преди 3 години
Не исках да бутам 🙂
трябва да бъде само предложение
I did not mean to push 🙂
should only be a suggestion
0
Не исках да бутам 🙂
трябва да бъде само предложение
I did not mean to push 🙂
should only be a suggestion
не ми позволяват да тегля
they won't let me make withdrawals
no me dejan hacer retiros
Здравейте,
каква причина ти дадоха за това, моля?
Може би някакъв проблем с конкретната опция за плащане?
Hello,
what reason did they give you for that, please?
Some problem with the specific payment option maybe?
Съжалявам, но е на испански език.
Бихте ли го записали тук, за да може преводачът да помогне малко, моля?
I'm sorry but it is in the Spanish language.
Could you write it down here, so the translator can help a bit, please?
историята е същата, както винаги технически проблеми, депозирани с друг алтернативен метод ... jeton bitcon. електронни портфейли, които не всички имаме и те не казват това в началото, когато депозирате с кредитната си карта или когато загубите, само когато искате да изтеглите нещо и да си починете
the story is the same as always technical problems deposited with another alternative method ... jeton bitcon. electronic wallets that we don't all have and they don't say that at first when you deposit with your credit card, or when you lose, only when you want to withdraw something and rest
Да, това е доста често срещана история. Препоръчвам ви да отделите известно време за създаване на електронния портфейл, който те изискват, да вземете печалбите си оттам и след това можете да напуснете казиното. Все още вярвам, че е по-добре, отколкото да им дадете парите си и вместо това да ги загубите.
Yes, that's a pretty common story. I recommend you to spend some time on creating the ewallet they require, get your winnings from there and then you can abandon the casino. I still believe it's better then giving them your money and lose it all instead.
Хей има някой да има нещо общо с icebet. Спечелих над 7к там, те плащат само 20 до 400 и са ги изплащали 3 пъти. Извършени са няколко проверки. И вземете 1x 400 след няколко дни. Останалото остава там след 1 седмица Получавам имейл 1200 са анулирани, трябва да платя 200.
Какво е това?
Hay has someone had something to do with icebet. I won over 7k there, they only pay out 20 to 400 and have had them paid out 3 times. Several verifications done. And get 1x 400 after a few days. The rest stays there after 1 week I get an email 1200 have been canceled I should pay 200.
What's that?
Hay hat jemand mit icebet was zu tun gehabt. Habe dort über 7k gewonnen die lasse nur 20bis400 auszahlen habe 3x auszahlen lassen. Mehrere verifizierungen durchgeführt. Und nach paar Tagen 1x 400 bekommen. Rest bleibt dort nach 1 Woche bekomme ich ne Email 1200 wurden storniert ich solle 200 auszahlen.
Was solln das ?
Ние проверяваме всяка информация за казино на нашия уебсайт и го правим няколко пъти годишно (особено в случай на казино с добър рейтинг). Ние използваме информация, предоставена от казината, така че ако те твърдят, че са налични определени методи на плащане, ние го посочваме на уебсайта. От друга страна, ние можем да тестваме 35 налични начина на плащане във всяко казино. Това е просто невъзможно да се направи.
We verify every information about a casino on our website and we do it a few times per year (especially in case of casino with a good rating). We use information given by the casinos so if they claim that certain payment methods are available, we state it on the website. On the other hand, we can test 35 available payment methods in every casino. That's simply impossible to do.
Това ме кара да мисля, че вие сте повече за работата на казиното, отколкото за играчите, когато ние сме тези, които ви храним.
It makes me think that you are more for the work of the casino than for the players, when we are the ones who feed you.
Me hace pensar que eres más para el trabajo del casino que para los jugadores, cuando somos nosotros los que te alimentamos.
Мисля, че трябва да прочетете отново поста.
Даниел не защитава казиното и дори да го направи, бъдете сигурни, че има основателна причина за това.
Не знам кого храниш, но определено не сме ние 🙂.
Бъди добре.
I think you should read the post again.
Daniel is not defending the casino and even if he did, be assured that he has a good reason for that.
I don't know who you are feeding but is definitely not us 🙂.
Stay well.
Стойте далеч от Casinoin и другите двама. Играчите първо са привлечени и след това ограбени. Премахнаха добрите игри и голяма част не е достъпна за немските играчи. Останалите игри са глупости. Търся казино, което е честно
Stay away from Casinoin and the other two. The players are first attracted and then ripped off. They have removed good games and a large part is not available for German players. The rest of the games are rubbish. I'm looking for a casino that is fair
Finger weg von Casinoin und den anderen beiden.Erst werden die Spieler angelockt um dann abzuzocken.Gute Spiele haben sie rausgenommen und ein großer Teil ist für deutsche Spieler nicht verfügbar. Der Rest an Spielen ist Schrott.Ich suche mir ein Casino das fair ist
Здравейте,
Проверих и двете ви оплаквания срещу Casinoin Casino и вие получихте печалбите си и в двата случая. Прав ли съм?
Мисля, че сте по-загрижени за игрите, нали?
Hello,
I checked both your complaints against Casinoin Casino and you got your winnings in both cases. Am I correct?
I think that you are more concerned about the games, don't you?
Здравей,
Ако някой играч наруши Общите условия, бих казал, че казиното може да има причина.
Виждам, че сте подали жалба срещу друго казино (Casinoin), можем да го обсъдим в подходяща тема:
https://casino.guru/casinoin-review#tab=js-tab-discussion
Благодаря ти.
Hello there,
If any player violates the Terms and Conditions, I'd say that casino could have a reason.
I can see you submitted a complaint against a different casino (Casinoin), we can discuss it in an appropriate thread:
https://casino.guru/casinoin-review#tab=js-tab-discussion
Thak you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.