Обзалагам се, че разглеждането на тази тема може да ви даде някои прозрения. Освен това разглеждането на потребителски отзиви 👈 също е чудесен начин да разберете повече.
Искате ли да споделите повече за тегленето, което споменахте? Някакви проблеми?
I bet browsing this thread might give you some insights. Additionally, browsing user reviews 👈is also a great way to find out more.
Care to share more about the withdrawal you mentioned? Any problems?
Благодаря, имам отворена жалба, която обяснява всичко, което очаквам от казино гуру да ми отговори
Thanks, I have a open complaint which explains everything I'm waiting on casino guru to reply
Разбира се, разбирам, но ако се интересувате, можете също така да опишете накратко в нашия форум какво се е случило, така че играчите да имат известна представа за вашата ситуация. Но няма да те тласкам към нищо.
Жалбата ще бъде тук . ⬅️
Ако имате нещо ново, уведомете ни.
Of course I understand, but if you are interested, you can also briefly describe on our forum what happened so that the players have some overview of your situation. But I won't push you into anything.
The complaint will be here. ⬅️
If you have something new let us know.
В момента съм доста разочарован от Casino Rocket. Спечелих 2,3 хиляди от $300 биткойн депозит, но не мога да изтегля печалбите си, тъй като ми казват, че трябва да използвам Coins Paid v2, за да ги изтегля... освен че нямам това като опция на страницата за теглене . Опитах само да направя банков превод, но те го анулираха и ми казаха, че трябва да използвам тази опция за теглене, която нямам. Говорих с екипа за поддръжка за това и те казаха, че ескалират проблема с техния технически отдел, след което проверих отново няколко дни по-късно и те казаха, че трябва да е проблем с браузъра (не е, опитвал съм от 3 различни компютъра и различни браузъри също). Някой, който играе тук, има ли "Coins Paid V2" като опция за теглене?
I'm getting quite frustrated with Casino Rocket at the moment. I won 2.3k from a $300 bitcoin deposit, but I can't withdraw my winnings as they tell me I have to use Coins Paid v2 to withdraw it... except that I don't have that as an option on the withdraw page. I tried just doing a bank transfer, but they cancelled it and told me I have to use this withdraw option I don't have. I talked to support about it, and they said they were escalating it with their technical department, then I checked back a couple of days later and they said it must be a browser issue (it's not I've tried from 3 different computers and different browsers as well). Does anyone who plays here have "Coins Paid V2" as a withdrawl option ?
Здравейте, това е доста неприятна ситуация. Бих казал, че не е чак такъв проблем и че всичко може да се оправи добре, но виждам, че вероятно няма да бъде. Мисля също, че казиното ще ви помогне да подредите всичко, но те препоръчаха просто да опитате с различен браузър. Казахте им, че сте направили това и все още нямате този метод на плащане там и какво трябва да направите в този случай? Те трябва да могат да ви дадат най-добрия съвет, но виждам, че това не е така.
Ако продължавате да имате проблеми и не стигате до никъде, можете да подадете жалба при нас.
Hi, this is quite an unpleasant situation. I would say that it's not such a problem and that everything could be sorted out just fine, but I can see that it probably won't be. I would also think that the casino would help you sort it all out, but they recommended you just try a different browser. You told them that you did that and you still don't have this payment method there and what should you do in this case ? They should be able to give you the best advice but I see that this is not the case.
If you continue to have issues and get nowhere, you can file a complaint with us.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.