Имам същия проблем. Според казиното балансът ми е прехвърлен на 13 март 2023 г. и все още не съм го получил. Получих също екранна снимка от казиното, която уж доказва, че балансът ми е прехвърлен от казиното на 13 март 2023 г. в 11:56. Екранната снимка показва, че според казиното парите са били преведени на 13 март, въпреки че казиното ме увери, че парите вече са били преведени на 9 март.
Сега, след като не съм получил пари от две седмици, се свързвам с казиното. Казиното казва, че трябва да проверя в моята банка (уверявам ви, че швейцарските банки са реномирани ;-)). Днес ми писаха да представя банково извлечение, за да докажа, че не съм получавал пари на 13.03.2023 в 11:56. Това е много несериозно, защото самото казино ми каза, че въпреки че е прехвърлено на 13 март 2023 г. в 11:56, може да отнеме 1-5 дни, докато влезе в акаунта ми. Сега искат извлечение, доказващо, че не съм го получил на 13 март 2023 г. (денят на предполагаемия трансфер). Сигурен съм, че казиното използва тази тактика, за да не прехвърля средства, докато няма достатъчно натиск. В резултат на това играчите, които в крайна сметка се отказват, дават средствата на казиното.
Времето за отговор на запитвания отнема повече от седмица. Това е много лошо, защото можете да поискате блокиране на акаунти, лимити и изчаквания само по пощата чрез поддръжка. Освен това казиното ми каза в съобщение, че отговорът отнема много време, тъй като чатът ми на уебсайта на казиното беше прекъснат от мен (Само аз никога не съм писал чрез чата. Те заявяват, че имат 24/7 чат на живо, но не съществува).
I have the same problem. According to the casino, my balance was transferred on 13 March 2023 and I have not received it yet. I have also received a screenshot from the casino that supposedly proves that my balance was transferred by the casino on 13 March 2023 at 11:56. The screenshot shows that, according to the casino, the money was supposedly transferred on 13 March, although the casino previously assured me that the money had already been transferred on 9 March.
Now that I have not received any money for a fortnight, I am contacting the casino. The casino says I should check with my bank (I assure you that Swiss banks are reputable ;-)). Today they wrote me to submit a bank statement to prove that I did not receive any money on 13 March 2023 at 11:56. This is very unserious, because the casino itself told me that although it was transferred on 13 March 2023 at 11:56, it may well take 1-5 days until it is in my account. Now they want a statement proving that I did not receive it on 13 March 2023 (the day of the alleged transfer). I am sure that the casino is using this tactic so that they do not transfer funds until there is enough pressure. As a result, players who eventually give up give the casino the funds.
The response time for answering queries takes over a week. This is very bad because you can only request account blocks, limits and time-outs via mail through support. Also, the casino told me in a message that the response takes a very long time because my chat on the casino website was interrupted by me (Only I never wrote via the chat. They do state that they have a 24/7 live chat, but it doesn't exist).
Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод: