ФорумКазинаCasino Rocket - обща дискусия

Casino Rocket - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Bibop
|
11107 преглеждания 85 отговора |
|
1 2 3...5
Добавете пост
CasinoDino
преди 1 година

Здравей, CasinoDino.

Благодаря ви за публикацията.

Има ли някакъв крипто портфейл, който бихте искали да препоръчате за по-малко опитните играчи, моля? 🙂


Автоматичен превод:
Forbidden_zon
преди 1 година

Наистина ли печелите много пари, като играете онлайн игри?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, направих депозит в Rocket Casino и той не се показва. Не ми отговаряй

те никога не са онлайн. Това казино измама ли е

Автоматичен превод:
Anonymized364
преди 1 година

Здрасти,

за съжаление тези проблеми обикновено са въпрос на поне няколко дни. Би било добре да проверите вашия доставчик на плащания, само за да сте сигурни, че транзакцията е извършена и получателят (казиното) е получил парите. Мога да си представя, че трябва да е много неприятно, че не можете да стигнете до казиното, добре, бих се опитал да проверя сайта за имейл адреси или може би да попитам чрез неговите профили в социалните медии. 🤔

Кажете ни как върви, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изпратете транзакцията до казиното. Те така и не отговориха и сега акаунтът е затворен

Автоматичен превод:
Anonymized364
преди 1 година

Здравейте,

сега смятам, че е добре, че сте създали жалбата .

Предполагам, че нямате представа защо акаунтът е закрит, защото казиното все още ви игнорира, нали? Или сте получили някакъв имейл (може би е в раздела за нежелана поща, кошче или промоция) относно закриването на акаунта?

Това наистина ме ядосва доста, един прост имейл трябва да обясни какво се случва, така че да сте по-малко стресирани.

Е, нека изчакаме по-нататъшното развитие на оплакването. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Отивам да коментирам. Отворих сметката, защото казино ракета има много добър рейтинг от казино гуру

Всеки депозит, който направихте, се отрази бързо на сметката

както във всяко казино, вие печелите и губите. Един ден реших да закрия акаунта и им писах

след това продължих да играя и да депозирам

Депозирах 28 долара в btc и никога не ме удариха, така че направих искове и те никога не ми отговориха

след това минаха 2 седмици и ми изпратиха имейл, в който ми казаха, че са затворили акаунта по моя молба

Много ме е яд, защото не ми се е случвало да се чувствам толкова незащитена, след като не ми отговарят. Чувствам се, че съм пред компютър и софтуер, който вече знае резултата ми и ако нещо се случи с мен, няма кой да те подкрепи от другата страна

28-те долара са ресто за мен. Проблемът тук е липсата на комуникация, която има това казино. Надявам се да се разреши и някой представител на казиното да се появи, давайки логично обяснение

Благодаря ти


Автоматичен превод:
Anonymized364
преди 1 година

Е, това ни дава още по-добър поглед върху цялата ситуация. Бих казал, че засега ще бъде от решаващо значение да научим гледната точка на казиното, за да можем да противопоставим двете твърдения и да обмислим всички подробности. 🤔

За това любезно актуализирайте и Кристина. Виждам, че в нишката за оплакване липсват няколко подробности в сравнение с нашия малък чат и съм сигурен, че няма да навреди, ако просто копирате и поставите последната си публикация точно там - просто щракнете/докоснете тази връзка, моля .

И аз ти благодаря.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Благодаря че ми отговори.

единственият недостатък е, че това ракетно казино не се показва. В случай, че сте прав, надявам се да променят рейтинга на casino guru.

за разбирането

Автоматичен превод:
Anonymized364
преди 1 година

Да, винаги е много досадно, но жалбата е в ход, така че поне можем да се опитаме да се намесим.

Не се притеснявайте, ако жалбата бъде затворена като неразрешена или срещу хазарта или по друг начин, който означава, че не подкрепяме решението на казиното, има последствия. Чувствайте се свободни да проверите тази статия .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Преди известно време получих днес, 26 януари 2023 г. в 18:00 ч. в Аржентина, имейл от казино rocket Kira Support (Rocket)

21 януари 2023 г., 23:22 GMT+2

Здравей Лукас!


Надявам се, че се справяте страхотно!

Наскоро се свързахте с нас относно желанието си да закриете акаунта.

Мога ли да направя нещо, за да подобря изживяването ви с нас? Ще се радваме да получим обратна връзка!

Моля, уведомете ви, че решението ви е високо оценено и акаунтът ви е затворен!

Очакваме Вашия отговор!

е лъжа. Така и не получих последно възстановяване и след това закриха акаунта ми. Аз питам. Как да видя дали имам парите, след като сметката е затворена. Те са измамници

Автоматичен превод:
Anonymized364
преди 1 година

Това не мога да го обясня.

Отговорихте ли на казиното относно възстановяването? Както и да е, изчакайте, докато оплакването продължи, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Искам да ви покажа, че Rocket Casino игнорира моя депозит, въпреки че съм изпратил разписката.

те са измамници. Благодаря.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. От доста време работим по случая и не виждам напредък. Може ли да се направи нещо???

Автоматичен превод:
Anonymized364
преди 1 година

Жалбата всъщност очаква вашата актуализация.

Проверете и отговорете точно тук , благодаря.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Отне толкова време, че не мога да намеря трансфера, трябваше да го търся. Направих го от Binance

Изпратих им ги, но не помня в кой ден го направих. Но съм сигурен, че не е кредитиран


Автоматичен превод:
Anonymized364
преди 1 година

Чувствам, че трябва да го намерите:

„Можете ли да публикувате тук (или да ми препратите) разписката за депозит? Правили ли сте успешни депозити преди? Сигурни ли сте, че сте я изпратили на правилния биткойн адрес?"

Кристина ще има нужда от това.

Благодаря ви предварително.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Сигурен съм, че го изпратих. Трябваше да го потърся. И направете няколко преди това. Аз съм почти на 40 години. Аз не съм момче. Знам какво правя

Автоматичен превод:
Anonymized364
преди 1 година

Е, важното е жалбата да съдържа цялата необходима информация, лично аз не трябва да знам на колко години си. 🙂

Но вие написахте, че „Отне толкова време, че не мога да намеря превода, ще трябва да го потърся. Направих го от Binance

Изпратих им ги, но не помня кой ден го направих"

За мен това не изглежда като сигурен отговор, затова се опитах да ви информирам и помогна. Е, няма проблем от моя страна.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Истината е, че е толкова малко сребро, че вече не ми пука. За мен затворете случая. Не ме интересува повече. отегчиха ме

Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини