НачалоФорумКазинаDelOro Casino - обща дискусия

DelOro Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от DiePartei
|
26 074 преглеждания 265 отговора |
|
1...5 6 7...14
Radka
преди 3 месеца

Здравейте,


Благодаря ви за отговора. Оценявам загрижеността ви. Намерението ми да публикувам тук беше да насърча DelOro Casino да се заеме с проблема ми, тъй като изпитвах трудности с получаването на отговор по имейл повече от месец. Бих предпочел да разреша този въпрос насаме, но липсата на отговор ме накара да потърся видимост в този форум. Надявам се, че това ще ги накара да предприемат действия и да отговорят директно на притесненията ми.


Благодаря ви за разбирането.




Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 3 месеца

О, разбирам.

Благодарим ви, че все пак ни уведомихте. Надявам се, разбира се, вашето безпокойство да бъде разгледано правилно. Само в случай, че някога имате нужда от някакъв вид подкрепа, мнения или нещо друго, ние ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Казиното ми позволи да чакам отговор 2 месеца. Не бих играл тук.

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 2 месеца

Даже не се учудвам и значи и теб те отписаха? Казаха ли ти нещо подходящо или не? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Не, те просто ви държат в течение. Продължавайте да казвате, че работите по вашия случай вече 2 месеца. Мисля, че получих 1 имейл, в който се казва, че ще го разгледаме. Обслужването на клиенти само повтаря, че не се занимаваме с тези неща в отдела за поддръжка на клиенти, изпратете им имейл.

Разбира се, изпратих имейли сто пъти без никакъв отговор.

Мислех, че може би защото са отговорили в този форум, ще отговорят. Но изглежда като поредното скапано казино. Не препоръчвам това казино. Просто поредната измама.

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 2 месеца

Значи не си мислил да се оплачеш и да се опитаме да ти помогнем? Може да е възможно и със сигурност бих опитал поне.

какво мислиш

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Хаха не, вече нямам никакво доверие в това. Никога не се е получавало добре чрез casinoguru. 🙂

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 2 месеца

Мисля, че това е 50-50. Видях, че сте решавали и оплаквания и затова ви го предложих. Разбира се, трябва да се разграничи защо затворените са решени такива, каквито са. Ако това е единственото нещо, което ви отблъсква, тогава съжалявам, но със сигурност няма да ви подтиквам към това. Но ако имате нужда от помощ, знаете, че можете да опитате с нас. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Не, за съжаление casinoguru никога не е успял да разреши нещо вместо мен 🙂

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 2 месеца

Добре тогава, надявам се, че ще намерите помощ някъде другаде.

Успех ☘️👍

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

file забавен факт. Дори casinoguru е там на deloro. Как така?


file голям забрана на това казино. Дори лицензът им е фалшив!.


Поддръжката ви игнорира, по дяволите. След 3 месеца вече ми блокираха чата.


Както казах.. затова и аз не съм casinoguru.. филиали на тези сайтове? Тук съм, за да говоря с общността.. не заради фалшивата в моите очи помощ на casinoguru.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

fileмислите ли, че това говори достатъчно за casinoguru?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

. file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Deloro = фалшив лиценз.

Първо използваха лиценз за Кюрасао... който беше фалшив. Сега те също използват фалшив анжуйски лиценз.

Casinoguru е на уебсайта с тяхното лого. Делоро отговори в този форум.

Защо е така?



Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 2 месеца

Бих започнал с факта, че казиното има банер на уебсайта си. Такова изображение може да бъде изтеглено в интернет без проблеми и вмъкнато на страницата, тъй като обикновено е възможно да го съпоставите. Но това не означава, че има някаква специална връзка между казиното и нас. Знам, че в миналото също съм попадал на нещо подобно в казино, което имаше доста нисък рейтинг и така или иначе не е в нашия обсег и не можем да принудим някого да го премахне. Както и да е, ако обясним на играчите, че това няма нищо общо с нас и не даваме никакви облаги или нещо подобно на такива казина, тогава мисля, че тази информация трябва да се третира като такава.

Що се отнася до лиценза, прегледах самия лиценз и е възможно да не е валиден, така че ще накарам нашия екип да го провери. Истината е, че не проверяваме всяко казино всеки месец, защото има много казина за проверка и имаме много от тях в нашата база данни. Следователно, ако играч измисли нещо подобно, това е добра информация и той също може да я сподели тук, в тази колона.

file

Когато намерят нещо конкретно, прегледът ще бъде коригиран съответно.


Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Значи Casinoguru не може да спре deloro да използва техния банер?.

Тъй като казино deloro отговаряше на този форум.. те отговаряха на оплаквания тук. Така че изглеждаше, че сте в добри отношения с Deloro Casino?.

Но е странно, че не можете да се свържете с тях относно злоупотребата с вашия банер на уебсайта им на казиното. Това само по себе си е червен флаг за Deloro и трябва ли прегледът ви да е лош.


Това и, разбира се, че лицензите, които използват, са копирани и фалшиви.

Всичко в това казино е голям червен флаг.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

file .

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 2 месеца

Не че не можем да се свържем с тях за това. Но какво конкретно очаквате да се случи. Ако казиното го игнорира и не ни отговори, например, какво повече бихте направили? Просто не мисля, че е разумно да се знае кой с кого има каква връзка въз основа на нещо подобно. Имаме, например, справедлива значка, която имат няколко казина, така че това би било нещо, което би било определящ фактор за мен, и това е нещо, което даваме на казината, ако се отнасят към играчите си по начина, по който трябва да бъдат третирани .

Що се отнася до оплакванията, виждам, че казиното се обръща към тях през цялото време и отговаря. Може би е добра идея да "отговориш" на някои от техните отговори тук във форума и да им напишеш какво имаш да кажеш, мисля, че може да отговорят.

Чувствайте се свободни да опитате.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Намирам за смешно, че имат такава значка и че сте доста умерено положителни за казино Deloro и т.н.


Но те използват фалшиви лицензи? Не го разбирам съвсем?


Тогава намирам за много странно, че имате такава връзка с такова казино.


Проблемът ми с казиното също е свързан с лиценза, casinkguru не прави нищо по въпроса. И това също е очевидно.... казината получават значки, докато дори нямат лиценз и мамят играчите.


Благодаря ви🙂

Автоматичен превод:
DelOro Casino
преди 2 месеца

Елате да се присъедините към разговора 🙂 eleberate ...

Автоматичен превод:
1...5 6 7...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини