ФорумКазинаCasino Rocket - обща дискусия

Casino Rocket - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от Bibop
|
18877 преглеждания 85 отговора |
|
1...4 5
преди 10 месеца

Някой имал ли е проблеми с тегленето от казино ракета? Ако е така, бихте ли споделили опита си и резултата

Автоматичен превод:
martinshinea
преди 10 месеца

Обзалагам се, че разглеждането на тази тема може да ви даде някои прозрения. Освен това разглеждането на потребителски отзиви 👈 също е чудесен начин да разберете повече.

Искате ли да споделите повече за тегленето, което споменахте? Някакви проблеми?


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Благодаря, имам отворена жалба, която обяснява всичко, което очаквам от казино гуру да ми отговори

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
martinshinea
преди 10 месеца

Разбира се, разбирам, но ако се интересувате, можете също така да опишете накратко в нашия форум какво се е случило, така че играчите да имат известна представа за вашата ситуация. Но няма да те тласкам към нищо.

Жалбата ще бъде тук . ⬅️

Ако имате нещо ново, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

В момента съм доста разочарован от Casino Rocket. Спечелих 2,3 хиляди от $300 биткойн депозит, но не мога да изтегля печалбите си, тъй като ми казват, че трябва да използвам Coins Paid v2, за да ги изтегля... освен че нямам това като опция на страницата за теглене . Опитах само да направя банков превод, но те го анулираха и ми казаха, че трябва да използвам тази опция за теглене, която нямам. Говорих с екипа за поддръжка за това и те казаха, че ескалират проблема с техния технически отдел, след което проверих отново няколко дни по-късно и те казаха, че трябва да е проблем с браузъра (не е, опитвал съм от 3 различни компютъра и различни браузъри също). Някой, който играе тук, има ли "Coins Paid V2" като опция за теглене?

Автоматичен превод:
scottM
преди 8 месеца

Здравейте, това е доста неприятна ситуация. Бих казал, че не е чак такъв проблем и че всичко може да се оправи добре, но виждам, че вероятно няма да бъде. Мисля също, че казиното ще ви помогне да подредите всичко, но те препоръчаха просто да опитате с различен браузър. Казахте им, че сте направили това и все още нямате този метод на плащане там и какво трябва да направите в този случай? Те трябва да могат да ви дадат най-добрия съвет, но виждам, че това не е така.

Ако продължавате да имате проблеми и не стигате до никъде, можете да подадете жалба при нас.



Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини