преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cocoa Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Играл съм значително количество различни казина за краткото си време като онлайн играч, прочетох стотици отзиви и открих, че както при повечето неща в живота има и положителни, и отрицателни страни. Но това казино и неговите три клона спечелиха доверието ми напълно. Изплащането е по -бавно от някои, но е последователно. Но прочетох статия за това как да забележите фалшиви казина и 7 -дневното изплащане е стандарт за повечето доверени казина. Спечелих при други и бях платен същия ден, но само веднъж и игрите станаха схематични след известно време с очевидни промени в кацанията в последната минута. Като се има предвид това, какаото и неговите клонинги изглежда са изтъкнати в тази индустрия. Обслужването на клиенти е страхотно, след като те се загреят до вас. Преди това изглеждат доста роботизирани в отговор, но след известно време са по -персонални. Райън е най -великият !! Бонусите са наистина справедливи, въпреки че обикновено депозирам чисто без бонуси. Те обаче имат връщане на пари в брой, но на разположение на следващия ден плюс редовни жетони за лоялност. Игрите са забавни според мен и винаги добавят още към своята платформа. Аз съм осребрявал около 5 или 6 пъти и винаги съм получавал по 7 на ден. Не мога да кажа достатъчно добре за този набор от сайтове! Много съм благодарен за доверието, което мога да окажа тук.
I have played a considerable amount of different casinos in my short time as an online player, read hundreds of reviews and have found that as with most things in life there are positives and negatives. But this casino and it's three clones have won my trust completely. Payout is slower than some but it's consistent. But I read an article about how to spot fake casinos and a 7 days payout is standard for most TRUSTED casinos. I have won at others and was paid same day but only once and the games went sketchy after a while with obvious changes in last minute landings. That being said Cocoa and it's clones seem to be standup in this industry. Customer service is great once they warm up to you. Before that they seems to be pretty robotic in response but after a while they are more personable. Ryan is the greatest!! Bonuses are really fair although I usually deposit clean with no bonuses. They do have cash back however available next day plus regular loyalty tokens. The games are fun in my opinion and they are always adding more to their platform. I have cashed out around 5 or 6 times and always received on 7 the day. I can't say enough good about this set of sites! I am very grateful for the trust I can place here.
Благодаря за подробния преглед. Знаете ли, че можете дори да публикувате отзива си тук? https://casino.guru/cocoa-casino-review#tab=js-tab-reviews
Thanks for the detailed review. Did you know you can even post your review here? https://casino.guru/cocoa-casino-review#tab=js-tab-reviews
Наистина съм съгласен с Илана, какаото е сензационно, супер надеждно и обслужването е прекрасно. Ужасявам се да не изпадна в беда и вместо да се забавлявам, в крайна сметка получавам главоболие, за да решавам проблеми, да чакам плащане, страх от ботове, да не се прецакам, така или иначе ... това е нещо, което трябва да се изследва много, да има много Внимание. Толкова съм щастлив, че открих cocoacasino.com, това са моите две любими и засега предпочитам да не рискувам повече. Благодаря ви много за отличното обслужване, прегръщам всички!
I really agree with Ilana, Cocoa is sensational, super reliable and the service is wonderful. I'm terrified of falling into trouble and, instead of having fun, end up with a headache to solve problems, wait for payment, fear of bots, of being screwed, anyway... it's something to be researched a lot, to have a lot Caution. I'm so happy to have discovered cocoacasino.com, these are my two favorites, and for now I'd rather not risk any more. Thank you very much for the excellent service, hugs everyone!
Concordo muito com a Ilana, o Cocoa é sensacional, super confiável e o atendimento é maravilhoso. Morro de medo de cair em enrascadas e, ao invés de me divertir, acabar com uma dor de cabeça pra resolver problemas, esperar cair pagamento, medo de bots, de ser sacaneado, enfim... é algo a se pesquisar muito, ter muito cuidado. To feliz demais por ter descoberto o cocoacasino.com, esses são meus dois preferidos, e por enquanto prefiro não me arriscar mais em nenhum. Muito obrigado pelo excelente serviço, abraços a todos!
Имате предвид профила в какао казино? Свързвали ли сте се с тяхната поддръжка на клиенти по този въпрос?
You mean the profile in Cocoa Casino? Have you contacted their customer support regarding this?
Чакам от 28.09.21 за просто изплащане от 50 $ и нищо. Наистина не виждам какво отнема толкова време, за да се обработи такова малко плащане. Те са изключително груби в чата. Няма да играя отново тук. Нямате 3 седмици, за да вземете парите ми, но искате да отделите един месец, за да ги изпратите.
I have been waiting since 9/28/21 for a simple 50$ payout and nothing. I really don't see what takes so long to process such a tiny payment. They are extremely rude in the chat. I will not be playing here again. You don't have 3 weeks to take my money but wanna take a month to send it.
Просто се чудя, вече имате ли потвърден акаунт? Кой начин на плащане сте използвали за теглене на печалбите?
I'm just wondering, do you already have your account verified? Which payment method have you used to withdraw the winnings?
Здравей,
Ако акаунтът ви е напълно потвърден досега, бих казал, че 18 дни са доста дълъг период за плащане.
Доколкото разбирате, не са ви дали никаква причина за това забавяне, прав ли съм?
В този случай смятам, че трябва да подадете жалба, не се колебайте да го направите тук:
https://casino.guru/complaints/create
Hello there,
If your account is fully verified by now, I'd say 18 days is a pretty long time for payment.
As far as understand, they have not given you any reason for this delay, am I correct?
In this case, I think you should submit a complaint, feel free to do so here:
https://casino.guru/complaints/create
Разбирам, че не искате да продължите да играете там.
Но се чудя каква е целта на този депозит?
Само една идея: Избрали ли сте опция за плащане, различна от първоначалната? Не се сещам за друга разумна причина.
I understand you don't want to continue playing there.
But I'm wondering what is the purpose of this deposit?
Just an idea: Have you opted for a different payment option than you did originally? I can't think of any other reasonable reason.
В началото казаха направете депозит от 20 евро в биткойни, направих всичко, казаха, че всичко е наред, изчакайте плащането, изчакахме 18 дни, след това пишат, че ни трябва отново, вашите документи и още един депозит от 25 евро, тогава ще започнем плащането) напълно луд.
At the beginning they said make a deposit of 20 euros in bitcoins, I did everything, they said everything is fine, wait for the payment, waited 18 days, then they write we need it again, your documents and another deposit of 25 euros, then we will start the payment) completely crazy.
Просто ми идва наум, играл ли си с някакъв бонус?
Ако е така, имаше ли някакво максимално теглене? Случва се, за да покриете минималната сума за теглене, трябва да депозирате, защото спечелената сума е твърде ниска, за да изпълни минималното теглене. Бих искал да намеря някакво обяснение, но не мога да разбера нищо по-добро.
It just comes to my mind, did you play with some bonus?
If so, did it have some max cashout? It happens that in order to meet the minimum withdrawal amount, you must deposit because the amount won is too low to meet the minimum withdrawal. I would love to find some explanation, but I can't figure out anything better.
Така че една актуализация на оригиналната ми публикация... Сега съм малко по-опитен и нека ви кажа, че техният сестрински сайт Davincis Gold наистина ме сбърка и ще публикувам за това на подходящото място. Гореспоменатата страница на казино гуру.
So an update to my original post... I'm a bit more seasoned now and let me tell you their sister site Davincis Gold really did me wrong and I'm going to post about it on the appropriate place. The aforementioned casino guru page.
Здравейте! Нов съм и току що публикувам това тук :)
Поисках теглене от казино cocoa на 19.11.23 г., след като спечелих €100 с безплатни завъртания.
За да инициирам теглене беше необходим депозит, който направих и тегленето беше "инициирано"
На следващия ден, 20 ноември. Имах кешбек за моя депозит, попитах в чата дали кешбекът има лимит (отговор: не), спечелих около €150 и поисках второ изплащане от €130.
Минаха няколко дни и нищо не се случи, затова попитах чата на живо, който ми каза да подам този и този документ documents@cocoacasino.com (Надявам се, че е така, но все още имам имейла.) изпрати това, което направих. След няколко дни без отговор, попитах отново в чата и тогава ми казаха, че трябва да изпратя документите support@cocoacasino.com изпрати, което направих на свой ред. След още няколко дни без отговор, попитах отново в чата, дамата ми каза, че ще се свърже с финансовия отдел и ще ме уведоми на следващия ден, което и направи.
„Хей Филип,
Получих отговор от финансовия отдел. Те са проверили вашите документи и те вече са проверени.
Разгледах профила ви и видях, че сте поискали изплащането си на 19 ноември. Съгласно нашите правила и условия обработката отнема между 14-18 дни преди процесът да приключи.
С Най-Добри Пожелания
Вашият екип за обслужване на клиенти
Казино Какао, cocoacasino.com"
Тази новина дойде на 1 декември. и точно сега, докато пиша тази публикация, виждам, че първото изплащане от днес, 4 декември. вече е посочено като „чакащо", а не като „в процес" и вече не е маркирано като обратимо. Интересно ми е дали второто плащане ще бъде посочено като неизплатено утре и дали парите наистина ще пристигнат.
Определено бих играл в казиното по-често, ако мога да съм сигурен, че ще изплатите, ако спечелите.
Hello! I'm new and just posting this here :)
I requested a withdrawal from cocoa casino on 11/19/23 after winning €100 with free spins.
In order to initiate a withdrawal a deposit was required which I made and the withdrawal was "initiated"
The next day, November 20th. I had a cashback on my deposit, asked in the chat whether the cashback had a limit (answer: no), won around €150 and requested a second payout of €130.
A few days went by and nothing happened, so I asked the live chat, which told me to submit this and that document documents@cocoacasino.com (I hope that's right, but I still have the email.) send what I did. After a few days with no response, I asked again in the chat and was then told I had to send in the documents support@cocoacasino.com send, which I did in turn. After another few days with no response, I asked again in the chat, the lady told me she would contact the finance department and let me know the following day, which she did.
"Hey Philip,
I have received a reply from the finance department. They have checked your documents and they are now verified.
I have looked at your profile and have seen that you have requested your payout on November 19th. According to our terms and conditions the processing takes between 14-18 days before the process is completed.
best regards
Your customer service team
Cocoa Casino, cocoacasino.com"
This news came on December 1st. and right now, as I write this post, I see that the first payout since today, December 4th. is now listed as "pending" and no longer as "in process" and is no longer marked as reversible. I'm curious whether the second payment will be listed as outstanding tomorrow and whether the money will actually arrive.
I would definitely play in the casino more often if I can be sure that you will pay out if you win.
Hallo! Ich bin neu und poste das einfach mal hier 🙂
Ich habe am 19.11.23 bei cocoa casino eine Auszahlung beantragt, nachdem ich mit Freispielen 100€ gewonnen habe.
Um eine Auszahlung zu veranlassen, wurde eine Einzahlung verlangt, die ich auch tätigte, und die Auszahlung wurde "veranlasst"
Am nächsten Tag, 20.11. hatte ich ein Cashback auf meine Einzahlung, fragte beim Chat nach, ob der Cashback ein Limit habe(Antwort : nein) gewann damit ca. 150€ und beantragte eine zweite Auszahlung von 130€.
einige Tage gingen ins Land und nichts tat sich, also fragte ich beim Livechat nach, der sagte mir, ich solle diese und jene Dokumente an documents@cocoacasino.com(hoffe, das ist richtig, habe die mail aber noch.) schicken, was ich tat. Nach einigen Tagen ohne Reaktion fragte ich erneut im Chat nach, daraufhin wurde mir gesagt ich müsse die Dokumente an support@cocoacasino.com senden, was ich wiederum tat. Nach weiteren Tagen ohne Reaktion fragte ich erneut im Chat nach, die Dame sagte mir, sie wendet sich an die Finanzabteilung und sagt mir am folgenden Tag bescheid, was sie auch tat.
"Hey Philipp,
I have received a reply from the finance department. They have checked your documents and they are now verified.
I have looked at your profile and have seen that you have requested your payout on 19.11. according to our terms and conditions the processing takes between 14-18 days before the process is completed.
Best regards
Your customer service team
Cocoa Casino, cocoacasino.com"
Diese Nachricht kam am 1.12. und gerade jetzt, wo ich diesen Beitrag schreibe, sehe ich, dass die erste Auszahlung seit heute 4.12. nun als "ausstehend" und nicht mehr als "in Bearbeitung" geführt wird und auch nicht mehr als rückbuchbar markiert ist. Bin gespannt ob somit morgen dann auch die zweite Auszahlung als ausstehend geführt wird und ob wirklich Geld ankommt.
Ich würde in dem Casino durchaus öfter spielen, wenn ich mir sicher sein kann, dass auch ausgezahlt wird, wenn man mal gewinnt.
Здравейте, благодаря за вашето описание на преживяването, което все още продължава в казиното. Що се отнася до вашите тегления, твърдо вярвам, че те в крайна сметка ще пристигнат и се надявам без допълнителни проблеми. Бихте ли могли да ни информирате, когато това се случи или когато имате нова информация за вашия случай?
Както и да е, не мога да не отбележа, че казиното е с доста нисък индекс на безопасност и доста предупреждения и работи без лиценз. Виждали ли сте и това? Мисля, че бих бил по-предпазлив при депозирането тук и съм доста любопитен дали вашите тегления ще преминат и ще получите парите си. Ако не ни уведомят. Ще чакам.
Hello, thanks for your description of the experience which is still ongoing in the casino. As for your withdrawals, I firmly believe that they will eventually arrive and hopefully without any additional problems. Could you please update us when this happens or when you have any new information about your case ?
Anyway, I can't help but notice that the casino has a pretty low safety index and quite a few warnings and operates without a license. Have you seen that too ? I think I'd be more cautious about depositing here and I'm quite curious if your withdrawals will go through and you'll get your money. If they don't let us know. I'll be waiting.
Здравейте, благодаря за отговора.
Състоянието на първото теглене вече е маркирано като „завършено", второто все още е „в процес", ще актуализирам, ако имам новини за него.
Не знаех, че имат фалшив лиценз или изобщо нямат лиценз, за да бъда честен, просто използвах някои безплатни игри и първия път, когато успях да заложа и спечелих максималната сума, просто се опитах да изтегля, разбирате ли?
/edit : Парите от първото теглене бяха по банковата ми сметка днес.
Състоянието на второто теглене все още не е променено.
Hey there, thanks for your reply.
The status of the first withdrawal is now marked as "finished", the second one is still "in process", I will update if i have news on it.
I didn't know that they have a fake licence or no licence at all to be honest, i just used some free games and the first time i managed to wager and won the max amount i just tried to withdraw, you know?
/edit : The money from the first withdrawal was on my bank account today.
The second withdrawals status hasnt changed yet.
Изминаха повече от 3 седмици, откакто наредих второто теглене на 20 ноември.
Докато първият от 19 ноември беше обработен, вторият все още е висящ, въпреки че имат всичките ми документи и попитах няколко пъти чата на живо и поддръжката по пощата... Чат каза, че ще го кажат на финансовия отдел, поддръжката по пощата изобщо не отговори.
какво бихте ми препоръчали да направя?
It has been over 3 weeks now since the i ordered the 2nd withdraw on november 20th.
While the first one from november 19th was processed, the second one is still pending even though they have all my documents and i asked the livechat several times and the support via mail aswell...Chat said they would tell it to the finance department, mail support didnt answer at all.
what would you recommend me to do?
В този случай бих препоръчал да подадете жалба, защото 3 седмици вече са много, бих казал. Можете да го направите тук на този линк .
Освен това, което казва поддръжката, имате ли друга причина, поради която това теглене все още не е обработено? Само че го преместват във финансовия отдел?
In this case I would recommend to file a complaint because 3 weeks are already quite a lot I would say. You can do so here on this link.
Apart from what support says, do you have any other reason why this withdrawal has not been processed yet ? Only that they're moving it to the finance department ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.