Изтеглям парите. изпратиха имейл отново и успях да премина KYC втория път.
може би имах грешка в имейл адреса, благодаря
I withdraw the money. they emailed again and i managed to pass KYC the second time.
maybe i had a mistake in the mail address,thanks tho
Ако искате да напишете публикация до конкретен играч, опитайте да използвате бутона "отговор", моля. По този начин не разбираме смисъла на вашето съобщение.🤷♀️
If you'd like to write a post to some particular player, try to use the "reply" button, please. Like this, we do not get the meaning of your message.🤷♀️
Бутонът не се зареди, след доста време се зареди, проблема беше в използването на VPN системата
The button did not load, after a long time it loaded, the problem was in using the VPN system
Имах някои проблеми по време на моя депозит, тъй като платих чрез криптовалута и трябваше да се свържа с екипа за поддръжка на клиенти, за да завърша плащането. Оттеглянето ми обаче приключи много бързо.
I had some issues during my deposit, as I paid via cryptocurrency and had to contact customer support to complete the payment. However, my withdrawal was completed very quickly.
আমার আমানত করার সময় কিছু সমস্যা দেখা দিয়েছিল, কারণ আমি ক্রিপ্টোকারেন্সির মাধ্যমে পরিশোধ করেছিলাম এবং পেমেন্টটি সম্পন্ন করতে কাস্টমার সাপোর্টে যোগাযোগ করতে হয়েছিল। তবে, আমার উত্তোলনটি খুব দ্রুত সম্পন্ন হয়েছে।
Имах някои проблеми по време на моя депозит, тъй като платих чрез криптовалута и трябваше да се свържа с екипа за поддръжка на клиенти, за да завърша плащането. Оттеглянето ми обаче приключи много бързо.
I had some issues during my deposit, as I paid via cryptocurrency and had to contact customer support to complete the payment. However, my withdrawal was completed very quickly.
আমার আমানত করার সময় কিছু সমস্যা দেখা দিয়েছিল, কারণ আমি ক্রিপ্টোকারেন্সির মাধ্যমে পরিশোধ করেছিলাম এবং পেমেন্টটি সম্পন্ন করতে কাস্টমার সাপোর্টে যোগাযোগ করতে হয়েছিল। তবে, আমার উত্তোলনটি খুব দ্রুত সম্পন্ন হয়েছে।
Здравейте, така че е добре, ако сте успели да разрешите проблема.
Както и да е, знаете ли какъв беше конкретният проблем с вашия депозит?
Когато казвате, че тегленето беше бързо, използвахте ли крипто отново и колко време отне? 🙂
Hello, so it's good if you managed to solve the problem.
Anyway, do you know what was the specific issue with your deposit ?
When you say that the withdrawal was fast, did you use crypto again and how long did it take ? 🙂
Добре е да знаете, че поддръжката беше наистина полезна по този въпрос. Много е важно. Какво казваш?
It is good to know that the support was really helpful in this matter. It is very important. What do you say?
Много ми хареса системата VIP CLUB на сайта им. Спечелих много бонуси
I really liked the VIP CLUB system on their website. I have earned many bonuses
আমি সত্যিই তাদের ওয়েবসাইটে VIP CLUB সিস্টেম পছন্দ করেছি। আমি অনেক বোনাস অর্জন করেছি
Това е наистина хубаво. Имали ли сте опит с тегленията, може би? Споделянето е загриженост; какво ще кажеш?🙂
That's really nice. Have you had some experience with the withdrawals, perhaps? Sharing is caring; what do you say?🙂
Здравейте, благодаря за сигнала, дадох го на нашия екип за проверка и те ще го поправят, когато е правилно.
Това ли е вашият любим доставчик или сте искали да изпробвате игри от него и не сте ги намерили там?😀
Hi, thanks for the alert, I've given it to our team to check and they'll fix it when it's right.
Is this your favorite provider or did you want to try some games from them and didn't find them there ?😀
Здравейте, отговаряте ли на някой конкретен или имате проблем в казиното? Има ли нещо нередно с тегленето ви или успяхте да получите парите си?
Hello, do you answer to someone specific or do you have a problem in the casino ? Is there something wrong with your withdrawal or did you manage to get your money ?
Все още съм нов в Elonbet и не разбирам съвсем как да депозирам пари. Но винаги ми помагат в секцията за чат, т.к.
I'm still new to Elonbet and I don't quite understand how to deposit money. But they always help me in the chat section, tk.
Ben Elonbet henüz yeniyim ve nasıl para yatırılacağını tam olarak anlamıyorum. Ancak sohbet bölümünde her zaman bana yardımcı oluyorlar, tşk.
Здравейте, и какво конкретно ви създава проблеми при депозиране в казиното? Винаги е добър знак, че чатът ви помага, така че успяхте ли да разрешите проблема? 🙂
Hello, and what specifically is causing you problems when depositing in the casino ? It's always a good sign that the chat helps you, so did you manage to resolve the issue ? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.