ФорумКазинаCasinoin - обща дискусия

Casinoin - обща дискусия (страница 13)

преди 3 години от Lampros
|
41477 преглеждания 239 отговора |
|
1...12 13
Добавете пост
vanya.tkach
преди 1 месец

Здравейте, вашият KYC продължи ли толкова дълго? Бих казал, че е прекалено. Какъв е проблемът да не можете да проверите документите си? Мислили ли сте да подадете жалба, ако не можете да продължите напред?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

проверяват ме само за седмица и казаха, че могат да го удължат до 30 работни дни, което е много.

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 1 месец

Да, това би било и за мен. Ние също така даваме на казината 14 дни за KYC, защото вярваме, че казината трябва да могат да сортират всичко необходимо и да проверят играча дотогава. Така че, ако отнема неразумно много време, можете да се свържете с нас по всяко време.

В твоя случай беше само седмица, което не ми се струва толкова лошо.

Както и да е, не опита ли да играеш след това преживяване?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не искам да играя повече там.

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 1 месец

Зависи изцяло от вас, разбира се. Ако това преживяване ви е отдалечило, по-добре е да продължите напред. нали

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моля, намалете рейтинга на това казино, защото е много лошо.

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 1 месец

Наистина не е възможно да се намали рейтингът на казиното, когато някой го поиска. Целият процес трябва да се извърши, преди рейтингът да стане по-нисък или по-висок.🤷‍♀️

Вярвам, че сте наясно с това. нали

Ако искате да прочетете повече за това, направете го тук , моля. Там можете да намерите много информация относно целия процес.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Искам да напиша жалба за това казино.

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 1 месец

За какво би било това? Какво ти се случи тук? Последния път, когато си писахме, говорихме за проверка, но не открих никакъв проблем.

Бихте ли ми казали, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

ми взе парите

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 1 месец

Добре, и на какво основание казиното взе парите ви, казаха ли ви някаква причина?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Искам да кажа, че ми позволиха да тегля пари от портфейла си

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 1 месец

Правилно ли приемам, че сега никакви проблеми не ви притесняват в Casinoin? 🙂

Не мога да кажа, че разбрах напълно целия смисъл, така че ако има нещо, което ме притеснява, не се колебайте да го уточните, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

парите ми бяха платени, но все пак не посъветвах никого да играе там

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 1 месец

Е, благодаря ти, че сподели мнението си. Понякога би било хубаво да опишете малко повече какво ви се е случило, защото това ще помогне на други играчи.

Както и да е, защо не препоръчате да играете в това казино? Ако са ти платили парите, може да се заинтересувам. 🙂

Автоматичен превод:
1...12 13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини