ФорумКазинаFEZbet Casino - обща дискусия

FEZbet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Radka
|
11561 преглеждания 81 отговора |
|
1 2 3...5
Добавете пост
Gio75
преди 2 години

Време ли е лицензиращият орган също да реши в полза на клиента...

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Мислиш ли, че Даниел или някой от вас може да ми помогне малко?

Мисля, че Даниел има най-много ноу-хау в спортните залагания... точно така

Автоматичен превод:
Gio75
преди 2 години

Моля, задавайте въпросите си и съм сигурен, че Даниел ще се опита да помогне.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Знаете ли моя случай

Автоматичен превод:
Gio75
преди 2 години

Доколкото си спомням, казиното заяви, че не сте преминали повикването за проверка. Съжалявам, но това не е моята област на познания. 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

да правилно

И повярвайте ми ... играя спортни залози и казино слотове от време на време ... и успешно ...

Имам и имах акаунт при много доставчици, но никога не е имало нещо подобно ...

Автоматичен превод:
Gio75
преди 2 години

Виждам. Е, жалбата е разгледана и не мога да променя резултата. Да се надяваме, че ще спечелите другаде без проблеми с получаването на печалбите.

Приятен уикенд. 🙂

Автоматичен превод:
Gio75
преди 2 години

Повечето от нас в CasinoGuru са запознати с вашия случай. Както и да е, няма какво друго да направим с него и честно казано, моето лично мнение е, че лицензиращият орган на Кюрасао всъщност не се занимава с това кое е честно и кое не. Виждали сме много случаи, когато е било ясно, че играчът е прав, но властта е решила в полза на казиното. Обикновено се случва, когато казиното прилага някои несправедливи правила. Ние казваме: правилата са несправедливи, играчът е прав. Лицензиращият орган на Кюрасао казва: това е написано в правилата, играчът е нарушил правилото, казиното е право. Всъщност не ги интересува дали правилата са справедливи или не.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Защо органът издава лицензи с нелоялни условия? Трябва да им бъде позволено да го проверят и да го забранят.


Чувствам се напълно несправедливо третиран .. и е ненормално, ако не седнете на по-дългия лост. Не можете да направите всичко, само за да извадите парите на клиента от джобовете му.


Все пак ще пробвам и ще им напиша оплакване....

Автоматичен превод:
Gio75
преди 2 години

Органът издава лиценза, защото им се плаща за това. Тогава имате власти с различни подходи. Има органи, които са тясно свързани с националното правителство. Винаги, когато издават лиценз, можете да им се доверите. Но тогава имате власти, които издават лиценза на всеки, който плаща за него.

Тогава всичко зависи от казиното. Има страхотни казина с много удобен за клиентите подход, които са лицензирани в Кюрасао или дори нямат лиценз. Но това е благодарение на тяхното ръководство, не защото трябва да бъдат такива, защото имат лиценз.

Например имате казина, които са лицензирани в Коста Рика. Никога не съм чувал за случай, в който играч се е свързал с лицензиращия орган и те дори биха му отговорили.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Какво се случва, когато подадете жалба?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Просто ми откраднаха парите!!! Заявявам дублиран акаунт и досега не са говорили с мен

Автоматичен превод:
priethiagoo123
преди 1 година

Здравейте, това не е никак приятна ситуация. Виждам, че вече сте изпратили жалба, което е страхотно. Надявам се, че нашият екип за жалби е в състояние да разреши нещата и да внесе повече разяснения. Моля, уведомете ни за резултата и тук в дискусията. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Магда, все още не съм отговорил досега, изпратих няколко имейла и просто сметката, която е моите пари, беше изтрита !!! Но досега няма отговор

Просто си искам парите, това е всичко

твърде тъжно

Автоматичен превод:
преди 1 година

по-лошо!! Получих имейлите за обработените тегления, всичко беше наред, но при плащане изтриха акаунта!!

Автоматичен превод:
priethiagoo123
преди 1 година

Здравейте, разбирам, но има и нещо положително. Когато проверявам други оплаквания относно FEZbet Casino тук на нашия уебсайт . Казино FEZbet разреши всички жалби в миналото, което означава, че общуват много добре с нашия екип за жалби.

file

Вярвам, че вашият случай ще бъде решен с положителен резултат. Моля, имайте търпение сега.

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Разбира се, че съм търпелив!! Единственото, което ми е странно е, че досега не са се свързали с мен!! Само аз се свързах с чата и не ми дават обяснение за нищо !!! Тъй като те не анулираха акаунта в момента на моя депозит или в момента, в който отидох да поискам ежедневните си завъртания!! Току-що се отмениха сега по време на моите тегления!!! Влязох в faz bet, доверявайки се на работата им и те са толкова тъжни за това!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Възмутен съм, че досега не са ми изпратили имейл, който да обяснява нещо !!! Изпратих им повече от 10 имейла!!!

Първо те оставиха само да кажат, че сметката ми е блокирана след сумата на тегленията там!! Защо не те предупредиха по-рано!???? Всичко това е, за да открадна парите, които по право са мои

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, помогнете ми, те не са ми отговорили досега

Автоматичен превод:
преди 1 година

Възмутен съм, че досега не са ми изпратили имейл, който да обяснява нещо !!! Изпратих им повече от 10 имейла!!!

Първо те оставиха само да кажат, че сметката ми е блокирана след сумата на тегленията там!! Защо не те предупредиха по-рано!???? Всичко това е, за да открадна парите, които по право са мои

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, но казиното трябва да обясни качеството на поддръжката и как точно персоналът се справя с проблемите на играчите. Ами, честно казано, не съм сигурен какво става, нямам представа как или дори дали казиното е успяло да ви предупреди или не. Разбрах само, че акаунтът ви все още не е верифициран, така че предполагам, че това е първият проблем. Казиното не може да обработи теглене, ако вашият акаунт и опция за плащане не са потвърдени, от друга страна, очаквам някои инструкции да бъдат изпратени незабавно. Направихте каквото можахте и жалбата е подадена, сега дайте малко време на екипа по жалбите да се справи с нея, моля.



Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини