Здравейте.
Разбирам какво казвате, но когато става дума за оплаквания, индексът на безопасност намалява въз основа на броя черни точки, спечелени чрез това - във вашия случай 400. Това е доста ниска стойност.
Цитирам от ръководството за оплаквания :
„Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация .Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска за да подобри рейтинга си в бъдеще, ще бъде принуден да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."
Предупреждението обаче е налице не само под формата на неразрешената жалба, но и като част от общия преглед:
Ако превъртите надолу, ще видите най-новата жалба точно над Индекса за безопасност , така че те няма да бъдат пропуснати.
Не казвам, че системата е перфектна такава, каквато е, от друга страна, това е начинът, по който го правим сега. Имаме нужда от математика и ценности, за да наказваме казината по абсолютно същия начин, за да поддържаме справедливост.
Уважавам вашето мнение; приемете това като кратко резюме на много сложния процес.
Hello.
I understand what you say, but when it comes to complaints the safety index decreases based on the number of black points earned through that - in your case 400. This is quite a low value.
Quoting from the complaint guide:
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
The warning is there, though, not just only in the form of the unresolved complaint, but also as a part of the overview:
If you scroll down, you'll see the latest complaint right over the Safety Index, so those won't be missed.
I'm not saying the system is perfect as it is, on the other hand, it is the way we do it now. We need math and values to punish casinos exactly the same way to maintain fairness.
I honor your opinion; take this as a short summary of the very complex process.
Автоматичен превод: