ФорумКазинаCasinoin - обща дискусия

Casinoin - обща дискусия (страница 12)

преди 3 години от Lampros
|
41484 преглеждания 239 отговора |
|
1...11 12 13
Добавете пост
преди 1 година

Винаги съм бил доволен от казиното, това, което ми харесваше, беше регистрацията с телефонен номер и имах страхотни печалби. Изборът на играта също беше ок. Всичко се чувстваше правилно.

Автоматичен превод:
bigbig
преди 1 година

Предполагам, че засега единственото, което остава, е да ви пожелая приличен късмет! 😎

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви🤗

Автоматичен превод:
bigbig
преди 10 месеца

,измама

Автоматичен превод:
Biskoto
преди 10 месеца

Здравей, защо смяташ, че казиното е измама? Има ли връзка с вашата затворена жалба и факта, че сте загубили и смятате, че игрите са нагласени?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добър вечер. Опитвам се да отворя страницата и не се отваря. Някой има ли същия проблем?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте


Поне спортните залагащи трябва да избягват това казино, което ще ви открадне парите. Само наскоро са откраднали около 1300 евро. Не използвам бонуси, но отмяната им се основаваше на факта, че не мога да залагам повече от веднъж на една и съща цел. Това е стар познат начин за измама на казина, за да ви откраднат парите. Те запазват правилото в правилата, но никога не го използват, освен ако не е печеливш играч. Добър пример в моя случай е, че всички допълнителни залози, които загубих, бяха приети и залозите не бяха възстановени, докато всеки печеливш залог беше възстановен.


Те измислиха проверка на документите ми за 5 дни, за да им дадат време да манипулират историята на залаганията ми.



Самото обслужване на клиентите е бързо и добро, но иначе е основна измама от Кюрасао.

Автоматичен превод:
Raitanen29
преди 6 месеца

Хей!

Извинете, че задавам потенциално глупав въпрос:

Запознати ли сте с някой от уебсайтовете или компаниите, фокусирани върху разрешаването на проблеми със спортните залагания?

Като оставим настрана официалния лицензиращ орган, разрешавали ли сте някога успешно подобна ситуация, като си сътрудничите с която и да е независима трета страна?

Съжалявам, че не можем да помогнем, но може би все пак имате ценни прозрения, затова питам.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не, не съм. Донякъде се доверих на рейтинга на казино гуруто, когато играех тук. Сумата не е голяма по моите стандарти, но този вид измама е досаден и трябва да кажете на другите за това.


Жалбата на MGA понякога води до нещо, но депозирането в Кюрасао винаги е риск.


За тях е характерно да създават правила, които разбира се не спазват, когато нещата вървят в тяхна полза. Но ако някой успее да спечели, тогава правилата ще бъдат повдигнати.

Сега тук е най-комичното нещо, че историята на залозите показва как моите Загубени залози са били ок за тях и парите са били валидни, но след това всички Спечелени залози са били отхвърлени и само оригиналният залог е бил върнат.


Сега ми предложиха да подам жалба. Е, не можете да познаете за кого са направени... Точно така, за тях самите, но само на друг имейл адрес.

Автоматичен превод:
Raitanen29
преди 6 месеца

Здравейте, тъй като имате подобен проблем, ще се опитам да препоръчам няколко сайта, където можете също да подадете жалба и се надявам, че ще могат да ви помогнат.

Що се отнася до вашия проблем, не съм чувал, че не можете да залагате два пъти на едно и също нещо. Освен това е странно, че са ви взели парите за губещ залог и просто са възстановили първоначалния залог за печеливш.

Така че, ако се интересувате, можете да разгледате сайтовете, които споменах тук:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Надявам се, че можете да разрешите нещо и ако имате актуализация, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря

бихте ли могли възможно най-скоро да добавите към рецензиите, че системата на това казино приема множество залагания на един и същ залог, но ако се оправят, анулират залозите. Ако не е наред, те вземат парите. Според мен много важна информация за начина, по който казиното мами клиентите

Автоматичен превод:
Raitanen29
преди 5 месеца

Оценяваме вашето предложение, но все пак не вярвам, че имаме такова предупреждение в списъка. Вместо това всички заинтересовани играчи ще намерят информацията тук във форума.

Както и да е, за мен изглежда, че все още се свързва повече със спортните залагания и тъй като нашите прегледи са фокусирани единствено върху казината, няма смисъл да добавяме предупреждение за спортни залагания.

Наистина се радвам да видя, че се стремите да помагате на другите, но такъв комбиниран преглед може да обърка много играчи в казиното. 🤷‍♀️. Въпреки това, това е наистина добра точка! Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте. сайтът днес не работи. знаеш ли нещо за

Автоматичен превод:
gerasimos12
преди 4 месеца

Бихте ли били по-конкретни за кой сайт говорите, моля? Сайтът на казиното работи за мен.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Казиното отнема цяла вечност, за да провери документите, чаках почти месец за това и те не решават нищо. Изключително неприятно първоначално преживяване!!!

Автоматичен превод:
rafaelsanchesdepieri
преди 2 месеца

Здравейте, даваме на казината 14 дни за разрешаване на проблема с KYC, така че не сте ли мислили да подадете жалба?

Що се отнася до самата проверка, казиното каза ли ви защо отнема толкова време и какво проверяват? Имали ли сте също проблеми, че нещо не е правилно и трябва да го изпратите отново?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Всичко се реши приятелю. Услугата, въпреки че отне много време за разрешаване на случая, винаги беше приятелска и услужлива. Казиното ми изглежда сериозно!!!!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Нови актуализации за моя случай: казиното, колкото и да е странно, след като потвърди акаунта ми и направи първото ми плащане, реши да блокира моите бонуси без обяснение и аз, очевидно, поисках закриването на моя акаунт.

Впечатлението, което оставаме от това казино е, че те не приемат да губят пари и са нервни за всеки, който успее да спечели там. Както и да е, животът продължава.

Има много други казина, в които да играете!!!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Нови актуализации за моя случай: казиното, колкото и да е странно, след като потвърди акаунта ми и направи първото ми плащане, реши да блокира моите бонуси без обяснение и аз, очевидно, поисках закриването на моя акаунт.

Впечатлението, което оставаме от това казино е, че те не приемат да губят пари и са нервни за всеки, който успее да спечели там. Както и да е, животът продължава.

Има много други казина, в които да играете!!!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

О, много се извинявам, прочетох първия пост и като завърших втория, виждам, че са смесени чувства. Жалко е, когато бъдете изключени от използването на бонусите, но за съжаление казиното има право да го направи. Това, за което бих съжалявал е, че особено без някакво обяснение, защото това би било много важно за мен лично.

Но вие имате парите и, както казвате, можете да намерите друго казино, където няма да е същото.

Така че ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не препоръчвам да играя там, защото проверката на документите ми в това казино отнема 30 работни дни, лошо е казиното, въпреки че играх там около 2-3 седмици ((((добре, че поне нямам голяма сума там, само 142 долара!!! НЕ ИГРАЙТЕ ТУК

Автоматичен превод:
1...11 12 13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини