НачалоФорумКазинаDelOro Casino - обща дискусия

DelOro Casino - обща дискусия (страница 14)

преди 1 година от DiePartei
|
27 850 преглеждания 265 отговора |
|
1...13 14
Donrexee
преди 3 седмици

Да, това се случи и с мен, но мисля, че ще си получат отплатата.

Не разбирам всички тези казина, за съжаление има няколко от този тип, които нямат съвест.

Дори и да имаме проблеми с игровото си поведение, ние пак сме хора.



Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Те са измамници, направете нещо с това казино, те са измамници, те крадат от хората, те играят със собствената си печалба, те са измамници, направете нещо с това казино.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Много често играчите са склонни да използват термина "измама" неправилно. И така, само за да ни дадете поне някаква представа за вашата конкретна ситуация, мога ли да знам как точно сте били измамени?

Бих казал, че ако имате за цел да обвинявате някого, трябва да опишете и провала, съгласни ли сте?

Ние сме тук за вас.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Казино измамник и аз го казвам от собствен опит

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Какво се случи с вас, моля? Видях оплакването ви и поискахте да бъде изтрито напълно.

Междувременно случи ли се нещо подозрително, моля? Бих искал да знам!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Те са измамници.. Няма нищо добро в Делоро..

Не си пилейте парите тук, повтарям, не си пилейте парите тук..


Тяхната грижа за клиентите се държи толкова добре в началото, но когато ви измамят, веднага се сменят като чудовища.


Те са толкова добри в това да се преструват на добри в началото, докато не ударят, тогава ще видите истинските чудовища

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здрасти

Можете ли любезно да покажете екранна снимка или да опишете как поддръжката се е превърнала в чудовища, моля? Тъй като изглежда не сте единственият с това мнение, толкова повече всички споделяте най-доброто за изясняване на ситуацията. Изпратете ни имейл с екранни снимки, ако желаете. Ще ви бъде ли интересно?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 седмици

Бях изпратил всичко, когато инцидентът беше точен.. Ще сканирам пощата си, за да видя дали мога да изпратя екранни снимки.


Междувременно не ми се обърнахте, защото казахте, че не се занимавате с казуси, свързани със спортни залагания.

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
Donrexee
преди 2 седмици

За съжаление, ние не разглеждаме оплаквания относно спортни залагания. Така е. Нямаме отдел за това, нали знаете.

Това, което Радка всъщност имаше предвид, според мен, е да ни покажеш няколко скрийншотове от чата с поддръжката, за да видим как се държат, както ги нарече "чудовища".

Автоматичен превод:
1...13 14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини