Моля, следете напредъка на жалбата , аз или Магда не можем да ви помогнем повече в момента. Надявам се, че разбирате.
Kindly keep an eye on the progress of the complaint, I or Magda can't help you further at the moment. I hope you understand.
Здравейте, разбирам, че сте разстроени, но както Радка каза по-горе, остава ни само да чакаме.
Hello, I understand that you are upset, but as Radka stated above, all we have to do now is to wait.
Добър ден! Поисках теглене от това казино на 30 април и минаха 5 дни, а не ми беше платено! На уебсайта показва pix плащания за по-малко от 24 часа!
Good afternoon! I requested a withdrawal from this casino on April 30th and it's been 5 days and I haven't been paid! On the website it shows pix payments in less than 24 hours!
Boa tarde! Solicitei saque nesse cassino dia 30 de abril e já se passaram 5 dias e não me foi pago ! No site mostra pagamentos pix em menos de 24 h !
Здравейте.
Преминахте ли вече първоначалната проверка на акаунта, моля? Това е основната причина за такова "забавяне".
Кажи ми.
Hello.
Have you already passed the initial account verification, please? It's the main reason for such a "delay".
Let me know.
След 6 дни с чакащо теглене бях помолен да верифицирам акаунта и поддръжката ме информира, че това отнема до 3 дни
After 6 days with the withdrawal pending, I was asked to verify the account and the support informed me that it takes up to 3 days
Depois de 6 dias com o saque pendente me solicitaram a verificação de conta e o suporte me informou que leva até 3 dias
Ааа, значи става въпрос за проверката. Знам, че е гадно, но засега трябва да направите всичко по силите си, за да го преминете.
Да се надяваме, че няма да е проблем. 🤞
Ahh, so it is about the verification. I know it sucks, but for now, you should do all in your power to pass it.
Let's just hope it wouldn't be a problem. 🤞
Така че след като казиното стартира KYC веднага след направена заявка за теглене, това ще бъде 6 дни по-кратък процес. 😀
Благодаря за тази добра новина! Какво планирате сега?
So once the casino starts the KYC immediately after the withdrawal request is made, it would be 6 day shorter process. 😀
Thanks for this good news! What do you plan now?
Благодаря ви много за подкрепата
Thank you very much for the support
Muito obrigado pelo suporte
Вие сте добре дошъл.
Пожелавам ви много късмет и много страхотни преживявания! ✨🙌
You are welcome.
Wish you the best of luck and tons of great experiences! ✨🙌
Хей, ако мога да знам, какъв бонус взе? Имахте ли максимален залог на някаква сума дотогава? Опитахте ли да попитате поддръжката защо това е така или проверихте Правилата и условията, за да видите дали нещо подобно може да се случи по време на залагане?
Hey, if I may know, what bonus did you take ? Did you have a maximum bet of any amount until then ? Did you try to ask the support why this is so, or did you check the Terms and Conditions to see if something like this can happen during wagering ?
Това беше бонусът за първи депозит и получих ограничение едва след като достигнах 33% от изискването за залагане. Те правят на практика невъзможно да се играе с бонуса. Чатът на живо не можа да отговори на нито един от въпросите ми и имейл адресът не отговори. Не видях нищо в T&C, но там има много текст.
It was the first deposit bonus and I only got limited right after I hit 33% of the wagering requirement. They make it virtually impossible to play with the bonus. The live chat couldn't answer any of my questions and the email address hasn't answered. I didn't see anything in the T&C but there is a lot of text there.
Намирам за необичайно и странно условията да се променят по време на бонуса и да ограничават бонуса по подобен начин. Тъй като чатът на живо не е полезен и казиното не отговаря на имейли, той не е много полезен.
Що се отнася до Правилата и условията, със сигурност не е необходимо да ги четете изцяло, но е хубаво да използвате клавишната комбинация ctrl + f, за да намерите думата бонус и да стесните това, което би било необходимо за вас.
Въпреки това, ако смятате, че има грешка и никой не желае или не може да ви помогне, тогава ви препоръчвам да подадете жалба при нас. Какво казваш ?
I find it unusual and strange if the conditions should change during the bonus and limit the bonus in a similar way. Since the live chat is not helpful and the casino does not respond to emails, it is not very helpful.
As for the Terms and Conditions, you certainly don't need to read them in full, but it's nice to use the ctrl + f shortcut to find the word bonus and narrow down what would be necessary for you.
However, if you think there is a mistake and no one is willing or able to help you, then I recommend that you file a complaint with us. What do you say ?
Хей момчета. Потребител съм на някои казина в мрежата на Rabidi от 2020-21 г. и тази седмица смятам, че проблем започна във FEZBET. Опитах се да направя KYC през 2021 г., но тъй като нямах доказателство за адрес по това време, успях да го изпратя едва през 2022 г. – и не е изненадващо, че те отказаха, като казаха, че акаунтът ми не се нуждае от проверка. До тази седмица имах НЕЩАСТИЕТО да спечеля почти R$4000 с депозит от R$100 само като играх слотове и игри на живо... Поисках теглене и чаках почти 4 дни без отговор, докато вчера те поискаха KYC отново. Изпратих всичко, дори история на транзакциите, която Astropay не предоставя, изпратих го с помощта на моя акаунт мениджър (тъй като съм потребител на черно ниво в Astropay), но нямаше отговор.
Какво се случва... В същото време Sportaza (друго казино Rabidi) също поиска KYC вчера, след като чаках почти 5 дни, за да получа теглене от 250 BRL. Вече изпратих всичко, но се опасявам, че просто ще твърдят, че имам дублиран акаунт, което не е вярно, защото имам само един акаунт във Fezbet, Sportaza, Rabona,... които са всички от Rabidi. Ще изчакам до 18/12, за да видя дали ще получа някакъв отговор, в противен случай ще трябва да пусна жалба и се надявам да разчитам на вашата помощ в CasinoGuru.
Hey guys. I have been a user of some Rabidi network casinos since 2020-21 and this week I believe a problem started at FEZBET. I tried to do KYC in 2021, but as I didn't have proof of address at the time, I was only able to submit it in 2022 – and unsurprisingly, they refused saying my account didn't need verification. Until this week I had the UNHAPPINESS of winning almost R$4000 with a deposit of R$100 just by playing slots and live games... I requested a withdrawal and waited almost 4 days without a response, until yesterday they asked for KYC again. I sent everything, even a transaction history that Astropay doesn't provide, I sent it with the help of my account manager (as I'm a black level user at Astropay), but there was no response.
What happens... At the same time, Sportaza (another Rabidi casino) also asked for KYC yesterday after I waited for almost 5 days to receive a withdrawal of 250 BRL. I have already sent everything, but I am afraid that they will simply claim that I have a duplicate account, which is not true because I only have one account with Fezbet, Sportaza, Rabona,... which are all from Rabidi. I will wait until 12/18 to see if I receive any response, otherwise I will have to open a complaint and I hope to count on your help at CasinoGuru.
Olá pessoal. Sou usuário de alguns casinos da rede Rabidi desde 2020-21 e esta semana acredito que começou um problema na FEZBET. Tentei fazer KYC em 2021, mas como não tinha comprovante de endereço na época, só consegui enviar em 2022 – e sem surpresa, eles recusaram dizendo que minha conta não precisava de verificação. Até que nessa semana tive a INFELICIDADE de ganhar quase 4000 R$ com um depósito de 100 R$ só jogando slots e jogos ao vivo... Solicitei um saque e esperei quase 4 dias sem resposta, até que ontem pediram KYC novamente. Enviei tudo, até um histórico de transações que a Astropay não fornece enviei com a ajuda da minha gerente de contas (pois sou usuário nível black na Astropay), mas sem resposta.
O que acontece... No mesmo instante a Sportaza (outro casino Rabidi) também pediu um KYC ontem após eu esperar por quase 5 dias um recebimento de saque de 250 BRL. Já enviei tudo, mas receio que simplesmente afirmem que tenho uma conta duplicada, o que não é verdade porque só tenho uma conta com Fezbet, Sportaza, Rabona,... que são todos de Rabidi. Aguardarei até o dia 18/12 para ver se recebo alguma resposta, caso contrário terei que abrir uma reclamação e espero contar com a ajuda de vocês CasinoGuru.
Ако мога - според мен вие вече се тревожите за проблеми, които никой не спомена на глас, нали? Разбира се, като цяло можете да отворите една сметка във всяко казино в рамките на групата.
Също така трябва да кажа, че ние предоставяме на казината 14 пълни дни за завършване на KYC и всички свързани проверки. Така че не се обърквайте, ако ви предложим да изчакате.
Позволете ми само един прост въпрос: какъв всъщност изглежда проблемът?
Разбирам, че може да бъде по-бързо, но освен това, какво ви кара да се притеснявате толкова?
Уведомете ме, моля.
If I may - the way I see it, you are already worried about issues no one mentioned aloud, right? Of course, in general, you can open one account at each casino within the group.
I also have to say that we provide casinos with 14 full days to complete the KYC and all associated checks. So, do not be confused if we suggest waiting.
Allow me just a simple question: what actually seems to be the problem?
I understand it could be swifter, but aside from that, what makes you so worried?
Let me know, please.
Притеснява ме, че от доста време активно ползвам Спортаза и нито веднъж не са искали проверка. Въпреки това, през времето, когато използвах казина Rabidi, никога не успях да натрупам баланс в повече от едно казино Rabidi точно като предпазна мярка, защото особено тук, в Бразилия, има много доклади за забранени сметки на хора без логична обосновка, което завършихме давайки да се разбере, че проблемът може да се дължи на факта, че имате сметки в повече от едно казино.
Какво се случи... В началото на седмицата използвах Sportaza, докато просто направих депозит във Fezbet и накрая спечелих много на слотове. Поисках тегленето и в двата случая и чаках повече от 4 дни, като получих съобщението, че тегленето ми се обработва -- и след това едновременно Fezbet и Sportaza поискаха ТОЧНО същия KYC, по едно и също време. И това, което ме притеснява все повече и повече, е фактът, че и двата депозита са към ЕДИН и СЪЩ доставчик на плащания.
Като се има предвид негативното преживяване на потребителите в Бразилия и предвид този факт, аз се притеснявам от възможността те да твърдят, че имам дублиран акаунт и просто да ме забранят. Лек притеснение, няма да лъжа, но има съобщения в множествено число от колеги/други хора тук в Бразилия, които са имали същия проблем.
It worries me that I have been actively using Sportaza for a long time and they have never asked for verification. However, during my time using Rabidi casinos I never managed to accumulate a balance in more than one Rabidi Casino precisely as a precaution, because especially here in Brazil there are many reports of people having their account banned without a logical justification, which we ended up giving to understand that the problem may be due to the fact that you have accounts at more than one casino.
What happened... At the beginning of the week I was using Sportaza, until I simply made a deposit at Fezbet and ended up winning a lot on slots. I requested the withdrawal in both and waited for more than 4 days having the word that my withdrawal was being processed -- and then simultaneously both Fezbet and Sportaza asked for EXACTLY the same KYC, at the same time. And what worries me more and more is the fact that both deposits are to the SAME payment provider.
Given the negative experience of users in Brazil and given this fact, I am worried about the possibility of them claiming that I have a duplicate account and simply banning me. A touch of anxiety, I'm not going to lie, but there are reports in the plural from colleagues/other people here in Brazil who had this same problem.
Me deixa preocupado o fato de eu usar a Sportaza ativamente há muito tempo e nunca terem pedido verificação. Porém, nesse tempo de uso de casinos Rabidi eu nunca cheguei a acumular saldo em mais de um Casino Rabidi justamente por precaução, porque principalmente aqui no Brasil existem muitos relatos de pessoas que tem a conta banida sem uma justificativa lógica, o que acabamos dando a entender que o problema possa ser pelo fato de ter contas em mais de um casino.
O que aconteceu... No começo da semana eu estava usando a Sportaza, até que simplesmente fiz um depósito na Fezbet e acabei ganhando bastante em slots. Pedi o saque nas duas e esperei por mais de 4 dias tendo a palavra que meu saque estava em processamento -- para então simultaneamente tanto Fezbet quanto Sportaza pedirem KYC EXATAMENTE iguais, ao mesmo tempo. E o que me preocupa mais e mais é o fato dos depósitos de ambas serem para o MESMO provedor de pagamentos.
Dado a experiência negativa dos usuários do Brasil e dado a esse fato, estou sim preocupado com a possibilidade de alegarem que tenho conta duplicada e simplesmente me banirem. Um toque de ansiedade, não vou mentir, mas existem relatos no plural de colegas/outras pessoas aqui no Brasil que teve esse mesmo problema.
Фезбет одобри моята самоличност, цифров портфейл и история на транзакциите, но отказа доказателството ми за адрес. Изпратих фактурата за сметката си за интернет, документ, който е в списъка с разрешени, но те отказаха, като казаха, че е за мобилен интернет (какво?). Както и да е, изпратих договора за къщата, в която живея, който показва пълното ми име и адрес и се надявам да бъде приет, тъй като те са единственото доказателство за адрес, който имам на мое име. Имам сметка за кредитна карта, но те казват, че не приемат цифрови банки. Изпратих и сметката за вода, която е на името на майка ми (тъй като тя живее с мен) като алтернатива и ще чакам отговор.
От страна на Sportaza, въпреки че поискаха точно същия KYC, все още не са ми дали актуализация.
За да дам по-добро обяснение за моето безпокойство, тук в Бразилия имаме уебсайт, "подобен" на CasinoGuru, но той обхваща практически всички компании, а не само къщи за залагания... И съдържа НЯКОЛКО доклада от потребители, които са имали този проблем с проверката и които обясниха, че са имали акаунти в повече от едно казино Rabidi и огромното мнозинство (поне от докладите, съдържащи се там, както от Sportaza, така и от Fezbet -- на които те не отговарят там --, в крайна сметка акаунтът беше закрит и загубен финансови средства.
Наистина се надявам, че просто страдам "по невнимание" за това, защото това е огромна мъка.
Fezbet approved my identity, digital wallet and transaction history, but refused my proof of address. I sent the invoice for my internet bill, a document that is on the permitted list, but they refused saying it was for mobile internet (like, what?). Anyway, I sent the contract for the house where I live which shows my full name and address and I hope it will be accepted, as they are the only proof of address I have in my name. I have a credit card bill, but they say they don't accept digital banks. I also sent the water bill which is in my mother's name (as she lives with me) as an alternative and I will wait for a response.
On the Sportaza side, although they asked for exactly the same KYC, they still haven't given me an update.
To give a better explanation about my anxiety, here in Brazil we have a website "similar" to CasinoGuru but it covers practically all companies and not just betting houses... And it contains SEVERAL reports from users who had this problem with verification and who explained that they had accounts in more than one Rabidi casino and the vast majority (at least of the reports contained there, both from Sportaza and Fezbet -- which are not answered by them there --, ended up having the account closed and the lost funds.
I really hope that I'm just suffering "inadvertently" about this, because it's a huge anguish.
A Fezbet aprovou minha identidade, carteira digital e histórico de transações da mesma, no entanto recusou meu comprovante de endereço. Enviei a fatura de conta da minha internet, documento que consta na lista de permitidos, mas recusaram dizendo que era de internet móvel (tipo, o quê?). Enfim, enviei o contrato da casa onde moro que consta meu nome completo e endereço e espero que seja aceito, pois são os únicos comprovantes de endereço que tenho em meu nome. Tenho fatura de cartão de crédito, mas dizem não aceitar bancos digitais. Enviei também a conta de água que está no nome da minha mãe (pois ela mora comigo) como alternativa e vou aguardar uma posição.
No lado da Sportaza, embora tenham pedido exatamente o mesmo KYC, ainda não me deram uma atualização.
Para dar uma maior explicação sobre minha ansiedade, aqui no Brasil temos um site "parecido" com o CasinoGuru só que abrange praticamente todas empresas e não só casas de apostas... E nela constam VÁRIOS relatos de usuários que tiveram esse problema com a verificação e que explicitaram que tinham contas em mais de um casino da Rabidi e a grande maioria (pelo menos dos relatos lá contidos, tanto de Sportaza e Fezbet -- que não são respondidos por eles por lá --, acabaram tendo a conta encerrada e os fundos perdidos.
Espero mesmo que eu esteja apenas sofrendo "atoa" quanto a isso, pois é uma angustia bem grande.
Хм, разбирам защо се притеснявате и това е главно заради опита, който другите играчи са имали, но не мисля, че е необходимо да бъдете негативни. Това, че имате акаунт в няколко казина, не означава, че бихте нарушили правилото за множество акаунти. Ако имате няколко акаунта в едно казино, ще има проблем.
Затова ви препоръчвам да се съсредоточите върху попълването на KYC и ще видим как ще върви оттам нататък.
Hm I understand why you are worried and it's mainly because of the experience other players have had, but I don't think being negative is necessary. Just because you have an account in multiple casinos doesn't mean you would break the multiple account rule. If you had multiple accounts in one casino, there would be a problem.
So I recommend you to focus on completing KYC and we will see how it goes from there.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.