НачалоФорумКазинаCasinoin - обща дискусия

Casinoin - обща дискусия (страница 13)

 от Lampros
|
62 486 преглеждания 265 отговора |
|
1...12 13 14
Jaro

здравей

Edited
Автоматичен превод:
nataliyabus

Хей, има ли нещо, което бихте искали да кажете на това казино? Играли ли сте тук?

Автоматичен превод:

здравейте ,


имам потвърдена сметка и бях направил 3 тегления, които бяха анулирани. Когато попитам за причината в чата на живо, те казват, че са предали проблема на своите „специалисти".

Автоматичен превод:
Giorgos90

Здравей, възможно е чатът на живо, тъй като не се занимава с тегления, да не знае как да ти отговори. Така че ще трябва да отиде в конкретен отдел, където вероятно ще поискам контакт и ще изпратя имейл. Казиното не ви каза защо вашите тегления са отменени? Със сигурност би било полезно първо да знаете това.

Играхте ли с бонус тук?

Автоматичен превод:
Jaro

Не, те не посочиха причината, след като аз също ги попитах два пъти. Преди това съм теглил успешно в миналото от казино, но оттогава смених картата си, с която направих депозита. Не, никога не съм използвал никакъв бонус

Edited
Автоматичен превод:
Giorgos90

И не трябваше да верифицираш новата карта? Ако казиното не се свърже с вас с нищо или не ви информира, нашият екип ще се опита да ви помогне, тъй като виждам, че имате открита жалба .

Така че ще следя развитието и ако научите нещо ново, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro

Попитах ги дали имат нужда от извлечение за новата ми карта или удостоверяване и те отговориха, че все още не. Чакам техния отговор. Благодаря ви за подкрепата

Edited
Автоматичен превод:
Giorgos90

Мислех, че това ще е първото нещо, което ще поискат от теб, но стига да не им трябва, това е добре.

Така че ще изчакаме да чуем специалистите и да видим защо вашите тегления са били отменени.

Когато разберете, актуализирайте жалбата си и мен. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Проблемът е, че минаха 3 дни, откакто въпросът ми беше предаден на техните „специалисти" за толкова малка сума и прост въпрос. Все едно те просто не искат да теглите. Всеки имейл е един и същ общ отговор. Много лош опит за съжаление.

Edited
Автоматичен превод:
Giorgos90

Това също би ме притеснило, но когато се опитам да го погледна от по-обща гледна точка, бих казал, че най-много трябва да научим отговора на специалиста, за да продължим напред. Не е най-добрият вариант, знам - но не знам за алтернативи в момента.

Надявам се скоро да се свържем с вас и да разрешим тегленето!

Автоматичен превод:

Добър вечер


В петък, 18/10, направих депозит и до събота спечелих 12 065 евро, вчера се опитах да направя теглене и докато всички останали пъти моите тегления бяха завършени само за няколко секунди, припевите започнаха..... те не биха Не приех да ми платя, те продължиха да ме лъжат, в резултат на което досега не съм получил никакви пари обратно.


Искам да подам жалба, не мисля, че ще си получа печалбата, моля, помогнете ми

Автоматичен превод:
veniachristakopoulou

Хей, вероятно ще се придържам към факта, че сте получавали пари в миналото, което е добър знак. Играхте ли тук с някакъв бонус или не? От казиното казаха ли ви, че няма да ви платят или защо възникна тази ситуация?

Предполагам, че ако успеете да спечелите такава сума, казиното ще направи някакво разследване и вероятно няма да получите плащане дотогава. Но също така предполагам, че ще ви уведомят, че се случва нещо подобно.

Както и да е, тъй като сте подали жалба , нашият екип ще се опита да ви помогне, ако казиното не комуникира или не получите подходяща информация.

Надявам се скоро това да се реши.

Автоматичен превод:

здравейте, направих 1000 евро теглене от казино и те ме помолиха за проверка. Изпратих им всичко, което ми поискаха, но все още чакам, смятате ли, че ще си получа парите??


Автоматичен превод:
rospi

здрасти Ако не сте нарушили никакви правила и също така преминете проверката, бих казал, че има голям шанс да ви бъде платено.

Изглежда, че сте доста загрижени. Бихте ли ми казали кога подадохте документите? Понякога може да отнеме много време, защото KYC е една от най-важните процедури преди самите тегления. Опитайте се да бъдете търпеливи. Нищо, което сте казали досега, не предполага, че трябва да предвиждате проблеми, или пропускам нещо?

Edited
Автоматичен превод:

Това казино не ми позволява да тегля печалбите си. Ден след ден ми казват там технически проблеми, които трябва да бъдат отстранени до края на деня или на следващия ден. Вчера ми казаха да опитам отново днес следобед и ако не работи, обещаха да ми осигурят решение. Което те не направиха, те просто продължават да отговарят на един и същ отговор, подобен на бот, в обслужването на клиенти, за да изчакат и да опитат отново по-късно.


Тегленията продължават да се анулират автоматично през цялото време, така че ме подлудява да стоя на сайта им цял ден и да се опитвам да щракна върху теглене, в случай че най-накрая започне да работи. Те не отговарят с никаква успокояваща информация за проблема, просто се чувствам сякаш ме прецакват тук.


Имам 600 евро, които чакат за теглене там.

Edited
Автоматичен превод:
Kkriz

Сигурно наистина ви е разочароващо да ви казват едно и също нещо отново, така че е напълно разбираемо да пишете за това тук и в жалбата си.

Но както виждам в темата за оплакване, вие сте написали, че сте успели да изтеглите почти цялата сума с изключение на последните 50 евро, така че това е добре.

Как е положението сега, моля?


Автоматичен превод:
Romi

Все още не мога да изтегля последните 50 евро. Там е от седмица и те просто го отменят

Автоматичен превод:
Kkriz

И знаете ли причината, поради която е отменено за постоянно или казиното не ви каза нищо? Радвам се, че успяхте да извлечете по-голямата част от нея, така че се надяваме, че в крайна сметка ще изтеглите и тази сума, въпреки че виждам, че става доста изморително.😕

Автоматичен превод:
Jaro

Да, не, те не дават никаква причина. Просто кажете, че „специалисти работят по това". Но да, няма значение, отказах се и изиграх останалото. Никога повече няма да играя там и да се надяваме, че никой друг няма да попадне случайно там.

Автоматичен превод:
Kkriz

Другите сигурно биха предпочели да не участват в подобна ситуация! Свършихте фантастична работа в това отношение.

Стискам палци последната стъпка да се изпълни бързо!

Автоматичен превод:
1...12 13 14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини