ФорумКазинаFEZbet Casino - обща дискусия

FEZbet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Radka
|
20751 преглеждания 115 отговора |
|
12 3 4...6
Добавете пост
преди 2 години

Моля, помогнете ми, те не са ми отговорили досега

Автоматичен превод:
преди 2 години

Моля, следете напредъка на жалбата , аз или Магда не можем да ви помогнем повече в момента. Надявам се, че разбирате.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Възмущението е много, засега не знам какво се е случило, не са се свързали. С мен

Автоматичен превод:
priethiagoo123
преди 2 години

Здравейте, разбирам, че сте разстроени, но както Радка каза по-горе, остава ни само да чакаме.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден! Поисках теглене от това казино на 30 април и минаха 5 дни, а не ми беше платено! На уебсайта показва pix плащания за по-малко от 24 часа!

Автоматичен превод:
Tatihaag
преди 1 година

Здравейте.

Преминахте ли вече първоначалната проверка на акаунта, моля? Това е основната причина за такова "забавяне".

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

След 6 дни с чакащо теглене бях помолен да верифицирам акаунта и поддръжката ме информира, че това отнема до 3 дни

Автоматичен превод:
Tatihaag
преди 1 година

Ааа, значи става въпрос за проверката. Знам, че е гадно, но засега трябва да направите всичко по силите си, за да го преминете.

Да се надяваме, че няма да е проблем. 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Слава богу плячката падна

Автоматичен превод:
Tatihaag
преди 1 година

Така че след като казиното стартира KYC веднага след направена заявка за теглене, това ще бъде 6 дни по-кратък процес. 😀

Благодаря за тази добра новина! Какво планирате сега?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви много за подкрепата

Автоматичен превод:
Tatihaag
преди 1 година

Вие сте добре дошъл.

Пожелавам ви много късмет и много страхотни преживявания! ✨🙌

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Казиното ограничи лимита ми за залагане до 10 €, след като получих 33% чрез залагането на бонуса за първи депозит. Как се допуска това?

Автоматичен превод:
arminmatchbetting
преди 11 месеца

Хей, ако мога да знам, какъв бонус взе? Имахте ли максимален залог на някаква сума дотогава? Опитахте ли да попитате поддръжката защо това е така или проверихте Правилата и условията, за да видите дали нещо подобно може да се случи по време на залагане?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Това беше бонусът за първи депозит и получих ограничение едва след като достигнах 33% от изискването за залагане. Те правят на практика невъзможно да се играе с бонуса. Чатът на живо не можа да отговори на нито един от въпросите ми и имейл адресът не отговори. Не видях нищо в T&C, но там има много текст.

Автоматичен превод:
arminmatchbetting
преди 11 месеца

Намирам за необичайно и странно условията да се променят по време на бонуса и да ограничават бонуса по подобен начин. Тъй като чатът на живо не е полезен и казиното не отговаря на имейли, той не е много полезен.

Що се отнася до Правилата и условията, със сигурност не е необходимо да ги четете изцяло, но е хубаво да използвате клавишната комбинация ctrl + f, за да намерите думата бонус и да стесните това, което би било необходимо за вас.

Въпреки това, ако смятате, че има грешка и никой не желае или не може да ви помогне, тогава ви препоръчвам да подадете жалба при нас. Какво казваш ?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Хей момчета. Потребител съм на някои казина в мрежата на Rabidi от 2020-21 г. и тази седмица смятам, че проблем започна във FEZBET. Опитах се да направя KYC през 2021 г., но тъй като нямах доказателство за адрес по това време, успях да го изпратя едва през 2022 г. – и не е изненадващо, че те отказаха, като казаха, че акаунтът ми не се нуждае от проверка. До тази седмица имах НЕЩАСТИЕТО да спечеля почти R$4000 с депозит от R$100 само като играх слотове и игри на живо... Поисках теглене и чаках почти 4 дни без отговор, докато вчера те поискаха KYC отново. Изпратих всичко, дори история на транзакциите, която Astropay не предоставя, изпратих го с помощта на моя акаунт мениджър (тъй като съм потребител на черно ниво в Astropay), но нямаше отговор.

Какво се случва... В същото време Sportaza (друго казино Rabidi) също поиска KYC вчера, след като чаках почти 5 дни, за да получа теглене от 250 BRL. Вече изпратих всичко, но се опасявам, че просто ще твърдят, че имам дублиран акаунт, което не е вярно, защото имам само един акаунт във Fezbet, Sportaza, Rabona,... които са всички от Rabidi. Ще изчакам до 18/12, за да видя дали ще получа някакъв отговор, в противен случай ще трябва да пусна жалба и се надявам да разчитам на вашата помощ в CasinoGuru.

Автоматичен превод:
hargyon
преди 10 месеца

Ако мога - според мен вие вече се тревожите за проблеми, които никой не спомена на глас, нали? Разбира се, като цяло можете да отворите една сметка във всяко казино в рамките на групата.

Също така трябва да кажа, че ние предоставяме на казината 14 пълни дни за завършване на KYC и всички свързани проверки. Така че не се обърквайте, ако ви предложим да изчакате.

Позволете ми само един прост въпрос: какъв всъщност изглежда проблемът?

Разбирам, че може да бъде по-бързо, но освен това, какво ви кара да се притеснявате толкова?

Уведомете ме, моля.


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Притеснява ме, че от доста време активно ползвам Спортаза и нито веднъж не са искали проверка. Въпреки това, през времето, когато използвах казина Rabidi, никога не успях да натрупам баланс в повече от едно казино Rabidi точно като предпазна мярка, защото особено тук, в Бразилия, има много доклади за забранени сметки на хора без логична обосновка, което завършихме давайки да се разбере, че проблемът може да се дължи на факта, че имате сметки в повече от едно казино.


Какво се случи... В началото на седмицата използвах Sportaza, докато просто направих депозит във Fezbet и накрая спечелих много на слотове. Поисках тегленето и в двата случая и чаках повече от 4 дни, като получих съобщението, че тегленето ми се обработва -- и след това едновременно Fezbet и Sportaza поискаха ТОЧНО същия KYC, по едно и също време. И това, което ме притеснява все повече и повече, е фактът, че и двата депозита са към ЕДИН и СЪЩ доставчик на плащания.


Като се има предвид негативното преживяване на потребителите в Бразилия и предвид този факт, аз се притеснявам от възможността те да твърдят, че имам дублиран акаунт и просто да ме забранят. Лек притеснение, няма да лъжа, но има съобщения в множествено число от колеги/други хора тук в Бразилия, които са имали същия проблем.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Фезбет одобри моята самоличност, цифров портфейл и история на транзакциите, но отказа доказателството ми за адрес. Изпратих фактурата за сметката си за интернет, документ, който е в списъка с разрешени, но те отказаха, като казаха, че е за мобилен интернет (какво?). Както и да е, изпратих договора за къщата, в която живея, който показва пълното ми име и адрес и се надявам да бъде приет, тъй като те са единственото доказателство за адрес, който имам на мое име. Имам сметка за кредитна карта, но те казват, че не приемат цифрови банки. Изпратих и сметката за вода, която е на името на майка ми (тъй като тя живее с мен) като алтернатива и ще чакам отговор.


От страна на Sportaza, въпреки че поискаха точно същия KYC, все още не са ми дали актуализация.


За да дам по-добро обяснение за моето безпокойство, тук в Бразилия имаме уебсайт, "подобен" на CasinoGuru, но той обхваща практически всички компании, а не само къщи за залагания... И съдържа НЯКОЛКО доклада от потребители, които са имали този проблем с проверката и които обясниха, че са имали акаунти в повече от едно казино Rabidi и огромното мнозинство (поне от докладите, съдържащи се там, както от Sportaza, така и от Fezbet -- на които те не отговарят там --, в крайна сметка акаунтът беше закрит и загубен финансови средства.


Наистина се надявам, че просто страдам "по невнимание" за това, защото това е огромна мъка.

Автоматичен превод:
hargyon
преди 10 месеца

Хм, разбирам защо се притеснявате и това е главно заради опита, който другите играчи са имали, но не мисля, че е необходимо да бъдете негативни. Това, че имате акаунт в няколко казина, не означава, че бихте нарушили правилото за множество акаунти. Ако имате няколко акаунта в едно казино, ще има проблем.

Затова ви препоръчвам да се съсредоточите върху попълването на KYC и ще видим как ще върви оттам нататък.

Автоматичен превод:
12 3 4...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини