ФорумКазинаCocoa Casino - обща дискусия

Cocoa Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от ilanapendell
|
5051 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Jaro
преди 9 месеца

Не, все още не са ми дали причина. Миналия петък агентът "ева" каза, че това ще бъде разгледано след уикенда. Във вторник написах имейл до поддръжката и днес получих имейл от тях, в който се казваше следното:

„Скъпи Прилип,

Вашето изплащане е завършено успешно.

С Най-Добри Пожелания

Вашият екип за обслужване на клиенти

Казино Какао, cocoacasino.com"


Сега влязох в уебсайта, погледнах касата и все още „в процес" и съм готов да спра тегленето.


говорих отново с чата, друг агент ми каза, че може да види, че все още се изпълнява, тя ще го каже на своите мениджъри и се извини за забавянето, това е всичко, което може да направи за момента и нейният мениджър ще се свърже с мен с актуализация.



Автоматичен превод:
philippb2005
преди 9 месеца

Разбирам и затова препоръчах жалбата, тъй като тя продължава доста дълго време, бих казал.

Въпреки това, след този имейл, вашият курс на действие ще бъде ли да изчакате по-нататъшното развитие на ситуацията и следователно отговор от мениджъра? Или ще подадете жалба?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

бих искал да подам жалба. Сега ще го пробвам...

Автоматичен превод:
philippb2005
преди 9 месеца

Радвам се, че успяхте. Процесът ще работи по най-добрия начин, веднага щом нашите специалисти разгледат жалбата. Очаквам това да е съвсем скоро, понеделник, обзалагам се.

Пожелавам ви бързо, но справедливо решение!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

ТЕЗИ ХОРА СА ЛЪЖЦИ И ИЗМАМНИЦИ – МАЛКО СЛЕД КАТО СЕ РЕГИСТРИРАХ – ОТИДОХ ДА РАЗГЛЕДАМ ПРОМОЦИИТЕ И БЯХ ЗАЛЯПЕН С ТОВА КАК ДА ПОЛУЧА ПОВЕЧЕ БОНУСИ – НАД 24 КБ – ЗНАЕХ, ЧЕ СТАВА НЕЩО. ТОГАВА МИ СЕ ОБАЖДА ЧОВЕК НА ИМЕ МАРК ГОЛДБЪРГ. ВСИЧКИ ТЕЗИ ИМЕЙЛИ, ИЗПЪЛНЕНИ С ЛЪЖИ ОТНОСНО ЗАСТРАХОВКИ И ВРЪЩАНЕ НА ПАРИ - ДА - НЕ Е ВЯРНО - ТЕ СА ИЗМАМНИЦИ - ЛЪЖАТ - ИЗМАМЯТ - КРАДАТ - С ЩАСТЛИВО СЪМ ДА ПРЕДОСТАВЯ ВСИЧКИ ИМЕЙЛИ.

Автоматичен превод:
br22484ja
преди 5 месеца

Здравейте, какъв беше проблемът в казиното за вас, моля? Виждам, че споменавате бонуси, но не съм сигурен какво точно се случва. Проблемът ли е, че им предлагат до такава висока сума от 24k? Съжалявам, ако съм разбрал погрешно, но можете да ми го обясните.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Когато влязох за първи път - Просто се огледах. Отидох да проверя опциите за депозит и агент току-що изскочи на екрана ми в чата (малко неудобно) - след това бях разменен между агенти. Ариана предложи, че ако депозирам 750 BTC, акаунтът ми ще има 2k в него с 0x игра, плюс различни други неща, в един момент тя заяви над 24k в бонуси. След това по-късно получавам обаждане от Марк Голдбърг. Ще прикача екранна снимка - няколко пъти той предлага едно и също нещо "застраховка" - Той обаче не казва нищо за правилата и условията. Всичко, което трябваше да направя, беше да им дам неговия код. Направих. Така че, когато се обърнах за връщането на пари - казаха ми, защото използвах бонус - не беше наличен. Сега - вие погледнете екранната снимка и ми кажете на какво бихте повярвали. Използвах Zelle първия си депозит, така че мога да разбера, че не получавам кешбек, тъй като това е крипто оферта. Въпреки това, когато използвах крипто ........ Тогава се ядосах. Тези хора лъжат. Те не отговарят, изминаха 4 дни, откакто се свързах с тях - всъщност отидох в Rival и пуснах бележка. Играя в DuckyLuck (Golden Goose) и никога не съм изпитвал такава тактика на "Продажби". Беше изключително лудо - и най-лошата част - те просто искат да те изчеткат. Cocoa/True Fortune/и т.н. - все едно и също място - Ариана беше на 3. Напуснах. Наистина е ужасно. Вижте екранните снимки. Кажи ми в какво би повярвал

filefile . file

Автоматичен превод:
br22484ja
преди 5 месеца

Изглежда ми наистина подозрително, честно казано, като чета целия пост, който сте написали. Всъщност комуникирахте ли чрез официален имейл адрес на казиното с някого, за да попитате за всички тези оферти, само за да се уверите, че е законно?

Постъпихте правилно, като изпратихте жалба тук с нашия екип и да се надяваме, че те ще могат да помогнат, въпреки че не съм много сигурен в това, като гледам това:

file

Пожелавам ви успех и моля, актуализирайте и жалбата си, когато е възможно, когато Вероника се нуждае от някои отговори от вас.


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини