ФорумКазинаElonBet Casino - обща дискусия

ElonBet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 5 месеца от Origi
|
10016 преглеждания 138 отговора |
|
1 2 3...7
Добавете пост
Radka
преди 5 месеца

Изтеглям парите. изпратиха имейл отново и успях да премина KYC втория път.

може би имах грешка в имейл адреса, благодаря

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Братко, не получавам приложението в съобщението си, може ли някой да ми каже какъв е проблемът?

file

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Бихте ли били по-конкретни за това какъв е проблемът, моля, и дали все още продължава?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Up-down беше игра. Не мога да намеря тази игра. Какво е името на тази игра?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ако искате да напишете публикация до конкретен играч, опитайте да използвате бутона "отговор", моля. По този начин не разбираме смисъла на вашето съобщение.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Изтеглям парите. изпратиха имейл отново и успях да премина KYC втория път.

може би имах грешка в имейл адреса, благодаря

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Значи проблемът вече е решен? Това е страхотно. Уведомете ни кога ще получите парите си, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Бутонът не се зареди, след доста време се зареди, проблема беше в използването на VPN системата

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Имах някои проблеми по време на моя депозит, тъй като платих чрез криптовалута и трябваше да се свържа с екипа за поддръжка на клиенти, за да завърша плащането. Оттеглянето ми обаче приключи много бързо.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Имах някои проблеми по време на моя депозит, тъй като платих чрез криптовалута и трябваше да се свържа с екипа за поддръжка на клиенти, за да завърша плащането. Оттеглянето ми обаче приключи много бързо.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, така че е добре, ако сте успели да разрешите проблема.

Както и да е, знаете ли какъв беше конкретният проблем с вашия депозит?

Когато казвате, че тегленето беше бързо, използвахте ли крипто отново и колко време отне? 🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Бутонът не се зареди, след доста време се зареди, проблема беше в използването на VPN системата

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

А, добре. Благодаря Ви за актуализацията. И така, сега всичко наред ли е?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Забравих паролата си за влизане в сайта. но беше много бързо да нулирам паролата си. Благодаря много!

Автоматичен превод:
Codie
преди 5 месеца

Добре е да знаете, че поддръжката беше наистина полезна по този въпрос. Много е важно. Какво казваш?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Много ми хареса системата VIP CLUB на сайта им. Спечелих много бонуси

Автоматичен превод:
ShakibIslam
преди 5 месеца

Това е наистина хубаво. Имали ли сте опит с тегленията, може би? Споделянето е загриженост; какво ще кажеш?🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Тук няма доставчик на игри за ара, моля, поправете го)

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Парите са теглени дълго време за последните три дни

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Тук няма доставчик на игри за ара, моля, поправете го)

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, благодаря за сигнала, дадох го на нашия екип за проверка и те ще го поправят, когато е правилно.

Това ли е вашият любим доставчик или сте искали да изпробвате игри от него и не сте ги намерили там?😀

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Парите са теглени дълго време за последните три дни

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, отговаряте ли на някой конкретен или имате проблем в казиното? Има ли нещо нередно с тегленето ви или успяхте да получите парите си?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Все още съм нов в Elonbet и не разбирам съвсем как да депозирам пари. Но винаги ми помагат в секцията за чат, т.к.


Автоматичен превод:
Timur-Emre
преди 5 месеца

Здравейте, и какво конкретно ви създава проблеми при депозиране в казиното? Винаги е добър знак, че чатът ви помага, така че успяхте ли да разрешите проблема? 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Много благодаря на екипа за поддръжка.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Как да се оплача? Те не искат да одобрят моя KYC.

Автоматичен превод:
1 2 3...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини