НачалоФорумКазинаCrownPlay Casino - обща дискусия

CrownPlay Casino - обща дискусия (страница 4)

 от Romi
|
28 294 преглеждания 208 отговора |
|
1...3 4 5...11

здравей

Също така имам проблема, че от 26 март 2024 г. (т.е. в продължение на 10 дни) изплащането ми не е обработено или завършено.

Все още пише "в процес". Чатът изпраща предварително написани отговори и го прави от 5 дни. Не получавам отговор по имейл...


Автоматичен превод:

Може би трябва да докладвате на казиното, че никой вече не депозира

Автоматичен превод:

Странно, те платиха днес. Може би това е заради рейтинга тук в Casino Guru 😀

Автоматичен превод:

Кой знае казино, което е добро и изплаща много бързо. 🙂)

Автоматичен превод:
manuu732

Казината Dama.Nv изплащат в рамките на 2 дни и според мен са много уважавани.

CatCasino дори в същия ден!

Автоматичен превод:

Моето теглене беше на 27 март, аз също ще закрия акаунта си, след като средствата бъдат получени. Играя на други места, където изплащанията са много бързи, чрез банков превод... но причината ми да играя тук беше, че тъй като съм жител на Австралия, доставчиците на игри като pragmatic, playngo, quickspin и т.н. не са достъпни за игра поради промени в закона тук, но бяха достъпни за австралийците да играят на crownplay.

Автоматичен превод:

Правилата и условията казват 3 работни дни, а аз чаках 7 работни дни и според мен казиното нарушава собствените си общи условия.

Не съм подал официално оплакване, просто изразих мнението си тук във форума.

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:

Здравейте,

вероятно просто недоразумение с затворената жалба. Благодаря за разяснението.

Както и да е, правилата и условията обикновено предоставят нормалните времеви рамки за тегления. Ако казиното изпитва забавяне в потока на процеса, неговият първи интерес не е да промени условията, а да работи по проблема.

Така че при нормални обстоятелства очакваните срокове трябва да работят. Честно казано, KYC следва тегления и не всяка проверка е еднаква. За допълнителна проверка да не говорим. 🙁

По един или друг начин ви съчувствам и се радвам, че споделихте това с нас.

Автоматичен превод:

Странно, те платиха днес. Може би това е заради рейтинга тук в Casino Guru 😀

Автоматичен превод:

Страхотна новина!! Благодаря за забележката! 👍

Автоматичен превод:

Моето теглене беше на 27 март, аз също ще закрия акаунта си, след като средствата бъдат получени. Играя на други места, където изплащанията са много бързи, чрез банков превод... но причината ми да играя тук беше, че тъй като съм жител на Австралия, доставчиците на игри като pragmatic, playngo, quickspin и т.н. не са достъпни за игра поради промени в закона тук, но бяха достъпни за австралийците да играят на crownplay.

Автоматичен превод:

Надяваме се, че е само въпрос на време. Въз основа на предишните добри новини съм напълно убеден, че в крайна сметка трябва да се оправи.

Обзалагам се, че е трудно да се намери налично казино, поддържащо повече от няколко доставчици на игри за вас, прав ли съм? 🤔

Така че, съжалявам да видя, че трябва да продължите да търсите.

Автоматичен превод:

Здравейте хора,

Аз също поисках теглене на 29 март, до ден днешен казват, че има забавяния бла бла бла, трябва да съм сигурен, че ще си получа парите и т.н.

Играл съм в няколко казина dama или rabidi и забелязах, че първото изплащане винаги отнема малко повече време. След като сте платили веднъж, следващото изплащане не отнема повече от 3 дни. Това ме притеснява и вдигам шум всеки ден в чата и имейла, но не получавам никакъв отговор по имейл и винаги едно и също нещо в чата.

Автоматичен превод:
Marco90

Обикновено, когато става въпрос за първото теглене, казиното трябва да направи проверка на сметката, така че това може да е причината за забавянето всъщност. Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино? Ние наистина даваме на казината 14 пълни дни, за да приключат този процес, както Вероника обясни и във вашата жалба . Чатът на живо не винаги е информиран за всички заявки за теглене, така че не винаги е в състояние да даде отговори относно тях.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi

Знам, че отговаряте на друг играч, но по отношение на потвърждението, те няма да ми позволят да потвърдя акаунта си, а в раздела за потвърждение се посочва, че нямам нужда от това, което е много странно...това ще бъде второто ми теглене, направих пробно теглене на по-малка сума, за да видя дали ще изплатят ($60AUD), което направиха за 2 дни, непроверено..така че, ако имам множество оплаквания за това място в рамките на един и същи период от време, няма това не е повод за безпокойство? Те не изпращат имейли до всички за случващото се, няма никаква комуникация...така че според мен това не би било надеждно място, където някой да играе или да се присъедини. И все още не съм получил тегленето си.

Автоматичен превод:

Остават 12 дни, все още не са изплатени.

Пиша на поддръжката на всеки 2-ри ден и също разговарям с тях, но без успех

Автоматичен превод:
Radka

Но само първото изплащане, все още чакам второто изплащане от ден по-късно.

Изминаха 12 дни и според чата плащането ще бъде извършено тази вечер. Чакам да видя какво ще стане.

Автоматичен превод:

Здравейте, аз също чакам изплащането си вече 10 дни. Поисках изплащането си на 29 март и нищо не се е случило до днес.

Автоматичен превод:

Така че днес получих и двете плащания.


Аз също съм/бях нов в сайта. Отне точно 12 дни за всяко изплащане.

Така че за всички чакащи... ще отнеме около 12 дни.


lg

Автоматичен превод:
Thaladriel

Страхотно е да го чуя!! Благодаря за актуализацията.

Автоматичен превод:
Thaladriel

12 дни общо или 12 работни дни?

Автоматичен превод:

12 дни като цяло, изплатих на 27.03.2024г.

Автоматичен превод:
Thaladriel

Понеделник е 23:00 тук, в Пърт, Австралия, и моето теглене също беше на 27 март...ще го дам до сряда, предполагам...между другото, някой от вас има ли потвърждение? И ако е така, поддръжката помоли ли ви да се потвърдите или успяхте да потвърдите чрез секцията за потвърждение в акаунта си?

Автоматичен превод:
1...3 4 5...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини