😂 при мен същото за 7 работни дни и ако не влязат пак отначало хахахаха😂 ни работят нормално.
😂 the same for me in 7 working days and if they don't come in again from the beginning haahahaa😂 they work for us normally.
😂το ίδιο και σε εμένα σε 7 εργάσιμες μέρες και αν δεν μπουν πάλι από την αρχή χααχαχαα😂 μας δουλεύουν κανονικά.
Здравейте,
Предполагам, че същият въпрос отива и към вас. Нетърпелив съм да разбера дали играчи от някои други страни са изправени пред същия проблем като вас в момента. 🤔
Както и да е, подали сте жалбата, за съжаление жалбата не може да ви спаси от чакането, но бих казал, че е добре да знаете, че някой се грижи за това.
Hello,
I guess that the pretty same question goes to you. I'm eager to know whether players from some other countries face the same issue as you do at the moment. 🤔
Anyway, you've submited the complaint, sadly complaint can't save you from the waiting but it's good to know that someone is whatching over it, I'd say.
Ние няма да вземем парите. Въпросът е някой да ги чука те нищо не разбират не ги чукай вкъщи копелета измамници.
We are not going to take the money.the point is someone fuck them they don't understand anything don't fuck them home you bastards cheaters.
Δεν πρόκειται να πάρουμε τα χρήματα.το θέμα είναι κάποιος να τους γαμησει δεν καταλαβαίνουν τίποτα μην τους γαμησο κάνα σπίτι μπάσταρδοι απατεώνες.
Прочетох актуализацията на вашата жалба и мисля, че вече е доста ясно, че има някои проблеми с картите, следователно ще трябва да изберете друга опция за плащане, когато парите бъдат върнати в сметката ви в казиното.
Дори доставчикът на плащания може да изпита известни затруднения, случва се.
Не виждам друг проблем. 🤞
I read your complaint update and I think that now it's pretty clear that there are some troubles with cards, hence you'll need to opt for a different payment option when the money is returned to your casino account.
Even the payment provider can experience some difficulties, it happens.
I can't see another issue. 🤞
Ние няма да вземем парите. Въпросът е някой да ги чука те нищо не разбират не ги чукай вкъщи копелета измамници.
We are not going to take the money.the point is someone fuck them they don't understand anything don't fuck them home you bastards cheaters.
Δεν πρόκειται να πάρουμε τα χρήματα.το θέμα είναι κάποιος να τους γαμησει δεν καταλαβαίνουν τίποτα μην τους γαμησο κάνα σπίτι μπάσταρδοι απατεώνες.
Внимавайте с езика си, моля.
Също така, позволете ми да ви информирам, че казиното открито обясни проблема и предложи решение.
Цитирам от жалбата:
„За съжаление, нашият доставчик на картови плащания изпитва техническо прекъсване, поради което картовите транзакции не бяха обработени правилно и всъщност имат неуспешен статус. Според последната получена информация средствата, които не са кредитирани в банковите сметки на играчите, ще бъдат върнати на сметките в нашата система в рамките на 7 работни дни.След като средствата бъдат получени обратно, ще можете да поискате ново изплащане, като използвате алтернативен метод след това.
Моля, свържете се с отдела за поддръжка на клиенти, за да могат да ви осигурят алтернативни опции за изплащане и да кредитират бонус като извинение за причиненото неудобство. "
Мисля, че това е добра новина. Без измама досега, бих казал.
Mind your language, please.
Also, allow me to inform you that the casino openly explained the issue and suggested a solution.
Quoting from the complaint:
"Unfortunately, our card payment provider is experiencing a technical outage due to which the card transactions were not processed correctly and have actually failed status. According to the latest information received, the funds that were not credited to players’ bank accounts will be returned to the accounts in our system within 7 business days. Once the funds are received back, you will be able to request a new payout using an alternative method after that.
Please reach out to the customer support, so they could provide you with the alternative payout options and credit a bonus as an apology for the inconvenience caused."
I think that it's kind of good news. No cheating so far, I'd say.
Днес обаче ми върнаха парите в акаунта ми в играта.
Изтеглих сумата чрез SEPA банков депозит. Веднага ги попитах дали виждат заявката (защото ми даде неизвестна грешка) и незабавно сумата, която бях поискал, се превърна в заявка за теглене.
Разбира се, те отново поискаха банково извлечение, за да потвърдят, че сметката принадлежи на мен... по дяволите... в момента е в процес на обработка.
Разбира се, те са говорили за бонуса.. но не ме интересува, нека си взема парите..
However, I was refunded the money to my game account today.
I withdrew the amount via SEPA bank deposit. I immediately asked them if they saw the request (because it gave me an Unknown Error) and immediately the amount I had requested had turned into a withdrawal request.
Sure enough, they asked for a bank statement again to confirm that the account belongs to me... goddammit... it's currently in the process of being processed.
Of course, they have talked about the Bonus.. but I don't care, let me get my money..
Πάντως εμένα σήμερα μου επιστράφηκαν τα χρήματα στο λογαριασμό του παιχνιδιού.
Έκανα ανάληψη του ποσού μέσω τραπεζικής κατάθεσης SEPA. Τους ρώτησα αμέσως αν το είδαν το αίτημα (γιατί μου έβαλε Unknown Error) και αμέσως όμως το ποσό που είχα ζητήσει είχε μετατραπεί σε αίτημα ανάληψης.
Βεβαια ζήτησαν πάλι bank statement για να επιβεβαιώσουν ότι μου ανήκει ο λογαριασμός… είδωμεν… προς το παρόν είναι σε διαδικασία επεξεργασίας.
Για το Bonus που έχουν τάξει κουβέντα βέβαια.. αλλά δεν με νοιάζει, ας πάρω τα χρήματα μου..
Разбирам, че това не е много гладък процес, но казиното изглежда го е грижа и мисля, че ще бъде решен.
Пишат, че бонусът е компенсация за тези проблеми, това е съвсем обичайно.
Надявам се скоро да получите печалбите си. 🤞
I understand that this is not a very smooth process, however, the casino seems to care, and I think that it will be resolved.
They wrote that the bonus is compensation for those troubles, that's quite usual.
Hope you get your winnings soon. 🤞
Имахте ли актуална информация за тегленето?
Did you have any update on the withdrawal?
Είχες κάποια ενημέρωση για την ανάληψη?
Съгласих се депозитът да бъде направен в рамките на 3 работни дни.
От вторник, разбира се, чакам..
„Здравейте! Да, виждаме, че вашата заявка е одобрена и вие вече сте поискали теглене. Моля, имайте предвид, че подобни преводи отнемат до 3 работни дни, така че моля, не анулирайте транзакцията, докато се обработва"
I have agreed that the deposit will be made within 3 working days.
From Tuesday, of course, I'm waiting..
"Hello! Yes, we see that your request has been approved and you have already requested a withdrawal. Please, note that such transfers take up to 3 business days so please do not cancel the transaction while it is being processed"
Εχω μείνει στο ότι η κατάθεση θα γίνει εντός 3 εργάσιμων ημερών.
Απο Τρίτη λογικά περιμένω..
«Hello! Yes, we see that your request has been approved and you have already requested a withdrawal. Please, note that such transfers take up to 3 business days so please do not cancel the transaction while it is being processed»
Пожелавам човек, защото и аз съм отчаян. Логично трябва да ни бъде платено, тъй като проверката е направена и искането за sepa е в ход, ако имате новини, пишете, за да научим и ние.
I wish man because I'm desperate too. Logically we should be paid since the verification has been done and the sepa request is in progress, if you have any news, write so we can learn too.
Μακάρι φίλε γιατί έχω απελπιστεί και εγώ. Λογικά πρέπει να πληρωθούμε εφόσον έχει γίνει η επαλήθευση και το αίτημα sepa βρίσκεται σε εξέλιξη,αν έχεις κάποιο νέο,γράψτο να μαθαίνουμε και εμείς.
Добър вечер приятелю, имаш ли новини за тегленето, какво става? Все още чакам. Информирай ни.
Good evening friend, did you have any news about the withdrawal, what's going on? I'm still waiting. let us know.
Φίλε καλησπέρα,είχες κάποιο νεότερο σχετικά με την ανάληψη,τι γίνεται?εγώ ακόμα περιμένω.ενημερωσε μας.
Добър вечер приятел, какво стана, получи ли парите?
Good evening friend, what happened, did you get the money?
Φίλε καλησπέρα,τι έγινε τα πήρες τα χρήματα?
Днес трябва да е третият ден, което е ограничението, което споменаха за SEPA да го направи.
Изпратих им още един имейл, за да видя дали могат да ми кажат какво става.
Веднага щом имам новини, ще ви уведомя
Today is supposed to be the 3rd day which is the limit they mentioned for SEPA to do it.
I sent them another email to see if they can tell me what's going on.
As soon as I have news I will let you know
Σήμερα υποτειθεται ότι είναι η 3η μέρα που ειναι το όριο που ανέφεραν για να την κάνει η SEPA.
Τους έστειλα και μειλ να δω να μου πουν τι γίνεται.
Μολις έχω νέα θα σας ενημερωσω
Още 3 работни дни? това, което живеем, е наистина зловещо. Моля гуруто да се намеси в нашия въпрос и да реши проблема ни, чакаме толкова много дни и все още нищо.
Another 3 working days? what we are living is truly macabre. I am asking the guru to intervene in our matter and to fix our problem, we have been waiting for so many days and still nothing.
Άλλες 3 εργάσιμες;αυτό που ζούμε είναι μακάβριο ειλικρινά.παρακαλω πολύ το guru να επέμβει στο θέμα μας και να αποκατασταθεί το πρόβλημα μάς,περιμένουμε τόσες ημέρες και ακόμα τίποτα.
Наистина ми се иска да мога да отида в офисите им и да ги взема, дори и в двойни издания, стига да мога да ги взема..
I really wish I could go to their offices and get them, even in double-editions, as long as I can get them..
Αλήθεια μακαρι να μπορούσα να πάω στα γραφεία τους να τα πάρω έστω και σε δίφραγκα αρκεί να τα πάρω..
Разбира се, че трябва да са утре, къде се объркахме!!!! предишните тегления, които сте направили, за колко дни сте получили парите?
Of course they should be in tomorrow, where did we mess up!!!! the previous withdrawals you had made in how many days did you receive the money?
Λογικά αύριο πρέπει να μπουν,που μπλέξαμε!!!!οι προηγούμενες αναλήψεις που είχες κάνει σε πόσες μέρες σου έμπαιναν τα χρήματα?
Наистина ми се иска да мога да отида в офисите им и да ги взема, дори и в двойни издания, стига да мога да ги взема..
I really wish I could go to their offices and get them, even in double-editions, as long as I can get them..
Αλήθεια μακαρι να μπορούσα να πάω στα γραφεία τους να τα πάρω έστω και σε δίφραγκα αρκεί να τα πάρω..
Здравейте,
Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂 и се надявам скоро да получите печалбата си!
Hello,
Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂 and I hope you get your winnings soon!
Здравейте приятелю, моля, направете нещо, което чакаме толкова много дни и не ни е платено, имам затруднения от 18 август, след 3 дни ме помолиха да проверя, изпратих им всички необходими документи, идентификацията беше успешно потвърдена, оттогава нататък, защото имаха проблем с плащанията, тъй като те ни информираха, изчакахме още 3 дни, след като ни информираха, че sepa е отворена и проблемът им с плащането е отстранен, чакаме до днес, изминаха 3 работни дни и все още нищо, честно казано, всичко това е психологически и много стресиращо, моля ви, помогнете и разрешите проблема ни. Благодаря ви много, но съм много нещастна от всичко, което се случва. Минават дни, а пари не виждаме!!!!!!
Hi friend please do something we are waiting for so many days and we have not been paid, I have been struggling since August 18th, after 3 days they asked me to verify, I sent them all the necessary documents, the identification was successfully verified, from then on because they had a problem with the payments as they informed us we waited another 3 days, after they informed us that sepa was opened and their payment problem was fixed, we are waiting until today 3 working days have passed and still nothing, honestly all this is psychological and very stressful, I ask you to please help and resolve our issue. Thank you very much, but I am very unhappy with everything that is happening. Days go by and we don't see any money!!!!!!
Γειά σου φίλε,σε παρακαλώ κάνε κάτι περιμένουμε τόσες μέρες και δεν έχουμε πληρωθεί,παλεύω από τις 18 Αυγούστου,μου ζήτησαν μετά απο 3 ημερες επαληθευσει,τους έστειλα όλα τα απαραίτητα έγγραφα,η ταυτοποίηση επαληθεύτηκε επιτυχώς,από κει και πέρα επειδή είχαν πρόβλημα με τις πληρωμές όπως μας ενημέρωσαν περιμέναμε άλλες 3 ημέρες,αφού μας ειδοποίησαν πως άνοιξε το sepa και αποκατασταθηκε το πρόβλημα πληρωμών τους,περιμένουμε έως και σήμερα έχουν περάσει 3 εργάσιμες ημέρες και ακόμα τίποτα,ειλικρινά όλο αυτό είναι ψυχολογικό και πολύ αγχωτικό,σου ζητώ να μας βοηθήσεις και να επιλυθεί το θέμα μας.Σε ευχαριστώ πολύ,αλλά είμαι πολύ δυσαρεστημενος με όλα όσα γίνονται.Οι μέρες περνάνε και χρήμα δεν βλέπουμε!!!!!!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.