ФорумКазинаCoins.Game Casino - обща дискусия

Coins.Game Casino - обща дискусия

преди 1 година от drksux
|
11242 преглеждания 102 отговора |
|
1 2...6
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Coins.Game Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Те анулираха моя бонус, като казаха, че имам 2 акаунта.. ще минат 48 часа, без да завъртят тяхното монтирано Lucky Wheel..

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
drksux
преди 1 година

Здравей, не ти завиждам за положението, честно казано. Що се отнася до няколко акаунта, не би ли било възможно някой от вашето семейство или съседи да отвори акаунт в едно и също казино от един и същ IP адрес?

Забелязах обаче, че вече сте успели да подадете жалба , така че нашият екип ще се опита да направи всичко възможно, за да ви помогне.

Както и да е, казиното току-що взе ли бонуса ви? Не ти ли закриха акаунта?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте...благодаря за вниманието..

Наистина няма никой друг, който да играе в къщата ми, за да оправдае тази ситуация, но казиното coins.game вече премахна ограниченията за моя акаунт. Вярвам, че е просто грешка.


Благодаря отново и проблемът е разрешен.

Автоматичен превод:
drksux
преди 1 година

Страхотно, така че изглежда, че това е просто бърза проверка на акаунта ви и ако казиното сметне нещо за подозрително, те са предприели необходимите стъпки.

Радвам се обаче, че ситуацията се разреши сравнително бързо и гладко.

Както и да е, мога ли да ви помоля да актуализирате жалбата и да кажете на Петронела, че всичко е наред? Това със сигурност би било приятелско и подходящо.

Освен това, успяхте ли да получите споменатия бонус в крайна сметка?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте всички, искам да направя преглед на сайта Coins.game казино Много бърза регистрация без попълване на лични данни, всичко е наред, докато не спечелите значителна сума. Първата седмица или дори две всичко беше наред, дори средствата бяха изтеглени без проверка и след това започна... Помолиха ме да верифицирам, те имат програма на уебсайта си, която автоматично верифицира, програмата ме верифицира и техните служители чрез чат на живо написаха, че отнема до 48 часа и ще отговорят на имейла. След 60 часа не получих отговор и се свързах отново с live chat, като този път ми писаха, че им трябват още 15 дни за верификация и проверка на акаунта, тоест програмата ме верифицира за няколко минути, и им трябва повече от половин месец !!! Не бих посъветвал никого да играе в това казино, ако се надявате да изтеглите печалбите си, ако бях чел отзивите на хората преди да се регистрирам, нямаше да имам такива проблеми, бъдете бдителни, пазете се от измамници

Автоматичен превод:
havilei
преди 10 месеца

Едно и също нещо. Казаха, че трябва да изчакам 15 работни дни

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте всички, искам да направя преглед на сайта Coins.game казино Много бърза регистрация без попълване на лични данни, всичко е наред, докато не спечелите значителна сума. Първата седмица или дори две всичко беше наред, дори средствата бяха изтеглени без проверка и след това започна... Помолиха ме да верифицирам, те имат програма на уебсайта си, която автоматично верифицира, програмата ме верифицира и техните служители чрез чат на живо написаха, че отнема до 48 часа и ще отговорят на имейла. След 60 часа не получих отговор и се свързах отново с live chat, като този път ми писаха, че им трябват още 15 дни за верификация и проверка на акаунта, тоест програмата ме верифицира за няколко минути, и им трябва повече от половин месец !!! Не бих посъветвал никого да играе в това казино, ако се надявате да изтеглите печалбите си, ако бях чел отзивите на хората преди да се регистрирам, нямаше да имам такива проблеми, бъдете бдителни, пазете се от измамници

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Хей. Виждам, че има някои проблеми с проверката. Със сигурност разбирам, че не е хубаво, ако вече сте били верифицирани и изведнъж казиното ви каже, че има нужда от повече време, за да направи нещо, което вече сте преминали успешно. Ние обаче даваме на казината 14 дни за разрешаване на KYC, така че ако отнеме повече време, не се колебайте да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем.

Както и да е, знам също, че казината са много внимателни по отношение на този процес и може би във вашия случай има някои факти в контекста на проверката, които казиното все още трябва да провери. Така че не бих бил скептичен веднага, тъй като казахте, че досега всичко работи добре и трябва да изчакате известно време, за да видите как ще се развие. Може би ще бъдете информирани по-рано за проверката и всичко ще се нареди добре.

Освен това въведохте ли и теглене и то сега е висящо поради проверка?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Едно и също нещо. Казаха, че трябва да изчакам 15 работни дни

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, както писах в предишната си публикация, даваме на казината 14 дни, за да завършат KYC процеса. Така че, ако продължавате да имате проблеми и нищо не се разрешава, уведомете ме.

Както и да е, проблемът само с проверката ли е или сте изпратили и тегленето?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Добър ден, преди казиното coins.game да ме помоли да верифицирам акаунта си, поръчах пари за теглене, те върнаха тези пари в акаунта ми за игра и докато тече проверката, не мога да ги изтегля

Автоматичен превод:
havilei
преди 10 месеца

Здрасти!

Това е съвсем обичайно, страхувам се. Имате право на теглене само след като вашият акаунт, игри и история на плащанията са одобрени, което означава, че KYC проверката е напълно завършена. Технически, първоначалната заявка за теглене инициира процедурата.

Има ли смисъл за вас, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Здравейте, добре съм с факта, че не можете да теглите пари, докато процесът на проверка е в ход, но съм добре с факта, че след като бъдат потвърдени от програмата на уебсайта им след няколко минути, те искат провери акаунта ми за още половин месец. Интересува ме какво ще проверяват за 15 дни и по каква причина?

Автоматичен превод:
havilei
преди 10 месеца

Няма нужда да се притеснявате, мисля, че казиното ще провери какво е необходимо и ще стигне до вас може би по-рано от времевата рамка, която са му поставили. Ако има някакъв проблем, мисля, че ще ви информират и също така, ако го преминете успешно, трябва да получите информация за него. Нека разберем, че след като сте били потвърдени, не е приятно да минавате през същото нещо отново, но за да си сътрудничите в този случай, ще е необходимо да приключите с него възможно най-скоро и да се надяваме успешно.

Така че не забравяйте да ни уведомите как върви. Ще чакам.

Автоматичен превод:
havilei
преди 10 месеца

здрасти

Както разбрах предишното съобщение, целта е да проверите допълнително акаунта или транзакциите си. Вярвам, че това е нещо, което приложението не може да направи. За това ви трябва служител на казиното.

Може също да е произволна проверка или системата е повдигнала някои флагове, които само персоналът на казиното може да разреши.

Причината също не се казва предварително, тъй като казиното най-вероятно иска да избегне възможните ви въпроси.

Подходът обикновено е следният: първо проучете, направете заключение и след това съобразете играча с резултатите.

Това е, което научих. 🤷‍♀️

Е, ако сте убедени, че се случва нещо гадно, не се колебайте да подадете жалба.

Говорейки за това, запознати ли сте с тази безплатна функция ?


Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Със сигурност ще ви уведомя, ако свърши по-рано

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Да, знам, че можете да напишете жалба за казино на вашия сайт, но засега реших просто да оставя отзив, така че не съм загубил средствата си и акаунтът ми все още не е блокиран. Да видим какво ще стане след няколко дни

Автоматичен превод:
havilei
преди 10 месеца

Не мисля, че ако подадеш жалба, ще се случи нещо подобно. Искам да кажа, дори за казино, това е нещо, което може да се подобри в бъдеще. Въпреки това, ако KYC отнеме неразумно много време, ние даваме на казината 14 дни да го направят, знаете, че можете да се свържете с нас.

Стискам палци да се справите успешно възможно най-скоро.

Когато имате актуализация, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Добър ден, обещах да ти отговоря. 08.01.2024 г. на 14-ия ден след като ми ограничиха акаунта, влязох в чата им на живо и попитах дали ще има отговор на следващия ден, защото следващия ден щеше да е 15-ти. Агентът им ми каза, че им трябват 15 работни дни, попитах го тогава колко дни остават до края на проверката, той ми каза 3-4 дни. Тогава попитах какво означава, че със сигурност ще ми пишат до 13 януари 2024 г. и агентът им отговори, че да, ще ми пишат обратно. Днес е 12 януари 2024 г., нищо не е написано обратно, отидох в чата на живо и попитах дали ще има отговор до утре, друг агент отговори, че може да е следващата седмица. След това й показах екранна снимка на моята предишна кореспонденция с друг агент и попитах защо ми е написал грешно съобщение, тя ми каза, че не е излъгал, а само е предоставил информацията, която може, след което попитах защо им трябват повече от 15 дни в този случай , на което агентът им отговори, че вече е написала всичко, което може и напусна чата на живо. Доколкото разбирам, те просто се бавят и ме лъжат и няма да ми платят. Имам екранни снимки на почти цялата кореспонденция. Вече подадох жалба срещу казиното coins.game на вашия сайт

Автоматичен превод:
havilei
преди 10 месеца

Здравей, имам чувството, че това е тичане от казиното и все още не си научил нищо подходящо. Така че от моя гледна точка е добра постъпка, че сте подали жалба . Ако не знаете какво да очаквате, ето ръководство , което ще ви даде преглед на това какво да очаквате, когато подадете жалба.

Както и да е, със сигурност би било добре да знаем или да имаме обяснение от казиното, за да можем и ние да сме по-мъдри.

Така че нека видим докъде ще стигне нашият екип и се надяваме, че можем да ви помогнем. Ако получите отговор от казиното за вашата ситуация, определено ме уведомете.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

закриха сметката ми и ми откраднаха парите. Аз съм шокиран file

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини