преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Ефбет казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, имате ли конкретен опит там?
Какво се обърка?
Hello, do you have any concrete experiences there?
What went wrong?
здравей
Не съм сигурен откъде да започна.
По принцип ето моята история с Efbet:
Преди около месец поисках теглене на техните уебсайтове и те ми поискаха кредитните карти, които съм използвал след регистрацията си. Дотук добре. Нищо "необикновено".
Работата е там, че съм французойка, израснала съм и съм родена във Франция, живея в България и при регистрацията си им издадох френска лична карта, което беше добре! Те го приеха и успях да играя през цялото време, да се оттегля през цялото време.
Тази лична карта е изтекла преди около година. И сега Efbet иска нов ID, което е напълно нормално.
Дадох им паспорта си, но те го отхвърлят и настояват да си върнат френска лична карта, която нямам, защото все още използвам тази, която получих (въпреки че е изтекъл, френският закон казва, че документът все още е валиден 5 години след изтичане на срока на валидност в случай, че е издадено, докато лицето е на възраст над 18 години).
Проблемът ми тук е, че те отказват паспорта ми, въпреки че той все още е валиден, все още е напълно функционален и буквално няма причина да откажа такова нещо.
Те казват "имаме нужда от паспорт и нова лична карта". Какво по дяволите е това ? В кое казино трябва да удостоверите личната си карта с два различни документа?
Със сигурност ще започна процедурата за извличане на нова лична карта от Франция, но това ще отнеме месец. Те правят това само с единствената цел да ме накарат да заложа отново печалбите си, те нямат никаква етика!
Между другото, не можете да се самоизключите, нито изобщо да затворите акаунта си. Просто това е нещо, което не можете да правите в Efbet. Дори и да им кажете, че сте пристрастени към хазарта, те ще запазят акаунта отворен.
Efbet определено е най-лошата компания в света.
Благодаря, че ме прочетохте.
Hi,
I'm not sure where to begin.
Basically, here's my story with Efbet :
About a month ago, I have requested a withdrawal on their websites and they asked me for the Credit Cards I have used since my registration. So far, so good. Nothing " out of ordinary ".
Thing is, I'm French, raised and born in France, living in Bulgaria and upon my registration, I have issued a French ID Card to them which was fine ! They accepted it and I managed to play all along, withdraw all along.
This ID Card has expired about a year ago. And now, Efbet is asking for a new ID which is completely normal.
I have given them my passport but they are rejecting it and insist for retrieving a French ID Card which I don't have cause I'm still using the one I got (although It expired, French law says that the document is still valid 5 years past the expiration date in the event It has been issued while the person was over 18 years old).
My issue here is, they are refusing my passport although It's still valid, still completely functional, and there's literally no reason to deny such thing.
They are saying " we need Passport and a new ID ". What the hell is that ? In which Casino do you have to prove your ID with two different documents ?
I will surely start the procedure to retrieve a new ID from France but that will take a month. They're doing this only for the sole purpose of making me re-bet my winnings, they got no ethic at ALL !
Btw, you can't self-exclude yourself neither close your account at all. It's just something you can't do on Efbet. Even tough you tell them you have a gambling addiction, they'll keep the account opened.
Efbet is definitely the worst company ever.
Thanks for reading me.
Здравей,
Чувствам, че персоналът на казиното не е добре запознат с начина на работа на French Ids (и аз не съм), така че те настояват за тези изисквания. Ако сте останали с впечатлението, че нямате възможности, мисля, че трябва да можем да ви помогнем или поне ще опитаме.
Всичко, което трябва да направите, е да подадете жалба и да обясните какъв е проблемът.
Просто копирайте публикацията си там и предоставете всяка свързана комуникация, която можете.
ще го направиш ли 🙂
Hello there,
I feel that the casino's staff is not quite familiar with how French Ids works (I'm not either), so they insist on those demands. If you got the impression that you run out of options, I think that we should be able to help you out, or at least, we will try.
All you have to do is to submit a complaint and explain what the issue is.
Just copy your post there and provide any related communication you can.
Will you do that? 🙂
Благодаря. За съжаление, това няма да доведе до нищо добро. Междувременно изиграх печалбите си (защото ме блокираха да тегля, казвайки, че трябва да издам някакви документи).
Загубих всичките си печалби и днес като по чудо получих имейл, в който се посочва, че акаунтът ми вече е потвърден 🙂 Така че те основно деверифицират акаунта, когато имате печалби, и го верифицират обратно, когато нямате.
Предполагам, че не мога да направя нищо по въпроса, нали?
Също така поисках самоизключване/закриване на акаунта за пристрастяване към хазарта и те просто пренебрегнаха това. (Ефбет няма правила за самоизключване).
Има ли нещо, което мога да направя, според вас? Печалбите вече не са мой проблем. Искам да предприема съдебни действия срещу тях, тъй като смятам, че пренебрегват всякаква форма на уважение по отношение на лиценза им за казино.
Просто ми кажете мнението си, преди да си намеря адвокат.
Thanks. Unfortunately, that won't do any good. In the meantime, I've played back my winnings (cause they were blocking me from withdrawing saying that I should issue some documents).
I lost all my winnings and I miraculously received an e-mail today stating that my account is now back to verified 🙂 So they basically un-verifiy the account when you have winnings and verify it back when you don't.
I suppose there's nothing I can do about it, right ?
I also asked for a self-exclusion / a closure of the account for Gambling Addiction and they just disregard that. (Efbet has no self-exclusion policy).
Is there anything I can do, do you think ? The winnings is not longer my issue. I wish to take legal actions against them as I think they're disregarding any form of respect regarding their Casino licence.
Just let me know your opinion before I find myself a lawyer.
Странното е, че отказаха паспорта ми, когато имах над 1k печалби в баланса си, защото „Не е достатъчно добър".
Сега, когато имам 0 в баланса си, те все пак решиха да приемат паспорта и казаха "Най-накрая размислихме".
Как можете да защитите такива измамници?
Funny thing is that they refused my Passport when I had over 1k of winnings on my balance cause " It's not good enough ".
Now that I have 0 on my balance, they decided to accept the passport after all and said " Finally, we changed our mind ".
How can you defend such scammers ?
Не защитавам никого - откъде го взе това, моля?
Ако казиното наистина е забавило KYC нарочно, бих казал, че това е гадно и вероятно са загубили още един играч. Това първо трябва да се докаже, ако можете да направите това, любезно подайте жалба, както е предложено (няма да ви помоля да подадете жалбата, ако искам да защитя казиното, нали?) или като алтернатива се свържете с лицензиращия орган.
Казиното е лицензирано в България, така че трябва да е най-добрият удар.
Какво мислиш за това?
I'm not defending anybody - where did you get that from, please?
If the casino truly delayed the KYC on purpose, I'd say that's nasty and they probably lost another player. This must be proven first, if you can do that kindly submit a complaint as suggested (would not ask you to submit the complaint if I wish to defend the casino, right?), or alternatively reach out to the licensing authority.
The casino is licensed in Bulgaria, so it should be the best shot.
What do you think about it?
Ха ха Радка как е възможно да се пишат такива глупости. На всички е ясно, че лицензът на България е равен на Кюрасао. Тоест защита на играчите 0 защита на букмейкъра 100 процента
Ha ha Radka, how is it possible to write such nonsense. It is clear to everyone that Bulgaria's license is equal to Curacao. That is, protection of the players 0 protection of the bookmaker 100 percent
Вече съм чувал това преди. Защо смятате, че българската власт е толкова безполезна? Това е сериозен въпрос, бих искал да науча повече за вашия местен опит. Благодаря предварително 🙂
I’ve already heard this before. Why do you believe the Bulgarian authority is so useless? That’s a serious question, I’d like to learn more about the local experience you have. Thanks in advance 🙂
Аз съм гръцки играч, който живее в Гърция и доколкото видях efbet.com.gr е получил гръцки лиценз. Отидох да се регистрирам, но ме отведе в сайта на rabona. Защо се случва това? Една и съща фирма ли е или друга, каква е връзката между тях?
I am a Greek player living in Greece and as far as I have seen efbet.com.gr has obtained a Greek license. I went to register but it took me to the rabona site. Why is this happening? Is it the same company or a different one, what is the relationship between them?
Είμαι Έλληνας παίχτης που ζει στην Ελλάδα και από όσο έχω δει η efbet.com.gr έχει πάρει ελληνική άδεια. Πήγα να κάνω εγγραφή αλλα με πήγε στο site της rabona. Για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό; Είναι η ίδια εταιρεία ή διαφορετική, ποια η σχέση μαζι τους;
Здравейте!
Трябва да призная, че съм малко объркан - това е, което получавам, когато се опитам да вляза в efbet, използвайки VPN, настроен към Гърция:
„ Важно съобщение за жителите на Гърция
Моля, имайте предвид, че efbet.net не е достъпен от територията на Гърция, като част от нашето съответствие с местните разпоредби.
В случай, че имате някакви въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нас по имейл на support@efbet.com "
Можете ли да споделите вашите, може би?
Hello!
I have to admit I'm a bit confused - this is what I get when I try to access efbet using a VPN set to Greece:
"Important notice to residents of Greece
Please note that efbet.net is not accessible from the territory of Greece, as part of our compliance to local regulations.
In case you have any questions, please do not hesitate to contact us via email at support@efbet.com"
Can you share your, perhaps?
Свързвам се от гръцки IP, но ти писах сайта efbet.com.gr. Не съм споменавал efbet.net. Имаш ли гръцка книжка? Ако да, моля, отговорете на въпросите, които зададох по-горе
I'm connecting from a Greek IP, but I wrote you the site efbet.com.gr. I did not mention efbet.net. Have you got a Greek license? If yes, please answer the questions I have asked above
Συνδεομαι απο ελληνικη ip, αλλωστε σας εγραψα και το site efbet.com.gr. Δεν αναφερθηκα στο efbet.net. Εχετε παρει ελληνικη αδεια; Αν ναι παρακαλω απαντηστε μου στα ερωτηματα που εχω θεσει παραπανω
Вярвам, че мислите, че ние сме помощник на казиното тук, но не сме .
И аз, и Джаро получихме един и същ резултат, докато влизахме в сайта с помощта на VPN на Гърция, както беше обяснено. Ако трябва да гадая, бих казал, че казиното планира да се насочи към гръцкия пазар, но все още е в процес на разработка.
Според прегледа, това казино НЕ е лицензирано в Гърция.
https://casinoguru-gr.com/aksiologisi-Efbet-Casino
Всъщност не приема играчи от вашата страна и забранява използването на VPN.
Попитайте казиното, моля - тогава ни уведомете тук!
I believe you think we are a casino support here, yet we are not.
Me and Jaro were both given the same result while accessing the site using the Greece VPN, as explained. If I should guess, I would say the casino plans to target the Greek market, but it is still under development.
According to the review, this casino is NOT licensed in Greece.
https://casinoguru-gr.com/aksiologisi-Efbet-Casino
It actually does not accept players from your country and forbids using the VPN.
Ask the casino, please - then let us know here!
Здравейте,
Вчера играх за първи път в Efebet и опитът беше отрицателен, тъй като не мина добре и загубих, но това е част от залагането и в този случай не се дължи на казиното. Във всичко, което няма нищо общо с късмет или не, положителен опит.
Работата на слотовете е много добра с помощта на браузъра на моя смартфон с Android (не исках да изтегля приложението им, защото не може да стане от Play Store) и в този смисъл се получи добре за мен.
Процентът на печалба ми се стори висок, поне в слотовете.
Тяхното обслужване на клиенти беше добро, както и системата за качване и преглед на документация.
Като цяло намерих това за добро онлайн казино.
Hello,
Yesterday I played for the first time at Efebet and the experience was negative, in that it didn't go well and I lost, but that is part of betting and, in this case, it is not attributable to the casino. In everything that has nothing to do with being lucky or not, positive experience.
The operation of the slots is very good using the browser on my Android smartphone (I didn't want to download their app because it can't be done from the Play Store) and in that sense it went well for me.
The winning percentage seemed high to me, at least in slots.
Their customer service was good and so was the system for uploading and reviewing documentation.
In general terms I found it to be a good online casino.
Hola,
Ayer jugué por primera vez en Efebet y la experiencia fue negativa, respecto a que no me fue bien y perdí, pero eso forma parte del hecho de apostar y, en éste caso no es atribuible al casino. En todo lo que no tiene nada que ver con tener suerte o no, experiencia positiva.
La operatividad de las slots es muy buena usando el navegador de mi smartphone con Android (no quise descargar su app porque no se puede hacer desde Play Store) y en ese sentido me fue bien.
El porcentaje de premios me pareció alto, por lo menos en slots.
Su atención al cliente fue buena y el sistema de subida y revisión de documentación también.
En líneas generales me pareció un buen casino online.
Хей. Така работи в казината, защото те винаги имат предимство пред играча в дългосрочен план и през повечето време играчът губи целия си депозит там. Но се радвам, че като един от малцината разбирате, че вината не е в казиното, просто е така.
Виждам също, че сте описали положителните страни, което със сигурност е хубаво да контрастира отговора ви и смятам, че е справедливо, тъй като казвате, че цялостното изживяване е добро.
Както и да е, има ли нещо, в което казиното е най-доброто за вас? Освен това, въпреки че загубихте там, ще отидете ли отново там, за да опитате късмета си? 🙂
Hey. That's how it works in casinos, because they always have an edge over the player in a long run and most of the time the player loses his entire deposit there. But I'm glad that as one of the few you realize that it's not the casino's fault, it's just the way it is.
I also see that you described the positives, which is certainly nice to contrast your answer and I think it's fair, since you say that the overall experience is good.
Anyway, is there anything that the casino is the best at for you ? Additionally, even though you lost there, will you go there again to try your luck ? 🙂
Здравейте!!
Да, разбира се, че ще играя отново.
Благодаря ви и поздрави,
Ангел
Hello!!
Yes, of course I will play again.
Thank you and greetings,
Angel
Hola!!
Sí, claro que volveré a jugar.
Gracias y un saludo,
Ángel
Така че мисля, че това е добра новина за казиното. Вероятно и за вас, тъй като няма да загубите любимото си казино.
Както и да е, заповядайте и когато имате нужда от помощ или съвет, можете да се свържете с нас и ние ще направим всичко възможно.
Късмет. 😊
So I think that's good news for the casino. Probably for you too, since you won't lose your favourite casino.
Anyway, you're welcome and whenever you need help or advice you can contact us and we'll do our best.
Good luck. 😊
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.