Не мисля, че държавата би била проблем. Така че опитайте да изчакате и да видите какво ще се случи през следващите няколко дни и дали ще получите нова информация. Тогава ще видим коя е разумната следваща стъпка.🙂
I don't think the country would be a problem. So try to wait and see what happens in the next few days and if you get any new information. Then we will see what the sensible next step is.🙂
таксите са различни всеки път, когато си помисля, че е свързано с валутата, те изглежда използват различни валути, ако са лири, без такса, но ние евро, сложих 50 £ последния път, когато взеха 53 £ от банката ми, взех 300 миналата седмица, получих 297 в моята банка и моята банка ми таксува 4 £ такса за обмен
the fees are different every time I think it’s to do with the currency they seem to use different currencies if it’s pounds no charge but us euro I put 50£ on last time they took 53£ out of my bank I took 300 of last week I got 297 in my bank and my bank charged me 4£ exchange fee
От какво имате нужда от помощ ?ja pierdolę co za tepe debile tu piszą
From what you need help ?ja pierdolę co za tepe debile tu piszą
здравей
Усещам неразбиране - така че позволете ми да помогна!
Първо, вие публикувате в тема за FatPirate Casino 👈, така че това не е игра, а по-скоро казино. Имате ли нужда от някаква форма на конкретна помощ по отношение на проблема с казиното, моля? ако е така, моля, опишете подробности. Ако не, говориш ли за някаква конкретна игра?
Ще изчакам последващите действия. 🙏
Hello,
I sense misunderstanding—so, let me help out!
First of all, you're posting in a thread about the FatPirate Casino 👈 thus, it is not pretty much a game but rather a casino. Do you need any form of specific assistance regarding the casino issue, please? if so, please describe specifics. If not, are you talking about any specific game instead?
I'll wait for the follow-up. 🙏
Съчувствам на вашата ситуация и факта, че няма да депозирате повече тук.
Въпреки това, защо смятате, че страната трябва да бъде проблем във вашия случай?
I sympathize with your situation and the fact you won't deposit here more.
Nevertheless, why you think country should be a problem in your case?
таксите са различни всеки път, когато си помисля, че е свързано с валутата, те изглежда използват различни валути, ако са лири, без такса, но ние евро, сложих 50 £ последния път, когато взеха 53 £ от банката ми, взех 300 миналата седмица, получих 297 в моята банка и моята банка ми таксува 4 £ такса за обмен
the fees are different every time I think it’s to do with the currency they seem to use different currencies if it’s pounds no charge but us euro I put 50£ on last time they took 53£ out of my bank I took 300 of last week I got 297 in my bank and my bank charged me 4£ exchange fee
Разбирам, питах, защото примерно у нас работи така, че казиното не трябва да има такива такси, но банката има. Когато отида да залагам, те също имат някакви такси и получавам допълнителни пари, но те не отиват в казиното.
Както и да е, благодаря ви за пояснението и ви желая успех в играта.🙂
I understand, I asked because, for example, in our country it works in such a way that the casino doesn't have to have such fees, but the bank does. When I go gambling, they also have some fees and I get charged extra money, but it doesn't go to the casino.
Anyway, thank you for the clarification and I wish you the best of luck in the game.🙂
Добре, разбирам вашето мнение за казиното и вашия опит.
Но можете ли да ми отговорите и да разясните повече въпроса ми?
Alright I understand your opinion on the casino and your experience.
But can you please answer me and elaborate more on my question?
Уважаеми потребители, ако търсите някакви форми на помощ, предлагам ви да се въздържате от злоупотреби и да започнете да мислите повече за думите си. Ако продължите да се държите така, няма да ви обръщаме внимание във форума, а злоупотребяващите публикации ще бъдат директно изтривани.
Засега имайте предвид, че все още дори не сте подали официална жалба, например; следователно Jaro просто обсъждаше ситуацията ви.
Бъдете спокойни, моля.
Dear user, if you seek any forms of help, I suggest you refrain from abusing and start thinking more about your words. If you keep behaving like this, we will pay you no attention on the forum, and abusive posts will be directly deleted instead.
For now, kindly mind that you have not yet even submitted an official complaint for example; thus, Jaro has been just discussing your situation.
Be calm, please.
Предполагам, че това няма да ви хареса, но прякото сътрудничество винаги е по-добро от битката с казиното. Опитайте се да предоставите това, което искат, и свършете с това възможно най-скоро. Всеки може да започне да крещи, след като вземе парите от сайта, не мислите ли?
I imagine you are not going to like that, but direct cooperation is always better than fighting the casino. Try to provide what they want and be done with that as soon as you can. Anyone may start yelling once they get the money out from the site, don't you think?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.