преди 2 години
Време ли е лицензиращият орган също да реши в полза на клиента...
Is it time that the licensing authority also decides in favor of the customer ...
Wird Zeit das die Lizenzbehörde auch zugunsten des Kunden entscheidet....
0
Време ли е лицензиращият орган също да реши в полза на клиента...
Is it time that the licensing authority also decides in favor of the customer ...
Wird Zeit das die Lizenzbehörde auch zugunsten des Kunden entscheidet....
Мислиш ли, че Даниел или някой от вас може да ми помогне малко?
Мисля, че Даниел има най-много ноу-хау в спортните залагания... точно така
Do you think Daniel or someone of you could help me a little?
I think Daniel has the most know-how in sports betting ... that's right
Glaubst du Daniel oder jemand von euch könnte mir etwas helfen?
Ich denke das Daniel das meiste know how von Sportwetten hat..stimmts😉
Моля, задавайте въпросите си и съм сигурен, че Даниел ще се опита да помогне.
Please, ask your questions and I'm sure that Daniel will try to help.
Доколкото си спомням, казиното заяви, че не сте преминали повикването за проверка. Съжалявам, но това не е моята област на познания. 🙁
As I recall the casino stated that you did not pass the verification call. I'm sorry but this is not my field of knowledge. 🙁
да правилно
И повярвайте ми ... играя спортни залози и казино слотове от време на време ... и успешно ...
Имам и имах акаунт при много доставчици, но никога не е имало нещо подобно ...
Yeah right
And believe me ... I've been playing sports bets and casino slots now and then ... and successfully ...
I have and had an account with many providers but there has never been anything like it ...
Ja...richtig
Und glaube mir....ich spiele seit über 20 Jahren sportwetten und Casinoslots ab und zu....und das erfolgreich...
Habe und hatte bei vielen Anbietern einen Account aber sowas gab es noch nie....
Виждам. Е, жалбата е разгледана и не мога да променя резултата. Да се надяваме, че ще спечелите другаде без проблеми с получаването на печалбите.
Приятен уикенд. 🙂
I see. Well, the complaint has been dealt with and I can't change the result. Let's hope you will win elsewhere with no trouble getting the winnings.
Have a nice weekend. 🙂
Повечето от нас в CasinoGuru са запознати с вашия случай. Както и да е, няма какво друго да направим с него и честно казано, моето лично мнение е, че лицензиращият орган на Кюрасао всъщност не се занимава с това кое е честно и кое не. Виждали сме много случаи, когато е било ясно, че играчът е прав, но властта е решила в полза на казиното. Обикновено се случва, когато казиното прилага някои несправедливи правила. Ние казваме: правилата са несправедливи, играчът е прав. Лицензиращият орган на Кюрасао казва: това е написано в правилата, играчът е нарушил правилото, казиното е право. Всъщност не ги интересува дали правилата са справедливи или не.
Most of us in CasinoGuru are familiar with your case. Anyway, there's not much else we can do with it and honestly, my personal opinion is that Curacao licensing authority doesn't really deal with what's fair and what isn't. We've seen many cases where it was clear that the player is right, but the authority decided in favour of the casino. It's usually when a casino applies some unfair rules. We say: the rules are unfair, the player is right. Curacao licensing authority says: it was written in the rules, the player broke the rule, the casino is right. They don't really care whether the rules are fair or not.
Защо органът издава лицензи с нелоялни условия? Трябва да им бъде позволено да го проверят и да го забранят.
Чувствам се напълно несправедливо третиран .. и е ненормално, ако не седнете на по-дългия лост. Не можете да направите всичко, само за да извадите парите на клиента от джобовете му.
Все пак ще пробвам и ще им напиша оплакване....
Why does the authority issue licenses with unfair terms and conditions? They must be allowed to check it and forbid it.
I feel totally unfairly treated .. and it is abnormal if you do not sit on the longer lever. You can't do everything just to get the customer's money out of their pockets.
I'll try anyway and write them a complaint ....
Warum erteilt die Behörde Lizenzen mit unfairen AGBs? Die müssen es doch prüfen und untersagen dürfen.
Ich fühle mich total unfair behandelt..und es ist abartig wenn man nicht am längeren Hebel sitzt. Man kann nicht alles machen um den Kunden nur das Geld aus der Tasche ziehen.
Ich versuche es trotzdem und schreibe denen eine Beschwerde....
Органът издава лиценза, защото им се плаща за това. Тогава имате власти с различни подходи. Има органи, които са тясно свързани с националното правителство. Винаги, когато издават лиценз, можете да им се доверите. Но тогава имате власти, които издават лиценза на всеки, който плаща за него.
Тогава всичко зависи от казиното. Има страхотни казина с много удобен за клиентите подход, които са лицензирани в Кюрасао или дори нямат лиценз. Но това е благодарение на тяхното ръководство, не защото трябва да бъдат такива, защото имат лиценз.
Например имате казина, които са лицензирани в Коста Рика. Никога не съм чувал за случай, в който играч се е свързал с лицензиращия орган и те дори биха му отговорили.
The authority issues the license, because they get paid for it. Then you have authorities with different approaches. There are authorities that are closely related to the national government. Whenever they issue a license, you can trust them. But then you have authorities that issues the license to basically anyone who pays for it.
Then it all depends on the casino. There are great casinos with very customer-friendly approach that are licensed in Curacao or they don't even have any license. But it's thanks to their management, not because they need to be like that, because they have the license.
For example you have casinos that are licensed in Costa Rica. I've never heard about a case where a player contacted the licensing authority and they would even reply to him.
Какво се случва, когато подадете жалба?
What happens when you file a complaint?
Was passiert wenn man eine Beschwerde einrreicht?
Просто ми откраднаха парите!!! Заявявам дублиран акаунт и досега не са говорили с мен
They just stole my money!!! Claiming duplicate account and so far they haven't spoken to me
Eles simplesmente roubaram meu dinheiro!!! Alegando conta duplicada e até agora não falaram comigo
Здравейте, това не е никак приятна ситуация. Виждам, че вече сте изпратили жалба, което е страхотно. Надявам се, че нашият екип за жалби е в състояние да разреши нещата и да внесе повече разяснения. Моля, уведомете ни за резултата и тук в дискусията. 🤞
Hello, this is not a pleasant situation at all. I can see you already submitted a complaint what is great. I hope our complaint team is able to sort things out and bring more clarification. Let us informed about the result also here in discussion please. 🤞
Здравей Магда, все още не съм отговорил досега, изпратих няколко имейла и просто сметката, която е моите пари, беше изтрита !!! Но досега няма отговор
Просто си искам парите, това е всичко
твърде тъжно
Hello Magda I still haven't answered so far I've sent several emails and simply the account that is my money has been deleted !!! But so far no reply
I just want my money that's all
too sad
Olá Magda ainda não me responderam até agora já mandei vários e-mails e simplesmente a conta que está meu dinheiro foi deletada !!! Mais até agora nada de responder
Só quero meu dinheiro só isso
Triste dmais
по-лошо!! Получих имейлите за обработените тегления, всичко беше наред, но при плащане изтриха акаунта!!
Worse !! I received the emails of the processed withdrawals, everything was ok but when paying they deleted the account!!
O pior !! Recebi os e-mails dos saques processados , tudo certo mais na hora de pagar deletaram a conta !!
Здравейте, разбирам, но има и нещо положително. Когато проверявам други оплаквания относно FEZbet Casino тук на нашия уебсайт . Казино FEZbet разреши всички жалби в миналото, което означава, че общуват много добре с нашия екип за жалби.
Вярвам, че вашият случай ще бъде решен с положителен резултат. Моля, имайте търпение сега.
Hi, I understand, but there is also positive thing. When I am checking other complaints regarding to FEZbet Casino here on our website. FEZbet Casino solved all complaints in the past what means they communicate very well with our complaint team.
I believe that your case will be resolved with positive result. Please just be patient now.
Разбира се, че съм търпелив!! Единственото, което ми е странно е, че досега не са се свързали с мен!! Само аз се свързах с чата и не ми дават обяснение за нищо !!! Тъй като те не анулираха акаунта в момента на моя депозит или в момента, в който отидох да поискам ежедневните си завъртания!! Току-що се отмениха сега по време на моите тегления!!! Влязох в faz bet, доверявайки се на работата им и те са толкова тъжни за това!!!
Of course I'm patient!! The only thing I find strange is that they haven't contacted me so far!! I was the only one who contacted the chat and they don't give me an explanation of anything !!! Because they didn't cancel the account at the time of my deposit or at the time I went to claim my daily spins!! They just canceled now at the time of my withdrawals!!! I entered the faz bet trusting their work and they are so sad about it!!!
Claro estou paciente !! Só oque eu acho estranho é que eles até agora não entraram em contato comigo !! Só eu que entrei em contato com o chat e eles não me dão explicação de nada !!! Porque eles não cancelaram a conta então na hora do meu depósito ou na hora que fui reinvindicar os meus giros diários!! Só cancelaram agora na hora do meus saques !!! Entrei na fez bet confiando no trabalho deles e estão tão triste com isso !!!
Възмутен съм, че досега не са ми изпратили имейл, който да обяснява нещо !!! Изпратих им повече от 10 имейла!!!
Първо те оставиха само да кажат, че сметката ми е блокирана след сумата на тегленията там!! Защо не те предупредиха по-рано!???? Всичко това е, за да открадна парите, които по право са мои
I'm outraged so far they haven't sent me any email explaining anything !!! I sent them more than 10 emails!!!
First they only left to say that my account was blocked after the amount of withdrawals there!! Why didn't they warn you sooner!???? This is all to steal the money that is rightfully mine
Estou indignada até agora não me mandaram nenhum e-mail explicando nada !!! Mandei mais de 10 e-mails pra eles !!!
Primeiro só deixaram para falar que minha conta foi bloqueada depois do valor dos saques lá!! Porque não avisaram antes !???? Isso tudo para roubar o dinheiro que é meu por direito
Възмутен съм, че досега не са ми изпратили имейл, който да обяснява нещо !!! Изпратих им повече от 10 имейла!!!
Първо те оставиха само да кажат, че сметката ми е блокирана след сумата на тегленията там!! Защо не те предупредиха по-рано!???? Всичко това е, за да открадна парите, които по право са мои
I'm outraged so far they haven't sent me any email explaining anything !!! I sent them more than 10 emails!!!
First they only left to say that my account was blocked after the amount of withdrawals there!! Why didn't they warn you sooner!???? This is all to steal the money that is rightfully mine
Estou indignada até agora não me mandaram nenhum e-mail explicando nada !!! Mandei mais de 10 e-mails pra eles !!!
Primeiro só deixaram para falar que minha conta foi bloqueada depois do valor dos saques lá!! Porque não avisaram antes !???? Isso tudo para roubar o dinheiro que é meu por direito
Съжалявам, но казиното трябва да обясни качеството на поддръжката и как точно персоналът се справя с проблемите на играчите. Ами, честно казано, не съм сигурен какво става, нямам представа как или дори дали казиното е успяло да ви предупреди или не. Разбрах само, че акаунтът ви все още не е верифициран, така че предполагам, че това е първият проблем. Казиното не може да обработи теглене, ако вашият акаунт и опция за плащане не са потвърдени, от друга страна, очаквам някои инструкции да бъдат изпратени незабавно. Направихте каквото можахте и жалбата е подадена, сега дайте малко време на екипа по жалбите да се справи с нея, моля.
I'm sorry but it's up to the casino to explain the quality of support and how exactly the staff deals with players' issues. Well, I'm honestly not sure what is the matter I have no clue how or even if the casino was able to warn you or not. I only find out that your account has not been verified yet, so I guess that this is the first problem. Casino can't process any withdrawal if your account and payment option are not verified, on the other hand, I would expect some instructions to be sent immediately. You did what you could, and the complaint is submitted, now give the complaint team some space to deal with it, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.