ФорумКазинаCasino Rocket - обща дискусия

Casino Rocket - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от Bibop
|
18876 преглеждания 85 отговора |
|
12 3 45
Anonymized364
преди 1 година

Съжалявам да го чуя, но уведомих Кристина за вашето решение.

Надяваме се, че следващото ви казино изживяване ще бъде много по-добро.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Никога няма да се върна в това казино. изписаха ме. Ако ме измамиха, задържаха парите ми. Но тъй като беше малък, му ги дадох. Те умират от глад. Нека умрат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден


Малко след като спечелих €1000 и поисках теглене (и подадох всички необходими документи за потвърждение), акаунтът ми беше блокиран без никаква причина. Всички мои съобщения са игнорирани от казиното в продължение на дни. Искам баланса си, тъй като това са моите пари.


PS: Защитата на играча не е налична. Изключване/спиране на акаунт/периоди за размисъл/ограничения могат да бъдат заявени само по имейл до поддръжката. Но на съобщенията никога не се отговаря.

Автоматичен превод:
Mister_Schweiz
преди 1 година

Здравей. Така че това е още едно оплакване . Ще видим какво предстои да се разкрие. Бъдете търпеливи и се придържайте към напредъка, моля.

Благодаря ви за вашия принос.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

и пак реагираш цинично. Да, Радка, има много оплаквания, защото има и много казина, които дават повод за оплакване. Няма да позволя да ми се присмивате отново, че подадох "поредната жалба". С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
Mister_Schweiz
преди 1 година

Просто изчакайте, докато казиното реагира на жалбата, обикновено отнема седмици, за да бъде разрешена жалбата или да бъде обявена за нерешена, ако казиното не успее да обясни защо сметката е затворена. Искам да добавя, че да бъдеш измамен от казина под тази конкретна юрисдикция е наистина нормално, аз самият съм бил измамен в миналото от казината на Curazao, така че повярвайте ми: случва се често на много потребители. Не насочвайте гнева си към този сайт или членовете му, ако смятате, че специалистът по жалби отнема много време, за да отговори, това също е нормално: има много активни жалби. Също така бих препоръчал или да избягвате казината на Curazao, или да правите изключително малки депозити, да избягвате да взимате бонуси за депозит и да играете само с големите казина (лесно е да определите кои са тези), ако искате да правите по-големи депозити. За момента всичко, което можете да направите, е да чакате.

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Никога не съм притискал CasinoGuru за време. И не всички казина с лиценз на Curacoan са еднакви. Когато избирам казината, използвам рейтинга на CasinoGuru за казиното като ориентир. Casinorocket получи добра репутация от CasinoGuru, така че се доверявам на анализа на CasinoGuru.

Автоматичен превод:
Mister_Schweiz
преди 1 година

Аз правя почти същото, използвам тези оценки като ръководство, но има още неща, които да разгледате: прегледи на потребителите и проверка дали има общи проблеми с депозити или тегления от много различни потребители, дали много хора се оплакват от едно и също нещо и отново, тогава това е ясен знак. Например на този виждам, че бонусите са проблематични, тегленията са бавни и дори има играч, който информира, че акаунтът му не е затворен, когато е поискал закриване на акаунт, огромни знаци, бих казал, така че за мен потребителското изживяване е по-важно от официалния рейтинг. И вярно: не всички казина от Curazao са еднакви, бил съм в някои, които са наистина добри, но те са редки изключения, от 14 казина в Curazao, които съм пробвал, само 3 са добри, едно от тези 3 в момента е в моето топ 1 казино, което някога съм играл (досега).

Автоматичен превод:
преди 1 година

и пак реагираш цинично. Да, Радка, има много оплаквания, защото има и много казина, които дават повод за оплакване. Няма да позволя да ми се присмивате отново, че подадох "поредната жалба". С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, не съм.

Просто въз основа на други оплаквания, техните резултати и подхода ви към мен, нямам страст към допълнителни чатове.

Всичко, което се опитвам да обясня, работи по същия начин. И така, приключих. Ще изчакам жалбата да се развие по-нататък, защото искам да видя гледните точки и на двете страни. Звучи ли ви цинично?

Ние сме тук, за да предоставим подкрепа и помощ, ако е необходимо, така че не изпитвам никакви негативни чувства към вас, просто не знам какво трябва да напиша, за да ви ядосвам по-малко.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка

По-горе споделих само опита си от игрите с казиното със заинтересованата публика и написах какво не ми харесва в казиното (недостатъчна защита на играчите и т.н.). За това е тази портална "обща дискусия".

Не мога да класифицирам отговора ви (Така че това е още едно оплакване . Ще видим какво ще бъде разкрито. Бъдете търпеливи и се придържайте към напредъка, моля).

Автоматичен превод:
Mister_Schweiz
преди 1 година

Здравейте.

Е, какъв изглежда е проблемът? Надявам се да намерите жалбата за задоволителна.

Бъди добре. 🙂


Автоматичен превод:
преди 1 година

Невъзможно е да се плати на този сайт, чака се да се получат 1700 евро, всичко е изпратено и изчистено. Казаха ми да проверя в моята банка 🙂 без никаква информация за превода, нищо за проверка там.

комуникацията е невъзможна, те никога не отговарят сега,

не си хабете парите там, тъй като е голяма измама.

Автоматичен превод:
tamasalex71
преди 1 година

Здравейте,

Мога ли да знам кога вашият акаунт е бил напълно потвърден и кога е изпратено тегленето, моля?

Освен това, теглили ли сте някога печалби от този преди?

Е, звучи като шега да попитате банката си, без да предоставяте никакви подробности...


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте,

някои 20 февруари други 6 март, тегления:

137806403-03-2023 16:36acceptedcashoutБанков превод€ 1000137354603-01-2023 17:51acceptedcashoutБанков превод€ 200135534802-19-2023 10:29acceptedcashoutБанков превод€ 500

3 от тях, нито един не е получен.

никога не съм теглил тук, за първи път на този сайт

обслужването на клиентите е бавно, вчера някой ми каза, че е прехвърлил случая си някъде другаде🙂, така че не мога да чакам нищо, докато се отегча и забравя за тези пари, предполагам, че това е целта. засега ми изглежда като голяма измама. всички мои извинения, ако съм грешно...

но на искането да ми изпратите доказателство за превод, за да поискате от моята банка никакъв отговор, разбира се...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам същия проблем. Според казиното балансът ми е прехвърлен на 13 март 2023 г. и все още не съм го получил. Получих също екранна снимка от казиното, която уж доказва, че балансът ми е прехвърлен от казиното на 13 март 2023 г. в 11:56. Екранната снимка показва, че според казиното парите са били преведени на 13 март, въпреки че казиното ме увери, че парите вече са били преведени на 9 март.


Сега, след като не съм получил пари от две седмици, се свързвам с казиното. Казиното казва, че трябва да проверя в моята банка (уверявам ви, че швейцарските банки са реномирани ;-)). Днес ми писаха да представя банково извлечение, за да докажа, че не съм получавал пари на 13.03.2023 в 11:56. Това е много несериозно, защото самото казино ми каза, че въпреки че е прехвърлено на 13 март 2023 г. в 11:56, може да отнеме 1-5 дни, докато влезе в акаунта ми. Сега искат извлечение, доказващо, че не съм го получил на 13 март 2023 г. (денят на предполагаемия трансфер). Сигурен съм, че казиното използва тази тактика, за да не прехвърля средства, докато няма достатъчно натиск. В резултат на това играчите, които в крайна сметка се отказват, дават средствата на казиното.


Времето за отговор на запитвания отнема повече от седмица. Това е много лошо, защото можете да поискате блокиране на акаунти, лимити и изчаквания само по пощата чрез поддръжка. Освен това казиното ми каза в съобщение, че отговорът отнема много време, тъй като чатът ми на уебсайта на казиното беше прекъснат от мен (Само аз никога не съм писал чрез чата. Те заявяват, че имат 24/7 чат на живо, но не съществува).

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

някои 20 февруари други 6 март, тегления:

137806403-03-2023 16:36acceptedcashoutБанков превод€ 1000137354603-01-2023 17:51acceptedcashoutБанков превод€ 200135534802-19-2023 10:29acceptedcashoutБанков превод€ 500

3 от тях, нито един не е получен.

никога не съм теглил тук, за първи път на този сайт

обслужването на клиентите е бавно, вчера някой ми каза, че е прехвърлил случая си някъде другаде🙂, така че не мога да чакам нищо, докато се отегча и забравя за тези пари, предполагам, че това е целта. засега ми изглежда като голяма измама. всички мои извинения, ако съм грешно...

но на искането да ми изпратите доказателство за превод, за да поискате от моята банка никакъв отговор, разбира се...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Страхувам се, че е време да подадете жалбата тук, на нашия уебсайт.

Тази връзка води директно до създателя .

Отнема твърде много време, особено след като казиното твърди, че всичко е изпратено по-рано. Само едно предложение, опитахте ли да попитате банката си за тези транзакции?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам същия проблем. Според казиното балансът ми е прехвърлен на 13 март 2023 г. и все още не съм го получил. Получих също екранна снимка от казиното, която уж доказва, че балансът ми е прехвърлен от казиното на 13 март 2023 г. в 11:56. Екранната снимка показва, че според казиното парите са били преведени на 13 март, въпреки че казиното ме увери, че парите вече са били преведени на 9 март.


Сега, след като не съм получил пари от две седмици, се свързвам с казиното. Казиното казва, че трябва да проверя в моята банка (уверявам ви, че швейцарските банки са реномирани ;-)). Днес ми писаха да представя банково извлечение, за да докажа, че не съм получавал пари на 13.03.2023 в 11:56. Това е много несериозно, защото самото казино ми каза, че въпреки че е прехвърлено на 13 март 2023 г. в 11:56, може да отнеме 1-5 дни, докато влезе в акаунта ми. Сега искат извлечение, доказващо, че не съм го получил на 13 март 2023 г. (денят на предполагаемия трансфер). Сигурен съм, че казиното използва тази тактика, за да не прехвърля средства, докато няма достатъчно натиск. В резултат на това играчите, които в крайна сметка се отказват, дават средствата на казиното.


Времето за отговор на запитвания отнема повече от седмица. Това е много лошо, защото можете да поискате блокиране на акаунти, лимити и изчаквания само по пощата чрез поддръжка. Освен това казиното ми каза в съобщение, че отговорът отнема много време, тъй като чатът ми на уебсайта на казиното беше прекъснат от мен (Само аз никога не съм писал чрез чата. Те заявяват, че имат 24/7 чат на живо, но не съществува).

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чували ли сте за скорошни проблеми в Credit Suisse? Просто казвам.

Както и да е, бих помолил банката за всички чакащи транзакции, въпреки че оплакването също е добро обаждане, бих казал.

Да изчакаме напредъка. 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

няма какво да искам от моята банка без доказателство за превод от какъвто и да е вид, както знаете..очевидно никога не са ми предоставили нищо друго освен бла-бла...тази сутрин за имейл, който ще ви изпрати тук с връзка за проверка на превода там ... тази връзка ми беше изпратена няколко пъти с една и съща причина, връзката просто отваря сайта ..

Здравей Шандор.

Надявам се, че този имейл те намира добре

Благодаря ви много, че се свързахте с нас. Надявам се, че сте добре.

Моля, използвайте тази връзка, за да видите историята на транзакциите си, тъй като тя ще хвърли повече светлина, че тегленето е било успешно - https://www.casinorocket.com/en?cashier=history

За незабавна помощ не се колебайте да се свържете с нас чрез чат. Нашият екип за поддръжка работи 24/7. Винаги се радваме да ви помогнем.

Прекрасен ден!🌻️

С Най-Добри Пожелания,


както и да е, отново ме помолих любезно да ми изпрати доказателство за превод поне за 10-ти път, за да проверя в моята банка, но знам, че никога няма да го получа, този сайт е измама, нищо друго очевидно. Отново всички мои извинения, ако греша.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

хаха Сриващите се акции на една компания и обичайните банкови (като) банкови преводи са две напълно различни неща. 😀


Въпреки това е просто смешно казината да обвиняват банките на играчите.

Автоматичен превод:
Mister_Schweiz
преди 1 година

Страхувам се, че напълно сте пропуснали смисъла! Не съм казал, че е "едно нещо". Запознати ли сте с платежните услуги на трети страни и банковите оператори посредници? За това говорех.

Много големи международни банки не са много щастливи да прехвърлят пари от казина, налагат ограничения и проверки, за да предотвратят сенчести или непроследими транзакции например.

Въпреки това, съгласен съм, че казиното го улесни твърде много за себе си, оставяйки цялата суматоха върху играча.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини