Здравейте, имате ли опит с казиното или искате да попитате нещо? Каква е целта на тагването на някого и поздравяването му? Ако нямате нищо смислено, следващата публикация ще бъде изтрита. 🙂
Hi, do you have any experience with the casino or would you like to ask something ? What is the purpose of tagging someone and saying hello ? If you don't have anything meaningful, the next post will be deleted. 🙂
Такова нещо може да е добро за играчи, които са пристрастени, разбира се, вероятно може да бъде изтеглено отново, така че се чудя дали ще има значение. Но ако може да се направи така, че да блокира достъпа до изтегляне на приложението на мобилното устройство, това може да има доста добър ефект. Не знаех, че имате и тази опция 2FA в казината. 🤷♂️
Such a thing might be good for players who are addicted, of course it can probably be downloaded again so I'm wondering if it would make a difference. But if it could be made to block access to downloading the app on the mobile, it could have a pretty good effect. I didn't know that you also have that 2FA option in casinos. 🤷♂️
наскоро започнах дневна търговия
днес загубих 30$ в друго казино
но днес спечелих 300$ в market
проблемът с хазарта се влошава за мен сега хаха
recently i started daytrading
i lost 30$ today at another casino
but i won 300$ at martket today
gambling problem is getting worse for me now lol
Е, поздравления, ако сте успели. Винаги казвам, че в казината не си струва да се играе, защото през повечето време, дори ако играчът спечели, той в крайна сметка изплаща всичко. 🤷♂️
Well, congratulations if you were successful. I always say that casinos are not worth playing in, because most of the time, even if a player wins, he eventually pays it all back. 🤷♂️
Уважаеми Jaro и Avirex,
Всъщност има аргумент, че можете да направите повече пари в казината, отколкото от дневна търговия. Дневната търговия е също толкова, ако не и много по-променлива от казиното. Виждали сме хора със собствените си очи, които са загубили $20 000 за едно мигване на опции за дневна търговия.
Джаро, имаме много играчи, които печелят много пари в нашето казино и те продължават да имат само печеливш баланс, докато все още играят с нас в продължение на месеци. Имаме много хиляди членове и това беше напълно заслужено.
Бих казал, че казината, ако играете според възможностите си, трябва да бъдат източник на забавление след дълъг работен ден или с приятелите ви, като ви дават шанс да спечелите големи суми.
Има хора, които харчат хиляди на седмица, за да си купят билет за лотария, лотарийните билети са 1 на милиард шанс да се улучат, но толкова много хора все още ги купуват. Средният слот се връща хипотетично при 96%, това е много по-добра алтернатива от закупуването на лотарийни билети.
Освен това, Avirex, изпратете ни съобщение за поддръжка на живо или ни изпратете имейл на support@delorocasino.com и нека да видим акаунта ви и дали можем да направим нещо, за да ви помогнем.
Желая ви всичко най-добро и щастлива сряда 🙂
Поздрави,
Казино Дел Оро
Dear Jaro and Avirex,
Actually, there is an argument to be had that you can make more money in casinos than from day trading. Day trading is just as, if not way more volatile than a casino. We have seen people with our own eyes that have lost $20,000 in a blink of an eye day trading options.
Jaro, we have many players that win a lot of money in our casino and they have continued to have only winning balance while still playing with us for months. We have members up many thousands and it was well deserved.
I would say that casinos, if you play within your means, should be a source of entertainment after a long day of work or with your friends, giving you the chance to win big.
There are people that spends thousands a week to buy a lottery ticket, lottery tickets are 1 in a billion chance to hit but so many people still buy them. The average slot returns to you hypothetically at 96%, this is a way better alternative than buying lottery tickets.
Also, Avirex, send us a message on live support or email us at support@delorocasino.com and let's see your account and if we can do something to help you out.
Wishing you all the best and happy wendesday 🙂
Kind regards,
Del Oro Casino
Благодаря ти.
Ако мога, би било най-добре да разделим информацията между играчите и Джаро, като използваме, особено в случая на играча, бутона за повторение. 😉
Приемете го като любезен съвет, моля.
Thank you.
If I may, it would be best to split the information among the players and Jaro, using, especially in the player's case the repy button. 😉
Take it as a kind tip, please.
днес, преди да започна да търгувам, депозирах тук 10 $ и те изчезнаха за минути
така че изтрих генератора на код в authenticationApp
как мога да играя отново тук?
today before i start trading i deposited here 10$ and its gone in minutes
so i deleted the code generator inside authenticationApp
how can i play here again?
Не е ли възможно генераторът на код да се върне по някакъв начин? Вероятно първо бих потърсил информация за приложението и неговите възможности в интернет и ако това не е възможно, опитайте да се свържете с поддръжката и те могат да ви препоръчат нещо.
След това ме уведомете дали ситуацията е разрешена или не. 😉
Isn't it possible to bring the code generator back somehow ? I would probably first look for information about the application and its possibilities on the Internet and if that is not possible, then try to contact support and they can recommend you something.
Then let me know if the situation is resolved or not. 😉
Напълно съм доволен от него, но ако имате само неща за търговия, вероятно не му е мястото тук. Чувствайте се свободни да започнете своя собствена тема, където да се хвалите от време на време, може би ще стигнете до някого.
I'm perfectly happy with it, but if you only have things about trading, it probably doesn't belong here. Feel free to start your own thread where you can brag about it from time to time, maybe you'll reach someone.
Е, ако се справяте по-добре другаде, тогава няма смисъл да харчите пари на друго място.
Късмет. ☘️
Well, if you're doing better elsewhere then there's no point in spending money in another place.
Good luck. ☘️
Веднъж казахте, че бихте предложили по-положителен сайт за оплаквания за букмейкърите. Обичам да ги имам, моля..
You once said you'd suggest a more positive complaint site for bookies. Id love to have them please..
Здравейте, ако имате предвид връзки към сайтове, които разрешават оплаквания относно спортни залагания, можете да ги намерите тук:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Това свързано ли е по някакъв начин с последната ви жалба, която беше затворена по тази причина?
Hi, if you mean links to sites that solve complaints about sports betting, you can find them here:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Is this somehow related to your last complaint which was closed for this reason ?
Добре тогава, надявам се, че можете да намерите помощ на тези страници. Ако го направите, не се колебайте да ми кажете какъв е резултатът. ☘️🤞
Well then, I hope you can find help on these pages. If you do, feel free to tell me what the result was. ☘️🤞
Нормално ли е да напиша имейл с оплакване до Delorocasino и да се регистрирам от време на време и да питам в поддръжката на живо дали са получили моя имейл (множества! Много имейли!) и техният отговор е, че имат голямо натоварване. Това е отговорът, който получавам вече 1,5 месеца 😅. 0 отговора на имейлите ми.
Не бих препоръчал това казино поради липсата на поддръжка.
Is it normal to write a complaint mail to Delorocasino and check in now and then and ask on live support if they recieved my email ( multiples! Many emails! ) and their answer is they have a large workload. This is the answer I get for 1.5 month now 😅. 0 reply on my emails.
I would not recommend this casino because of the lack of support.
здравейте!
доколкото си спомням, особено казино DelOro е фокусирано върху по-напреднала лична поддръжка. Мога ли да знам каква беше темата на този едностранен обмен, моля? Обзалагам се, че в крайна сметка оплакването не беше положително. какво е станало
Hi there!
as far as I recall, especially DelOro casino is focused on more advanced, personal support. May I know what was the subject of this one-sided exchange, please? I bet it was not a positive complaint after all. What has happened?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.