ФорумКазинаElonBet Casino - обща дискусия

ElonBet Casino - обща дискусия

преди 4 месеца от Origi
|
4841 преглеждания 88 отговора |
|
1 2...5
Добавете пост
преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ElonBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 4 месеца

Открих нов акаунт и ще актуализирам профила си в акаунта file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Понякога тегленето ми се забавя

file

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Origi
преди 3 месеца

Здравейте, като за начало ще кажа, че е най-добре да използвате един акаунт, защото ако пишете от няколко е възможно да се изгубите в него, така че ако сте така любезен, можете да използвате само един.

Колкото до профила ти, виждам, че нямаш възможност да го попълниш. Опитахте ли да се свържете с поддръжката? Когато щракнете върху редактиране, не можете да напишете нищо?

Относно тегленията, това първото ли ви е или не? Успяхте ли успешно да изтеглите пари тук? Колко дълго се забавя тегленето сега? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

след като се свързах със поддръжката, ми беше обяснено как мога да добавя контакти към моя акаунт. проблемът вече е решен

Автоматичен превод:
Origi
преди 3 месеца

Много се радвам да чуя, че ако имате нещо подобно, винаги е добре да се свържете с казиното, защото те знаят как работи най-добре. Ако има нещо, с което казиното не може да ви помогне или ако има проблем, можете да го споделите с нас, но те са първите, които трябва да уведомите.

Както и да е, играете ли известно време в това казино?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Посещавам това казино и други няколко пъти седмично

Автоматичен превод:
Origi
преди 3 месеца

Здравейте!

Уважаеми потребители, За да добавите информация за контакт към вашия акаунт за игри, трябва да щракнете върху бутона „Редактиране".

За да добавите имейл или телефонен номер към вашия акаунт, трябва да въведете имейл или телефонен номер в посочените полета на страницата на профила.

След като въведете кода за потвърждение (който ще дойде на вашия имейл или телефон), информацията за контакт ще бъде добавена и свързана с вашия акаунт за игри.

Автоматичен превод:
Mazedul
преди 3 месеца

Обикновено тегленето на пари отнема от няколко минути до 24 часа.

Ако не получите парите си в рамките на 24 часа, моля, свържете се с нашата поддръжка за клиенти чрез онлайн чат на нашия уебсайт или поддръжка на Telegram https://t.me/ELONBET_support_bot.

Нашите експерти по поддръжка на клиенти ще проверят състоянието на вашата транзакция и ще разрешат вашата заявка.

Редактиран от Radka преди 3 месеца
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
ElonBet Casino
преди 3 месеца

Уважаеми представител на казиното, ние ценим подкрепата на вашия играч, само моля, не включвайте забранени връзки към Telegram.

Благодаря ви 🙏

( https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions )

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Посещавам това казино и други няколко пъти седмично

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ако някога пожелаете да опишете преживяването си в това казино в потребителска рецензия, ето връзката за вас.😉

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Играя вече седмица в сайта на ELON, но те все още не ме попитаха kyc. Да видим дали ще питат kyc, когато тегля пари..................

Автоматичен превод:
Публикация на Bure е изтрит
преди 3 месеца

Помолих отдела за обслужване на клиенти да анулира тегленето. И веднага го направиха. Благодаря за бързината

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не разбрах как се играе игра на мега колело. Моят приятел спечели голяма сума пари в тази игра, но аз все още не мога да разбера правилата на тази игра. Как да знам как да играя това? моля

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Печеля от лотарията, но не помня числото, така че как да разбера?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Назначен ми е KYC, но не разбирам как да го направя

Поддръжката каза, че моят KYC е отхвърлен и ми изпрати писмо до пощата ми, но там няма нищо...

Автоматичен превод:
martin077
преди 3 месеца

Хм, да се надяваме скоро да дойде някакво прозрение от представителя на казиното.

Както и да е, сигурен ли си, че следваш инструкциите до писмо? Осигуряването на правилния формат и функции понякога може да е малко трудно.

Проверете това и елате тук, става ли?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Печеля от лотарията, но не помня числото, така че как да разбера?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Обзалагам се, че трябва да имате билет. Има ли някаква връзка поне с ElonBet Casino? Звучи ми малко необичайно.

Освен двама играчи от Бангладеш едновременно в една тема, това все пак е нещо. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Братко, не получавам приложението в съобщението си, може ли някой да ми каже какъв е проблемът?

file

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още