ФорумКазинаCasinoin - обща дискусия

Casinoin - обща дискусия (страница 13)

преди 3 години от Lampros
|
49050 преглеждания 253 отговора |
|
1...12 13
Jaro
преди 2 месеца

здравей

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
nataliyabus
преди 2 месеца

Хей, има ли нещо, което бихте искали да кажете на това казино? Играли ли сте тук?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравейте ,


имам потвърдена сметка и бях направил 3 тегления, които бяха анулирани. Когато попитам за причината в чата на живо, те казват, че са предали проблема на своите „специалисти".

Автоматичен превод:
Giorgos90
преди 2 месеца

Здравей, възможно е чатът на живо, тъй като не се занимава с тегления, да не знае как да ти отговори. Така че ще трябва да отиде в конкретен отдел, където вероятно ще поискам контакт и ще изпратя имейл. Казиното не ви каза защо вашите тегления са отменени? Със сигурност би било полезно първо да знаете това.

Играхте ли с бонус тук?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Не, те не посочиха причината, след като аз също ги попитах два пъти. Преди това съм теглил успешно в миналото от казино, но оттогава смених картата си, с която направих депозита. Не, никога не съм използвал никакъв бонус

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Giorgos90
преди 2 месеца

И не трябваше да верифицираш новата карта? Ако казиното не се свърже с вас с нищо или не ви информира, нашият екип ще се опита да ви помогне, тъй като виждам, че имате открита жалба .

Така че ще следя развитието и ако научите нещо ново, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Попитах ги дали имат нужда от извлечение за новата ми карта или удостоверяване и те отговориха, че все още не. Чакам техния отговор. Благодаря ви за подкрепата

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Giorgos90
преди 1 месец

Мислех, че това ще е първото нещо, което ще поискат от теб, но стига да не им трябва, това е добре.

Така че ще изчакаме да чуем специалистите и да видим защо вашите тегления са били отменени.

Когато разберете, актуализирайте жалбата си и мен. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Проблемът е, че минаха 3 дни, откакто въпросът ми беше предаден на техните „специалисти" за толкова малка сума и прост въпрос. Все едно те просто не искат да теглите. Всеки имейл е един и същ общ отговор. Много лош опит за съжаление.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Giorgos90
преди 1 месец

Това също би ме притеснило, но когато се опитам да го погледна от по-обща гледна точка, бих казал, че най-много трябва да научим отговора на специалиста, за да продължим напред. Не е най-добрият вариант, знам - но не знам за алтернативи в момента.

Надявам се скоро да се свържем с вас и да разрешим тегленето!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър вечер


В петък, 18/10, направих депозит и до събота спечелих 12 065 евро, вчера се опитах да направя теглене и докато всички останали пъти моите тегления бяха завършени само за няколко секунди, припевите започнаха..... те не биха Не приех да ми платя, те продължиха да ме лъжат, в резултат на което досега не съм получил никакви пари обратно.


Искам да подам жалба, не мисля, че ще си получа печалбата, моля, помогнете ми

Автоматичен превод:
veniachristakopoulou
преди 1 месец

Хей, вероятно ще се придържам към факта, че сте получавали пари в миналото, което е добър знак. Играхте ли тук с някакъв бонус или не? От казиното казаха ли ви, че няма да ви платят или защо възникна тази ситуация?

Предполагам, че ако успеете да спечелите такава сума, казиното ще направи някакво разследване и вероятно няма да получите плащане дотогава. Но също така предполагам, че ще ви уведомят, че се случва нещо подобно.

Както и да е, тъй като сте подали жалба , нашият екип ще се опита да ви помогне, ако казиното не комуникира или не получите подходяща информация.

Надявам се скоро това да се реши.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

здравейте, направих 1000 евро теглене от казино и те ме помолиха за проверка. Изпратих им всичко, което ми поискаха, но все още чакам, смятате ли, че ще си получа парите??


Автоматичен превод:
rospi
преди 2 седмици

здрасти Ако не сте нарушили никакви правила и също така преминете проверката, бих казал, че има голям шанс да ви бъде платено.

Изглежда, че сте доста загрижени. Бихте ли ми казали кога подадохте документите? Понякога може да отнеме много време, защото KYC е една от най-важните процедури преди самите тегления. Опитайте се да бъдете търпеливи. Нищо, което сте казали досега, не предполага, че трябва да предвиждате проблеми, или пропускам нещо?

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
1...12 13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини