преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casinoin - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Далеч вероятно е измама 900 евро с нулева възвръщаемост сега, за да се стопят гарваните, и го прави рекламният гуру, но веднага щом му казах за 0,25 връщания, той ми каза, че не се занимавам с казина, които нямат легален лиценз, за да ме избягват Далеч далеч всички са настрана
Far is probably a scam 900 euros with zero returns now to melt the crows does it and advertising Guru but as soon as I told him about 0.25 returns he told me I do not deal with casinos that do not have a legal license to avoid me Far away everyone is at bay
Μακριά είναι πιθανώς απάτη 900ευρω με μηδενισμενες επιστροφές τώρα να λιώσουν τα κοράκια το κάνει και διαφήμιση Guru αλλά μόλις του είπα για 0,25επιστροφες μου είπε δεν ασχολούμαι με καζίνο που δεν έχουν νόμιμη άδεια για να με αποφύγει Μακριά είναι όλοι στο κόλπο
Не съм сигурен дали правилно съм го разбрал. Бихте ли описали по -подробно случилото се?
I'm not sure if I understand it correctly. Could you please describe what happened in more detail?
Здравейте, какво искате да актуализирате по отношение на казиното? Бихте ли били по -конкретни, моля? Последната актуализация е направена на 21 февруари 2021 г., така че е вярно, че някои неща може да са се променили оттогава.
Hi, what would you like to update regarding the casino? Could you be more specific please? The last update was made on the 21st February 2021 so it's true that some things may have changed since then.
Много видове плащания, но тегленията за съжаление са възможни само чрез Crypto. И за да работи тегленето чрез Crypto, трябва също да направите депозит с Crypto. Според чата на живо проверката отнема средно 5 дни. Любопитен съм дали ще си взема парите ... Всичко ми изглежда малко съмнително.
Чатът често отнема 30-40 минути, за да получите отговор.
Many types of payments, but withdrawals are unfortunately only possible via Crypto. And for a withdrawal via Crypto to work, you also have to make a deposit with Crypto. According to live chat, verification takes an average of 5 days. I'm curious if I will get my money ... Everything seems a little dubious to me.
Chat often takes 30-40 minutes to get an answer.
Viele Einzahlungsarten, aber Auszahlung leider nur noch über Crypto möglich. Und damit eine Auszahlung über Crypto funktioniert muss man zusätzlich eine Einzahlung mit Crypto machen. Verifizierung dauert laut Livechat im Schnitt lange 5 Tage. Bin gespannt ob ich mein Geld erhalten werden... Erscheint mir alles ein wenig dubios.
Chat braucht des öfteren 30-40 Minuten bis man eine Antwort erhält.
Честно казано, това е нещо, което виждам все по -често за немските играчи. Вероятно това се дължи на новото законодателство в Германия. Вярвам, че много казина имат проблеми с изпращането на парите там, така че използват крипто за тази цел.
Honestly, this is something I see more and more often for German players. It's probably due to new legislation in Germany. I believe many casinos have issues sending the money there so they use crypto for this purpose.
Казиното общува ли с вас, когато се свържете с тях?
Does the casino communicate with you when you contact them?
Честно казано, бих им дал общо 2 седмици. Ако все още не потвърдят вашия акаунт, можете да подадете жалба на нашия уебсайт. Знам, че 2 седмици чакане за проверка е много, но поне бихте могли да кажете, че сте им дали достатъчно време.
Honestly, I'd give them 2 weeks in total. If they still don't verify your account, then you could submit a complaint on our website. I know 2 weeks of waiting for a verification is a lot, but at least you could say you gave them enough time.
Хм ... питали ли сте поддръжката на клиенти по някаква причина?
Hm...have you asked the customer support for a reason?
Да, твърдите, че съм открил втора сметка, което не е вярно. Сега открих дело
Yes, you claim I opened a second account, which is not true. I have now opened a case
Ja, Sie behaupten ich hätte ein zweites Konto eröffnet, was nicht der Wahrheit entspricht. Ich habe jetzt einen Fall eröffnet
Имате ли някой в семейството си, който играе в казиното?
Do you have anyone in your family who plays in the casino?
Здравейте, току що видях отговора ви. прегледът ми беше преди 3 седмици. добавих го точно в секцията за преглед на казиното.
hi, i´ve just seen your reply right now. my review was 3 weeks ago. i added it right in the review-section of the casino.
Добре, тогава вярвам, че прегледът вече е одобрен отдавна.
Alright, then I believe the review was already approved long time ago.
току що погледнах - прегледът беше одобрен и преди три седмици. или пропуснах въпроса?
но освен моя преглед - моята гледна точка е, че Casinoin трябва да се провери отново. също и в други форуми има все повече оплаквания. за закриване на сметката поради предполагаеми дубликати, неплащане и т.н.
i just had a look - the review was approved also three weeks ago. or did i miss the point?
but besides my review - my point is that Casinoin needs to be checked again. also in other forums there are more and more complaints. about closing the account because of supposed duplicates, not paying etc.
Честно казано, в момента имаме само 1 нерешена жалба срещу казиното и 18 са разрешени. Бих казал, че това е страхотно съотношение https://casino.guru/casinoin-review#tab=js-tab-reputation
8 случая все още са отворени, така че да видим как ще се развие.
Honestly, we currently have only 1 unresolved complaint against the casino and 18 have been resolved. I'd say that's a great ratio https://casino.guru/casinoin-review#tab=js-tab-reputation
8 cases are still open so let's see how it develops.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.