ФорумКазинаCocoa Casino - обща дискусия

Cocoa Casino - обща дискусия

преди 3 години от ilanapendell
|
5650 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cocoa Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Играл съм значително количество различни казина за краткото си време като онлайн играч, прочетох стотици отзиви и открих, че както при повечето неща в живота има и положителни, и отрицателни страни. Но това казино и неговите три клона спечелиха доверието ми напълно. Изплащането е по -бавно от някои, но е последователно. Но прочетох статия за това как да забележите фалшиви казина и 7 -дневното изплащане е стандарт за повечето доверени казина. Спечелих при други и бях платен същия ден, но само веднъж и игрите станаха схематични след известно време с очевидни промени в кацанията в последната минута. Като се има предвид това, какаото и неговите клонинги изглежда са изтъкнати в тази индустрия. Обслужването на клиенти е страхотно, след като те се загреят до вас. Преди това изглеждат доста роботизирани в отговор, но след известно време са по -персонални. Райън е най -великият !! Бонусите са наистина справедливи, въпреки че обикновено депозирам чисто без бонуси. Те обаче имат връщане на пари в брой, но на разположение на следващия ден плюс редовни жетони за лоялност. Игрите са забавни според мен и винаги добавят още към своята платформа. Аз съм осребрявал около 5 или 6 пъти и винаги съм получавал по 7 на ден. Не мога да кажа достатъчно добре за този набор от сайтове! Много съм благодарен за доверието, което мога да окажа тук.

Автоматичен превод:
ilanapendell
преди 3 години

Благодаря за подробния преглед. Знаете ли, че можете дори да публикувате отзива си тук? https://casino.guru/cocoa-casino-review#tab=js-tab-reviews

Автоматичен превод:
преди 3 години

youtube.com по дяволите

Автоматичен превод:
преди 3 години

Наистина съм съгласен с Илана, какаото е сензационно, супер надеждно и обслужването е прекрасно. Ужасявам се да не изпадна в беда и вместо да се забавлявам, в крайна сметка получавам главоболие, за да решавам проблеми, да чакам плащане, страх от ботове, да не се прецакам, така или иначе ... това е нещо, което трябва да се изследва много, да има много Внимание. Толкова съм щастлив, че открих cocoacasino.com, това са моите две любими и засега предпочитам да не рискувам повече. Благодаря ви много за отличното обслужване, прегръщам всички!

Редактиран от Daniel преди 3 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
Johnston
преди 3 години

Имате предвид профила в какао казино? Свързвали ли сте се с тяхната поддръжка на клиенти по този въпрос?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Чакам от 28.09.21 за просто изплащане от 50 $ и нищо. Наистина не виждам какво отнема толкова време, за да се обработи такова малко плащане. Те са изключително груби в чата. Няма да играя отново тук. Нямате 3 седмици, за да вземете парите ми, но искате да отделите един месец, за да ги изпратите.

Автоматичен превод:
Jerryshaw219
преди 3 години

Просто се чудя, вече имате ли потвърден акаунт? Кой начин на плащане сте използвали за теглене на печалбите?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Много лошо казино чака плащане от 18 дни, всеки път само измамят, че ще платят

Автоматичен превод:
worklu
преди 2 години

Здравей,

Ако акаунтът ви е напълно потвърден досега, бих казал, че 18 дни са доста дълъг период за плащане.

Доколкото разбирате, не са ви дали никаква причина за това забавяне, прав ли съм?

В този случай смятам, че трябва да подадете жалба, не се колебайте да го направите тук:

https://casino.guru/complaints/create


Автоматичен превод:
преди 2 години

Писаха да направят депозит от още 25 евро, реших просто да загубя всичко и да забравя за това казино

Автоматичен превод:
worklu
преди 2 години

Разбирам, че не искате да продължите да играете там.

Но се чудя каква е целта на този депозит?

Само една идея: Избрали ли сте опция за плащане, различна от първоначалната? Не се сещам за друга разумна причина.

Автоматичен превод:
преди 2 години

В началото казаха направете депозит от 20 евро в биткойни, направих всичко, казаха, че всичко е наред, изчакайте плащането, изчакахме 18 дни, след това пишат, че ни трябва отново, вашите документи и още един депозит от 25 евро, тогава ще започнем плащането) напълно луд.

Автоматичен превод:
worklu
преди 2 години

Просто ми идва наум, играл ли си с някакъв бонус?

Ако е така, имаше ли някакво максимално теглене? Случва се, за да покриете минималната сума за теглене, трябва да депозирате, защото спечелената сума е твърде ниска, за да изпълни минималното теглене. Бих искал да намеря някакво обяснение, но не мога да разбера нищо по-добро.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че една актуализация на оригиналната ми публикация... Сега съм малко по-опитен и нека ви кажа, че техният сестрински сайт Davincis Gold наистина ме сбърка и ще публикувам за това на подходящото място. Гореспоменатата страница на казино гуру.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте! Нов съм и току що публикувам това тук :)


Поисках теглене от казино cocoa на 19.11.23 г., след като спечелих €100 с безплатни завъртания.

За да инициирам теглене беше необходим депозит, който направих и тегленето беше "инициирано"

На следващия ден, 20 ноември. Имах кешбек за моя депозит, попитах в чата дали кешбекът има лимит (отговор: не), спечелих около €150 и поисках второ изплащане от €130.


Минаха няколко дни и нищо не се случи, затова попитах чата на живо, който ми каза да подам този и този документ documents@cocoacasino.com (Надявам се, че е така, но все още имам имейла.) изпрати това, което направих. След няколко дни без отговор, попитах отново в чата и тогава ми казаха, че трябва да изпратя документите support@cocoacasino.com изпрати, което направих на свой ред. След още няколко дни без отговор, попитах отново в чата, дамата ми каза, че ще се свърже с финансовия отдел и ще ме уведоми на следващия ден, което и направи.


„Хей Филип,

Получих отговор от финансовия отдел. Те са проверили вашите документи и те вече са проверени.

Разгледах профила ви и видях, че сте поискали изплащането си на 19 ноември. Съгласно нашите правила и условия обработката отнема между 14-18 дни преди процесът да приключи.

С Най-Добри Пожелания

Вашият екип за обслужване на клиенти

Казино Какао, cocoacasino.com"


Тази новина дойде на 1 декември. и точно сега, докато пиша тази публикация, виждам, че първото изплащане от днес, 4 декември. вече е посочено като „чакащо", а не като „в процес" и вече не е маркирано като обратимо. Интересно ми е дали второто плащане ще бъде посочено като неизплатено утре и дали парите наистина ще пристигнат.


Определено бих играл в казиното по-често, ако мога да съм сигурен, че ще изплатите, ако спечелите.

Автоматичен превод:
philippb2005
преди 11 месеца

Здравейте, благодаря за вашето описание на преживяването, което все още продължава в казиното. Що се отнася до вашите тегления, твърдо вярвам, че те в крайна сметка ще пристигнат и се надявам без допълнителни проблеми. Бихте ли могли да ни информирате, когато това се случи или когато имате нова информация за вашия случай?

Както и да е, не мога да не отбележа, че казиното е с доста нисък индекс на безопасност и доста предупреждения и работи без лиценз. Виждали ли сте и това? Мисля, че бих бил по-предпазлив при депозирането тук и съм доста любопитен дали вашите тегления ще преминат и ще получите парите си. Ако не ни уведомят. Ще чакам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здравейте, благодаря за отговора.

Състоянието на първото теглене вече е маркирано като „завършено", второто все още е „в процес", ще актуализирам, ако имам новини за него.

Не знаех, че имат фалшив лиценз или изобщо нямат лиценз, за да бъда честен, просто използвах някои безплатни игри и първия път, когато успях да заложа и спечелих максималната сума, просто се опитах да изтегля, разбирате ли?


/edit : Парите от първото теглене бяха по банковата ми сметка днес.


Състоянието на второто теглене все още не е променено.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Изминаха повече от 3 седмици, откакто наредих второто теглене на 20 ноември.

Докато първият от 19 ноември беше обработен, вторият все още е висящ, въпреки че имат всичките ми документи и попитах няколко пъти чата на живо и поддръжката по пощата... Чат каза, че ще го кажат на финансовия отдел, поддръжката по пощата изобщо не отговори.


какво бихте ми препоръчали да направя?

Автоматичен превод:
philippb2005
преди 10 месеца

В този случай бих препоръчал да подадете жалба, защото 3 седмици вече са много, бих казал. Можете да го направите тук на този линк .

Освен това, което казва поддръжката, имате ли друга причина, поради която това теглене все още не е обработено? Само че го преместват във финансовия отдел?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини