здравей
Ако мога....
Може би и вие се нуждаете от помощ? какво става
Чувствайте се свободни да ни уведомите; моите колеги от екипа за оплаквания са готови да го разгледат, ако е необходимо.
Hello.
If I may....
Do you perhaps need help too? What's going on?
Feel free to let us know; my colleagues from the Complaint Team are ready to give it a look if necessary.
Последните ми 2 изплащания от 800/300 бяха изплатени на следващия ден по моята карта, която използвах, за да депозирам първите си 3 изплащания отнеха 3 пълни работни дни плюс имаше официални празници и почивни дни, така че отне 6/7 дни
My last 2payouts of 800/300 were payed on the next day on my card I used to deposit my first 3 payouts took 3 full working days plus there was bank holidays and weekends so it took 6/7days
От името на другите много благодаря за подробностите.
On behalf of others, thank you very much for the details.
Здравейте, можете да прочетете какво казват играчите в тази тема. Мисля, че е смесица, някои отнемаха повече време, други по-кратко.
Както и да е, бих казал, че определено не трябва да отнеме толкова дълго, колкото е сега, месец. Какво ви каза казиното и каква причина са посочили да чакате толкова дълго? Вече сте верифицирани в казиното или все още не е било необходимо?
Все пак вероятно ще се замисля дали да подам жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне по някакъв начин.
Но преди това трябва да знам отговора на тези въпроси, за да съм сигурен, че можем поне да се опитаме да помогнем.
Кажете ми, ако обмисляте такъв вариант. 🙂
Hello, you can read what players say in this thread. I think it's a mix, some took longer and others shorter.
Anyway, I would say that it definitely shouldn't take as long as it is now, a month. What did the casino say to you and what reason did they give for waiting so long? Are you already verified with the casino or was it not necessary yet?
Still, I would probably think about lodging a complaint and our team would try to help you somehow.
But before that I need to know answer to these questions so I'm sure we can at least try to help.
Let me know if you would consider such an option. 🙂
здрасти
Чаках почти 5 дни за моето оттегляне .. Можете ли да ми помогнете?
Hi
I have been waiting nearly 5 days for my withdrwal ..Can You help me?
Здравейте, най-добре ли е да започнете, като кажете дали знаете причината за чакането? Това първото ви теглене ли е или не? Трябваше ли да се верифицирате в казиното?
Моля, уведомете ме.
Hello, would it be best to start by saying if you know the reason for the wait? Is this your first withdrawal or not? Was it necessary for you to verify at the casino?
Please let me know.
Да, това е първото ми теглене, но те не питат за никаква проверка като всички казина от тази група, навсякъде чакам дълго време, но максимум 5 дни, тук са почти 7 дни ...
Yes is It my first withdrwal but They don ask about any verication like every casinos from this group, everywhere I have been waitng long time but max 5 days,here is nearly 7 days ...
Помолих тяхната поддръжка по имейл и получих информация „има малко забавяне от страна на вашия доставчик на плащания при обработката на транзакцията." Те все още не са приели заявката ми, така че как е възможно???
I ask Their support by email and I received info ''there is a slight delay on your payment provider's side in processing the transaction.'' They still not accepted my request so how is IT possible???
Благодаря за отговора, ако кажат, че има забавяне, ще опитам да изчакам. Важно е да запомните, че уикендите не включват често тегления и въпреки че обикновено винаги сте получавали пари от сродни казина, аз не бих се притеснявал да не ги получа тук. Чувствайте се свободни да проверявате от време на време, за да видите как вървят нещата, оставете парите и не залагайте с тях и ако продължи твърде дълго и нямате парите до края на тази седмица, ще пусна жалба.
Мислиш ли, че можеш да издържиш?
Thanks for the reply, if they say there is a delay I would try to wait. It's important to remember that weekends don't often involve withdrawals, and while you've usually always gotten money from sister casinos, I wouldn't worry about not getting it here. Feel free to check in from time to time to see how things are going, leave the money and don't gamble with it, and if it goes on too long and you don't have the money by the end of this week, I would open a complaint.
Do you think you can hold out?
Започнах на този сайт преди няколко месеца и имах много изплащания от тях, първото плащане отне повече от седмица, беше над празничния период оттогава имах няколко изплащания от 800£ до 100£ и те плащаха на следващия ден дори през уикендите tмежду 6 и 9am време в Обединеното кралство Накарах ги да изплатят обратно на моята карта, която използвам за депозиране Опитах с банков превод, отне 3 дни, има дневен лимит за теглене, който не съм опитвал да взема повече от това на, така че не знам дали това се отразява на времето, надявам се, че е добре за вас. Джеф
I started on this site a few months ago ago and have had many payouts from them the first payment took over a week it was over the festive period since then I have had several payouts from 800£ to 100£ and they have paid the next day even weekends tbetween 6am and9am uk time I have them pay back onto my card I use to deposit I tried a bank transfer it took 3 days there is a daily withdrawal limit I have not tried to take more than that of so I don’t know if that effects the time hope it goes well for you. Jeff
Доста добър опит от ваша страна тогава бих казал. Времето за изчакване за теглене не беше дълго във вашия случай и затова не знам дали се дължи на сумата или на начина на плащане.
Както и да е, играеш ли още там или вече не толкова?
Pretty good experience on your part then I'd say. Waiting times for withdrawal were not long in your case and so I don't know if it was because of the amount or the payment method.
Anyway, are you still playing there or not so much anymore?
играя редовно на fat pirate Харесва ми да играя игрите thunderstruck нямах проблем с тегленията от първата те не ограничават депозитите няма предупреждение за време на всеки час, когато играя единствените оплаквания, които бих имал, са таксите за обменните курсове и плащанията постоянните текстове от там дъщерни сайтове
i play regularly on fat pirate I like playing the thunderstruck games not had a problem with withdrawals since the first one they don’t restrict deposits no time warning every hour when playing the only complaints I would have is the fees for exchange rates and payments the constant texts from there sister sites
играя редовно на fat pirate Харесва ми да играя игрите thunderstruck нямах проблем с тегленията от първата те не ограничават депозитите няма предупреждение за време на всеки час, когато играя единствените оплаквания, които бих имал, са таксите за обменните курсове и плащанията постоянните текстове от там дъщерни сайтове
i play regularly on fat pirate I like playing the thunderstruck games not had a problem with withdrawals since the first one they don’t restrict deposits no time warning every hour when playing the only complaints I would have is the fees for exchange rates and payments the constant texts from there sister sites
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.