преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ElonBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Понякога тегленето ми се забавя
Sometimes my withdrawal is delayed
কখনও কখনও আমার প্রত্যাহার বিলম্বিত হয়
Здравейте, като за начало ще кажа, че е най-добре да използвате един акаунт, защото ако пишете от няколко е възможно да се изгубите в него, така че ако сте така любезен, можете да използвате само един.
Колкото до профила ти, виждам, че нямаш възможност да го попълниш. Опитахте ли да се свържете с поддръжката? Когато щракнете върху редактиране, не можете да напишете нищо?
Относно тегленията, това първото ли ви е или не? Успяхте ли успешно да изтеглите пари тук? Колко дълго се забавя тегленето сега? 🙂
Hi, to start with I would say that it would be best to use one account because if you write from several it is possible to get lost in it, so if you would be so kind, you could use only one.
As for your profile, you don't have the possibility to complete it I see. Have you tried contacting support ? When you click on edit, you can't write anything ?
Regarding the withdrawals, is this your first one or not ? Have you managed to successfully withdraw any money here ? How long is the withdrawal delayed now ? 🙂
след като се свързах със поддръжката, ми беше обяснено как мога да добавя контакти към моя акаунт. проблемът вече е решен
after contacting suport, i was explaned how can add contacts to my account. problem now solved
Много се радвам да чуя, че ако имате нещо подобно, винаги е добре да се свържете с казиното, защото те знаят как работи най-добре. Ако има нещо, с което казиното не може да ви помогне или ако има проблем, можете да го споделите с нас, но те са първите, които трябва да уведомите.
Както и да е, играете ли известно време в това казино?
I'm very happy to hear that, if you have something similar, it's always good to contact the casino because they know how it works best. If there's anything the casino can't help you with or if there's a problem, you can share it with us, but they're the first ones you should let know.
Anyway, have you been playing at this casino for a while ?
Посещавам това казино и други няколко пъти седмично
I visit this casino and others several times a week
Здравейте!
Уважаеми потребители, За да добавите информация за контакт към вашия акаунт за игри, трябва да щракнете върху бутона „Редактиране".
За да добавите имейл или телефонен номер към вашия акаунт, трябва да въведете имейл или телефонен номер в посочените полета на страницата на профила.
След като въведете кода за потвърждение (който ще дойде на вашия имейл или телефон), информацията за контакт ще бъде добавена и свързана с вашия акаунт за игри.
Hello!
Dear User, To add contact information to your gaming account, you need to click on 'Edit' button.
To add an email or phone number to your account, you must enter the email or phone number in the specified fields on the profile page.
After entering the verification code (which will come to your email or phone) contact information will be added and linked to your gaming account.
হ্যালো!
প্রিয় ব্যবহারকারী, আপনার গেমিং অ্যাকাউন্টে যোগাযোগের তথ্য যোগ করার জন্য, আপনাকে 'সম্পাদনা' বোতামে ক্লিক করতে হবে।
আপনার অ্যাকাউন্টে ইমেইল বা ফোন নম্বর যোগ করতে, আপনাকে প্রোফাইল পৃষ্ঠায় নির্দিষ্ট ক্ষেত্রগুলিতে ইমেইল বা ফোন নম্বর প্রবেশ করতে হবে।
যাচাইকরণ কোড প্রবেশ করার পর (যা আপনার ইমেইল বা ফোনে আসবে) যোগাযোগের তথ্য যোগ করা হবে এবং আপনার গেমিং অ্যাকাউন্টের সাথে সংযুক্ত হবে।
Обикновено тегленето на пари отнема от няколко минути до 24 часа.
Ако не получите парите си в рамките на 24 часа, моля, свържете се с нашата поддръжка за клиенти чрез онлайн чат на нашия уебсайт или поддръжка на Telegram https://t.me/ELONBET_support_bot.
Нашите експерти по поддръжка на клиенти ще проверят състоянието на вашата транзакция и ще разрешат вашата заявка.
Usually it takes few minutes to 24 hours to withdraw money.
If you do not receive your money within 24 hours, please contact our client support via online chat on our website or Telegram support https://t.me/ELONBET_support_bot.
Our client support experts will check your transaction status and resolve your request.
সাধারণত টাকা উত্তোলন করতে কয়েক মিনিট থেকে ২৪ ঘণ্টা সময় লাগে।
যদি আপনি ২৪ ঘণ্টার মধ্যে আপনার টাকা না পান, তাহলে অনুগ্রহ করে আমাদের ওয়েবসাইটে অনলাইন চ্যাট বা টেলিগ্রাম সাপোর্ট https://t.me/ELONBET_support_bot এর মাধ্যমে আমাদের ক্লায়েন্ট সাপোর্টে যোগাযোগ করুন।
আমাদের ক্লায়েন্ট সাপোর্ট বিশেষজ্ঞরা আপনার লেনদেনের অবস্থা পরীক্ষা করবে এবং আপনার অনুরোধ সমাধান করবে।
Уважаеми представител на казиното, ние ценим подкрепата на вашия играч, само моля, не включвайте забранени връзки към Telegram.
Благодаря ви 🙏
( https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions )
Dear casino representative, we appreciate your player's support, just please do not include forbidden Telegram links.
Thank you 🙏
(https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions)
Ако някога пожелаете да опишете преживяването си в това казино в потребителска рецензия, ето връзката за вас.😉
If you ever wish to describe your experience at this casino in a user review, here's the link for you.😉
Играя вече седмица в сайта на ELON, но те все още не ме попитаха kyc. Да видим дали ще питат kyc, когато тегля пари..................
Im playing already week on ELON site, but they still didnt asked me kyc. Lets see if they will ask kyc when i withdraw money...................
Помолих отдела за обслужване на клиенти да анулира тегленето. И веднага го направиха. Благодаря за бързината
I asked customer service to cancel the withdrawal. And they did it immediately. Thanks for the speed
আমি গ্রাহক পরিষেবাকে উত্তোলন বাতিল করতে বলেছি। এবং তারা অবিলম্বে এটা করেছে. গতির জন্য ধন্যবাদ
Не разбрах как се играе игра на мега колело. Моят приятел спечели голяма сума пари в тази игра, но аз все още не мога да разбера правилата на тази игра. Как да знам как да играя това? моля
I didnt understand how to play mega wheel game. My friend won a large amount of money in this game but I still cannot undarstand the rules of this game.how do I know how to play this? Pls
Назначен ми е KYC, но не разбирам как да го направя
Поддръжката каза, че моят KYC е отхвърлен и ми изпрати писмо до пощата ми, но там няма нищо...
I have been assigned a KYC but I don't understand how to do it
The support said my KYC was rejected and sent me a letter to my mail but there is nothing there...
Хм, да се надяваме скоро да дойде някакво прозрение от представителя на казиното.
Както и да е, сигурен ли си, че следваш инструкциите до писмо? Осигуряването на правилния формат и функции понякога може да е малко трудно.
Проверете това и елате тук, става ли?
Hmm, hopefully, some insight will come soon from the casino representative.
Anyway, are you sure you followed the instructions to the letter? Providing the correct format and features may sometimes be a bit difficult.
Check that back and come here, will you?
Обзалагам се, че трябва да имате билет. Има ли някаква връзка поне с ElonBet Casino? Звучи ми малко необичайно.
Освен двама играчи от Бангладеш едновременно в една тема, това все пак е нещо. 🙂
I bet you must have a ticket. Is it somehow related to the ElonBet Casino, at least? It sounds a bit unusual to me.
Aside from two players from Bangladesh at the same time in one thread, that's something though. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.