ФорумКазинаCrownPlay Casino - обща дискусия

CrownPlay Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 8 месеца от Romi
|
18301 преглеждания 180 отговора |
|
1 2 3...10
преди 8 месеца

Вече 8 дни чакам изплащането си. Поддръжката просто ми казва да изчакам. наглост.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, в този случай казиното каза ли ви някаква причина, поради която сте чакали повече от седмица? Поискаха ли ви проверка или не?

Освен това даваме на казината 14 дни за разрешаване на процеса на теглене, така че ще трябва да имаме търпение и да видим как ще се развие цялата ситуация.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Най-добре е да отворите случай 3 работни дни са си 3 работни дни, няма да чакам повече до сряда

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Както споменах преди, ние даваме на казината 14 дни, така че подаването на жалба след 3 дни няма да е най-добрата идея, тъй като нашият екип ще се намеси след това време. Винаги даваме 2 седмици, за да дадем шанс на казиното да провери всичко необходимо и ако има проблем след това, ще се опитаме да се свържем с казиното. 👍

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, но мисля, че правилата и условията са правила и условия и както казиното, така и играчите трябва да се придържат към тях, има и казина, където изплащанията работят за 24 часа, това е сериозно

Автоматичен превод:
manuu732
преди 8 месеца

Напълно съм съгласен с това, което казвате, но ако подадете жалба при нас, просто бъдете предупредени, че след 14 дни нашият екип ще се намеси и ще се свърже с казиното. Защото това е времето, което им даваме, за да подредят всичко и да се уверят, че играчите имат парите в сметката си. Така че го казах по-скоро с информативна цел. Междувременно нашият екип ще зададе всички необходими въпроси и ще събере съответните неща. 👍

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

И какво бихте направили на мое място? Поисках 2 тегления на 16 март.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Момчета, исках да ви информирам, че CROWNPLAY обработи и потвърди тегленето за мен тази сутрин в 11:00.... и печалбите пристигнаха в 15:00... Бих казал, че не е лошо по отношение на скоростта на плащане... Все още имам още едно теглене остана в процес на обработка и вярвам, че утре ще имам новини за потвърждение на обработката

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Това е добре. Моята я чакам от 9 дни.


Автоматичен превод:
Wochik
преди 8 месеца

Поискаха ли ви чекове по сметката ви? (лични документи...банкови...жителство?)...защото ме попитаха първо това и изпратих всичко, което ми поискаха

Автоматичен превод:
Dome9999
преди 8 месеца

Не. Тегленето ми вече беше обработено и одобрено преди 7 дни. И аз вече не мога да го отменя. Просто не се прехвърля.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Трябва да проверите във вашата банка може би (казвам може би) какви системи имат за чуждестранни транзакции...пристигна при мен за почти 4 часа...и честно казано бях изумен

Автоматичен превод:
Dome9999
преди 8 месеца

Поисках плащането с кредитна карта.

Често съм плащал в партньорските казина на CrownPlay без никакви проблеми.

Всички са почти еднакви

Автоматичен превод:
Dome9999
преди 8 месеца

Кога поискахте изплащането, но 3 дни е добре

Автоматичен превод:
Dome9999
преди 8 месеца

Днес е третият работен ден за мен и двете изплащания чакат обработка, промени ли се вашият статус

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

И какво бихте направили на мое място? Поисках 2 тегления на 16 март.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ще се опитам да бъда търпелив и да се информирам на какъв етап са моите тегления. Разбира се, ако вече е близо до споменатите 14 дни, тогава бих пуснал жалба, но засега не бих се опитвал да се паникьосвам.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Момчета, исках да ви информирам, че CROWNPLAY обработи и потвърди тегленето за мен тази сутрин в 11:00.... и печалбите пристигнаха в 15:00... Бих казал, че не е лошо по отношение на скоростта на плащане... Все още имам още едно теглене остана в процес на обработка и вярвам, че утре ще имам новини за потвърждение на обработката

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Страхотни новини и се радвам, че си получи парите. 😊☘️🎉

Наистина се надявам, че следващото ви теглене ще бъде наред и ще го получите без ненужни проблеми. Бихте ли ни актуализирали, когато това се случи? 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не. Тегленето ми вече беше обработено и одобрено преди 7 дни. И аз вече не мога да го отменя. Просто не се прехвърля.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Хм, сега, когато е в етап на обработка, колко време е в тази фаза? Опитахте ли да се свържете с доставчика на плащане, както е препоръчано от играча, за да видите дали има възможен проблем? Тъй като тегленията от дъщерните казина бяха наред, вярвам, че и в този случай ще бъде така.

Ако не е, можете да се обърнете към нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Кара ви да се паникьосвате, без досадно да, защото 3 работни дни са си 3 работни дни, това е трик, че теглите кредита и го залагате.

Например бум..... Казино същата група изплаща в рамките на 24 часа

Автоматичен превод:
manuu732
преди 8 месеца

Здравейте.

Предполагам, че това е най-удобното мнение, но както виждате, други бяха или все още са на същото място. Достойното казино знае, че поддържането на играчите доволни е най-добрата практика, след като доверието си отиде, връщането му е почти невъзможно, а също и изключително скъпо. И така, убеден съм, че това казино в момента няма достатъчно място, за да обработи всички заявки. На мен ми изглежда като въпрос на време.

Не играйте печалбите, разбира се. 🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Знам друго казино, което изплаща за 24 часа,

Изплащането ми все още е в процес и поддръжката казва, че се обработва, аз не им вярвам, така се отървавате от клиенти

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Само за малко, чаках 4 работни дни да бъде обработено изплащането ми, кандидатствах за изплащане в събота, този следобед казаха, че финансовият отдел в момента обработва изплащането ми и сега казаха, че има забавяне, защо защо, защо няма обяснение от поддръжката, като цяло И като цяло не мога да препоръчам казиното, ако пише 5 работни дни като при goldwin, тогава са точно 5 работни дни до изплащането, а не като тук ;-((

Автоматичен превод:
1 2 3...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини