ФорумКазинаCatCasino - обща дискусия

CatCasino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от nvlado7806
|
12842 преглеждания 72 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
Gretche70
преди 1 година

За да бъда честен, бих искал да кажа, че много казина, изброени на този уебсайт, просто игнорират форума и играчите напълно. ИЛИ стриктно публикува само промоции за бонуси - което намирам за много по-лошо от гледна точка на играча.

Просто моята гледна точка.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Аз също имах проблеми с тегленето преди няколко месеца, но след процеса на проверка не съм имал никакви проблеми досега и наистина ми харесва да играя в Catscasino! Депозирах и теглих чрез eZeetWallet от седмици и в продължение на 4 дни имах теглене на 120 евро в процес и всеки ден ме отлагат отново..

...Преди това изплащането отнемаше само няколко часа. Само че този път не. Можете ли да ми помогнете?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хи.

Абсолютно същият проблем и при мен. Проверката не беше проблем и мина бързо. Първото изплащане беше изплатено чрез Skrill в рамките на 24 часа след двукратно запитване в чата на клиента.

Чакам 3 дни за второто изплащане. След многократни запитвания винаги ми казваха различен отговор в чата на клиентите. Първо каза, че ще бъде изплатено скоро, след това до 24 часа, след това до 72 часа и накрая, че плащането ще бъде проверено от службата за сигурност и трябва да имам търпение. За съжаление нищо не се е случило досега и мисля, че ще превъзмогна 72-те часа.

Тъй като има дневен или седмичен лимит на изплащане и все още имам пари в сметката си, мисля, че ще се забави завинаги. Развълнуван съм. Ако нищо не се случи в близко бъдеще, вероятно ще пусна жалба, което според мен е жалко, защото иначе наистина харесвам казиното. Но ако изплащането отнеме цяла вечност и не получите правилен отговор, наистина е жалко. 😪

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Аз също имах проблеми с тегленето преди няколко месеца, но след процеса на проверка не съм имал никакви проблеми досега и наистина ми харесва да играя в Catscasino! Депозирах и теглих чрез eZeetWallet от седмици и в продължение на 4 дни имах теглене на 120 евро в процес и всеки ден ме отлагат отново..

...Преди това изплащането отнемаше само няколко часа. Само че този път не. Можете ли да ми помогнете?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Бих искал първо да науча няколко неща f - може би:

Казиното информирало ли ви е за причината за това забавяне? Предложихте ли други опции за плащане, които да изберете?

Знаете ли, използването на различна опция за плащане обикновено е най-лесното решение. Така че бих казал, че си струва да опитате.

Какво мислиш за това?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хи.

Абсолютно същият проблем и при мен. Проверката не беше проблем и мина бързо. Първото изплащане беше изплатено чрез Skrill в рамките на 24 часа след двукратно запитване в чата на клиента.

Чакам 3 дни за второто изплащане. След многократни запитвания винаги ми казваха различен отговор в чата на клиентите. Първо каза, че ще бъде изплатено скоро, след това до 24 часа, след това до 72 часа и накрая, че плащането ще бъде проверено от службата за сигурност и трябва да имам търпение. За съжаление нищо не се е случило досега и мисля, че ще превъзмогна 72-те часа.

Тъй като има дневен или седмичен лимит на изплащане и все още имам пари в сметката си, мисля, че ще се забави завинаги. Развълнуван съм. Ако нищо не се случи в близко бъдеще, вероятно ще пусна жалба, което според мен е жалко, защото иначе наистина харесвам казиното. Но ако изплащането отнеме цяла вечност и не получите правилен отговор, наистина е жалко. 😪

Автоматичен превод:
преди 1 година

Няма да се изненадам много, ако разбера, че доставчикът на плащания има проблеми с предоставянето на услуги в немскоговорящите страни. Само предположение, но това се случва доста често в наши дни. 🙁 Ще оставя чат операторите настрана, тъй като обикновено не са добре информирани.

Така че ще остана с въпроса си. Можете ли да изберете друга опция за плащане в момента?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Хи.

Явно това не са опциите за плащане за мен, поне не ми беше казано това и изплащането не е отменено досега.

Вече платих веднъж чрез Skrill и нямаше проблем.

Сега, при второто изплащане, отговорът винаги е един и същ: „Вашето изплащане се проверява от службата за сигурност и скоро ще бъде изплатено".

Днес отново се свързах с обслужването на клиенти чрез чат и ми казаха, че ще се опитат да ми платят парите днес. Развълнуван съм.

Но тъй като бих искал да направя допълнителни тегления, тъй като все още имам малко в сметката си, съм любопитен дали ще отнеме толкова време всеки път. Стига изобщо да се изплаща днес...

Автоматичен превод:
Titus1987
преди 1 година

Второто изплащане току-що е изплатено. 😊👍

Надявам се това да работи сега и в бъдеще. 😊

Автоматичен превод:
Titus1987
преди 1 година

Хубаво!✨👌

Надяваме се, че е било само случайно усложнение без допълнителен ефект!

Дръжте ни в течение, след като изпратите друг - само за да видите как върви. 🙂


Автоматичен превод:
преди 1 година

file Бих искал да привлека вниманието на всички, че това казино (или някой, представящ се като CatCasino) изпраща този вид имейли от долнопробен gmail адрес. Прикачили са и WhatsApp-номер за връзка. Само да поясня; Веднъж съм депозирал тук. Мисля, че беше 10 евро. Така че в никакъв случай няма да имам личен мениджър...

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 година

Изглежда като фишинг имейл ! Благодаря ви много, че повдигнахте това!

Бихте ли информирали казиното? Вярвам, че трябва да знаят.

Някой друг намерил ли е това в пощенска кутия? 🤔

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да аз.


И аз също бях регистриран в Cat Casino и също получавах такива имейли в Gama, а също и от Gama.


Но много по-интересният въпрос е откъде са взели нашия имейл адрес и откъде знаят, че имаме акаунт в тези казина.


Възможно ли е Cat и Gama да дават имейл адреси?

Автоматичен превод:
преди 1 година

file Получих още един. Това определено CatCasino изпраща тези на хора, които са се отписали от техния бюлетин и т.н. Силно неморално...

Автоматичен превод:
Malaga
преди 1 година

Cat Casino и Gama имат един и същи собственик. Изглежда, че казината също се управляват от едни и същи хора, така че това е отговорът на въпроса ви. Казината са свързани.

Както и да е, би било интересно, ако зададете същия въпрос на отдела за поддръжка на клиенти на Cat Casino.

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 година

Правилно ли разбирам, че сте се отписали от бюлетина на Cat Casino, но въпреки това сте получили това?

Автоматичен превод:
matthesnicole1988
преди 1 година

Здравей,

Благодарим Ви за обратната връзка.

Искрено съжаляваме, че в момента имаме някои технически проблеми, които засягат процеса на теглене. Полагаме всички усилия, за да отстраним своевременно тези проблеми и да осигурим безпроблемна работа.

Ако все още имате затруднения с тегленето, моля, пишете на aleksandra.ru@cataffs.com с вашата лична карта или пощата, на която е регистриран акаунтът ви.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Здравей,

Благодарим Ви за обратната връзка.

Съжаляваме, че имате отрицателен опит с нашето обслужване на клиенти.

Ако това не е голям проблем за вас, бихте ли могли да опишете ситуацията по-подробно, като ни изпратите имейл на aleksandra.ru@cataffs.com заедно с вашата лична карта или имейл адреса, свързан с вашия акаунт?

Автоматичен превод:
Titus1987
преди 1 година

Здравей,

Благодарим Ви за обратната връзка.

Искрено съжаляваме, че в момента имаме някои технически проблеми, които засягат процеса на теглене. Полагаме всички усилия, за да отстраним своевременно тези проблеми и да осигурим безпроблемна работа.


Бихте ли могли да опишете подробно ситуацията, като ни изпратите имейл на aleksandra.ru@cataffs.com с вашата лична карта или пощата, на която е регистриран акаунтът ви.

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 година

Здравей,

Благодарим Ви за обратната връзка.

Тези писма могат да бъдат изпратени от личен мениджър с персонализирана оферта за вас, както и мениджърите могат да ви пишат в месинджър, ако например не сте доволни от такава комуникационна поддръжка, винаги можете да ни пишете, за да преразгледаме или деактивираме за вашите имейли с персонализирани оферти.

Автоматичен превод:
Malaga
преди 1 година

Здравей,

Благодарим Ви за обратната връзка.

Не, това не може да бъде, тъй като ние сме два различни проекта, но имаме една и съща партньорска програма.

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 година

Здравей,

Благодарим Ви за обратната връзка.

Ако искате да се отпишете от бюлетина, трябва да се свържете с нашия чат за поддръжка или да пишете на support@catcasino.com.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини