Здравейте, в този случай казиното каза ли ви някаква причина, поради която сте чакали повече от седмица? Поискаха ли ви проверка или не?
Освен това даваме на казината 14 дни за разрешаване на процеса на теглене, така че ще трябва да имаме търпение и да видим как ще се развие цялата ситуация.
Hello, in this case, did the casino tell you any reason why you have been waiting for over a week ? Did they ask you for verification or not ?
Additionally, we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process, so we will have to be patient and see how the whole situation develops.
Най-добре е да отворите случай 3 работни дни са си 3 работни дни, няма да чакам повече до сряда
It's best to open a case 3 business days is 3 business days, I won't wait until Wednesday any longer
Am besten einen Fall eröffnen 3 Werktage sind 3 Werktage, werde bis Mittwoch warten länger nicht
Както споменах преди, ние даваме на казината 14 дни, така че подаването на жалба след 3 дни няма да е най-добрата идея, тъй като нашият екип ще се намеси след това време. Винаги даваме 2 седмици, за да дадем шанс на казиното да провери всичко необходимо и ако има проблем след това, ще се опитаме да се свържем с казиното. 👍
As I mentioned before, we give casinos 14 days, so filing a complaint after 3 days will not be the best idea as our team will intervene after that time. We always give 2 weeks to give the casino a chance to check everything they need to and if there is a problem after that, then we will try to contact the casino. 👍
Да, но мисля, че правилата и условията са правила и условия и както казиното, така и играчите трябва да се придържат към тях, има и казина, където изплащанията работят за 24 часа, това е сериозно
Yes, but I think the terms and conditions are the terms and conditions and both casino and players should adhere to them, there are also casinos where payouts work in 24 hours, that's serious
Ja aber finde AGB sind AGB und daran sollten sich beide halten casino und Spieler, es gibt auch casinos wo Auszahlungen in 24 Stunden klappen das ist Seriös
Напълно съм съгласен с това, което казвате, но ако подадете жалба при нас, просто бъдете предупредени, че след 14 дни нашият екип ще се намеси и ще се свърже с казиното. Защото това е времето, което им даваме, за да подредят всичко и да се уверят, че играчите имат парите в сметката си. Така че го казах по-скоро с информативна цел. Междувременно нашият екип ще зададе всички необходими въпроси и ще събере съответните неща. 👍
I totally agree with what you are saying, but if you open a complaint with us, just be warned that after 14 days our team will intervene and contact the casino. Because that's the time we give them to sort everything out and make sure the players have the money in their account. So I said it more for informational purposes. In the meantime, our team will ask all the necessary questions and gather the relevant things. 👍
И какво бихте направили на мое място? Поисках 2 тегления на 16 март.
And what would you do if you were me? I requested 2 withdrawals on March 16th.
Und was würden sie an meiner Stelle tun habe am 16 März 2 Auszahlungen beantragt .
Момчета, исках да ви информирам, че CROWNPLAY обработи и потвърди тегленето за мен тази сутрин в 11:00.... и печалбите пристигнаха в 15:00... Бих казал, че не е лошо по отношение на скоростта на плащане... Все още имам още едно теглене остана в процес на обработка и вярвам, че утре ще имам новини за потвърждение на обработката
Guys I wanted to inform you that CROWNPLAY processed and confirmed the withdrawal for me this morning at 11.00.... and the winnings arrived at 15.00... I would say not bad in terms of payment speed... I still have another withdrawal left in progress of processing and I believe that tomorrow I will have news on confirmation of processing
Ragazzi volevo informarvi che CROWNPLAY mi ha elaborato e confermato il prelievo stamattina alle ore 11.00....e la vincita mi è arrivata alle ore 15.00...direi non male come velocità di pagamento...mi rimane ancora un altro prelievo in fase di elaborazione e credo che domani avrò notizie su conferma di elaborazione
Поискаха ли ви чекове по сметката ви? (лични документи...банкови...жителство?)...защото ме попитаха първо това и изпратих всичко, което ми поискаха
Did they ask you for checks on your account? (personal documents...banking...residence?)...because they asked me this first and I sent everything they asked me
Ti hanno chiesto verifiche sul tuo conto?(documenti personali..bancari...residenza ?)...perché a me prima mi avevano chiesto questo è ho mandato tutto di ciò che mi avevano chiesto
Не. Тегленето ми вече беше обработено и одобрено преди 7 дни. И аз вече не мога да го отменя. Просто не се прехвърля.
No. My withdrawal was already processed and approved 7 days ago. I can't cancel it anymore either. It's just not transferred.
Nein. Mein Auszahlung wurde auch schon bearbeitet und genehmigt und das schon vor 7 Tagen. Ich kann sie auch nicht mehr stornieren. Nur wird sie nicht überwiesen.
Трябва да проверите във вашата банка може би (казвам може би) какви системи имат за чуждестранни транзакции...пристигна при мен за почти 4 часа...и честно казано бях изумен
You need to check with your bank perhaps (I say perhaps) what systems they have for foreign transactions...it arrived to me in almost 4 hours...and to tell the truth I was amazed
Devi guardare forse (dico forse) con la tua banca che sistemi hanno con le transazioni estere ...da me è arrivato in quasi 4 ore ...e a dire la verità mi sono meravigliato
Поисках плащането с кредитна карта.
Често съм плащал в партньорските казина на CrownPlay без никакви проблеми.
Всички са почти еднакви
I requested the payment via a credit card.
I have often paid out at CrownPlay's partner casinos without any problems.
They are all almost the same
Habe die Auszahlung über eine Kreditkarte beantragt.
Habe auch schon oft in den Partner Casinos von CrownPlay ausgezahlt ohne Probleme.
Die sind alle fast gleich
Кога поискахте изплащането, но 3 дни е добре
When did you request the payout, but 3 days is okay
Wann haben Sie die Auszahlung den beantragt, aber 3 Tage ist okay
Днес е третият работен ден за мен и двете изплащания чакат обработка, промени ли се вашият статус
Today is the third working day for me and both payouts are pending processing, has your status changed
Bei mir ist heute der 3 werktag und beide Auszahlung stehen auf Bearbeitung, hat sich der Status bei Ihnen geändert
Ще се опитам да бъда търпелив и да се информирам на какъв етап са моите тегления. Разбира се, ако вече е близо до споменатите 14 дни, тогава бих пуснал жалба, но засега не бих се опитвал да се паникьосвам.
I would try to be patient and inform myself about my withdrawals at what stage they are. Of course, if it is already close to the mentioned 14 days, then I would file a complaint, but for now I would not try to panic.
Момчета, исках да ви информирам, че CROWNPLAY обработи и потвърди тегленето за мен тази сутрин в 11:00.... и печалбите пристигнаха в 15:00... Бих казал, че не е лошо по отношение на скоростта на плащане... Все още имам още едно теглене остана в процес на обработка и вярвам, че утре ще имам новини за потвърждение на обработката
Guys I wanted to inform you that CROWNPLAY processed and confirmed the withdrawal for me this morning at 11.00.... and the winnings arrived at 15.00... I would say not bad in terms of payment speed... I still have another withdrawal left in progress of processing and I believe that tomorrow I will have news on confirmation of processing
Ragazzi volevo informarvi che CROWNPLAY mi ha elaborato e confermato il prelievo stamattina alle ore 11.00....e la vincita mi è arrivata alle ore 15.00...direi non male come velocità di pagamento...mi rimane ancora un altro prelievo in fase di elaborazione e credo che domani avrò notizie su conferma di elaborazione
Страхотни новини и се радвам, че си получи парите. 😊☘️🎉
Наистина се надявам, че следващото ви теглене ще бъде наред и ще го получите без ненужни проблеми. Бихте ли ни актуализирали, когато това се случи? 🙂
Great news and I'm glad you got your money. 😊☘️🎉
I really hope that your next withdrawal will be fine and you will get it without unnecessary trouble. Could you update us when that happens ? 🙂
Не. Тегленето ми вече беше обработено и одобрено преди 7 дни. И аз вече не мога да го отменя. Просто не се прехвърля.
No. My withdrawal was already processed and approved 7 days ago. I can't cancel it anymore either. It's just not transferred.
Nein. Mein Auszahlung wurde auch schon bearbeitet und genehmigt und das schon vor 7 Tagen. Ich kann sie auch nicht mehr stornieren. Nur wird sie nicht überwiesen.
Хм, сега, когато е в етап на обработка, колко време е в тази фаза? Опитахте ли да се свържете с доставчика на плащане, както е препоръчано от играча, за да видите дали има възможен проблем? Тъй като тегленията от дъщерните казина бяха наред, вярвам, че и в този случай ще бъде така.
Ако не е, можете да се обърнете към нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Hmm, now that it's in the processed stage, how long has it been at this phase ? Have you tried contacting the payment provider as recommended by the player to see if there is a possible issue ? Since the withdrawals from sister casinos were fine, I believe that will be the case in this case as well.
If it is not, you can turn to us and we will try to help you.
Кара ви да се паникьосвате, без досадно да, защото 3 работни дни са си 3 работни дни, това е трик, че теглите кредита и го залагате.
Например бум..... Казино същата група изплаща в рамките на 24 часа
Make you panic no annoying yes because 3 working days are 3 working days, that's a trick that you withdraw the credit and gamble it away.
Eg boom..... Casino same group pays out within 24 hours
Panik machen nein ärgerlich ja weil 3 Werktage sind 3 Werktage, das ist doch ein Trick das man das Guthaben zurück zieht und verspielt .
Zb boom..... Casino selbe Gruppe zahlt innerhalb von 24 Stunden aus
Здравейте.
Предполагам, че това е най-удобното мнение, но както виждате, други бяха или все още са на същото място. Достойното казино знае, че поддържането на играчите доволни е най-добрата практика, след като доверието си отиде, връщането му е почти невъзможно, а също и изключително скъпо. И така, убеден съм, че това казино в момента няма достатъчно място, за да обработи всички заявки. На мен ми изглежда като въпрос на време.
Не играйте печалбите, разбира се. 🙏
Hello.
I imagine this is the most convenient opinion, but as you can see others were or still are on the same spot. Decent casino knows that keeping players happy is the best practice, once the trust is gone, getting it back is almost impossible, and also extrememly costy. So, I'm convinced this casino just currently does not have enough space to handle all requests. To me, it seems like a matter of time.
Don't play the winnings, of course. 🙏
Знам друго казино, което изплаща за 24 часа,
Изплащането ми все още е в процес и поддръжката казва, че се обработва, аз не им вярвам, така се отървавате от клиенти
I know another casino that pays out in 24 hours,
My payout is still in process and support says it's being processed, I don't believe them, that's how you get rid of customers
Kenne noch ein anders Casino das zahlt in 24 Stunden aus ,
Bei meiner Auszahlung steht immer noch in Bearbeitung und der Support sagt wird bearbeitet glaube denen kein Wort , so wird man auch Kunden los
Само за малко, чаках 4 работни дни да бъде обработено изплащането ми, кандидатствах за изплащане в събота, този следобед казаха, че финансовият отдел в момента обработва изплащането ми и сега казаха, че има забавяне, защо защо, защо няма обяснение от поддръжката, като цяло И като цяло не мога да препоръчам казиното, ако пише 5 работни дни като при goldwin, тогава са точно 5 работни дни до изплащането, а не като тук ;-((
Just a short while, I've been waiting for 4 working days for my payout to be processed, I applied for the payout on Saturday, this afternoon they said the finance department is currently processing my payout and now they said there's a delay, why why, why no explanation from support, in general And overall I can't recommend the casino if it says 5 working days like at goldwin then it's exactly 5 working days until the payout is made and not like here ;-((
Nur kurz einen zwischen Stand warte seit 4 Werktage das meine Auszahlung bearbeitet wird, habe die Auszahlung am samstag beantragt, heute mittag wurde gesagt die finanz Abteilung bearbeitet meine Auszahlung gerade und jetzt wurde gesagt es gibt Verzögerung wieso weshalb warum keine Erklärung vom support , im grossen und ganzen kann ich das Casino nicht empfehlen wenn es heisst 5 Werktage wie bei goldwin dann sind es dort auch genau 5 Werktage bis ausgezahlt wird und nicht wie hier ;-((
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.