Не, все още не са ми дали причина. Миналия петък агентът "ева" каза, че това ще бъде разгледано след уикенда. Във вторник написах имейл до поддръжката и днес получих имейл от тях, в който се казваше следното:
„Скъпи Прилип,
Вашето изплащане е завършено успешно.
С Най-Добри Пожелания
Вашият екип за обслужване на клиенти
Казино Какао, cocoacasino.com"
Сега влязох в уебсайта, погледнах касата и все още „в процес" и съм готов да спра тегленето.
говорих отново с чата, друг агент ми каза, че може да види, че все още се изпълнява, тя ще го каже на своите мениджъри и се извини за забавянето, това е всичко, което може да направи за момента и нейният мениджър ще се свърже с мен с актуализация.
No, they didn't give me any reason yet. Last Friday the agent "eva" said it would be dealt with after the weekend. Tuesday i wrote a mail to the support and got an email from them today, saying this :
"Dear Prilipp,
Your payout has been successfully completed.
Best regards
Your customer service team
Cocoa Casino, cocoacasino.com"
Now i logged in into the website, looked at the cashier and still "in progress" and available to stop the withdrawal.
talked to the chat again, another agent told me she can see its still in progress, she would tell it to her managers and apologized for the delay, thats all she could do for now and her manager would contact me with an update.