ФорумКазинаCasinerX Casino - обща дискусия

CasinerX Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 1 година от Radka
|
9624 преглеждания 135 отговора |
|
1...6 7
Добавете пост
don4yk
преди 8 месеца

Бих искал да добавя лична бележка. В търсене на вътрешен контакт, проверих нашата база данни и искрено се надявах, че мога да помоля някой от нашия партньорски екип за работещ контакт по имейл. Няма да повярвате какво открих. Вътрешна бележка, в която се казва, че сме получили имейли, но никога не сме отговорили... 🙁

Трябва да кажа, че се радвам да видя, че индексът на безопасност е нисък.

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Здравейте don4yk, Съжаляваме да научим за негативния ви опит относно имейла, сега info@casinerx.com е достъпен за всички и ние ще направим всичко възможно да се свържем с клиентите възможно най-скоро.


С Най-Добри Пожелания,


Екипът на Casinerx.

Автоматичен превод:
XSupport
преди 8 месеца

добре, просто обработете тегленето ми и всичко останало.

Писах и на този имейл. Все още нищо.

Чакам от средата на юли тази година и без успех. Може би през септември най-накрая ще успеете?

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
XSupport
преди 8 месеца

Здравей измамник!

Съжаляваме за явните ви лъжи, но нито преди, нито сега info@casinerx.com никога не е бил достъпен за всички. Ако напишете нещо там, няма да получите отговор. И като цяло, ще дам съвет на играчите, които четат тази нишка със съобщения: по-добре е да не се забърквате с измамници, които крадат парите ви.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей измамник!

Съжаляваме за явните ви лъжи, но нито преди, нито сега info@casinerx.com никога не е бил достъпен за всички. Ако напишете нещо там, няма да получите отговор. И като цяло, ще дам съвет на играчите, които четат тази нишка със съобщения: по-добре е да не се забърквате с измамници, които крадат парите ви.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Даша, както виждате, нашите усилия не бяха напразни. Виждам как индексът им тук става все по-нисък всеки път.

Не знам защо, но изобщо не вярвам, че ще успеят да оправят положението. Това е по-скоро като опит да останеш на повърхността още малко поради предполагаемата обратна връзка от клиентите, но в действителност нищо не се е променило и няма да се промени. Защо устройвате този цирк тук, господа?

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
don4yk
преди 8 месеца

Някои казина, които се превръщат в измама, остават онлайн, за да все още получават депозити, един случай, който си спомням, е Scatterhall, те бяха нормално казино като много други, работещи с лиценз от Кюрасао и изведнъж спряха да обработват тегления, но все още са онлайн, въпреки рейтинга си е близо до нулата

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 8 месеца

Да, прав си. Тяхната дейност може да бъде спряна само с отнемане на "псевдолиценза". Всъщност в момента подготвям жалба до съответния правителствен орган на Коста Рика за отнемане на техния лиценз за обработка на данни, тъй като тяхната така наречена „дейност" причинява загуби на собствените им клиенти. Почти съм готов, остават ми няколко дни да изчакам някои документи от държавните органи на Украйна и след това ще изпратя всичко това до Министерството на търговията, промишлеността и икономиката на Коста Рика и общината, която всъщност им е издала това "Разрешително". Какво ще излезе от всичко това - ще видим. Но няма да ги оставя да живеят спокойно.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Въпреки тези оплаквания, защо няма предупреждение или бележка на страницата за преглед, че това казино краде парите на играчите?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Направих депозит от $70! Не мога да залагам на спорт или да играя на ротативки. Постоянно получавам грешка, че нямам пари в баланса си. Но това не е вярно! Никой не ми отговаря в чат или имейл! Създадох заявка за теглене преди месец! Оттеглянето все още не е потвърдено!

Автоматичен превод:
don4yk
преди 7 месеца

Приятелю, успя ли да изтеглиш средствата си? Чакам месец да изтегля депозита си. Това е малка сума от $70, но те все още не са потвърдили заявката ми за теглене.

Автоматичен превод:
xray200
преди 7 месеца

Разбира се, че не. Подадох заявка за теглене още в средата на юли тази година и все още не съм получил нищо. Хора кога най-после ще премахнат тази дупка от сайта или поне ще сложат нула в скалата за оценка? Колко още хора трябва да загубят парите си, за да разбере някой: casinerx са престъпници и нямат място в подобни форуми . Администрация на сайта, вие съсипвате репутацията си, като помагате на тези негодници да мамят играчи. Колкото повече отлагаш, толкова повече започвам да си мисля, че си с тях.

Автоматичен превод:
don4yk
преди 7 месеца

Здравейте,

Разбирам и уважавам вашето мнение. Но трябва да разгледате ситуацията като цяло. Каква е разликата между например забавено плащане и кражба? Не знаем намеренията на казината. Дори не можем да предотвратим това, но когато се случи и имаме доказателство, индексът на безопасност пада.

По пътя публикувахме това:

file

Досега има само една неразрешена жалба:

file

https://casino.guru/complaints/all

Ако можете да предоставите доказателство, че казиното краде, моля, изпратете го тук: data@casino.guru

или, за предпочитане, подайте жалба.

Ние не променяме индекса на безопасност, защото мислим, че знаем; ние го променяме, когато знаем със сигурност. В противен случай всички прегледи биха се превърнали в предполагаеми стойности. Ние предпочитаме да избягваме това. За щастие всеки е добре дошъл да прочете тази тема и да реши дали казиното си заслужава риска. Индексът на безопасност не е единствената информация, която предоставяме за казината. Това е само част, както и оплаквания, форум и потребителски отзиви.


Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Всичко относно оплакването ми за това „казино" е перфектно:

Това "казино" напълно игнорира молбите ми

откраднаха ми депозитите

не ми изплатиха печалбата

на всичкото отгоре: специално смениха правилата, за да не плащат


Струва ми се, че леко намаляване на рейтинга (въз основа на размера на жалбата) ще отразява лошо реалната ситуация с това „казино".

Може би трябва да добавим някои бележки за това към прегледа на това казино?

най-малкото, че казиното може да промени правилата по-късно, за да не плаща

Автоматичен превод:
pozndarya
преди 7 месеца

Здравейте.

Разбирам какво казвате, но когато става дума за оплаквания, индексът на безопасност намалява въз основа на броя черни точки, спечелени чрез това - във вашия случай 400. Това е доста ниска стойност.

Цитирам от ръководството за оплаквания :

„Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация .Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска за да подобри рейтинга си в бъдеще, ще бъде принуден да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."

Предупреждението обаче е налице не само под формата на неразрешената жалба, но и като част от общия преглед: file

Ако превъртите надолу, ще видите най-новата жалба точно над Индекса за безопасност , така че те няма да бъдат пропуснати.

Не казвам, че системата е перфектна такава, каквато е, от друга страна, това е начинът, по който го правим сега. Имаме нужда от математика и ценности, за да наказваме казината по абсолютно същия начин, за да поддържаме справедливост.

Уважавам вашето мнение; приемете това като кратко резюме на много сложния процес.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

най-накрая това се случи и рейтингът им падна. Но ме е страх, че ще продължат мръсната си работа

Автоматичен превод:
don4yk
преди 1 месец

Да се надяваме, че играчите ще проверят индекса за безопасност, преди да депозират, и ще предотвратят всякакви проблеми.

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини