Сайтът Coins.game е измама
Депозирах 423 XRP на сайта и спечелих около 300 XRP чрез стотици игри. Поисках теглене, за да сложа край на играта за деня, но тя беше спряна от съображения за сигурност и че нарушава политиката. Подадох цялата поискана информация и лична карта, но тя е спряна независимо от причината. Това е много нечестен и порочен сайт, така че, моля, не го използвайте.
Coins.game site is fraud
I deposited 423 XRP on the site and won about 300 XRP through hundreds of games. I requested a withdrawal to end the day's game, but it was stopped for security reasons and that it violated policy. I have submitted all requested information and ID, but it is stopped regardless of the reason. This is a very unfair and vicious site, so please do not use it.
здравейте!
Въпреки че си представям, че трябва да е било ужасно преживяване и наистина оценявам усилията, които току-що показахте. Все още имам въпрос, ако нямате нищо против.
Каква политика казиното твърди, че е нарушено?
Почти звучи така, сякаш не сте преминали KYC проверката по някаква причина.
Можете ли да бъдете по-конкретни? Може да успеем да помогнем, когато проблемът стане по-очевиден.
Hi there!
Though I imagine it must have been a terrible experience, and I truly appreciate the effort you just showed. I still have a question, if you don't mind.
What policy the casino claimed was violated?
It almost sounds like you did not pass the KYC verification for some reason.
Can you please be more specific? We might be able to assist once the problem is more obvious.
Здравейте, това казино е боклук. Има управлявани всички игри. Играя от много време и не знам как да спечеля. Те са измамници.
Hi, this casino is rubbish. It has all the games managed. I've been playing for a long time and I don't know how to win. They are scammers.
Hola es una basura este casino tiene todos los juegos manejados estoy jugando dé un montón de tiempo y no sé puede ganar nunca son unos estafadores
Здравей, имаш предвид, че игрите изглеждат фалшиви или че RTP не е висок или не толкова висок, колкото казиното показва за игрите? Можете ли да го видите някъде или не?
Hi, do you mean that the games seem to be fake or that the RTP is not high or not as high as the casino indicates for the games? Are you able to see it somewhere or not?
Да, това е голяма купчина глупости, пълна с крадци. Обещавам ти coins.game, че няма да се успокоя, докато не загубиш лиценза си, тъй като открадна сума, променяща живота ми. Опитваш се да чукаш грешния варварин (не мисля, че мога да използвам думата, която обикновено се използва) и сега ще те чукам... помни, че няма лубрикант, няма да дойде закусвалня
Yes it is a big pile of crap filled with thiefs. I promise to you coins.game I will not rest until you'll loose your license since you stole a life changing amount from me. You trying to f.ck wrong barbarian ( I don't think I can use the word that usually is used ) and now I'll f..k you... remember no lube no diner is coming
Видях, че ситуацията е сложна и също така, че жалбата е възобновена . Надявам се, че тази ситуация може да се разреши по някакъв начин и да се получи добре.
Както и да е, сега ще трябва да изчакаме по-нататъшното развитие.
I have seen that it is a complicated situation and also that the complaint has been reopened. I hope that this situation can be resolved somehow and it will turn out well.
Anyway, now we will have to wait for further developments.
Не мисля, че изобщо е сложно, вярвам, че случаят е много лесен, тъй като имам всички необходими доказателства, за да потвърдя твърденията си, а те нямат нищо. Преди да изпратя моето „лошо доказателство за адрес", попитах дали ще е достатъчно, в противен случай мога да взема нещо различно и тъй като не получих отрицателен отговор, продължих с това, което имах. Не искам да ги изхвърлям на боклук и да ги наричам, тъй като все още ми харесва, независимо от тази неприятна ситуация, но понякога човек трябва да направи каквото трябва.
I don't think it is complicated at all I believe it is very easy case since I have all of the evidence required to confirm my statements and they have nothing. Before sending my "bad proof of address" I asked if it will suffice otherwise I can go get something different and since I didn't get negative answer I did proceed with what I had. I don't want to trash them and call names since I still like it irregardless this unpleasant situation but sometimes one has to do what one has to do.
Разбирам за какво говориш. Така че ще оставим нашия екип да го разгледа отново и се надяваме, че може да бъде поправено по някакъв начин.
I understand what you are talking about. So we'll let our team take a look at it all again and hopefully it can be fixed somehow.
Не можете да играете в това казино, те са крадци, всеки ден това казино става по-лошо, онзи ден направих 2 превода по €30 всеки и сега те не знаят къде са парите, никога не можете да спечелите, те управляват всички игри, никой никога не отговаря, ако кажете нещо в котката, те блокират, това е скапано казино
You can't play in this casino, they are thieves, every day this casino gets worse, the other day I made 2 transfers of €30 each and now they don't know where the money is, you can never win, they have all the games managed, no one ever answers, if you say something in the cat they block you, it's a shitty casino
Qué no se puede jugar en este casino qué son unos ladrones cada día va peor este casino en otro día e hecho 2 transferencia de 30€ cada una y ahora no saben dónde están el dinero dé ganar no se puede ganar nunca qué tiene todos los juegos manejados No contestan nadie nunca si dices algo en el cat té bloquea es un casino de mierda
Те са измамници и никой нищо не прави. Никога не съм играл в много казина, но това е измама. Тъй като имат лиценз, това е много рядко.
They are scammers and nobody does anything. I have never played in a lot of casinos but this is a scam. Since they have a license, it is very rare.
Son unos estafadores y nadie no hace nada nunca e jugado en un montón de Casinos pero éste es un estafa como tienen licencia es muy raro
Здравейте, съжалявам да науча за лошото ви преживяване в казиното.
Когато говорим за преводи, имате предвид, че сте опитали да теглите или да депозирате? Като им пишеш какво е станало с парите изобщо нищо не ти пишат?
Опитайте се да ми кажете малко повече, моля.
Hi, I'm sorry to hear about your bad casino experience.
When we talk about transfers, do you mean that you tried to withdraw or deposit? When you write them what happened to the money, they don't write you anything at all?
Try to tell me a little more, please.
Измамното казино не изплаща печалби, играчите не играят в това казино. Няма да получите печалбите си. Играйте на всяко друго място, където има добри отзиви или статуси. Това са измамници, знаете, те не изплащат дори малка сума.
Fraudulent casino does not pay out winnings, players do not play in this casino. You will not receive your winnings. Play in any other place where there are good reviews or statuses. These are scammers, you know, they do not pay out even a small amount.
Шахрайське казино не виплачують виграш , гравці не грайте в це казино. Свій виграш ви не отримаєте. Грайте в любе інше там де хороші відгуки чи статуси . Це шахраї знайте вони навіть малу суму не виплачують.
Това е измамно казино, което не изплаща печалби, има банково потвърждение. Чатът за поддръжка е ужасен, не отговаря, но статусът е направен, когато няма средства в баланса, не дава печалби. Играчите не играят в това казино !!!!
This is a fraudulent casino that does not pay out winnings, there is a bank confirmation. The support chat is terrible, does not respond, but the status is done, when there are no funds on the balance, does not give out winnings. Players do not play this casino !!!!
Це шахрайське казино , яке не виплачує виграш є підтвердження банку . Чат підтримки жахливий не реагує, зато статус робить виконано , коли навіть коштів нема на балансі , не видає виграш. Гравці не грайте в це казино !!!!
здравей
Предполагам, че се чувстваш много разочарован. Надявам се, че нямате нищо против, ако помогна на другите с няколко подробности, които намерих в жалбата: „Играчът от Украйна се опита да изтегли 10 000 UAH, но средствата бяха изпратени в чужда сметка. Поддръжката на клиенти не реагира и играчът не е получил никакви средства в игралния си баланс или банкова карта, подозирайки измама с фалшива разписка."
( пълна жалба тук 👈)
Първо, мога да ви уверя, че Наталия е страхотен специалист и няма да спре да преследва всяко несъответствие в случая. Затова, моля, отпуснете се; тя ще работи усърдно, за да придвижи случая с представителя на казиното. За щастие човекът е отзивчив.
Hello,
I imagine you feel very frustrated. I hope you don't mind if I help others with a few details I found in the complaint: "The player from Ukraine attempted to withdraw 10,000 UAH, but the funds were sent to someone else's account. Customer support is unresponsive, and the player has not received any funds in their gaming balance or bank card, suspecting deception with a fake receipt."
First of all, I can assure you Natalia is a great resolver and she won't stop pursuing every inconsistency in the case. Therefore, please relax; she will diligently work to advance the case with the casino representative. Luckily, the person is responsive.
Благодаря ви за помощта, надявам се въпросът ми да бъде разрешен. Искам играчите да знаят как казиното мами и не раздава печалби, само в казиното да правят депозити и ако спечелите малка част от депозита, те дори не ви я дават. Не съм срещал такава измама, не раздавам печалби повече от месец, те мамят с тези невалидни разписки, услугата за поддръжка дори не отговаря.
Thank you for your help, I hope my question will be resolved. I want players to know how the casino cheats and does not give out winnings, only in the casino to make deposits, and if you win some small part of the deposit, they do not even give it to you. I have not encountered such fraud, not giving out winnings for more than a month, they cheat with those invalid receipts, the support service does not even respond.
дякую Вам за допомогу, я надіюсь , що моє питання вирішиться. Я хочу щоб гравці знали як казино обманюючи не видає виграш, тільки в казино щоб робили депозити , а виграв якусь малу частину з депозиту , вони тобі навіть його не дають. Ще такого шахрайства я не зустрічала щоб не віддавати виграш більше місяця , обманюють з тими не дійсними квитанціями, служба підтримки навіть не реагує .
Благодаря ви, че повдигнахте този въпрос във форума. Мина много време, а проблемът все още не е решен, което е сериозно и другите ще бъдат информирани благодарение на вас.
В момента не бих разчитал много на поддръжката на казиното. Ако е възможно, пощадете нервите си и оставете Наталия да се справи с това.
Thank you for bringing this issue up to the forum. It has been such a long time, and yet the problem has not been resolved, which is serious, and others will be informed thanks to you.
Right now, I would not rely on casino support very much. If at all possible, spare your nerves and let Natalia handle that.
Това казино е най-голямата измама 🤥 в историята на хазарта, невъзможно е да теглите тук, никога не получавайте имейл кода никога, не харчете времето и парите си в това КОШЧЕ
This casino it's the biggest Fraud 🤥 in the history of gambling, it's imposible to withdraw here ,never get the email code never,don't spend your time and money in this TRASH
Бихте ли могли да опишете по-добре проблемите с вашето оттегляне, моля?
Може би тогава бихме могли да ви помогнем по някакъв начин.
Would it be possible to describe the issues with your withdrawal better, please?
Maybe then we could help you out somehow.
Трябва да спрете да лъжете и да разхвърляте coins.game, защото се обзалагам, че вие сте пълни с това, досега имам безброй тегления от 500$, 1K$, които не отнемат повече от 30 милиона в зависимост от метода, така че за всички вас, нещастни къмпингуващи, ако не сте спечелили... залагайте повече.
You should stop lying and trashing coins.game coz I bet it is you that is full of it, by now I have countless 500$, 1K$ withdrawals that don't take longer then 30m depending on the method, so for all of you unhappy campers if you didn't win...bet more.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.