Ако казиното не може да ви помогне, можете да подадете жалба до нас и нашият екип ще се свърже с казиното след известно време.
Казах обаче, че трябва да бъдете търпеливи. Ако се опитват да разрешат нещо и аз казах, че това най-вероятно не се прави от казиното през уикенда, тогава писането на 10 имейла вероятно не е най-доброто нещо, което трябва да направите.
Изчакайте, дайте им малко време и се свържете с мен, ако все още не получавате нищо.
If the casino is unable to help you, you can file a complaint with us and our team will contact the casino after some time.
However, I said you need to be patient. If they are trying to resolve something and I said it is most likely not done by the casino on the weekend, then writing them 10 emails is probably not the best thing to do.
Hang in there, give them some time and get back to me if you still don't get anything.
Ak ti kasíno nebude vedieť pomôcť, budeš môcť založiť sťažnosť u nás a náš tím bude kasíno kontaktovať po nejakej dobe.
Avšak, povedal som, že je potrebné byť trpezlivý. Ak sa snažia niečo vyriešit a povedal som, že s najväčšou pravdepodobnosťou to nerobí kasíno cez víkend, tak písať im 10 emailov asi nebudeto najlepšie, čo môžeš urobiť.
Vydrž, daj im nejaký čas a ozvi sa ak nebudeš mať stále nič.
Автоматичен превод: