ФорумКазинаDelOro Casino - обща дискусия

DelOro Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 1 година от DiePartei
|
23649 преглеждания 256 отговора |
|
1...12 13
Sabine1984
преди 4 дни

Можем да поддържаме връзка, ако искате моя имейл адрес

Автоматичен превод:
dcharlet05
преди 4 дни

Моят е ash_ashleyangel в hotmail com

Автоматичен превод:
преди 4 дни

file 🤣🚨

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 3 дни

Здравейте,

Вие сте напълно прав, въпреки че това не е единствената причина, поради която казината са се обърнали към Коста Рика или Анхуан.

Това конкретно казино обаче работи под лиценза на Anjuan. Смятаме го и за слаб лиценз. От друга страна, много казина предпочитат да останат напълно нелицензирани, докато изискванията и опциите за подаване на заявки за лиценз съгласно новия закон на Кюрасао станат ясни и налични. Другият вариант е да придобиете най-обсъжданите алтернативи - Коста Рика или Анжуан...

Обзалагам се, че поддръжката на казиното не е готова да обясни това на играчите. Надявам се този разговор да покаже, че винаги е по-добре да се каже цялата история, а не просто някоя удобна фраза, например.

Във всеки случай съм убеден, че повечето от вас ще бъдат развълнувани да проучат списъка.

https://anjouangaming.com/license-register/


Автоматичен превод:
преди 4 дни

https://www.trustpilot.com/review/casino.guru?stars=1

Колкото до други слухове🙂

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Видях доказателствата – комуникация в разногласия и комуникация в приложението WhatsApp – от група хора, но се оказа, че са само един или двама заговорници.

Въпросът беше като Плащате ли на Casino Guru? отговорът от "друг акаунт": да!

Това е, което аз наричам доказателства! 😂 Жалко, че не мога да ви покажа екранната снимка...

Открихме го, когато той подаде няколко жалби срещу едно и също казино за различни акаунти на Casino Guru. Приехме това като шега; да обясняваш това на TP би било ад.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Видях благодаря 😚

Разбрах как работи много добре. Не съм изненадан.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Ако ми позволите, вие сте нов член и предполагам, че просто формирате мнението си единствено под впечатлението на другите. Какво ще кажете да инвестирате малко време, за да разберете наистина какво правим? 🙂

Да, казината ни плащат чрез комисионни и ако дадено казино демонстрира явна некоректност към играчите, ние прекратяваме нашето сътрудничество. Въпреки това, ние продължаваме да поддържаме прегледа видим, за да информираме играчите за събитията, наред с други неща.

Предлагам ви да прочетете това, за да разберете наистина как работи 👈


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 дни

file можете ли да ми обясните защо прегледът ми чака 3 дни 🤭

Автоматичен превод:
dcharlet05
преди 3 дни

Здравейте, заради уикенда всеки се проверява ръчно. Вярвам, че сте получили автоматично генерирания имейл, обясняващ това. Проверете имейла си 🙂


Автоматичен превод:
Helena75000
преди 3 дни

Наистина е интересно колко много френски играчи внезапно прочетоха и стигнаха до тази тема, използвайки същата дикция като нашия приятел тук. 🙂

Е, изложете вашите мнения. Обзалагам се, че представителят на казиното има какво да добави.

Ако лично сте преживели нещо несправедливо, изпратете безплатно оплакване - това е начинът да докажете, че казиното греши.

https://casino.guru/complaints/create

Моля, не публикувайте вашите така наречени оплаквания в този форум; това са просто публикации.

Иначе това са общи обвинения. Вярвам, че същото важи и за „недоразумението" около фалшивия лиценз на Анджуан. 🙂

Автоматичен превод:
Публикация на dcharlet05 Скрит от Radka
Причина: Оскърбително съдържание
Radka
преди 3 дни

Може би трябва да кажете на приятелите си да спрат да лъжат, те не са на Кюрасао!

file

file Разбира се, чух списъка

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Уважаеми dcharlet05,


Надявам се, че сте имали хубав уикенд. Ако има конкретен въпрос, който искате да обсъдите, приветстваме ви да ни изпратите имейл на .


С пожелания за всичко най-добро!


с уважение,

Казино Дел Оро

Редактиран от автора преди 3 дни
Автоматичен превод:
преди 3 дни

От злато

Обяснете ни тук защо затворихте акаунта ми в петък без причина? Тъй като не отговаряте на имейли. Тук сте по-отзивчиви, защото се страхувате за репутацията си😅 Въпреки това, ако сте най-доброто казино, както казвате, не трябва да има оплаквания ...

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Може би трябва да кажете на приятелите си да спрат да лъжат, те не са на Кюрасао!

file

file Разбира се, чух списъка

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Здравейте,

Концентрирайте се върху писането си и публикувайте всяка информация само веднъж за мен. Може да съм толкова смел да попитам...

Вярвам, че е съвсем очевидно, че само персоналът на казиното може да отговори на следващия ви любезен пост. Наистина ли трябва да продължаваме да кръжим напред-назад?

Вече ви казах тук, че казиното е лицензирано от лицензиращия орган на Anjuan. Честно казано, нямам правомощия да отговарям на вашите въпроси, свързани с поддръжката на казино, тъй като не работя за никое казино. Ще оставя това за самото казино.

Освен това не забравяйте да използвате бутона за отговор, когато отговаряте на представителя, моля. благодаря


Автоматичен превод:
преди 3 дни

От злато

Обяснете ни тук защо затворихте акаунта ми в петък без причина? Тъй като не отговаряте на имейли. Тук сте по-отзивчиви, защото се страхувате за репутацията си😅 Въпреки това, ако сте най-доброто казино, както казвате, не трябва да има оплаквания ...

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Не съм сигурен дали тази публикация е просто обществено достъпен отговор, но поне имам някои наблюдения:

Далеч не сте точни, когато твърдите: "Ако сте най-доброто казино, както казвате, не трябва да има оплаквания." Това е просто обикновено общо опростяване.

Всъщност играчите са склонни да се оплакват повече, когато едно казино нараства по размер; това е просто основна математика, така че по-важен аспект от тази концепция трябва да бъде дали казиното е съдействало за разрешаване на жалбата или изобщо не е проявило загриженост.

В тази връзка, бихте ли ми казали какво ви пречи да подадете официална жалба? Любопитен съм да разбера какъв изглежда проблемът в този случай.

Автоматичен превод:
преди 7 часове

Опитвам се да се свържа с Casino del Oro от три дни, към днешна дата все още нямам отговор и отделът за обслужване на клиенти ме отпраща

Автоматичен превод:
преди 7 часове

скъпи модератор! защо толкова много публикации са изтрити? какво се опитваш да скриеш file

Автоматичен превод:
1...12 13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини