ФорумКазинаCasinoin - обща дискусия

Casinoin - обща дискусия (страница 12)

преди 3 години от Lampros
|
48114 преглеждания 253 отговора |
|
1...11 12 13
Добавете пост
rafaelsanchesdepieri
преди 4 месеца

Здравейте, даваме на казината 14 дни за разрешаване на проблема с KYC, така че не сте ли мислили да подадете жалба?

Що се отнася до самата проверка, казиното каза ли ви защо отнема толкова време и какво проверяват? Имали ли сте също проблеми, че нещо не е правилно и трябва да го изпратите отново?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Всичко се реши приятелю. Услугата, въпреки че отне много време за разрешаване на случая, винаги беше приятелска и услужлива. Казиното ми изглежда сериозно!!!!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Нови актуализации за моя случай: казиното, колкото и да е странно, след като потвърди акаунта ми и направи първото ми плащане, реши да блокира моите бонуси без обяснение и аз, очевидно, поисках закриването на моя акаунт.

Впечатлението, което оставаме от това казино е, че те не приемат да губят пари и са нервни за всеки, който успее да спечели там. Както и да е, животът продължава.

Има много други казина, в които да играете!!!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Нови актуализации за моя случай: казиното, колкото и да е странно, след като потвърди акаунта ми и направи първото ми плащане, реши да блокира моите бонуси без обяснение и аз, очевидно, поисках закриването на моя акаунт.

Впечатлението, което оставаме от това казино е, че те не приемат да губят пари и са нервни за всеки, който успее да спечели там. Както и да е, животът продължава.

Има много други казина, в които да играете!!!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

О, много се извинявам, прочетох първия пост и като завърших втория, виждам, че са смесени чувства. Жалко е, когато бъдете изключени от използването на бонусите, но за съжаление казиното има право да го направи. Това, за което бих съжалявал е, че особено без някакво обяснение, защото това би било много важно за мен лично.

Но вие имате парите и, както казвате, можете да намерите друго казино, където няма да е същото.

Така че ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не препоръчвам да играя там, защото проверката на документите ми в това казино отнема 30 работни дни, лошо е казиното, въпреки че играх там около 2-3 седмици ((((добре, че поне нямам голяма сума там, само 142 долара!!! НЕ ИГРАЙТЕ ТУК

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 3 месеца

Здравейте, вашият KYC продължи ли толкова дълго? Бих казал, че е прекалено. Какъв е проблемът да не можете да проверите документите си? Мислили ли сте да подадете жалба, ако не можете да продължите напред?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

проверяват ме само за седмица и казаха, че могат да го удължат до 30 работни дни, което е много.

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 3 месеца

Да, това би било и за мен. Ние също така даваме на казината 14 дни за KYC, защото вярваме, че казината трябва да могат да сортират всичко необходимо и да проверят играча дотогава. Така че, ако отнема неразумно много време, можете да се свържете с нас по всяко време.

В твоя случай беше само седмица, което не ми се струва толкова лошо.

Както и да е, не опита ли да играеш след това преживяване?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не искам да играя повече там.

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 3 месеца

Зависи изцяло от вас, разбира се. Ако това преживяване ви е отдалечило, по-добре е да продължите напред. нали

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Моля, намалете рейтинга на това казино, защото е много лошо.

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 3 месеца

Наистина не е възможно да се намали рейтингът на казиното, когато някой го поиска. Целият процес трябва да се извърши, преди рейтингът да стане по-нисък или по-висок.🤷‍♀️

Вярвам, че сте наясно с това. нали

Ако искате да прочетете повече за това, направете го тук , моля. Там можете да намерите много информация относно целия процес.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Искам да напиша жалба за това казино.

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 3 месеца

За какво би било това? Какво ти се случи тук? Последния път, когато си писахме, говорихме за проверка, но не открих никакъв проблем.

Бихте ли ми казали, моля?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

ми взе парите

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 3 месеца

Добре, и на какво основание казиното взе парите ви, казаха ли ви някаква причина?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Искам да кажа, че ми позволиха да тегля пари от портфейла си

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 3 месеца

Правилно ли приемам, че сега никакви проблеми не ви притесняват в Casinoin? 🙂

Не мога да кажа, че разбрах напълно целия смисъл, така че ако има нещо, което ме притеснява, не се колебайте да го уточните, моля.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

парите ми бяха платени, но все пак не посъветвах никого да играе там

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 2 месеца

Е, благодаря ти, че сподели мнението си. Понякога би било хубаво да опишете малко повече какво ви се е случило, защото това ще помогне на други играчи.

Както и да е, защо не препоръчате да играете в това казино? Ако са ти платили парите, може да се заинтересувам. 🙂

Автоматичен превод:
1...11 12 13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини