преди 4 дни
Можем да поддържаме връзка, ако искате моя имейл адрес
We can keep in touch if you want my email address
Nous pouvons garder contact si vous voulez mon adresse mail dcharlet05@gmail.com
2
Можем да поддържаме връзка, ако искате моя имейл адрес
We can keep in touch if you want my email address
Nous pouvons garder contact si vous voulez mon adresse mail dcharlet05@gmail.com
Здравейте,
Вие сте напълно прав, въпреки че това не е единствената причина, поради която казината са се обърнали към Коста Рика или Анхуан.
Това конкретно казино обаче работи под лиценза на Anjuan. Смятаме го и за слаб лиценз. От друга страна, много казина предпочитат да останат напълно нелицензирани, докато изискванията и опциите за подаване на заявки за лиценз съгласно новия закон на Кюрасао станат ясни и налични. Другият вариант е да придобиете най-обсъжданите алтернативи - Коста Рика или Анжуан...
Обзалагам се, че поддръжката на казиното не е готова да обясни това на играчите. Надявам се този разговор да покаже, че винаги е по-добре да се каже цялата история, а не просто някоя удобна фраза, например.
Във всеки случай съм убеден, че повечето от вас ще бъдат развълнувани да проучат списъка.
https://anjouangaming.com/license-register/
Hi there,
you are quite correct, though this is not the only reason why casinos have turned to Costa Rica or Anjuan.
However, this specific casino operates under the Anjuan license. We also consider it a weak license. On the other hand, many casinos prefer to remain completely unlicensed until the requirements and options for submitting license requests under the new Curacao law become clear and available. The other option is to acquire the most discussed alternatives - Costa Rica or Anjuan...
I bet the casino support is not ready to explain that to the players. I hope this conversation demonstrates that it is always better to say the whole story, not just some convenient phrase, for instance.
In any case, I'm confident that the majority of you will be excited to explore the list.
https://anjouangaming.com/license-register/
Видях доказателствата – комуникация в разногласия и комуникация в приложението WhatsApp – от група хора, но се оказа, че са само един или двама заговорници.
Въпросът беше като Плащате ли на Casino Guru? отговорът от "друг акаунт": да!
Това е, което аз наричам доказателства! 😂 Жалко, че не мога да ви покажа екранната снимка...
Открихме го, когато той подаде няколко жалби срещу едно и също казино за различни акаунти на Casino Guru. Приехме това като шега; да обясняваш това на TP би било ад.
I saw the evidence—discord communication and WhatsApp app communication—from a group of people, but it turned out to be just one or two conspirators.
The question was, like, Do you pay Casino Guru? the answer from "another account": yes!
This is what I call evidence! 😂 It's a pity I can't show you the screenshot...
We came to find it when he submitted a few complaints against the very same casino per different Casino Guru accounts. We took that as a joke; explaining that to TP would be hell.
Ако ми позволите, вие сте нов член и предполагам, че просто формирате мнението си единствено под впечатлението на другите. Какво ще кажете да инвестирате малко време, за да разберете наистина какво правим? 🙂
Да, казината ни плащат чрез комисионни и ако дадено казино демонстрира явна некоректност към играчите, ние прекратяваме нашето сътрудничество. Въпреки това, ние продължаваме да поддържаме прегледа видим, за да информираме играчите за събитията, наред с други неща.
Предлагам ви да прочетете това, за да разберете наистина как работи 👈
If I may, you are a new member, and I guess you are just forming your opinion solely under the impression from the others. How about you also invest some time to truly understand what we do? 🙂
Yes, casinos pay us through commissions, and if a casino demonstrates clear unfairness towards players, we terminate our cooperation. However, we continue to keep the review visible to inform players about the events, among other things.
I suggest you read this so you really understand how it works 👈
можете ли да ми обясните защо прегледът ми чака 3 дни 🤭
can you explain to me why my review has been pending for 3 days 🤭
pouvez vous m'expliquer pourquoi mon avis est en attente depuis 3 jours 🤭
Здравейте, заради уикенда всеки се проверява ръчно. Вярвам, че сте получили автоматично генерирания имейл, обясняващ това. Проверете имейла си 🙂
Hi there, because of the weekend, each one is manually checked. I believe you received the auto-generated email explaining this. Check out your email 🙂
Наистина е интересно колко много френски играчи внезапно прочетоха и стигнаха до тази тема, използвайки същата дикция като нашия приятел тук. 🙂
Е, изложете вашите мнения. Обзалагам се, че представителят на казиното има какво да добави.
Ако лично сте преживели нещо несправедливо, изпратете безплатно оплакване - това е начинът да докажете, че казиното греши.
https://casino.guru/complaints/create
Моля, не публикувайте вашите така наречени оплаквания в този форум; това са просто публикации.
Иначе това са общи обвинения. Вярвам, че същото важи и за „недоразумението" около фалшивия лиценз на Анджуан. 🙂
This is truly interesting how many French players have suddenly read and reached this thread using the very same diction as our friend here. 🙂
Well, present your opinions. I bet the casino representative has much to add.
If you personally experienced anything unfair, do submit a free-of-charge compaint - this is the way to prove casino wrong.
https://casino.guru/complaints/create
Please do not post your so-called complaints on this forum; these are merely posts.
Otherwise, these are just general accusations. The same applies to the "misunderstanding" surrounding the fake Anjuan license, I believe. 🙂
Може би трябва да кажете на приятелите си да спрат да лъжат, те не са на Кюрасао!
Разбира се, чух списъка
Maybe you should tell your friends to stop lying, they are not on Curacao!
I heard the list of course
Il faut peut être dire à vos amis de stopper les mensonges ils ne sont pas sous curaçao !
jai bien entendu la liste
Уважаеми dcharlet05,
Надявам се, че сте имали хубав уикенд. Ако има конкретен въпрос, който искате да обсъдите, приветстваме ви да ни изпратите имейл на .
С пожелания за всичко най-добро!
с уважение,
Казино Дел Оро
Dear dcharlet05,
Hope you had a nice weekend. If there is a specific matter you would like to discuss we welcome you to email us at support@delorocasino.com.
Wishing you all the best!
Kind regards,
Del Oro Casino
От злато
Обяснете ни тук защо затворихте акаунта ми в петък без причина? Тъй като не отговаряте на имейли. Тук сте по-отзивчиви, защото се страхувате за репутацията си😅 Въпреки това, ако сте най-доброто казино, както казвате, не трябва да има оплаквания ...
Of gold
Explain to us here why you closed my account on Friday without reason? Since you do not respond to emails. You are more responsive here because you are afraid of your reputation😅 However, if you are the best casino as you say there should be no complaints ...
Del oro
Expliquez nous ici pourquoi vous avez clôturer mon compte vendredi sans motif ? Puisque vous ne répondez pas aux mails. Vous êtes plus réactif ici car vous avez peur de votre réputation😅 Pourtant si vous êtes le meilleur casino comme vous dîtes il ne devrait pas y avoir de plaintes ...
Може би трябва да кажете на приятелите си да спрат да лъжат, те не са на Кюрасао!
Разбира се, чух списъка
Maybe you should tell your friends to stop lying, they are not on Curacao!
I heard the list of course
Il faut peut être dire à vos amis de stopper les mensonges ils ne sont pas sous curaçao !
jai bien entendu la liste
Здравейте,
Концентрирайте се върху писането си и публикувайте всяка информация само веднъж за мен. Може да съм толкова смел да попитам...
Вярвам, че е съвсем очевидно, че само персоналът на казиното може да отговори на следващия ви любезен пост. Наистина ли трябва да продължаваме да кръжим напред-назад?
Вече ви казах тук, че казиното е лицензирано от лицензиращия орган на Anjuan. Честно казано, нямам правомощия да отговарям на вашите въпроси, свързани с поддръжката на казино, тъй като не работя за никое казино. Ще оставя това за самото казино.
Освен това не забравяйте да използвате бутона за отговор, когато отговаряте на представителя, моля. благодаря
Hi there,
Concentrate on your writing and post each piece of information just once for me. I may be so bold to ask...
I believe it is quite obvious that only the casino staff can respond to your next polite post. Do we really need to keep circling back and forth?
I already told you here the casino is licensed under the Anjuan licensing authority. Frankly, I don't have the authority to answer your casino-support-related questions, as I don't work for any casino. I'll leave that for the casino itself.
Also, mind using the reply button when responding to the rep, please. Thank you.
От злато
Обяснете ни тук защо затворихте акаунта ми в петък без причина? Тъй като не отговаряте на имейли. Тук сте по-отзивчиви, защото се страхувате за репутацията си😅 Въпреки това, ако сте най-доброто казино, както казвате, не трябва да има оплаквания ...
Of gold
Explain to us here why you closed my account on Friday without reason? Since you do not respond to emails. You are more responsive here because you are afraid of your reputation😅 However, if you are the best casino as you say there should be no complaints ...
Del oro
Expliquez nous ici pourquoi vous avez clôturer mon compte vendredi sans motif ? Puisque vous ne répondez pas aux mails. Vous êtes plus réactif ici car vous avez peur de votre réputation😅 Pourtant si vous êtes le meilleur casino comme vous dîtes il ne devrait pas y avoir de plaintes ...
Не съм сигурен дали тази публикация е просто обществено достъпен отговор, но поне имам някои наблюдения:
Далеч не сте точни, когато твърдите: "Ако сте най-доброто казино, както казвате, не трябва да има оплаквания." Това е просто обикновено общо опростяване.
Всъщност играчите са склонни да се оплакват повече, когато едно казино нараства по размер; това е просто основна математика, така че по-важен аспект от тази концепция трябва да бъде дали казиното е съдействало за разрешаване на жалбата или изобщо не е проявило загриженост.
В тази връзка, бихте ли ми казали какво ви пречи да подадете официална жалба? Любопитен съм да разбера какъв изглежда проблемът в този случай.
I am not sure if this post is simply a publicly accessible response, but at least I have some observations:
You are far from being precise when you assert, "If you are the best casino, as you say, there should be no complaints." This is just a usual general simplification.
Actually, players tend to complain more when a casino grows in size; this is just basic math, so a more crucial aspect of this concept should be whether the casino cooperated to resolve the complaint or if it showed no concern at all.
On that note, could you please tell me what has been preventing you from filing an official complaint, please? I'm curious to know what appears to be the problem in this case.
Опитвам се да се свържа с Casino del Oro от три дни, към днешна дата все още нямам отговор и отделът за обслужване на клиенти ме отпраща
I have been trying to contact the Casino del Oro for three days, to date I have still had no response and customer service is sending me away
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.