Мило от твоя страна, благодаря ти.
Значи, ако разбирам правилно, едва след няколко успешни тегления забелязаха, че сте въвели грешна дата на раждане. нали Голяма грешка ли беше обаче или просто някакъв номер е променен там?
Nice of you, thank you.
So, if I understand correctly, only after a few successful withdrawals did they notice that you had entered the wrong date of birth. Right? Was it a big mistake, though, or just some number was changed there?
Много страхотно казино, мога само да го препоръчам. Първоначално имах проблеми с изплащането, но казиното го поправи, за да мога да изплатя печалбите си. Много страхотна платформа, много игри, наистина забавно, продължавайте в същия дух
A very great casino, I can only recommend it. I had problems with the payout at first but the casino fixed it so I could pay out my winnings. Very great platform, lots of games, really fun, keep it up
Ein sehr tolles Casino kann ich nur empfehlen ich hatte zwar erst Probleme mit der Auszahlung die wurde aber vom Casino behoben somit konnte ich meinen Gewinn auszahlen sehr tolle Plattform viele Spiele macht echt Spaß weiter so
здравейте! Положително преживяване, това е яко. Току-що видях вашия потребителски преглед и го одобрих, така че другите потребители, които се фокусират върху потребителската обратна връзка, имат свежата „актуализация".
Ако данните в профила са верни, вие живеете в Германия. Ако мога, бих искал да науча повече за проблема с първоначалното изплащане. Доколкото вярвам, доста доставчици на плащания изпитват различни проблеми в определени държави от време на време. Някакви връзки с международни трансфери, може би?
Hi there! A positive experience, that's cool. I just saw your user review and got it approved, so other users focusing on user feedback have the fresh "update".
If the profile details are correct, you live in Germany. If I may, I would like to learn more about the initial payout problem. As far as I believe, quite many payment providers are experiencing various issues in certain countries from time to time. Any relations with international transfers, perhaps?
Имах проблеми, защото казиното плаща само със Skrill, което не работи за мен. След като се свързах с поддръжката, парите ми, които бяха в евро, бяха обменени за биткойни, за да мога да изплатя и парите бяха налични в портфейла ми на същия ден.
I had problems because the casino only pays out with Skrill, which doesn't work for me. After contacting support, my money which was in euros was exchanged for Bitcoin so that I could pay out and the money was then available in my wallet on the same day.
Ich hatte Probleme da das Casino nur mit skrill auszahlt was bei mir nicht geht nach dem Kontakt mit dem Support wurde mein Geld was in Euro war in Bitcoin getauscht so das ich auszahlen konnte das Geld war dann auch auf meinem Wallet am gleichen Tag verfügbar
Това звучи доста добре. Обикновено предпочитате ли крипто или не толкова?
That sounds pretty good. Do you usually go for crypto or not that much?
Наистина съжаляваме, че е извън нашите ръце, тъй като ние не се занимаваме с проблеми със спортните залагания.
Пробвали ли сте уебсайтовете, препоръчани ви във вашата жалба ?
Ще ги публикувам отново тук, за всеки случай. Има още някои, за които знаем сега, така че, моля, уведомете ни, ако имате късмет.🙏
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
Truly sorry that it is out of our hands, as we don't handle sports betting issues.
Have you tried the websites recommended to you in your complaint?
I will post them again here, just in case. There are some more we know of now, so please let us know if you'll have any luck.🙏
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
какво ще кажете за askgamblers.com? Видях тази фирма на вашия сайт
what about askgamblers.com? I saw this company on your site
Не съм сигурен за тях, но можете да опитате каквото и да е, за да получите помощта, от която се нуждаете. нали
I am not sure about them, but you can try whatever to get the help you need. Right?
Имате ли някакви актуализации относно KYC за нас, може би?
Do you have any updates regarding the KYC for us, perhaps?
не, сега са поискали още 15 дни, за да направят KYC
no, now they've asked for another 15 days to do the KYC
nao, agora pediram mais 15 dias para fazer o KYC
Казаха ли до 15 дни, или казаха, че ще отнеме 15 дни?🤔
Както и да е, надявам се, че ще можете да преминете проверката възможно най-скоро и след това да изтеглите печалбите си.
Моля, дръжте ни в течение и ни уведомете, ако след посочения срок нашият екип за оплаквания трябва да се намеси.
Did they say up to 15 days, or they said that it'll take 15 days?🤔
Anyhow, I hope that you will be able to pass the verification as soon as possible and then withdraw your winnings.
Please keep us updated and let us know if, after the time frame stated, our complaints team needs to intervene.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.