ФорумКазинаCasino Rocket - обща дискусия

Casino Rocket - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Bibop
|
10984 преглеждания 85 отговора |
|
1...3 4 5
Добавете пост
tamasalex71
преди 1 година

Искате ли да подадете жалба на нашия уебсайт? Наистина се нуждае от напреднал подход, бих казал. Тъй като смятате парите за загубени, ще оставя това на вас, разбира се.

Тази статия обяснява какво да очаквате - ако се интересувате.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Проверявам казино гуру за казина с по-висок рейтинг ..това ракетно казино беше оценено на 8,2 и ми се струва, че си е чист грабеж, чиста измама. това само въз основа на моя опит досега, знам, че никога няма да видя парите си, малко разочароващо, но какво да правя.

така че въпросът ми би бил как казино гуруто им даде 8.2??


Автоматичен превод:
tamasalex71
преди 1 година

Можете да видите основното обяснение тук: https://casino.guru/casino-rocket-review#tab=js-tab-reputation

Така или иначе, както виждате, казиното няма нито една неразрешена жалба. Разбира се, неразрешените жалби биха повлияли негативно на рейтинга им. Наистина няма нищо, което да считаме за лошо и несправедливо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Виждам ли, че казиното няма неразрешени оплаквания?? Е, в потребителските рецензии на вашия сайт мога да прочета само оплаквания и тъй като имах удоволствието да ми откраднат 1700, тъй като досега единственото нещо, което мога да кажа за този случай..i разбирам всяко оплакване, написано от играчи ..това, което не разбирам, е как казино гуру оценява над 8 такъв сайт за измама??? тъй като съм сигурен, че всички играчи, които са оставили лоша рецензия тук, са проверили вашия сайт за справка, преди да отидат в това ракетно казино.

няма изплащане, няма комуникация и е оценен с 8,2 от казино гуру ..моля, намерете грешката в това.

Автоматичен превод:
tamasalex71
преди 1 година

Здравей.

Това е точно смисълът, тъй като много играчи идват тук само за да изпратят потребителски преглед, не и оплакване на първо място, ние не можем да направим нищо по въпроса.

Радвам се, че подадохте жалбата за промяна, но бих искал да отбележа, че оценката не е само за жалбите. Проверихте ли раздела „ обяснение на репутацията "?

file

Напомня ми, че казиното изглежда ограничава играчи от Унгария, така че мога ли да знам в коя държава сте се регистрирали, моля?

Ще оценим също така съответната комуникация, както е посочено в жалбата .

Благодаря ви предварително.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Регистрирах се от Унгария, приех плащанията си и излъгах за теглене, те никога не споменаха, че не могат да ми изплатят, тъй като се регистрираха от Унгария.

за първи път виждам това.

въпреки това те приеха парите ми и никога не ми казаха, след като поискаха печалбите си, че проблемът е, че съм играл с регистрация от Унгария,

те казаха, че преводът е направен и трябва да помоля моята банка, след като поисках доказателство за превод, да покажа на моята банка нещо, което те не отговарят на това искане.

така че накратко вземете парите ми, аз играя, аз печеля, те не плащат. Как се нарича това? кражба нали?? така че сайтът е измама, съгласни ли сте?

Гледайки прегледа на други хора и виждайки същото, се чудя въз основа на тази информация къде ловите информацията си, за да дадете на тези измамници 8.2??

Автоматичен превод:
tamasalex71
преди 1 година

Разбирам, че си ядосан за това. Ако ситуацията беше както е описано, казиното трябва да се отнася с вас като с всеки друг разрешен играч.

Справедливият подход е прост, след като играчите са в състояние да се регистрират, използвайки истински лични данни, депозират и играят, тогава играчите трябва също да получат всички печалби, спечелени в съответствие с правилата.

Само да кажа, че жалбата е отворена, не знаем цялата история, така че няма причина да намаляваме рейтинга. Само когато казиното действа нечестно и жалбата е затворена като неразрешена, тогава то получава черни точки.

Чувствайте се свободни да прочетете това ръководство относно оплакванията - обяснението е там: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences


Желая ти справедливо решение! 🤞



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не знам какво да отговоря на това : така че няма причина да намалявате рейтинга

съжалявам за всеки, който дава доверие на вашите оценки.

знаете цялата история, всичко е просто: отвори казино гуру, за да провери рейтинга за това казино, което беше рекламирано в Унгария. Рейтингът беше добър, така че продължихте и се регистрирахте, загубих някои, след това спечелихте и изтеглете или опитахте 3 пъти 1- 500 евро 2- 200 евро 3-1000 евро и никога не видях нито стотинка да пристига в сметката ми.

след като ги попитаха, те казаха, че е изпратено и трябва да попитат моята банка, без референция за превод.

след като им поиска доказателство за прехвърляне пълно мълчание.

И така, как да наречете това??какво ви трябва, за да оцените казино сайтовете?

както и да е, страхотен ден, явно си губя времето, така или иначе, като пиша тук.


Автоматичен превод:
tamasalex71
преди 1 година

Здрасти.

Съжалявам, че го казвам, но вие пропуснахте основната част от публикацията ми и взехте само едно изречение .

Ще бъдеш ли така любезен и ще прочетеш отново цялото обяснение + статията, която ти пратих ?

Чувствам, че е безсмислено да го пиша отново.

Ако наистина искате да знаете как оценяваме казината, има друга статия - просто щракнете тук .



Автоматичен превод:
преди 1 година

Наистина безсмислено.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

9Направих депозит в петък с Mifinity. спечелих 2к. Опцията за теглене на Mifinity не е налична. Искам да се оттегля в Jeton. Изпратих всички документи. но заплатата ми продължава да се тегли от странни обаждания

Чатът на живо не е чат, а vemail с дълго чакане за отговор.

Много много лошо обслужване.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Просто имах най-лудото хазартно изживяване в живота си в Rocket. Взех 50% презареждане 300/150 избухна. Отидох да изпратя $1000 btc от хазартния си портфейл на борсата, за да го продам, но копирането и поставянето не свършиха работа, така че накрая поставих отново адреса на Rocket и го изпратих на rocket като паричен депозит. Тъй като трябва да заложите 3 пъти, за да изтеглите, реших да играя новия Witchy POP от Avatar UX на 5 $ на завъртане.... 25 завъртания печеля 13 хиляди, играя малко, след което тегля. Понякога боговете на хазарта ви се усмихват.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
scottM
преди 6 месеца

О, когато четях началото на историята ви, очаквах, че ще има проблеми с BTC депозита и вие го загубихте, защото направихте грешка, тъй като не можахте да копирате+поставите адреса.

Радвам се, че историята има щастлив край. Купете си нещо хубаво, не връщайте всичко обратно в казиното 🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Депозираните пари тук с помощта на USDT не...

Парите, депозирани тук чрез USDT, не пристигнаха в сметката ми.


От отдела за обслужване на клиенти ми казаха, че не знаят кога ще пристигне, след като предоставих доказателство за депозит.


Обслужването на клиенти е много безполезно.


Бог знае, ако депозитът ми някога се изчисти колко трудно ще бъде тегленето.


Стотици други казина, в които да играете без никакви проблеми, направете си услуга и играйте другаде. Не си струва да играете тук.


Много разочарован като цяло.

Публикация на dannyking54 Редактиран от Jaro
Причина: Връзката не работи
Автоматичен превод:
dannyking54
преди 5 месеца

Здравейте, опитахте ли доставчика на плащания, за да видите дали знаят за този проблем? Възможно е казиното да не е по вина, ако парите не са кредитирани по сметката ви и казиното може да има вързани ръце в този случай. От колко време продължава вашата ситуация? Вероятно ще бъде важно да бъдете търпеливи и да изчакате или да се информирате.

Въпреки това, ако парите пристигнат в сметката ви или научите нещо ново, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Това продължава вече 3 седмици, все още не съм получил парите си, дори не съм получил дори имейл с актуализация за това, въпреки че непрекъснато ми казват, че ще ми изпратят имейл с всякакви актуализации.


Днес един от идиотите (има много) от чата на живо ми каза, че никога не са го получавали без допълнителна информация.


Това е сериозно непрофесионално казино, граничещо с криминално.


Това казино стигна толкова далеч, че докладва моя преглед на Trust Pilot, за да го премахне. Предполагам, че докладват подобни истински отзиви, за да изглеждат по-добре.


Сериозно нечестно и сенчесто казино, как са получили толкова добър преглед от уебсайта на thios, е напълно извън мен.



Автоматичен превод:
dannyking54
преди 5 месеца

Може би обмисляли ли сте да подадете безплатна жалба чрез нашия център за разрешаване на проблеми?

Доколкото мога да преценя, представителят на казиното ни сътрудничи, когато жалбата е поставена (вижте тук ). Досега всички са решени. Така че няма какво да губя, бих казал.

Моля, направете го сега, ако харесвате идеята: https://casino.guru/complaints/createaaa

Малко предупреждение за начало, може би? Ето ръководство, описващо процедурата .

Кажете ми какво мислите за това.

Автоматичен превод:
dannyking54
преди 5 месеца

3 седмици са доста, така че свързахте ли се и с доставчика на плащания, за да разберете тази информация, или само с казиното?

Все пак мога да ви препоръчам даподадете жалба тук, ако смятате, че проблемът е от страна на казиното, но знам от някои случаи, че разрешаването на този вид неща може да отнеме малко повече време и ако не е по вина на казиното, тогава още по-сложно е.

Както и да е, що се отнася до комуникацията, операторът каза, че не са получили имейл от вас?

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Здравейте, благодаря ви.


Ще подам жалба по-късно тази вечер или утре, благодаря.

Автоматичен превод:
dannyking54
преди 5 месеца

Мисля, че е правилното нещо. Ако е възможно, можете да ни информирате за напредъка му или ако получите някакъв отговор от казиното.

Пази се. ☘️

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини