преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с FatPirate Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравей
Честно казано, все още не знаем много за Tikitaka Casino, но ако търсите помощ за вашите проблеми с тегленето и сметката, предлагам да подадете жалба.
Това е просто и безплатно. Използвайте тази зелена връзка, за да започнете, след което продължете с всяка стъпка.
какво мислиш
Допълнителна информация за това как разрешаваме жалби е в това ръководство 👈 Може да бъде полезно.
Също така винаги сте добре дошли да зададете всеки въпрос или да споделите всякакви съмнения, които може да имате; ние ще бъдем тук.
Hello,
Honestly, we do not know much about Tikitaka Casino yet, but if you are looking for assistance with your withdrawal and account problems, I suggest filing a complaint.
It is simple and cost-free. Use this green link to get started, then proceed with each step.
What do you think?
Additional information about how we resolve complaints is in this guide 👈 Could be useful.
You're also always welcome to ask any question or share any doubts you may have; we will be here.
Чаках повече от 3 седмици да ми изпратят копие от историята на транзакциите ми, като ме игнорираха както по имейл, така и по чат на живо. Изглежда, че работят без лиценз
I've been waiting for over 3 weeks for them to send me a copy of my transaction history, getting ignored both via email and Live Chat. Looks like they're operating without a license
Всъщност имаме абсолютно същата информация. Няма официален лиценз на уебсайта им. 🤷♀️
Мога ли да попитам за какво ви трябва историята? Или просто да остане в камиона?
We have the exact same information, actually. No official license on their website. 🤷♀️
May I ask what do you need the history for, though? Or just to keep on truck?
това измамно казино ли е, което просто взема парите ви и не изплаща, когато спечелите, имам 3 чакащи изплащания, първо 29/12,30/12 и двете обратно на моята карта и едно на 31/12, платено в банка, всичките 3 все още чакат
is this a scam casino that just takes your money and dose not payout when you win i have 3 payouts pending first the 29/12,30/12 both back onto my card and one on31/12 paid into bank all 3 still pending
Преместих публикацията ви тук в официалната нишка на казиното, за да можете да съберете повече информация за него.
Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран там?
Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с проверката и плащането, така че според мен все още не е толкова дълго, че чакате сега.
Има ли информация от казиното относно вашето теглене? Например, колко време може да отнеме или нещо подобно?
I have moved your post here to the official thread of the casino so you can gather more information about it.
May I ask if your account is fully verified there?
We usually give casinos 14 full days to proceed with the verification and the payment, so it is still not that long you wait now, in my opinion.
Is there any information from the casino regarding your withdrawal? Like, how long could it take or anything like that?
Когато погледнах потвърждението, каза, че съм потвърден.. Използвах разговора на живо вчера, те ми казаха, че отнема 3 работни дни за обработка на плащането и все още съм в този период
When I looked at verification it said I was verified..I used the live talk yesterday they told me it takes 3 working days to process payment and I am still in that period
Изглежда, че притесненията ми бяха погрешни, току-що получих първото си плащане 100£ тегления от 29/12, надявам се, че ще получа моето теглене от 700£ 30/12 понеделник и 800£ 31/12 във вторник
Looks like my worry’s were wrong just got my first payment the 100£ withdrawals from the 29/12 hopefully I will get my withdrawal of 700£ 30/12 mon and 800£ 31/12 on Tuesday
Страхотни новини, понякога просто трябва да бъдете малко търпеливи, защото беше празник, а също и уикендът, който е сега и тогава казината не обработват тегления.
Но сега, когато получихте първия, това е добър знак и ще чакаме следващите.
Чувствайте се свободни да ни уведомите, когато дойдат. 🙂
Great news, sometimes you just have to be a little patient because it was a holiday and also the weekend which is now and then casinos don't process withdrawals.
But now that you got the first one it's a good sign and we will wait for the next ones.
Feel free to let us know when they come. 🙂
здравейте, и двете са обработени сега, получих обратно 700 на картата си, направих банков превод за 800, за да видя кое е по-бързо, плащанията са обработени, но не са в банката, но казва, че може да отнеме 3 дни, неделя, така че съм съвсем доволен съм от този сайт, сега знам как работят тегленията
hi they have both been processed now i got the 700 back on my card i did a bank transfer for the 800 to see which is quicker the payments been processed not in the bank yet it say it can take 3 days its sunday so i am quite pleased with this site now i know how the withdrawals work
Получих парите си от банковия превод днес, така че е по-бързо, ако ги върнете обратно на дебитната си карта
Got my money from the bank transfer today so it’s quicker if you get it payed back on to your debit card
Така че дори сте опитали два метода на плащане и виждам, че единият ви подхожда малко повече от другия.
Поздравления за печалбите ви и е хубаво да чуя, че ги имате в акаунта си.
Надявам се, че ако продължите да играете тук, ще продължите да се справяте добре и ако нещо се появи отново, ние ще бъдем тук. ☘️😊
So you have even tried two payment methods and I see that one suits you a bit more than the other.
Congratulations on your winnings and it's good to hear that you have them in your account.
I hope that if you continue to play here you will continue to do well and if something comes up again, we will be here. ☘️😊
Хей, смесени отзиви предполагат, че отговорът няма да е просто да или не, предполагам. Е, прегледът казва, че казиното има нисък индекс на безопасност, което означава, че винаги има шанс да не ви бъде платено по някаква причина. Съгласно последното ви оплакване обаче имам въпрос - може би има ли други проблеми с проверката? Защото последният път беше проблемът със сметките близнаци. Може ли това да се случи отново?
Hey, mixed reviews suggest the answer is not going to be a simple yes or no, I guess. Well, the review says the casino has a low Safety Index, which means there is always a chance you won't be paid for some reason. According to your last complaint, I have a question, though - any other issues with the verification, perhaps? Because the last time it was the twins accounts problem. Can this occur again?
Не ми беше поискано потвърждение, тегленията все още предстоят, относно предишна жалба не, регистрирах се за това преди по-малко от седмица
Изпратих имейл на поддръжката с I'd и банково извлечение предварително, за да се опитам да не забавям нищо
Не съм приел никакъв бонус или нещо друго, салдото по сметката е 5,5k и 1,5k в очакване на теглене
29-ти 500 30-ти 500 31-ви 500
Да се надяваме, че ще започнат да изплащат и да не забавят тактиката за използване, тъй като времето за изчакване не може да изтече, докато се чака теглене
I have not been asked for verification, withdrawals are still pending, regarding previous complaint no I signed upto this less than a week ago
I have emailed support with I'd and bank statement preemptively to try not delay anything
I have not accepted no bonus or anything account balance stands at 5.5k and 1.5k pending withdrawal
29th 500 30th 500 31st 500
Let's hope they start paying out and not delay tactics for usage as cannot timeout while withdrawal pending
Здравейте, отнема време, първите 3 тегления отнеха 3 пълни работни дни, на 4-ия ден парите бяха там, взех 800 миналия понеделник, бяха там в сряда също така не получавате пълната сума, която ви таксуват за депозити и тегления, моята банка ме таксува също
Hi it takes time first 3 withdrawals took 3 full working days on the 4th day money was there i took 800 last Monday it was there on Wednesday also you don’t get the full amount they charge you for deposits and withdrawals my bank charged me aswell
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.