ФорумКазинаCasinoin - обща дискусия

Casinoin - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Lampros
|
28490 преглеждания 218 отговора |
|
12 3 4...11
Добавете пост
khathunm61
преди 1 година

Виждам, че вече сте изпратили жалбата тук .

Но доколкото виждам, Петронела ще има нужда от повече информация от вас. Казиното комуникира ли с вас, когато се свържете с тях? Би било добре да знаете защо продължават да отменят тегленето.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Качих им цялата си информация! Лична карта! Паспорт! Всички сметки за зареждане! Сметки за комунални услуги! G2A акаунти! Neosurf акаунти! Чакай малко! Те умишлено затрудняват нас, играчите! Платформа за боклук! Моля, помогни ми!


Автоматичен превод:
khathunm61
преди 1 година

Здравейте,

можете ли да отговорите и на тези въпроси, моля?

„Били ли сте уведомени защо не можете да изтеглите печалбите си? Дали това е вътрешен проблем със системата на казиното, или е свързан само с вашия акаунт?"

Ако е така, моля, отговорете на вашата жалба . Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Хей има някой да има нещо общо с icebet. Спечелих над 7к там, те плащат само 20 до 400 и са ги изплащали 3 пъти. Извършени са няколко проверки. И вземете 1x 400 след няколко дни. Останалото остава там след 1 седмица Получавам имейл 1200 са анулирани, трябва да платя 200.


Какво е това?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е измамно казино, надявам се, че сте получили парите си

Автоматичен превод:
преди 1 година

Icebet е злонамерена платформа за измама срещу играчите

Техният RTP е нула...не ставайте жертва, не играйте там

Автоматичен превод:
simplyme
преди 1 година

Моля, обърнете внимание, че тази тема е обвързана само с казиното.

Бихте ли коментирали това казино в подходящата нишка, моля?

https://casino.guru/icebet-casino-review#tab=js-tab-discussion

Трябва да кажа, че репутацията му може да бъде по-добра:

file


Автоматичен превод:
преди 1 година

в продължение на седмица или повече те не са ми изпратили €1600, които съм спечелил, и ми казват, че одобрението е направено от тяхна страна, те са популяризирали тегленията, но доставчикът, който получава тегленията, има проблем и закъснява. Отказват допълнителна информация и продължават да твърдят, че проблемът ще бъде отстранен скоро. Междувременно сайтът приема депозити нормално и дори нямат предупредителен банер, че имат технически проблем с тегленията.

Смешното е, че направих 3-4 тегления, обикновено от тях суми между 400-800€ и нямах проблем, но веднага щом поисках 1600€ (4 неуспешни заявки), те започнаха да искат заверки на картови сметки и т.н., които не бяха искали преди!!

Надушвам измама и не знам какво да правя

Автоматичен превод:
gkara2022
преди 1 година

Здравейте,

аз ти отговорих:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/cazinoin-ate-me-30600-euros#post-30888

Понякога казината изискват допълнителна проверка, когато играчът поиска по-висока сума за теглене. Не е толкова необичайно, просто е вид допълнителна проверка.


Автоматичен превод:
gkara2022
преди 1 година

Здравей приятел, аз също имам малка сума от 197 евро и не са я сложили. Чакам повече от 10 дни

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Предоставих всички документи и документи за проверка, които те поискаха.

Автоматичен превод:
Giorgosbig
преди 1 година

и предполагам, че получавате същия отговор... изчакайте проблемът да бъде разрешен, нали?

Автоматичен превод:
gkara2022
преди 1 година

Да, казват едно и също, говорим си, не съм играл в кои измамници. Играя онлайн от 15 години, за първи път ми се случва подобно нещо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

И на мен не ми се е случвало. Надявам се Гуру да помогне, защото наистина съм отчаян. И нищо друго и законно не можете да ловувате, за да ги прегазите.. ще изядете повече пари, отколкото печалби.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей приятел, аз също имам малка сума от 197 евро и не са я сложили. Чакам повече от 10 дни

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

какво ви каза казиното, моля?

Също така ли сте напълно потвърдени?

Автоматичен превод:
преди 1 година

И на мен не ми се е случвало. Надявам се Гуру да помогне, защото наистина съм отчаян. И нищо друго и законно не можете да ловувате, за да ги прегазите.. ще изядете повече пари, отколкото печалби.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Надявам се също, че това е само малко усложнение и ще можем да помогнем. Това казино е лицензирано, така че последният вариант би бил органът, но мисля, че е твърде рано да се мисли за това в момента.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

В началото казиното ме помоли за сертификационни документи (карта, лична карта, селфи), които предоставих и ги намериха за добри. Опитах се да изтегля парите и тогава ми поискаха банково извлечение. Предоставих и те го намериха също добре. И тогава започнаха приказките за проблем с доставчика на теглене и че от тяхна страна успешно са препратили заявките към доставчика.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не ми е искал проверка. От банката ми казаха, че трябва да изпратят някои файлове, за да направят транзакцията, в противен случай парите няма да се покажат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

След 38 имейла днес те промениха отговора си.

file

Изобщо не им вярвам, но трябва да изчакам.

Но ако не го направят, наистина не знам какво да правя...


Автоматичен превод:
gkara2022
преди 1 година

😂 при мен същото за 7 работни дни и ако не влязат пак отначало хахахаха😂 ни работят нормално.

Автоматичен превод:
преди 1 година

След 38 имейла днес те промениха отговора си.

file

Изобщо не им вярвам, но трябва да изчакам.

Но ако не го направят, наистина не знам какво да правя...


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Бих казал, че това може да е резултат от предишния проблем с доставчика на плащания, ако парите са на път да бъдат върнати, наистина изглежда, че плащането не е обработено.

Освен това Giorgosbig е получил същата информация, следователно смятам, че в крайна сметка може да е вярно.

Мога да си представя, че ви се струва грешно да чакате толкова дълго и след това да започнете отначало.

Сигурен съм, че екипът по жалбите ще разгледа това.




Автоматичен превод:
12 3 4...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини