преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Rocket - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Най -лошото изживяване! Все още се опитвам да вкарам печалбите си в сметката си (вече 4 седмици), дори и след пълното й потвърждение. Депозирах с визов банков депозит, биткойн и неосърф и трябваше да докажа всички тези депозити и тези сметки с линзи, сметки , снимки на екрана, снимка на мен, която държа моята кола и други !! Все още не мога да го вкарам в сметката си, използвайки някой от тези методи! Толкова ядосан съм сигурен, че са откраднали информацията ми за самоличност😡
Worst experience ever!still trying to get my winnings deposited into my account(4 weeks now)even after it was fully verified.I deposited with visa bank deposit,Bitcoin and neosurf and had to prove all those deposits and those accounts with lisences,bills,screen shots,photo of me holding my car lisence and more!! I still can’t get it deposited into my account using any of those methods!so angry I’m sure they have stolen my identity information😡
Съжалявам да го чуя. Казиното общува ли с вас?
I'm sorry to hear that. Does the casino communicate with you?
Здравей Бибоп,
Първо бих искал да поднеса най-искрените си извинения за това неприятно преживяване.
Нашият екип непрекъснато работи за подобряване на нашата услуга и бихме искали да направим вашето хазартно изживяване удобно и вълнуващо.
Ще се радвам да ви помогна с този проблем.
Бихте ли любезно ми предоставили имейл адреса, който е бил използван за вашия акаунт? Така че можем да проучим този въпрос и да намерим най-доброто решение за вас.
Очаквам с нетърпение вашия отговор и ви благодаря предварително!
Hello Bibop,
I'd firstly like to offer my sincerest apologies here for this unpleasant experience.
Our team is constantly working on improving our service and we would like to make your gambling experience comfortable and exciting.
I would be happy to assist you with this issue.
Would you please kindly provide me with the email address that was used for your account? So we can investigate this question and find the best solution for you.
Looking forward to your reply and thank you in advance!
Да, повечето сайтове онлайн правят тегления на печалби и искат 9 милиона документи за самоличност, толкова стресиращо
Yes most sites online make winnings withdrawls and asking for 9 million id documents so stressing
За съжаление, когато плащането се блокира по този начин, единственото нещо, което поддръжката може да направи, е да се свърже с техния отдел за плащания. Тогава отделът обикновено се свързва с доставчика на плащане и след това трябва да изчака отговора им. Ето защо те нямат новини за вас.
Unfortunately when the payment gets stuck this way, the only thing the support can do is contacting their payments department. Then the department usually contacts the payment provider and then they need to wait for their reply. That's why they don't have any news for you.
Съгласен съм с теб, защото наскоро любимите ми онлайн казина преминаха на системата gamstop, не ми харесва, защото знам как да се контролирам и искам сам да решавам колко да играя.
I agree with you because recently, my favorite online casinos have switched to the gamstop system, I don’t like it, because I know how to control myself and I want to decide for myself how much to play.
Не разбирам защо толкова много играчи се оплакват от това, когато това е много ЯСНО написано в T&C, когато се регистрирате и се съгласявате с тях. Всички реномирани казина имат KYC, тъй като това е необходимо от лицензиране. Проверката понякога е бавна и някои са придирчиви към документите, но има много казина, които не отлагат процеса. Най-добрият съвет, който имам, е, че преди дори да започнете да играете и депозирате - проверете се! По този начин, ако имате печалба и искате да направите теглене, няма да се налага да чакате за проверка. Като се има предвид, че играя на няколко места, тъй като вече съм потвърден, когато тегля, това не е игра на чакане - тя е мигновена - само няколко часа максимум. Използвам MuchBetter, така че ако поискам теглене и след това вляза в чат на живо, те ще го прокарат вместо мен и ще получа средствата в моя акаунт в MuchBetter, докато съм в чат на живо. Времето от там до банковата ми сметка е по-малко от 24 часа.
I don’t understand why so many players complain about this when it is very CLEARLY written in the T&C when you sign up and agree to them. All reputable casinos have KYC in place, since it’s necessary from licensing. Verification is sometimes slow and some are picky about the documents but there are many casinos out there that don’t drag the process out. The best tip I have is that before you even start playing and depositing - get verified! That way if you do have a win and you want to do a withdrawal, you won’t have to wait for verification. That being said I play at a few places that because I’m already verified when I do a withdrawal it’s not a waiting game - it is instant – only a couple of hours max. I use MuchBetter so if I request a withdrawal and then go on live chat they will push it through for me and I will receive the funds on my MuchBetter account while on live chat. The length of time from there to my bank account is less than 24 hours.
Бих гласувал и за този отговорен подход.
I would vote for this responsible approach as well.
Да, имам чувството, че когато се придържате към няколко казина, в които вече сте проверени, процесът на проверка не трябва да ви притеснява повече.
Yes, I feel like when you stick to a few casinos where you're already verified, the verification process doesn't need to bother you anymore.
Отнема седмици, за да прочетете условията и пътя до много необходима информация
Takes weeks to read terms and way way to much information needed
Да, винаги се опитвам първо да се потвърдя, преди да депозирам, но повечето казина не го позволяват
Ya i allways try get verified first before depositing but most casinos dont allow it
Здравейте,
искате да кажете, че парите ви не са пристигнали в баланса на вашата казино сметка, прав ли съм?
Hello,
you want to say that your money has not arrived at your casino account balance, am I correct?
Да, вече имам отворен случай, просто исках да знам дали повече хора се чувстват по същия начин, прочетох в ревютата, че много хора имат проблема, особено в това казино.
Yes, I already have an open case, just wanted to know if more people feel the same way, I read in the reviews that a lot of people have the problem, especially at this casino.
Ja genau hab auch schon n offenen Fall, wollte nur wissen ob es noch mehr Leuten so geht, in den Bewertungen hab ich gelesen, dass besonders bei diesem Casino ganz viele das Problem haben.
Проверих и оплакванията и изглежда, че обикновено отнема 3-5 дни, за да се добави депозитът към баланса на сметката на играча. Е, твърде дълго е. Бих искал да добавя, че през повечето време се използва методът Sofort. И така, какъв вид плащане използвахте, моля?
I checked the complaints as well and it seems that it takes usually 3-5 days for the deposit to be added to the player's account balance. Well, it's too long. I would like to add that most of the time the Sofort method is used. So, what kind of payment did you use, please?
Добре е да знам, благодаря. Препратих тази информация на нашия екип за жалби. Използвахте ли Sofort, чудя се? Защото ако го направихте, сега наистина изглежда, че въпреки името - Sofort - е доста бавен метод 😀
Good to know, thank you. I forwarded this info to our complaint team. Did you use Sofort, I wonder? Because if you did, it really seems now that despite the name - Sofort - is a pretty slow method 😀
Да, всъщност е веднага с Payop, много казина го използват и винаги е там веднага. Просто не в това казино... по някаква причина.
Yes, it is actually immediately with Payop, many casinos use it and it is always there immediately. Just not in this casino… for whatever reason.
Ja es ist eigentlich sofort bei Payop ganz viele Casinos benutzen das und es ist dann auch immer sofort da. Nur in diesem Casino nicht … warum auch immer.
Здравейте скъпи комарджии,
След като често чета в ревютата, че изплащанията отнемат 2-5 дни, защото се предполага, че се дължи на собствената ви банка, исках да хвърля малко светлина върху това как работят изплащанията в казиното.
Екипът за плащане на казиното първо проверява изплащането ви, ако е необходимо, печалбите първо се потвърждават от доставчика за грешки или измами. Ако всичко отговаря, изплащането се изпраща на доставчика на плащане на казиното.
Състоянието ви вече скача към изчакване.
От този момент нататък самото казино няма нищо общо с вашето изплащане. Когато процесът приключи, доставчикът на плащане изпраща потвърждение обратно до казиното и статусът се променя на завършен.
Моля, имайте предвид (доставчиците на плащания плащат последователно и обикновено с дневен лимит, което означава, че колкото по-отворени са изплащанията, толкова по-дълго отнема)
Така че можете да видите, че банковите преводи могат да отнемат 1 - 5 работни дни в зависимост от натовареността.
ако искате парите си много бързо, трябва да правите тегления на крипто.
Hello dear gamblers,
After I often read in the reviews that payouts take 2-5 days because it is supposedly due to your own bank, I wanted to shed some light on how casino payouts work.
The casino's payment team first checks your payout, if necessary, winnings are first reconfirmed by the provider for errors or fraud. If everything fits, the payout is sent to the casino's payment provider.
Your status now jumps to pending.
From this moment on, the casino itself has nothing more to do with your payout. When the process is complete, the payment provider sends a confirmation back to the casino and the status changes to completed.
Please note (the payment providers pay in sequence and usually with a daily limit, which means the more open payouts the longer it takes)
So you can see that bank transfers can take 1 - 5 working days depending on the workload.
if you want your money very fast, you should make crypto withdrawals.
Hallo liebe Gambler,
nachdem ich in den Bewertungen oft lese, dass Auszahlungen 2 - 5 Tage dauern, weil es angeblich an der eigenen Bank liegt wollte ich mal etwas Licht ins dunkle bringen darüber, wie Casino Auszahlungen funktionieren.
Das Zahlungsteam des Casino überprüft zuerst eure Auszahlung, ggf werden Gewinne auch erst beim Provider auf Fehler oder Betrug rückbestätigt, sollte alles passen, wird die Auszahlung an den zahlungsanbieter des Casinos geschickt.
Euer Status springt nun auf pending.
Ab diesem Moment, hat das Casino ansich nichtsmehr mit eurer Auszahlung zu tun. Wenn der Vorgang abgeschlossen ist, schickt der zahlungsanbieter eine Bestätigung zurück an das Casino und der Status ändert sich auf completed.
Bitte beachtet (die zahlungsanbieter zahlen der Reihe nach und in der Regel mit einem Tageslimit, das bedeutet desto mehr offene Auszahlungen desto länger dauert das ganze)
ihr seht also das banktransfers je nach Auslastung auch 1 Werktag - 5 dauern können.
wenn man sehr schnell sein Geld will, sollte man krypto Auszahlungen machen.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.