банковата сметка. Изпратих го заедно с последните две доказателства за адрес, които имам на мое име (едното от тях е буквално договорът за къщата, в която живея, ясно посочва пълното ми име и адрес -- всъщност този документ също е на списъкът на приетите. Първоначално го изпратих на 14-ти и го изпратих повторно на 16-ти. И подробно, оттеглянето ми е в очакване поради това от 12-ти.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Виждам, че все още сте в процес и мисля, че ще бъде най-добре, ако си сътрудничите с казиното и предоставите това, което е необходимо. Ако не стигнете до никъде и документите ви продължават да се отхвърлят без причина, не забравяйте да продължите да актуализирате, за да можем да се опитаме да ви помогнем. Засега ще трябва да бъдем търпеливи, тъй като даваме на казината 14 дни за разрешаване на ситуацията с KYC, така че ще видим какво ще се промени през това време и се надяваме, че ще преминете проверката успешно.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Очевидно Фезбет е одобрил всичките ми документи, но все още пише, че акаунтът ми трябва да бъде верифициран, въпреки че не са поискали нови документи и разделът за проверка показва, че моите 5 документа са приети. Отидох в чата и тяхното роботизирано обслужване на клиенти ми каза да продължа да чакам, без да ми дават актуална информация какво ще се случи.

Сигурно греша, но изглежда правят този KYC процес възможно най-труден, за да може клиентът да загуби търпение, да отмени тегленето и да загуби целия си баланс. Това е абсурдна липса на прозрачност. Не са ме уведомили за процеса по имейл нито веднъж от 12-ти, винаги трябва да си губя времето в достъп до уебсайта и да отида в техния чат, за да попитам какво да правя по-нататък.

Сега продължавам с всичките си документи, очевидно приети и одобрени, като акаунтът все още чака проверка, така че, ако завърша процеса на KYC, ще трябва да изчакам още 3 дни, за да бъде обработено тегленето. Странно е колко нещастен имах най-накрая да спечеля нещо в казино и това се случи в онази ужасна къща за залагания.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Идеално, че всичко беше прието. Сега ще трябва да изчакаме, тъй като казвате, че все още изглежда, че проверката не е завършена. Знам, че е много работа, но трябва малко търпение.

Твърдо вярвам, че ще можете да изтеглите парите си и всичко ще бъде наред. Когато това се случи, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Добре, но какво да правя сега? Всичките ми документи бяха приети и одобрени, не бяха поискани нови документи и акаунтът ми все още е висящ.

Автоматичен превод:
hargyon
преди 11 месеца

Ще се опитам да попитам поддръжката как е и кога ще бъде 100% верифициран акаунта ви, ако пише, че всичко е наред. Мисля, че не би трябвало да е проблем за казиното да отговори и след това можете да продължите с тегленето. Ако никой не отговори и все още сте на същата страница, ние ще се опитаме да помогнем.

Въпреки това, тъй като ние даваме на казината 14 дни, за да решат както KYC, така и тегленията и вие сте успели да потвърдите, мисля, че все пак може да се наложи да изчакате малко и когато всичко е както трябва, направете своето теглене.

Дръжте ме в течение, докато продължава.

Автоматичен превод:
hargyon
преди 11 месеца

Бих казал, че проверката на документите е само първата част от процеса. Има много други аспекти, които казината се стремят да проверят, преди заявката за теглене да бъде одобрена или целият KYC да приключи. Тъй като би било доста неефективно да ви държи постоянно в течение по темата, казината обикновено предпочитат да завършат проверката и да обяснят резултатите въз основа на заключението.

За щастие, това конкретно казино изглежда много прилично; следователно съм убеден, че проверката няма да се бави ненужно.

В случай, че искате да се запознаете по-добре с цялата тема, предлагам този безплатен електронен курс, наречен „ iGaming Player Verification and AML "

Ще бъда тук за всякакви актуализации 🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Провериха сметката ми и ми дадоха срок до 22-ри да получа 1 теглене.

Автоматичен превод:
hargyon
преди 11 месеца

Страхотно, така че можете да видите, че чакането си е заслужавало. Разбира се, все още няма да прибързвам със заключението и ще видим дали ще получите първото си теглене утре.

Освен това не забравяйте да ни уведомите дали е било успешно. Надявам се да сте щастливи преди празниците. 😊

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Както и да е, след 11 календарни дни, 6 в процеса на KYC и 5 чакащи обработка на теглене, получих първото плащане.

Това няма да изтрие негативния ми опит. Честно казано, избягвайте казина, които не ви позволяват да верифицирате акаунта си, когато пожелаете. Тази тактика да питаш само когато печелиш много не е прозрачна и според мен произволна.

Въпреки че е в правилата и условията и приех срока от 3 работни дни за обработка на тегления, това остава нелогично днес. И накрая, лимитът за теглене на новосъздадени акаунти е абсурдно нисък, конвертирането в USD е около 350 USD на всеки 3 работни дни. С други думи, ако спечелите 1200 USD, ще изчакате 11 календарни дни (като почивните дни не са включени), за да получите целия си баланс (ако няма непредвидени събития).

Едва ли ще продължа да използвам FEZbet.

Автоматичен превод:
hargyon
преди 11 месеца

Чудесно е, че получихте първата част от парите. Мога ли да знам колко чакате сега?

Що се отнася до верификацията на акаунта, повечето казина го правят по такъв начин, че да се извърши след първото теглене. В някои от тях, разбира се, можете да проверите по-рано при поискване, но в повечето е така, както описах.

Със сигурност обаче няма да ви убеждавам да продължите да играете тук, тъй като сте имали този опит и смятам, че можете да прецените дали казиното е добро за вас или не въз основа на него.

Както и да е, моля, уведомете ме, когато пристигнат останалите ви пари и ако има проблем, ще се опитаме да ви помогнем.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Получих 1850 BRL вчера и има още 1850 BRL, които смятам, че ще получа на 27-ми (3 работни дни). Тъй като вече получих първото теглене и най-накрая бях верифициран, вярвам, че ще го получа без проблеми, всичко, което мога да направя, е да изчакам този период (нелогичен в днешно време, но приет от мен такъв, какъвто е в условията) на 3 работни дни.

Автоматичен превод:
hargyon
преди 11 месеца

Да, разбира се. Така че ще изчакаме и ще видим дали ще успеете да получите парите си по-рано или какво ще се случи в крайна сметка. Не забравяйте да ме уведомите. Приятни празници. 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Бих искал да изразя разочарованието си от ужасната услуга, предоставена от Fezbet. Вече 6 месеца моите трудно спечелени пари (~4000 евро) са несправедливо заключени в техния уебсайт, без видими признаци на решение. Въпреки многобройните опити да се съобразя с техния процес на проверка (KYC), като подавам исканите документи няколко пъти и правя корекции в документите, когато бъдете подканени, бях оставен в безизходица повече от шест седмици без никакъв смислен отговор или напредък (документите бяха оставен при състояние на изчакване на проверка). Тяхната поддръжка на клиенти, ако изобщо може да се нарече така, последователно не предлага нищо друго освен автоматизирани отговори, изхвърляйки същите уморени извинения, че моят случай е в „съответния отдел". Тази липса на прозрачност и очевидно незачитане на притесненията на клиентите е не само непрофесионално, но и напълно неприемливо.


Всичко, което ми остава, е да докладвам техните неетични бизнес практики тук, с надеждата да намеря помощ. Имате ли съвет как да продължа сега, за да се задвижат нещата? Благодаря!

Автоматичен превод:
jakikiki12
преди 8 месеца

Не мога да си представя как трябва да се чувстваш и съм изумен, че успя да издържиш толкова дълго време.

Без повече приказки, бих искал да ви представя Casino Guru Resolution Center. Членовете на този екип се фокусират върху това да помагат на играчи в подобни трудни ситуации, следователно съм убеден, че това наистина си струва да се опита!

За да ви даде преднина обаче, това ръководство 👈 обяснява как работи и какво да обясните по пътя.

Разбира се, не казвам, че можем да правим чудеса, но този процес е напълно безплатен, всичко, което трябва да инвестирате, е вашето време.

Ако имате допълнителни въпроси или предпочитате да обсъдите допълнителни подробности относно вашия безкраен процес на проверка, просто отговорете, за да ни кажете вашето мнение или мисли.



Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря много за бързия отговор и разбирането Радка! Ще разгледам връзката, която предоставихте, и ще започна с Центъра за разрешаване на проблеми.

Автоматичен превод:
jakikiki12
преди 8 месеца

Моля, уведомете ни, когато смятате, че имате нужда от помощ или помощ.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, не мога да тегля пари от 19 дни. Те го отмениха четири пъти. Петият опит беше вчера с mastercard. Моля, помогнете, чакам това теглене много дълго време

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини